quote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb ooit samengewoond met een jongen die altijd 'hoog' in een flat had gewoond. Toen we een rijtjeshuis kochten was dat dus vreemd, want je woonde ineens op de begane grond. Zo grappig vond ik dat

, ik kon me er niet bij voorstellen dat hij in zijn hoofd had zitten geen moeite te hebben lang in een flat te wonen, terwijl ik een dag al te lang vind als ik beter kan krijgen. Maar ik heb altijd erg ruim, groen en vrijstaand gewoond als kind, dus we waren echt tegenpolen qua woonervaring..
Ik snap het ook wel als je een stoep langs je ramen hebt met veel (en druk) verkeer, dat sommigen het eng vinden.
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 19:45 schreef Candaasje het volgende:En je hebt natuurlijk ook enorm veel verschil in soorten flats. Waar mijn vriend en ik gaan wonen staan er alleen flatjes van 4 verdiepingen hoog, is er veel groen aangelegd, vind je geen spuiten en ziet de hal er beneden keurig uit. (Niet dat het mijn droomhuis is, want ik ben meer van een tuin, en 'oudere' huisjes. Maar goed, om te starten dus prima.)
En je hebt ook mooie appartementen, alsof je nou werkelijk overal spuiten in een hal hebt liggen

Ja in een stad als Amsterdam - Rotterdam in slechte wijk ja... dat dekt het merendeel van de flats niet lijkt me.
Life only gives you what you decided you can have!De Karambouche La Horte Valencia Gamambaya K'dngong. © Cee
Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef amaranta het volgende:Je t'aime ma petit peche O+ Ooit zal ik met jou een wedding crashen