abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_95996956
Zal voor hem niets nieuws zijn, ook hier is hij reekshoofd.
That's all folks!
pi_96032651
^O^

Nog altijd trots bezitter en drager van het 'Koning Martin' shirt.
Nog nooit een partij in verloren trouwens :@ (ook nog nooit een in gespeeld, maar dat terzijde).
U MAD?
pi_96034593
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
^O^

Nog altijd trots bezitter en drager van het 'Koning Martin' shirt.
Nog nooit een partij in verloren trouwens :@ (ook nog nooit een in gespeeld, maar dat terzijde).
Als je in dat shirt speelt zal je tegenstander al bij het inspelen zo bang worden dat hij opgeeft.
En dan krijg je geen rating natuurlijk.
pi_96047334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
^O^

Nog altijd trots bezitter en drager van het 'Koning Martin' shirt.
Nog nooit een partij in verloren trouwens :@ (ook nog nooit een in gespeeld, maar dat terzijde).
:D _O-
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:41:20 #80
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_96154748
14 mei moet Zandvoort weer, de club waar Martin speelt. Ik ga kijken.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_96167952
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:41 schreef Vector_SLD het volgende:
14 mei moet Zandvoort weer, de club waar Martin speelt. Ik ga kijken.
Held _O_. Is niet zeker of Hij speelt he, want ze zijn met een groot team.
Maar door het gefaal tijdens afwezigheid van Martin zal ie nu niet meer verstek laten gaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 08:05:28 #82
194695 franklop
Fran knock
pi_96236900
Er gaan hardnekkige geruchten dat Zijn top20 slag is gebruikt om Osama bin Laden om te leggen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_96390987
quote:
11s.gif Op maandag 2 mei 2011 08:05 schreef franklop het volgende:
Er gaan hardnekkige geruchten dat Zijn top20 slag is gebruikt om Osama bin Laden om te leggen.
:Y

De beelden zijn te gruwelijk, daarom laten ze het niet zien. En om Martin te beschermen natuurlijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:22:25 #84
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_96399310
Osama took a forehand right to the eye :Y

Seal Team Six gaf aan nog nooit zulk een 'deadly use of force' te hebben gezien ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_96399446
Te gruwelijk om de foto te laten zien zegt genoeg. Die tennisbal is echt hard ingeslagen.
That's all folks!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:41:43 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_96935143
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:30:23 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_96954099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Te gruwelijk om de foto te laten zien zegt genoeg. Die tennisbal is echt hard ingeslagen.
en dat terwijl hij hem vanuit Alphen sloeg... echt knap!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:55:39 #88
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_96955838


"hmm, hier ligt een een schone taak weggelegd voor een heer van stand"
"Ik quote graag mezelf."
pi_96979511
Martin Verkerk heeft eindelijk rust gevonden


Martin Verkerk. ARCHIEFFOTO ANP

Zijn naam is voor altijd verbonden aan Roland Garros. Nog dagelijks wordt Martin Verkerk aan zijn stunt bij het grandslamtoernooi in Parijs herinnerd. Hoewel de lange Alphenaar de aandacht kan waarderen, hoopt hij dat hij binnen afzienbare tijd een opvolger krijgt.



Verkerk in zijn succestijd in 2003 op Roland Garros. FOTO EPA '

We hebben een aantal jongens die het goed doen en waar zeker potentie in zit. Het halen van een finale zal niet een twee drie gebeuren, maar het zou wel heel mooi zijn, als er iemand in mijn voetsporen treedt', aldus de 32-jarige Verkerk aan de vooravond van Roland Garros, dat zondag begint.

De beelden van een op het gravel vallende Verkerk na het behalen van de grandslamfinale in juni 2003 staan nog velen in het geheugen gegrift. Na zijn fraaie optreden in de Franse hoofdstad stokte een jaar later zijn opmars door een slepende schouderblessure.

Hij probeerde nog een paar keer een geslaagde rentree te maken en besloot eind 2008 zijn loopbaan te beëindigen. Daarna verdween Verkerk redelijk in de anonimiteit, maar hij heeft inmiddels voorzichtige ambities om als coach succes te boeken.

Hij had onlangs de talentvolle Remy Groenendaal een aantal maanden onder zijn hoede. 'Ik pakte hem wel vol aan, want dat is voor mij de enige manier om de top te bereiken. Hij kon de druk echter niet aan, dus dan houdt het op. Ik ben er niet van om iemands handje vast te houden, want dan red je het niet.'

