abonnement Unibet Coolblue
pi_88056060
~O>


Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal:


Onze spits in actie!


Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y

Vorige delen:

Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Centraal FC Utrecht topic #40: Voetballen in europa
Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
[Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
[Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
[Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
[Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
[Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
[Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
[Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Centraal FC Utrecht topic deel 13
Centraal FC Utrecht topic deel 12
Centraal FC Utrecht topic deel 11
Centraal FC Utrecht topic deel 10
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
Hier hoort topic deel 5. Maar of die er ooit geweest is??
Hier hoort topic deel 4. Maar of die er ooit geweest is??
[Centraal] FC Utreg Topic #3
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88056067
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Idd: max. een punt tegen ADO. Meer gaan jullie zeker niet krijgen, waarschijnlijk wordt je gewoon van de mat gespeeld. Schop die Mertens eruit en jullie zijn niks meer.
Ja want naast Mertens hebben we alleen maar kutvoetballers. :')

Gisteravond wederom drama zeg, ongelooflijk hoe ze Excelsior lieten voetballen, die nr. 13 werd continu vrijgelaten, mocht gewoon rustig de bal aannemen en draaien op zo'n 20-25 meter van ons doel, iedere keer weer.....

Heeft imo niets met vermoeidheid te maken, maar alles met instelling.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88057439
Ik denk toch echt dat ADO wint aankomende zondag....
pi_88057594
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:11 schreef OmniRocket het volgende:
Ik denk toch echt dat ADO wint aankomende zondag....
Ik vrees het ook ja. We hebben een aantal belangrijke spelers die geblesseerd zijn op het middenveld en de vervangers zijn nog niet klaar voor dit niveau. Verder ben ik het met PBateman eens dat het weleens alles met instelling te maken kan hebben, het is al de 3e wedstrijd op rij dat spelers van de tegenpartij op het middenveld alle ruimte krijgen.
pi_88057607
Het begint opvallend te worden, een redelijke/goede eerste helft en een slechte tweede helft...

Feyenoord uit: 0-1 voor bij rust, 3-1 verloren.
WII thuis: 3-0 voor bij rust, tweede helft geen goals.
Twente uit: 0-0 bij rust, 4-0 verloren.
Groningen uit: 0-0 bij rust, 1-0 verloren.
Ajax uit: 0-2 bij rust, 1-2 eindstand (maar daar klaag ik verder niet over;)).
Graafschap thuis: 2-0 bij rust, eindstand 2-2.
En tegen Vitesse en Excelsior was de tweede helft ook zeer matig. Gisteren geef je het bijna weg, ik zat echt te wachten op de 1-1. Dat die 2-0 nog viel was echt tegen alle verhoudingen in.

Hoe kan dit?
pi_88058594
Hoe het kan, je ziet dat het fysiek afneemt naarmate de 2e helft vordert. Mooi voorbeeld is Mertens, die kan amper meer na 65 minuten, en na 80 is het een dweil. Gisteren deed hij het nog redelijk oplossen door de bal te veroveren en dan over te spelen, dan heb je nog wat aan hem, maar voor de rest...

En wortel: Mulenga leest duidelijk mee :D Gisteren terecht MOTM.
pi_88059354
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 10:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe het kan, je ziet dat het fysiek afneemt naarmate de 2e helft vordert. Mooi voorbeeld is Mertens, die kan amper meer na 65 minuten, en na 80 is het een dweil. Gisteren deed hij het nog redelijk oplossen door de bal te veroveren en dan over te spelen, dan heb je nog wat aan hem, maar voor de rest...
Ja, dat constateer ik ook :)
Maar ik vraag me dus af hoe dat kan, omdat de tegenstanders er blijkbaar geen/minder last van hebben. Natuurlijk heeft Utreg wat extra belasting met de Europese potjes, maar dan nog vind ik het opvallend hoe ploegen als De Graafschap en Excelsior ons ploegie gewoon de tweede helft van de mat spelen.
pi_88059426
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 11:24 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ja, dat constateer ik ook :)
Maar ik vraag me dus af hoe dat kan, omdat de tegenstanders er blijkbaar geen/minder last van hebben. Natuurlijk heeft Utreg wat extra belasting met de Europese potjes, maar dan nog vind ik het opvallend hoe ploegen als De Graafschap en Excelsior ons ploegie gewoon de tweede helft van de mat spelen.
Instelling.

Je ontkomt er gewoon niet aan, wedstrijden tegen ploegen als Excelsior en De Graafschap zijn gewoon minder interessant voor de spelers, terwijl die ploegen juist 110% geven tegen ons.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88059775
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Instelling.

Je ontkomt er gewoon niet aan, wedstrijden tegen ploegen als Excelsior en De Graafschap zijn gewoon minder interessant voor de spelers, terwijl die ploegen juist 110% geven tegen ons.
Precies! Wedstrijden tegen Napoli, Steaua en Liverpool zijn wel van een ander kaliber dan de Graafschap, Excelsior en Vitesse. Die gasten gaan gewoon met de verkeerde instelling het veld in. Gemakzucht misschien wel.

Ook denk ik wel dat die Europese wedstrijden er zwaar in hakken, Excelsior speelde nu ook 2 wedstrijden in 3 dagen, maar Utrecht doet dat al 6 weken achter elkaar en niet tegen de minste tegenstanders, dat kost een hoop extra inspanning. We hebben niet voor niks allemaal hamstring blessures in het team, komt puur door overbelasting.
Misschien zijn ze dus in de 'kleinere' wedstrijden ook wel voorzichtiger omdat ze de topwedstrijden niet willen missen.
pi_88062641
Ja, jullie hebben gelijk. Maar dan snap ik niet waarom je in de 'kleine' wedstrijd niet wat spelers rust gunt, bijv Keller vanaf het begin er in, die wat mij betreft bijna gelijkwaardig is aan Schut/Wuytens én fit. En Demouge gewoon eens een hele wedstrijd laten spelen, v Wolfswinkel oogt vermoeid.
pi_88063329
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Stampie22 het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Maar dan snap ik niet waarom je in de 'kleine' wedstrijd niet wat spelers rust gunt, bijv Keller vanaf het begin er in, die wat mij betreft bijna gelijkwaardig is aan Schut/Wuytens én fit. En Demouge gewoon eens een hele wedstrijd laten spelen, v Wolfswinkel oogt vermoeid.
Mee eens, Mertens vind ik bijvoorbeeld ook vermoeid ogen, maar voor hem heb je gewoon geen vervanger die in de buurt komt. En Duplan loopt zich vaak ook helemaal stuk met dat gedribbel. Als straks Asare en Maguire weer fit zijn kun je weer wat bepalende spelers rust gunnen op sommige momenten.
Nu maar hopen dat DuChat dat ook ziet, want sommige wissels van hem snap ik niet helemaal.
pi_88066621
De wissels lijken onbegrijpbaar, maar zijn het niet. Er is namelijk niet veel beters beschikbaar. Kijk eens op het middenveld, daar mis je Asara en Lensky en vaste invaller Maguire. Noodgedwongen moet je met Nijholt spelen en/of die Aussie (ff naam kwijt). Je merkt aan alles dat je de slag op dit moment verliest op het middenveld. Verdedigend staat het prima, aanvallend gaat het ook wel, maar het middenveld is 80% van de tijd nu gewoon weg. Blijft er niets anders over dan een lange bal, en dat oogt al snel vermoeid en saai en je bent ook de bal vaker kwijt dan rijk.

Ik zal blij zijn als alle 1e elftal spelers weer fit zijn, je zal zien dat er dingen dan weer beter gaan lopen.
pi_88066721
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef Stampie22 het volgende:
v Wolfswinkel oogt vermoeid.
Wat ? :D

Die werkte zich gisteren de pleuris man, liep zich ook continu vrij, vond m echt goed spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88067741
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Wat ? :D

Die werkte zich gisteren de pleuris man, liep zich ook continu vrij, vond m echt goed spelen.
Dan verschillen we van mening :)
Ik vind 'm de laatste wedstrijden wat scherpte missen (en niet alleen omdat ie wat minder scoort), zo oogt het.
pi_88108882
Naast Mulenga leest onze Ton ook mee in dit topic :)

Du Chatinier sluit risico's uit: 'Als het kan, geven we spelers rust'
Als het even kan gaat Ton du Chatinier de komende weken enkele basisspelers rust gunnen. FC Utrecht is vanwege de vroege start van de Europa League al vanaf juli competitief bezig, en dat begint bij sommigen zo’n tol te eisen. “Met het drukke programma nemen we geen onnodige risico’s”, vertelde de oefenmeester vrijdag tijden de persconferentie voorafgaand aan het duel met ADO Den Haag van komende zondag.

Zo is het alles behalve zeker dat verdediger Alje Schut dit weekend in actie gaat komen. De stopper viel woensdag tegen Excelsior uit met een blessure aan zijn bovenbeen en ondergaat zaterdag een laatste test. “Met het drukke programma nemen we geen onnodige risico’s. Als het even kan geven we spelers rust”, aldus DuChat, die liet weten tevreden te zijn over Sander Keller, die Schut na rust verving.

Een dergelijke prestatie zal zondag wederom gevraagd worden, zo weet Du Chatinier. “Het wordt een heet middagje.” De coach was onder de indruk van ADO in de wedstrijden tegen FC Groningen en FC Twente. “Ze kregen te weinig. Tegen FC Groningen waren ze vooral in de eerste helft heel sterk en hadden ze de kansen om verder uit te lopen. Ze zullen erop gebrand zijn om zondag in eigen stadion het tij te keren.”

Ondanks dat de vermoeidheid toe lijkt te slaan bij enkele spelers, kwam er ook goed nieuws uit de ziekenboeg van de Utrechters. Jacob Lensky, Barry Maguire en tweede goalie Khalid Sinouh zijn namelijk weer fit. Nana Asare is nog niet zo ver; hij reist komende week ook nog niet mee naar Roemenië voor de confrontatie met Steaua Boekarest.


Ik vind 'als het kan' wel een onduidelijk begrip. Betekent dat dat het alleen kan als je ruim voorstaat? En dus steeds met de vaste elf moet beginnen?:P
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:21:35 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88123758
ADO - UTR

1-2

zeggik :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:48:47 #17
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88124926
Jongens Jojoortje is hier mod verwelkom haar hier _O_ !!!!!!!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88136820
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Paul het volgende:
Jongens Jojoortje is hier mod verwelkom haar hier _O_ !!!!!!!
Nee bedankt. Totaal verkeerde ploeg, net als bv Happel.
pi_88155716
Toch een goed gevoel voor morgen! Go Mulenga.... luister naar dit topic ;)

0-3
pi_88155778
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:37 schreef DiMacho het volgende:
Toch een goed gevoel voor morgen! Go Mulenga.... luister naar dit topic ;)

0-3
Ik heb er ook wel een aardig gevoel over. Ook wel zin om lekker lui vanaf de bank te kijken morgenmiddag.

Ik denk zeker niet dat het 0-3 wordt, maar voorspel 1-2. Er moet iig minimaal een punt gepakt worden daar.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 31 oktober 2010 @ 01:31:31 #21
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88161568
Ik gok op 1-2.
Mulenga en Wolfie.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 14:43:43 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88173369
Nu is het wachten op De_Kromme die ons gaat uitlachen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:46:00 #23
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88173422
Hahahaa Utrecht :')__!
DEN HAAG!
pi_88173475
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:46 schreef Nystiq het volgende:
Hahahaa Utrecht :')__!
DEN HAAG!
Komt er ook 1 direct van de tv met EL / Teletekst naar de pc gerend. :')

Alsof Den Haag aan het eind van de rit in de buurt van FCU komt.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 14:50:41 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88173542
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Komt er ook 1 direct van de tv met EL / Teletekst naar de pc gerend. :')

Alsof Den Haag aan het eind van de rit in de buurt van FCU komt.
Zoist :7
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:55:42 #26
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88173690
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Komt er ook 1 direct van de tv met EL / Teletekst naar de pc gerend. :')

Alsof Den Haag aan het eind van de rit in de buurt van FCU komt.
Ja, Utrecht eindigt lager.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 14:58:26 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88173777
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Ja, Utrecht eindigt lager.
Vast
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88173900
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 14:55 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Ja, Utrecht eindigt lager.
Daar zou jij dan helemaal niets aan bij hebben gedragen als ruige teletekst-supporter.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 15:13:12 #29
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88174217
UTRECHT WORDT 5E :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:57:49 #30
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88175580
We gaan gewoon overwinteren en eindigen boven Den Haag. Klaar!

