Kijk eens op volvo-forum.nl daar moet je antwoord tussen staanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:34 schreef Ventus het volgende:
Morgen kijken naar een S70, de 20 klepper in dit geval.
Alles er op en er aan, alleen de trekhaak ontbreekt nog.
Is zo'n klus makkelijk zelf uit te voeren, of beter om dit door een garage te laten doen?
Ik wil er eigenlijk 16" of 17" onder, dit vond ik wel geinige wieltjes voor tijdelijk. In het echt verschilt het een hoop van de foto, hier komen de kleuren niet goed uit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef IrishBastard het volgende:
Jammer van de velgen Verder toffe 240
Even het bezoek een dag uitgesteld, dus vandaag langs geweest.quote:@Ventus: Ben benieuwd hoe de S70 was?
Jammer van de niet zo fraaie 480'squote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.troostwijkauctions.com/uk/classic-volvos/01-13720/
ook jammer van de prijzen..quote:
Maakt 't niet aantrekkelijkerquote:
Ah, de welbekende Paul van Vugt-auto's.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://www.troostwijkauctions.com/uk/classic-volvos/01-13720/
Heerlijk stijlvol in die kleur Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat hij heeft gekost?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Ventus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat voor de deur, wel een beetje ranzig, dus vanavond in elk geval de binnenkant even schoonmaken. Tot mijn verbazing begon het lambda lampje net te branden, dat heeft hij verder niet gedaan, ook niet tijdens de testrit zondag, dus zo eventjes kijken of het met een reset door de accupolen los te halen is opgelost, en anders eventjes uit laten lezen.
De prijs was er naar dat dit soort dingetjes konden gaan spelen, maar toch jammer, zeker als het onverwacht is.
Dit weekend wordt het warm, mooi tijd om wat te klussen!
1700, en dat zonder grote gebreken of schades, dat viel me alleszins mee, de auto is afkomstig van iemand die krap bij kas zat en van autorijden terugging naar de motor om nog wat extra te kunnen besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:21 schreef UncleFunk het volgende:
Heerlijk stijlvol in die kleur Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat hij heeft gekost?
Nette prijs. Uiteraard kan er iets kapot gaan, maar dat kan net zo goed bij een auto van 5000 gebeuren. Reparatie van de aircopomp is overigens eerder 1000 euro, een nieuwe condensor is goedkoper (zeker universeel). Als je het bij de dealer laat doen kost het tussen de 1500 en 2000. Bij de keerring maakt het nog verschil welke het is, als het die aan de bakzijde is, kost het je inderdaad ongeveer 600 à 700. Voor de airco weet ik overigens nog wel een adresje, mocht die kapot gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Ventus het volgende:
[..]
1700, en dat zonder grote gebreken of schades, dat viel me alleszins mee, de auto is afkomstig van iemand die krap bij kas zat en van autorijden terugging naar de motor om nog wat extra te kunnen besparen.
Moet er wel bij zeggen dat ik meteen al 800 euro opzij heb gezet voor onderhoud, en daar iedere maand ook wat extra voor wegleg, mocht er eens iets zijn. Hoewel het er nu ok uit ziet kan er altijd zomaar iets kapot gaan (koppeling, airco waarvoor het dashboard er uit moet, of de beroemde keerring kosten je allemaal zo 800 euro als je het laat doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |