abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88272627
Docusoap: Politie Paramaribo

Liefhebbers van de Surinaamse slag opgelet. Goed idee van de TROS: vanaf 12 november de docusoap Politie Paramaribo. Zes delen lang de gewone inbraken, hardrijders, buurtruzies en andere heisa van de grote stad maar dan met de Surinaamse charme. Paramaribo telt 300.000 inwoners - zo tussen Utrecht en Den Haag - maar is niet alleen anders doordat het verkeer er links rijdt. De vlam kan gemakkelijk in de pan slaan ('ik ga je nooit bedreigen, ik ga je gewoon doodschieten'). Tegelijk de gemoedelijkhei d in de omgang. Humor op straat. Promovideo na de break.

(2:20) "ik ga je nooit bedreigen, ik ga je gewoon doodschieten"

Dit wordt hilarisch _O-
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 00:33:15 #2
21636 Feestkabouter
pi_88273947
dit wordt inderdaad een hilarisch kijkfeest!
"je loopt voor je ballen uit" _O-

tijdje op Curacao gewoond, daar ook veel geks meegemaakt met de politie.
die malloten zitten op vrijdagmiddag ZELF met bier in hun hand achter het stuur van hun politiewagen.
en als ze vragen om een afkoop/smeergeld (ook meegemaakt) is het helemaal makkelijk om ze een pittige preek te geven over hun gebrek aan ethiek en over dat ze hun uniform niet waard zijn. stelletje ernstig onbetrouwbare apen zitten ertussen. uiteindelijk nooit een bon gekregen en nooit een cent betaald.
pi_88276225
Stomme sensatieserie van de TROS. Volgens mij totaal zonder inhoud. Dat hier publiek geld naartoe gaat. :')
Ze kunnen beter de politie volgen in Zuid-Afrika of Brazilië. Maar daar hebben ze natuurlijk de ballen niet voor.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_88280811
Eigenlijk lijkt het mij juist wel aardig :)
Die bedreiging van die creool is zo typisch evenals de reactie van die hindoestaan :')
pi_88924901
Zag net de laatste minuten, straks maar is op internet kijken of het wat is.
............................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')