Hopelijk valt het letsel mee van onze negroïde vriend.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 16:06:01 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88175838
Nou ik lees dat het seizoen voorbij is voor Mulenga

http://twitter.com/#search?q=mulenga
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 31 oktober 2010 @ 16:06:36 #32
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88175853
quote:
Einde seizoen lijkt nabij voor Mulenga

Jacob Mulenga lijkt daadwerkelijk een ernstige knieblessure te hebben overgehouden aan het uitduel bij ADO Den Haag (1-0). Als de eerste diagnose niet bedriegt komt de FC Utrecht-speler dit seizoen niet meer in actie.

Mulenga werd zondag in de slotfase van de eerste helft met een brancard van het veld gedragen. Assistent-trainer Jan Wouters sprak vlak daarna al zijn angst uit voor een langdurige blessure. Een gegronde angst, blijkt nu. "De eerste diagnose is een gescheurde kruisband", maakte trainer Ton du Chatinier bekend na afloop van de wedstrijd.

Nader onderzoek moet aantonen of de kruisband daadwerkelijk is gescheurd. "Als dat zo is komt hij dit seizoen niet meer in actie. We laten nu in het ziekenhuis een MRI-scan maken. Daarna weten we meer, maar het staat al wel vast dat hij deze week niet met ons mee kan naar Roemenië."

Voor een gescheurde kruisband staat een herstel van minimaal zes maanden. Gemiddeld ligt dit zelfs op zeven maanden.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:12:19 #33
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88176029
Dat is klote zeg.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:19:07 #34
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88176222
Ah, lastig :P
pi_88179345
Stom verloren, totaal onnodig. Wederom een hoofdrol voor de geweldige scheids, maar dat mag wederom geen excuus zijn. Je had simpel moeten winnen van die bagger uit den haag. Ze kunnen het daar niet eens opbrengen om normaal op een geblesseerde speler te reageren, dat zegt wel iets over het niveau van de supporters daar. Precies in lijn met oh oh mongolio wat er op donderdagavond is.

Voor de rest, jammer. Op naar de europese pot! Die MOET gewonnen worden om verder te komen.
pi_88191189
-edit-

[ Bericht 49% gewijzigd door Morpheus2002 op 31-10-2010 22:44:13 ]
pi_88191407
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

whahaha! mooie man jij! we hebben onszelf in de problemen gebracht want in de eerste helft was er maar een ploeg de baas op het veld en dat was den haag! 2 of 3-0 was toen een juiste verhouding ipv 1-0.
dat smurfenvolk van kutrecht schiet nog geen deuk in een pakkie boter man hahaha, wat een kansloze troep onbegrijpelijk dat jullie in de arena wisten te winnen, echt....
en over die neger, die probeerde we gewoon een hart onder de riem te steken en die jongen met een glimlach het veld af te laten gaan door wat haagse humor erin te gooien jog, stel je niet aan, hahaha....
Je begrijpt dan vast ook niet dat FCU uiteindelijk meedoet in de subtop en dat jullie weer vrij kleurloos in het rechterrijtje staan aan het eind van de rit?

Ben benieuwd of jullie voor 2020 nog eens Europees voetbal weten te halen.

Misschien kun je die snavel eens open doen als je structureel iets neerzet en niet zo belachelijk lopen te blaten als je toevallig een paar weken boven je stand leeft.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88193111
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]
-reactie op edit-

Wel stoer van je, schelden met kanker! Dat maakt voor mij elke andere reactie op je bericht al onmogelijk, sorry.

[ Bericht 56% gewijzigd door Morpheus2002 op 31-10-2010 22:45:05 ]
pi_88199984
Ze doen in Den Haag eens een keer mee in de middenmoot, en hun bek wordt gelijk alweer zo groot als die van onze vrienden in a'dam en enschede. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88200788
Tja dat heb je met die gasten uit Den Haag. Aan het einde van het liedje staan ze gewoon weer 15e, maar dat snappen ze zelf nog niet.
Zonde dat we verloren hebben, was erg onnodig, maar hij wilde er niet in.

Hopelijk valt de schade bij Mulenga mee, we zitten al niet erg breed in de spitsen.
pi_88200925
Reken maar op gescheurde kruisbanden hoor, die ben je 7-9 maanden kwijt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88203855
Auwtsj... ik doe geen voorspellingen meer ;)

Jammer! Get over it! Op naar donderdag! Gaat een zware dobber worden! Toch eindelijk Ton eens positief beoordelen: een verdediger Wuijtens er al vroeg in de tweede helft uithalen en er Demouge voor inzetten. Eindelijk snapt Ton het... door niet in de 88min te gaan wisselen!
pi_88205489
Jammer jongens. Natuurlijk gaat Utrecht boven ADO eindigen dat is ook geen schande gezien de kwaliteiten. Zolang we van die onderste plekken wegblijven en leuk blijven voetballen ben ik tevreden. Hopelijk valt het mee voor Mulenga, voor zover dat nog kan..

Succes donderdag :)
pi_88206770
Wie gaat er allemaal naar Liverpool trouwens? laten we leuke dingen in het vooruit zicht bekijken, laten we gister maar snel vergeten ;)
pi_88231115
quote:
FC Utrecht kan pas komende jaargang weer een beroep doen op Jacob Mulenga. De aanvaller staat zes tot acht maanden aan de kant met een ernstige blessure aan zijn rechterknie.

Mulenga liep de kwetsuur zondag op tijdens de eerste helft van het uitduel met ADO Den Haag (1-0 verlies). Een dag later bleek zijn buitenmeniscus beschadigd te zijn, tevens wordt gevreesd voor schade aan de kruisband in de rechterknie van de Zambiaan.

Woensdag gaat de 26-jarige aanvaller onder het mes. FC Utrecht verwacht Mulenga pas in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weer op het trainingsveld te kunnen begroeten
Minder nieuws..... ;(
pi_88233165
Yep, schrijf die maar af tot 2011-2012. Met een beetje geluk is hij er na de zomerstop weer bij, maar met de normale gang van zaken met wat terugslagen zal het eerder langer dan korter duren. Wel een voordeel is dat hij en gezonde en fitte vent is, misschien dat het hem helpt.

Geeft ons wel even lucht in het zeiken op Mulenga. De ene pot speelde hij fantastisch, de volgende pot was het om te huilen.

Ik voorzie in dit seizoen verder niet heel veel nadelen van deze blessure. Als Asare terug komt zou er een probleem zijn geweest. Je gaat tenslotte niet Mertens of Duplan op de bank zetten. Ik voorzie een opstelling als:
Vorm
Cornelisse - Wuytens - Schut - Nesu
Lensky - Silberbauer - Asare
Duplan - van Wolfswinkel - Duplan

Je hebt dan nog achter de hand Maguire, Oar, Sarota, Nijholt, Demouge en Danso. Niet allemaal de topper de toppers, maar zeker wel in staat om als invaller tijdens een wedstrijd of blessure te dienen.

Het zou wel goed zijn om in de winter te kijken of je nog wat versterking op het middenveld en aanval kan vinden. Aan het eind van het seizoen kan je zomaar Wolfie, Mertens en Silberbauer kwijt kunnen zijn.
pi_88235702
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef Charie het volgende:
Succes donderdag :)
Bedankt.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88236097
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:47 schreef Tha_Duck het volgende:
Yep, schrijf die maar af tot 2011-2012. Met een beetje geluk is hij er na de zomerstop weer bij, maar met de normale gang van zaken met wat terugslagen zal het eerder langer dan korter duren. Wel een voordeel is dat hij en gezonde en fitte vent is, misschien dat het hem helpt.

Geeft ons wel even lucht in het zeiken op Mulenga. De ene pot speelde hij fantastisch, de volgende pot was het om te huilen.

Ik voorzie in dit seizoen verder niet heel veel nadelen van deze blessure. Als Asare terug komt zou er een probleem zijn geweest. Je gaat tenslotte niet Mertens of Duplan op de bank zetten. Ik voorzie een opstelling als:
Vorm
Cornelisse - Wuytens - Schut - Nesu
Lensky - Silberbauer - Asare
Duplan - van Wolfswinkel - Duplan

Je hebt dan nog achter de hand Maguire, Oar, Sarota, Nijholt, Demouge en Danso. Niet allemaal de topper de toppers, maar zeker wel in staat om als invaller tijdens een wedstrijd of blessure te dienen.

Het zou wel goed zijn om in de winter te kijken of je nog wat versterking op het middenveld en aanval kan vinden. Aan het eind van het seizoen kan je zomaar Wolfie, Mertens en Silberbauer kwijt kunnen zijn.
Waaajooo hebben ze duplan gekloont ?? _O_
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_88237675
haha idd, maar hij is mertens vergeten, dus mertens op links, wisselend met Duplan.
pi_88237715
Dries op de tribune!!
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88237720
Ik denk dat we weer met een vlak middenveld gaan spelen, dus Lensky en Silberbauer centraal, Mertens en Asare/Duplan op de flank, Ricky en Demouge voorin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88239398
quote:
Aan het eind van het seizoen kan je zomaar Wolfie, Mertens en Silberbauer kwijt kunnen zijn.
Ga daar wel van uit ja. Silberbauer ben je waarschijnlijk in de winterstop al kwijt anders loopt hij gratis weg aan het eind van het seizoen. Mertens en van Wolfswinkel kun je ook niet behouden als de grote clubs komen.

quote:
Geeft ons wel even lucht in het zeiken op Mulenga. De ene pot speelde hij fantastisch, de volgende pot was het om te huilen.
Mulenga is inderdaad niet de beste voetballer, maar hij had altijd strijd en inzet, dat kun je van een hoop anderen soms niet zeggen. En hij hield toch altijd 2 verdedigers bezig ondanks dat hij een matige voetballer is, dat is toch ook knap. Ik vind het wel een aderlating dat hij er niet bij is tot volgend seizoen.
pi_88242616
Dit is wel klote, Mulenga weg. En ervan uitgaande dat Silberbauer ook in de winterstop weg is.. echt vervangers hebben we niet. Demouge moet het echt nog laten zien en voor SIlberbauer zie ik zo snel niet iemand (nee, geen Maguire of Nijholt). Moeten we ons versterken in de winterstop?
pi_88244044
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef Stampie22 het volgende:
Dit is wel klote, Mulenga weg. En ervan uitgaande dat Silberbauer ook in de winterstop weg is.. echt vervangers hebben we niet. Demouge moet het echt nog laten zien en voor SIlberbauer zie ik zo snel niet iemand (nee, geen Maguire of Nijholt). Moeten we ons versterken in de winterstop?
Als Silberbauer vertrekt wel (Strootman halen), anders niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88255958
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 02:52 schreef Daniel.Skoffa het volgende:

[..]

Waaajooo hebben ze duplan gekloont ?? _O_
haha ik zie het nu pas :D moet idd Mertens zijn zoals gezegd.
pi_88255989
Als we overwinteren in Europa dan geef ik het nog wel een kans dat Silberbauer verlengd. Maar dat is afwachten :)
pi_88256899
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Als we overwinteren in Europa dan geef ik het nog wel een kans dat Silberbauer verlengd. Maar dat is afwachten :)
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Hij heeft denk ik definitief zijn zinnen gezet op een transfer en het grote geld.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88276951
Van Seumeren heeft een salaris plafond ingesteld, is goed om zo een club op weg te helpen, het is erg jammer ik vind silbenpower een geweldige speler.

Maar hij wil een niveau verder, utrecht is gewoon voor een stap hoger op.

Ik zeg Theo halen hahaha, maar afwachten ik denk niet die stroman, denk dat ze met een andere speler komen.

Wat vinden jullie van Demouge? ik vind hem vooral tegenvallen.
pi_88277641
quote:
Op woensdag 3 november 2010 08:46 schreef ferryve het volgende:
Wat vinden jullie van Demouge? ik vind hem vooral tegenvallen.
Ik kan er geen mening over geven, die 1,5 minuut dat ik hem heb gezien. Laat hem maar eens een wedstrijd of 8 spelen.
pi_88278374
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:46 schreef ferryve het volgende:
Van Seumeren heeft een salaris plafond ingesteld, is goed om zo een club op weg te helpen, het is erg jammer ik vind silbenpower een geweldige speler.

