echt leip. Dit model heeft een af-fabriek navigatiesysteem van 4500 euro (volgens Autoweek) maar stoelverwarming ho maarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Stoelverwarming.
De vectra's waar wij mee rijden hebben dat niet.
..en ja en nee. De ventilator heeft het na weer inbouwen welgeteld 2 minuten gedaan. Daarna uitgedaan om nooit meer aan te gaan. Best wel fijn met de huidige weersvooruitzichten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:45 schreef Gambolputty het volgende:
Nou, dat viel dus wel mee: de kachelmotor zit recht achter het dashboardkastje en is er met wat gewurm redelijk makkelijk uit te halen. Hij lijk wat zwaar te draaien, ff kijken of WD40 hier weer gaat werken..
We hebben in beide af fabriek navi's zitten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
echt leip. Dit model heeft een af-fabriek navigatiesysteem van 4500 euro (volgens Autoweek) maar stoelverwarming ho maar
quote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Broertie het volgende:
Na lange tijd weer eens in dit topic terecht gekomen..... Ik zie in de TT dat ik eigenaar zou zijn van een S40, mag dit veranderd worden in een S60 2.4 automaat?
Velgen balanceren? Of heb je de winterslofjes op dezelfde velgjes gezet als dat de zomerslofjes zaten?quote:Op zondag 28 november 2010 00:55 schreef IrishBastard het volgende:
Woei, winterbandjes liggen er onder Trekt alleen af en toe naar rechts lijkt, toch eens in de gaten houden. Zou zuur zijn als hij nou nog weer uitgelijnd moest worden... Ook wel vreemd overigens, want met de zomerbanden liep hij 100% recht
Voor ik vanavond weg moest ook maar even de banden op spanning gebracht, had de bandenboer kennelijk random opgepompt. Verschilde van 1.4 bar tot zo'n 1.9 denk ik
Dan snap ik het ook niet. Je zou zowat denken dat het aan de banden lag. Dat is de enige factor die veranderd is.quote:Op maandag 29 november 2010 08:01 schreef IrishBastard het volgende:
Dezelfde velgen, en die zijn gebalanceerd na het monteren
Voor hoeveel gaat je T5-R eruit? Interesse vanuit hier. Evt met omruilen van een 960 sedan.quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef Bart-Willem het volgende:
Bijna had ik een 960 gehad (iemand wilde een 960 sedan inruilen op mijn T5R Estate, die er weer waarschijnlijk uit gaat omdat ik die niet zelf kan onderhouden en een 940 of 740 wel), maar de koper wilde eigenlijk niets bijbetalen. Dat gaat natuurlijk niet lukken bij een sedan vs Estate.
Zo'n 960 rijdt trouwens wel extreem lekker!
Heb je de amazon nog in de verkoop? Zo ja, dan wil ik hem rond januari wel kopen voor 3000 .quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef Bart-Willem het volgende:
De eerste die 4500 biedt heeft 'm aan zijn fiets hangen. Ik heb 'm niet gek lang, en gelukkig is het geen afgeragd ding maar wel vage electrische storingen gehad. :/ Niets ernstigs maar ik heb daar geen zak verstand van. Dus elke keer naar ET toe om de boel te laten fixen liep aardig in de papieren. Nu is 'ie goed gelukkig, maar ik zit sowieso nog met een dikke studieschuld dus wil ik iets cheapers (940 dus) en wat ik zelf kan onderhouden (740 of 940 heeft aanzienlijk minder electronica, en de rest behalve de remmen kan ik zelf).
Is die 940 sedan toevallig een automaat?
Ik moet ook nog 'n nieuwe accu hebben maar zie door de bomen het bos niet meer met die dingen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Bart-Willem het volgende:
Van de week de accu van de T5R ook vervangen (oude was kapot gevroren, maar bleek sowieso te licht te zijn voor de auto), het starten is nu een wereld van verschil.
Ik heb een 960, 3 liter. En is een automaat ja.quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef Bart-Willem het volgende:
De eerste die 4500 biedt heeft 'm aan zijn fiets hangen. Ik heb 'm niet gek lang, en gelukkig is het geen afgeragd ding maar wel vage electrische storingen gehad. :/ Niets ernstigs maar ik heb daar geen zak verstand van. Dus elke keer naar ET toe om de boel te laten fixen liep aardig in de papieren. Nu is 'ie goed gelukkig, maar ik zit sowieso nog met een dikke studieschuld dus wil ik iets cheapers (940 dus) en wat ik zelf kan onderhouden (740 of 940 heeft aanzienlijk minder electronica, en de rest behalve de remmen kan ik zelf).
Is die 940 sedan toevallig een automaat?
Er zit altijd een verschil tussen ergens over 2 maanden kopen maar geen geld hebben, of nu geld hebben en dan maar minder vangen. Auto gaat helaas vrij goedkoop weg, maar dat een liefhebber van Fok ermee gaat rijden en op zeer korte termijn overneemt (zodat ik m'n studieschuld ook weer sneller af kan lossen) is me ook veel waard.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb je de amazon nog in de verkoop? Zo ja, dan wil ik hem rond januari wel kopen voor 3000 .
Probleem is dat ik het nu nog niet heb .
Lood-calcium, volgens mij is er bijna niets anders te krijgen. En als je dan een Varta diesel-accu neemt kan je als je een keer zonder benzine staat op de startmotor naar huis rijden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:15 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik moet ook nog 'n nieuwe accu hebben maar zie door de bomen het bos niet meer met die dingen.
Lood-lood of lood-calcium? Er zit nu een 55 amp in van Opel die nog maar 85A DIN doet.
Oh helaas.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:45 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Er zit altijd een verschil tussen ergens over 2 maanden kopen maar geen geld hebben, of nu geld hebben en dan maar minder vangen. Auto gaat helaas vrij goedkoop weg, maar dat een liefhebber van Fok ermee gaat rijden en op zeer korte termijn overneemt (zodat ik m'n studieschuld ook weer sneller af kan lossen) is me ook veel waard.
Ik zag al 'n vrachtwagenaccu van 235A met koudstart van 1450A, 12 volt! Nu nog een andere accubak erin proberen te krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Lood-calcium, volgens mij is er bijna niets anders te krijgen. En als je dan een Varta diesel-accu neemt kan je als je een keer zonder benzine staat op de startmotor naar huis rijden.
12v?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik zag al 'n vrachtwagenaccu van 235A met koudstart van 1450A, 12 volt! Nu nog een andere accubak erin proberen te krijgen
Serieus, hoever zou je 'n wagen kunnen krijgen enkel alleen op de startmotor? Snel gaat 't niet maar hoe haalbaar is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |