Vandaag weer eens wezen kijken bij de bouw en schieten echt op

. Even een overzichtelijke plattegrond. Alle torens zijn, door het groene karakter van het project, vernoemd naar klimplanten.
Huidige stand van zakenToren Wisteria verrees als eerste uit de grond. De toren zelf staat al een aantal weken en inmiddels is ook het metselwerk goed opgeschoten. De ramen aan de voorgevel zitten er allemaal al in. Vanaf hier is het voor deze toren voornamelijk aan de binnenkant afwerken, met uitzondering van het plaatsen van de kozijnen en het afmaken van het metselwerk.

Met de bouw van toren Clematis is later begonnen en van deze toren zie je dan ook alleen nog het betonnen skelet. Hij heeft echter wel recent zijn hoogste punt bereikt, wat betekend dat er binnenkort begonnen wordt met het metselwerk en het plaatsen van ramen.

De bouw aan toren Rosa is sinds een aantal weken ook in volle gang en de eerste paar verdiepingen zijn inmiddels zichtbaar.

De fundering van toren Hedera ligt er al een paar weken maar voor zover ik heb kunnen zien is er nog niet veel opgeschoten met deze toren. De huur torens zullen we prioriteit hebben

.
En als laatste mijn eigen toren, Solanum. Tot voor kort lag er op de plaats van deze toren een grote berg zand, maar tot mijn vreugde zag ik vandaag een graafmachine druk in de weer op deze plek, en de berg zand is (bijna) weg

.

Nou dat was em weer. Binnenkort badkamer updates!