Maar hij wil een niveau verder, utrecht is gewoon voor een stap hoger op.

Ik zeg Theo halen hahaha, maar afwachten ik denk niet die stroman, denk dat ze met een andere speler komen.

Wat vinden jullie van Demouge? ik vind hem vooral tegenvallen.
Strootman is de meest logische opvolger iig.

En Demouge heeft amper nog een kans gehad, vond m tegen Napoli en afgelopen zondag wel verdienstelijk spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88278693
quote:
FC Utrecht hoopt morgen in Boekarest met scherp te schieten. De 20-jarige Leon de Kogel, die dit seizoen pas twee minuten heeft meegespeeld in het eerste elftal van FC Utrecht, zit vandaag in het vliegtuig naar Roemenië voor het Europa League-duel met Steaua Boekarest.


Trainer Ton du Chatinier heeft het jeugdige talent van Jong FC Utrecht toegevoegd aan zijn ploeg om het verlies van Mulenga, die vandaag wordt geopereerd aan zijn knie, op te vangen. "Met Asare en Mulenga missen we op dit moment belangrijke mensen voorin", aldus Du Chatinier. "Met Demouge kregen we er een spits bij, maar we zijn nu ook weer aanvallers kwijt. Daarom gaat De Kogel mee."

FC Utrecht weet dat in de groep alles nog mogelijk is. De club moet in Roemenië proberen een gelijkspel uit het vuur te slepen. Bij de tegenstander is het verre van rustig. "Er gebeurt bij Steaua op dit moment van alles", weet Du Chatinier. "De voorzitter is boos, ze hebben van de onderste verloren en er komen even geen centjes meer van de grote man."
Hopelijk krijgt hij nog wat minuten. Gelijkspel moet toch wel haalbaar zijn. Al moet ik wel zeggen dat Steaua een goede ploeg heeft.
pi_88280323
quote:
Op woensdag 3 november 2010 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Strootman is de meest logische opvolger iig.

En Demouge heeft amper nog een kans gehad, vond m tegen Napoli en afgelopen zondag wel verdienstelijk spelen.
Ik denk, maar dat moeten we nog maar zien dat het niet de man voor utrecht is
pi_88280446
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef ferryve het volgende:

[..]

Ik denk, maar dat moeten we nog maar zien dat het niet de man voor utrecht is
Strootman of Demouge ? :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88289745
Mulenga de rest van het seizoen eruit, toch kruisband gescheurd. Zonde!
pi_88290296
Hoe meer Demouge speelt, hoe slechter het gaat met het team. Demouge is gewoon nec, willem 2, heracles-niveau.. Hij kan soms wel z'n waarde hebben als pinch-hitter, maar laat deze man aub geen weken achter elkaar spelen, want dat kan alleen maar tegenvallen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88290372
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:58 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoe meer Demouge speelt, hoe slechter het gaat met het team. Demouge is gewoon nec, willem 2, heracles-niveau.. Hij kan soms wel z'n waarde hebben als pinch-hitter, maar laat deze man aub geen weken achter elkaar spelen, want dat kan alleen maar tegenvallen.
Zullen we m gewoon eerst een kans geven ? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88290483
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Zullen we m gewoon eerst een kans geven ? :)
Ik heb niets tegen hem, maar vind het een matig idee om hem een x-aantal weken in de basis op te stellen en achteraf te concluderen dat hij toch geen speler is voor het niveau dat we nastreven. Ondertussen blijven de punten etc. wel verdeeld worden.

Ton zal hem ook zeker niet weken achter elkaar in de basis opstellen, dus maak je geen zorgen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88290821
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen hem, maar vind het een matig idee om hem een x-aantal weken in de basis op te stellen en achteraf te concluderen dat hij toch geen speler is voor het niveau dat we nastreven. Ondertussen blijven de punten etc. wel verdeeld worden.

Ton zal hem ook zeker niet weken achter elkaar in de basis opstellen, dus maak je geen zorgen.
Maar hoe kun je dat nu al weten dan ? De keren dat Demouge speelde deed ie het echt niet belabberd ofzo.

En ik denk dat Ton wel zal moeten, of wil je maar met 1 spits gaan spelen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88295574
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:03 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik heb niets tegen hem, maar vind het een matig idee om hem een x-aantal weken in de basis op te stellen en achteraf te concluderen dat hij toch geen speler is voor het niveau dat we nastreven. Ondertussen blijven de punten etc. wel verdeeld worden.

Ton zal hem ook zeker niet weken achter elkaar in de basis opstellen, dus maak je geen zorgen.
Als dat de manier zou zijn, dan zou je mensen als Kuyt nooit hebben zien spelen. Spelers hebben vertrouwen nodig, de routine, etc. En dat moet je soms gewoon geven. En je gaat mij niet vertellen dat Demouge je 10 punten gaat kosten in de pak hem beet 8 wedstrijden. Mulenga is ook weinig effectief (al was het de laatste 3 potten redelijk) en toch staat hij daar. Je moet mensen ook de kans geven, of denk je dat Ronaldinho er van dag 1 op dag 2 stond, nee toch zeker. Dat moet groeien. Ik kan me nog jaren herinneren met mensen als Kuyt, Fortuné, Nelisse, etc. Die stonden er echt niet met 1 dag, allemaal dieseltjes die eerst goed moesten warmlopen in het elftal.

En volgens mij is Demouge een van weinige de ervaren krachten die we hebben. Nijholt is helemaal om te janken en Asare is geblesseerd. Je hebt niet echt veel keus.
pi_88296506
Je moet geen beperkte speler - die al jaren in de marge meehobbelt - vergelijken met jongens die op jonge leeftijd al veel talent hadden.

Van Mulenga gaat ook veel meer dreiging uit. Imo kan Frank dit niveau gewoon niet aan en ik denk dan ook dat Ton en Jan het iets omgooien, zodat Demouge niet begint, maar wellicht later als pinch-hitter wordt gebruikt.

Je hebt het gewoon over een speler van eind 20, die bijna nog nooit echt een noemenswaardig seizoen heeft gedraaid in de Eredivisie.