De periode met Groenendaal heeft hem duidelijk gemaakt dat hij het liefst wil werken met spelers in wie echt potentie zit. 'Ik zou willen toewerken naar toernooizeges, naar een plek in de top-10. Een topper als bijvoorbeeld Thiemo de Bakker heeft die extraatjes nodig. Met mijn ervaring kan ik die brengen. Ik sta niet meteen te springen om weer 35 weken per jaar van huis te zijn. Maar als Thiemo mij belt, zou ik er zeker over nadenken.'

Verkerk noemt De Bakker een van de grootste talenten die Nederland ooit heeft gehad. Het is volgens hem wel zaak dat De Bakker snel weer een vaste coach krijgt. ,,Hij werkt nu met Raemon Sluiter. Dat is een goede tussenoplossing, maar vastigheid is belangrijk.''

Hoewel hij veel uitdaging ziet in het werken met De Bakker, is hij nu ook bezig met een aan tennis gerelateerd nieuw project. Vlak na zijn loopbaan heeft hij zich vooral beziggehouden met het geven van privélessen en clinics. Het kostte hem wel even tijd om een nieuwe invulling te vinden. 'Ik heb geen last gehad van het zwarte gat. Maar ik ben wel iemand die het nodig heeft om hard voor een doel te werken. Die kick van die volle stadions en die adrenaline is moeilijk te vervangen. Maar het was voor mij ook wel snel duidelijk dat ik iets wilde blijven doen in het tennis. Dat is toch de rode draad in mijn leven.'

In zijn tijd als tennisser kon hij nog wel eens choqueren. 'Ik was 24 jaar, wilde entertainen. Ik dacht dat dit er bij hoorde en zei alles wat er in mij opkwam. Ik heb nu een aantal mensen om mij heen van wie ik hou en verder maak ik me nergens meer druk om. Ook al word ik nog iedere dag aan Parijs herinnerd. Maar dat is nu alleen maar leuk. Ik heb rust gevonden.' AD
pi_96984632
Remy Groenendaal zal zich later nog wel een paar keer achter de oren krabben. Uitverkoren worden en dan het tere zieltje uithangen...
That's all folks!
pi_97034858
edit: Al gepost :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:19:59 #93
194695 franklop
Fran knock
pi_97065436
quote:
Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks van
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:57:09 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97066615
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 20:10 schreef luckass het volgende:
Ik zocht net toevallig op het KNLTB profiel van Hem, zie ik ineens een aantal wedstrijden staan.
http://mijn.knltb.nl/KNLT(...)e/nl-NL/Default.aspx
Zie de wedstrijden van Zandvoort.

Is dit een illustere naamgenoot of is God zich aan het voorbereiden op een comeback? _O_
Een rating van 1.3500
Dat kan niet anders (wel apart dat hij dan 3 op zijn pasje is maar goed...)

Je zult maar als recreatieve speler tegenover zo'n grootheid staan. Wat gaat er dan door je hoofd?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97066663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef franklop het volgende:

[..]

Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks van
Het is goedkoop scoren dit. Die muziek is ook om te janken.
That's all folks!
pi_97097848
quote:
Ga je zelf nog weleens tennissen?
"Ik tennis bijna nooit meer. Mijn schouder zit nog steeds dwars en als je nooit meer speelt, wordt ie helemaal stijf. Nee, het hoofdstuk zelf spelen heb ik afgesloten. Al zou ik best eens een keer op de Senior Tour willen spelen, daar sta ik wel voor open. Maar ook weer niet te vaak."
pi_97097970
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een rating van 1.3500
Dat kan niet anders (wel apart dat hij dan 3 op zijn pasje is maar goed...)

Je zult maar als recreatieve speler tegenover zo'n grootheid staan. Wat gaat er dan door je hoofd?
Ik denk dat het een rating van 13500 betekent, die punt heeft hij er voor de grap tussen gezet. Dat zet hem ruim boven Rafa en Novak, maar die mogen het niet weten anders stoppen ze per direct met tennis.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:36:13 #98
194695 franklop
Fran knock
pi_97098466
Deze hoort natuurlijk ook in dit topic

Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_97100094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik denk dat het een rating van 13500 betekent, die punt heeft hij er voor de grap tussen gezet. Dat zet hem ruim boven Rafa en Novak, maar die mogen het niet weten anders stoppen ze per direct met tennis.
De Masters series worden in de wandelgangen niet voor niets de Martin series genoemd.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:04:54 #100
66825 Reya
Fier Wallon
pi_97100232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef franklop het volgende:

[..]

Gekke bekken? Het zijn oerkreten gecombineerd met corrigerende dodende blikken... ze begrijpen er ook niks van
Die tik op zijn pols betekent bijvoorbeeld "Schiet eens op met het aansluiten van de tap".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')