quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 17:43 schreef Pisces29 het volgende:[..]
Zijn jullie daar dan per toeval komen wonen (woonruimte die leeg kwam en dus een mogelijkheid om te wonen) of echt specifiek iets wat jullie altijd al wilden?
En wonen er nog meer mensen op dat terrein of is het echt een lap met alleen bedrijven?

[/nieuwsgierig]

`
Mijn schoonouders hebben hier 25 jaar gewoond ( mijn man is dus voor een groot gedeelte opgegroeid in dit huis samen met zijn broertje), wij woonde in een gewone huurwoning.
Mijn schoonvader kreeg een andere werklocatie en ze zagen er niet veel nut meer in om boven het bedrijf te wonen dus ze zijn naar een gewoon woonhuis gegaan.
Toen vroeg de directeur van het bedrijf ( waar mijn man dus ook werkt) of wij daar wilde komen wonen.
Het is namelijk extra beveiliging voor het bedrijf als er mensen boven wonen maar ook als sleutelhouders, dus als 's avonds de transportploeg terugkomt dat er iemand is om de deur te openen en op slot te maken.
Wij wonen hier ondertussen 6 jaar en heeft veel voordelen, bv de kantine mogen we gebruiken wanneer we willen handig met feesten, ( twee fok!meetings zijn er gehouden), ook de garage die er bij zit mogen we gebruiken wanneer we willen.
En soms ook handig op zondag als je iets vergeten bent te halen zoals wc papier

Er zijn 4 woonhuizen bij ons in de straat, wij zitten exact in het midden, aan onze kant van de weg zijn wij de enige, de andere zitten aan beide uiterste van de straat, dus eigenlijk hebben we geen buren

Voordeel, alle ruimte, geen last van buren, hele grote woning voor weinig geld, alles extra's die we mogen gebruiken.
Nadeel, kinderen kunnen doordeweeks niet zomaar buiten spelen ivm werkverkeer.
Maar ik zou hier niet meer weg willen.
binnenkant ziet er ongeveer zo uit, alleen de huiskamer nu hele andere meubels en de slaapkamers zijn ook anders maar even om te laten zien dat het van binnen een gewoon woonhuis is.
Mag ik even binnen kijken #3[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 24-03-2012 18:26:13 ]