Maargoed, ik ga het morgen en zondag eens rustig bekijken wat ze beslissen en eventueel hoe het uitpakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lo-Fi op 03-11-2010 19:00:08 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88315162
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Strootman of Demouge ? :D
Demouge, hoop dat we vanavond eens de 3 punten pakken
pi_88315418
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Je moet geen beperkte speler - die al jaren in de marge meehobbelt - vergelijken met jongens die op jonge leeftijd al veel talent hadden.

Van Mulenga gaat ook veel meer dreiging uit. Imo kan Frank dit niveau gewoon niet aan en ik denk dan ook dat Ton en Jan het iets omgooien, zodat Demouge niet begint, maar wellicht later als pinch-hitter wordt gebruikt.

Je hebt het gewoon over een speler van eind 20, die bijna nog nooit echt een noemenswaardig seizoen heeft gedraaid in de Eredivisie.

Maargoed, ik ga het morgen en zondag eens rustig bekijken wat ze beslissen en eventueel hoe het uitpakt.

Mulenga en Demouge zijn dan ook compleet verschillende spelers, waar Mulenga door zijn kracht en snelheid heel gevaarlijk is, is Demouge het betere aanspeelpunt/kaatser, en doelgerichter.

Je zal je tactiek enigszins aan moeten passen als je Demouge in de basis zet, denk aan de wedstrijd bij Napoli.

Verder mag iedereen uiteraard zijn mening hebben, ik geef Frank iig nog even de tijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88318075
Ha topic kwijt vanwege vakantie. Zwaar klote van Mulenga...

Hier in Vietnam (ja ik zit redelijk ver weg) zijn ze helemaal liverpool gek; gisteren de vorige wedstrijd van Liverpool tegen Napoli gekeken op de TV hier. Echt mooi om ze hier in Vietnam FC Utrecht te horen zeggen (ik kan het nou al niet meer na doen).

Ik hoor morgenochtend wel wat het is geworden in Bukarest; ik hoop echt op winst, willen we nog verder komen...
pi_88324547
Was die Willem Jansen niet wat voor ons geweest, als opvolger van Silberbauer? Ben benieuwd hoeveel ze voor hem vangen (áls ie gaat), van mij mag nog steeds Donny Gorter gehaald worden.

Voorin maak ik me zorgen over het ontbreken van Mulenga, die naast sterk spel eindelijk begon te scoren. Denk dat er toch echt een vervanger voor hem gehaald moet worden, met de ambities die we hebben en nog drie fronten waarop we meestrijden. Moet er niet aan denken dat Van Wolfswinkel geblesseerd/geschorst raakt, dan ben je voorin nergens meer. Demouge is een beetje hetzelfde type speler als Mulenga maar komt qua niveau niet in de buurt van hem (zo'n goal als tegen De Graafschap zie ik hem niet maken). Ik verwacht ook niet dat hij start vanavond, weet iemand de opstelling al?
pi_88324799
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef Stampie22 het volgende:
Was die Willem Jansen niet wat voor ons geweest, als opvolger van Silberbauer? Ben benieuwd hoeveel ze voor hem vangen (áls ie gaat), van mij mag nog steeds Donny Gorter gehaald worden.

Voorin maak ik me zorgen over het ontbreken van Mulenga, die naast sterk spel eindelijk begon te scoren. Denk dat er toch echt een vervanger voor hem gehaald moet worden, met de ambities die we hebben en nog drie fronten waarop we meestrijden. Moet er niet aan denken dat Van Wolfswinkel geblesseerd/geschorst raakt, dan ben je voorin nergens meer. Demouge is een beetje hetzelfde type speler als Mulenga maar komt qua niveau niet in de buurt van hem (zo'n goal als tegen De Graafschap zie ik hem niet maken). Ik verwacht ook niet dat hij start vanavond, weet iemand de opstelling al?
Er komt geen vervanger, aldus Booy in de VI.

Ik denk dat Ricky van ''9'' naar ''10'' verhuist, Duplan op de plek van Mulenga, en Demouge op de plek van Ricky.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:05:56 #76
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88327538
0-2 voor Utreg!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88328097
Ik hoop zeker dat je gelijk heb, ben al 3 dagen zenuwachtig

vanavond de dood of de gladiolen!!!
pi_88345249
3-1 inmiddels, kansloos verhaal nu! Vorm is lekker bezig deze wedstrijd en wat dramatisch verdedigd zeg! Hoe kun je het zo weggeven zeg! We zijn echt niet minder dan die Roemenen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 00:14:32 #79
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_88349924
Wat is dit zonde zeg. Zo'n goede eerste helft, de gelijkmaker. En het dan binnen 5 minuten zo weggeven. Terecht verloren, helaas... Maar dit had Utrecht gewoon moeten en kunnen winnen.
;(
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_88351307
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 00:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat is dit zonde zeg. Zo'n goede eerste helft, de gelijkmaker. En het dan binnen 5 minuten zo weggeven. Terecht verloren, helaas... Maar dit had Utrecht gewoon moeten en kunnen winnen.
;(
Dat is ondertussen elke wedstrijd bij ons het geval in de groepsfase...
pi_88352862
het is zonde, snap alleen niet waarom die duplan eruit haalde??

Ik zeg zo een situatie je staat 3-1 achter verdediger eruit aanvaller erin of schut in de spits.

Snapte echt weer niks van die wissels
pi_88352914
Duplan, Demouge en van Wolfswinkel waren onzichtbaar de hele wedstrijd, dus ik snapte die wissel wel.
Alleen Danso is nou ook niet echt wat, ik had liever de Kogel op dat moment erbij gezien.
En zoveel wissels hebben we op dit moment ook niet.
pi_88353462
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:09 schreef ferryve het volgende:
het is zonde, snap alleen niet waarom die duplan eruit haalde??

Ik zeg zo een situatie je staat 3-1 achter verdediger eruit aanvaller erin of schut in de spits.

Snapte echt weer niks van die wissels
Duplan was met Nesu de slechtste van het veld.

Die Roemenen hadden natuurlijk wel de rust in moeten gaan met 9 man, wat een schandalige overtredingen op Mertens zeg, zeker 2 stuks waren direct rood.

Maar uiteindelijk geef je het idd. in de 2e helft zelf weg.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88354135
Ik heb me de hele wedstrijd kapot zitten ergeren aan van Wolfswinkel... Liep echt als een zombie over het veld! Bah!

Voor de rest.. balen, op naar zondag. Voorspelling: 1-5 :(
pi_88354268
Vorm ging niet vrijuit bij het eerste doelpunt, maar iedereen vergeet voor het gemak het slechte spel van Silberbauer op dat moment? Geen enkele pass kwam aan, en de overtreding vlak voor het doelpunt was bepalend. Vond hem sowieso slecht spelen de eerste helft, 2e een stuk beter maar toen was vooral Nesu minder.

2e doelpunt was 100% de schuld van Vorm, waarom komt die lamlul zijn doel uit? Er liep nog een verdediger bij!

3e doelpunt niets op af te dingen, door de chaos van de 2-1 konden ze eindelijk een echte kans creeeren en afmaken. Dat deden ze goed die Roemenen, niemand specifiek schuld wat mij betreft.

Maar wel stuitend dat het WEER de 2e helft is, 1e helft super gespeeld gedominieerd en dan geef je het zo weg. Wolfie was duidelijk niet in zijn hum op zijn nieuwe plek, terwijl ik Demouge niet slecht en niet goed vond spelen. Werkte hard en deed zijn best, maar kwam gewoon te kort en kreeg weinig fatsoenlijks aangespeeld. Mertens was de 1e helft prima, daarna niets meer. Duplan zat niet goed in de wedstrijd, Lensky was goed bezig. Wuytens, Schut, Cornelisse gewoon normaal gespeeld.

Nee, als ik moet zwartepieten dan zeg ik Silberbauer en Vorm hebben je de punten gekost in deze pot. Maar dat zou misschien wat te kort door te bocht zijn.

En de wissels.. Tsjah.. Er is niet veel andere keus, het beste elftal staat in het veld dankzij een aantal gebleseerden. Dat betekend dat er eigenlijk al een elftal staat wat maar net aan is op sommige punten, en dan heb je als wissels niet veel meer. Dit waren een aantal wissels al, die er stonden :)
pi_88354299
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Vorm ging niet vrijuit bij het eerste doelpunt, maar iedereen vergeet voor het gemak het slechte spel van Silberbauer op dat moment? Geen enkele pass kwam aan, en de overtreding vlak voor het doelpunt was bepalend. Vond hem sowieso slecht spelen de eerste helft, 2e een stuk beter maar toen was vooral Nesu minder.

2e doelpunt was 100% de schuld van Vorm, waarom komt die lamlul zijn doel uit? Er liep nog een verdediger bij!

3e doelpunt niets op af te dingen, door de chaos van de 2-1 konden ze eindelijk een echte kans creeeren en afmaken. Dat deden ze goed die Roemenen, niemand specifiek schuld wat mij betreft.

Maar wel stuitend dat het WEER de 2e helft is, 1e helft super gespeeld gedominieerd en dan geef je het zo weg. Wolfie was duidelijk niet in zijn hum op zijn nieuwe plek, terwijl ik Demouge niet slecht en niet goed vond spelen. Werkte hard en deed zijn best, maar kwam gewoon te kort en kreeg weinig fatsoenlijks aangespeeld. Mertens was de 1e helft prima, daarna niets meer. Duplan zat niet goed in de wedstrijd, Lensky was goed bezig. Wuytens, Schut, Cornelisse gewoon normaal gespeeld.

Nee, als ik moet zwartepieten dan zeg ik Silberbauer en Vorm hebben je de punten gekost in deze pot. Maar dat zou misschien wat te kort door te bocht zijn.

En de wissels.. Tsjah.. Er is niet veel andere keus, het beste elftal staat in het veld dankzij een aantal gebleseerden. Dat betekend dat er eigenlijk al een elftal staat wat maar net aan is op sommige punten, en dan heb je als wissels niet veel meer. Dit waren een aantal wissels al, die er stonden :)
Erm, Schut was dramatisch, alweer, ik zie liever Keller de komende wedstrijden op die plek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88354766
En WEER zonde...

Eerste goal, tja... Ook de schuld van Vorm natuurlijk maar kan me voorstellen dat je eerste impuls als keeper de bal beschermen is, helemaal met zo'n massa spelers om je heen.

Tweede goal wel compleet zijn fout, prima dat hij uitkomt alleen GA ER DAN VOOR! Heel beroerd dat uit de chaos daarna meteen de 3-1 valt, daardoor is het gespeeld en over.

Helaas te weinig spelers die opvielen, alleen Mertens viel in positieve zin op. Creeerde een hoop, jammer alleen dat de scheidsrechter WEER faalt. Dit keer door niet in ieder geval 1 keer rood te geven voor de aanslagen op Mertens.

Maar uiteindelijk weer eigen schuld, zelf niet de kansen afmaken en dan zo slordig de goal(s) weggeven... Jammer.
pi_88354959
Heb net ook ff op youtube zitten kijken, maar die eerste goal duikt vorm ook weer weg voor die bucarest speler die zijn noppen in het hoofd van vorm probeert te zetten...

Maar Mertens speelde (volgens de samenvatting dan) echt goed ^O^
pi_88357682
Mertens was idd heel goed bezig, alleen jammer dat ie die 2 goede kansen niet benutte...
pi_88358385
En jammer dat hij niet meeverdedigd op cruciale momenten. De 3-1 was zijn fout. Hij liep weg van zijn man waardoor Nesu en Wuytens ieder moesten uitstappen en de man van Wuytens vrij kwam voor Vorm.
pi_88363013
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef m0ridin het volgende:
Mertens was idd heel goed bezig, alleen jammer dat ie die 2 goede kansen niet benutte...
Ik gok dat de samenvatting dan vooral de eerste helft belicht werd ;) De 2e helft was het stukken minder, kwam hij er amper tot niet meer aan te pas. Maar dat was absoluut niet alleen zijn schuld, een speler als Mertens rendeert eigenlijk alleen in een fatsoenlijk draaiend team wat ruimte creeert.
pi_88365262
Dat vind ik zo zonde van Mertens, die geeft echt een hoop een periode en daarna is die gewoon echt opgebrand en kan je beter een paal in het veld zetten die misschien af en toe nog in de weg staat want dan heb je niks meer aan hem.
pi_88365391
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Erm, Schut was dramatisch, alweer, ik zie liever Keller de komende wedstrijden op die plek.
Vond je? Ik vond hem niet zo gek slecht, vond de zwakheid meer bij Nesu en Cornelisse liggen (met name Nesu) waardoor de hele verdediging stond te kraken.

Keller ben ik niet zo'n fan van, maar dat heeft te maken met de streken die hij nog wel eens uithaalt.
pi_88365524
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik gok dat de samenvatting dan vooral de eerste helft belicht werd ;) De 2e helft was het stukken minder, kwam hij er amper tot niet meer aan te pas. Maar dat was absoluut niet alleen zijn schuld, een speler als Mertens rendeert eigenlijk alleen in een fatsoenlijk draaiend team wat ruimte creeert.
Hoe bedoel je? Heb de wedstrijd gewoon in zn geheel op eredivisie live gezien...

Heb het over zijn kans in de eerste helft (die hij zelf creeerde) en die kans 5 minuten voor tijd. Je hebt wel gelijk dat het (en ook hij) in de tweede helft niet meer te zien was maar dat kun je hem niet aanrekenen...
pi_88365637
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Vond je? Ik vond hem niet zo gek slecht, vond de zwakheid meer bij Nesu en Cornelisse liggen (met name Nesu) waardoor de hele verdediging stond te kraken.

Keller ben ik niet zo'n fan van, maar dat heeft te maken met de streken die hij nog wel eens uithaalt.
Cornelisse speelde juist prima, Schut niet, in mijn ogen dan he. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88365912
Vorm was - zeker voor zijn doen - erg zwak en Nesu speelt al tijden matig. Schut was ook niet best en Demouge komt o.a. qua handelingssnelheid gewoon te kort voor dit niveau.

In de rust zag het er nog goed uit, maar het werd al snel amateuristisch weggegeven.

Silberbauer haalde ook niet zijn niveau en eigenlijk was de hele 2e helft een drama.

Zondag kan wel een leuke middag worden!
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88366761
Demouge speelde niet best, maar viel ook niet zwaar uit de toon ofzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88367068
Wat ben ik hier ziek van. Vijf punten weggegeven aan het zooitje dat zich Steaua noemt. Thuis al volkomen onnodig, uit hetzelfde verhaal. Je had minimaal een punt moeten pakken, minimaal! Eerste helft gedomineerd maar zoals in elke EL-wedstrijd gaan we niet met een voorsprong de rust in. Tweede helft goed begonnen, de 1-2 hing in de lucht. En dan krijg je er ineens twee om je oren.
Vraag: waarom is Schut bij zo ongeveer elke kut/frommelgoal betrokken? Dat valt me keer op keer op, 'het Schutje'. Maar goed, na die 3-1 kunnen we er opeens niks meer van, verbaasd me nogal.
Wat Silberbauer de tweede helft deed is me een raadsel, ontzettend laconiek. Demouge komt duidelijk te kort. Voor de rest gewoon zonde dat deze groep spelers zich niet kan oprichten.
En ook is me duidelijk dat er toch echt wat bij gehaald moet worden in de voorhoede, nu Mulenga weg is. De wissels maakten ons echt niet sterker, al kan ik ontzettend genieten van de naam 'De Kogel'.
Man, wat ben ik hier ziek van. We zijn gewoon uitgeschakeld want drie punten tegen Napoli en minimaal een punt op Anfield (want daar mogen we niet verliezen, dat staat nu al vast) lijkt mij zo goed als onmogelijk. Ook nog even een dikke min voor de commentator op Eredivisie Live, wat liep die te lullen en onzin uit te kramen.
pi_88372014
Tja, ik ben er ook ziek van, maar je kan Utrecht niks verwijten, we wisten van te voren dat dit een moeilijke poule was. En de scheidsrechters die ze de Europa League insturen slaat ook helemaal nergens op, dat heeft ons 3 punten tegen Liverpool en 3 punten tegen Steaua thuis gekost. Anders had je gewoon bovenaan gestaan in de poule. Gisteren had ook minstens 1 speler van die skimmers rood moeten hebben en dan hadden ze echt niet gewonnen met 3-1.

Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat we eruit liggen (ook al hebben we nog een kleine kans) kunnen we ons tenminste weer volledig op de competitie richten. Zo breed in de spelers zitten we op dit moment niet, dus ben wel blij als we van dat dubbele programma af zijn. Voorlopig kost ons dat alleen maar spelers.
pi_88373138
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef m0ridin het volgende:

[..]



Hoe bedoel je? Heb de wedstrijd gewoon in zn geheel op eredivisie live gezien...

Heb het over zijn kans in de eerste helft (die hij zelf creeerde) en die kans 5 minuten voor tijd. Je hebt wel gelijk dat het (en ook hij) in de tweede helft niet meer te zien was maar dat kun je hem niet aanrekenen...
Sorry, haalde je door elkaar met zatochi :)
pi_88373162
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Cornelisse speelde juist prima, Schut niet, in mijn ogen dan he. ;)
haha, zoveel mensen zoveel wensen ;)
pi_88393482
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Sorry, haalde je door elkaar met zatochi :)
Ik heb alleen maar de samenvatting op youtube gezien, en nog zonder geluid ook, dus waarschijnlijk heb ik een vertekend beeld ja :D
pi_88393878
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef wortel1981 het volgende:
Tja, ik ben er ook ziek van, maar je kan Utrecht niks verwijten, we wisten van te voren dat dit een moeilijke poule was. En de scheidsrechters die ze de Europa League insturen slaat ook helemaal nergens op, dat heeft ons 3 punten tegen Liverpool en 3 punten tegen Steaua thuis gekost. Anders had je gewoon bovenaan gestaan in de poule. Gisteren had ook minstens 1 speler van die skimmers rood moeten hebben en dan hadden ze echt niet gewonnen met 3-1.

Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat we eruit liggen (ook al hebben we nog een kleine kans) kunnen we ons tenminste weer volledig op de competitie richten. Zo breed in de spelers zitten we op dit moment niet, dus ben wel blij als we van dat dubbele programma af zijn. Voorlopig kost ons dat alleen maar spelers.
Niks verwijten.. ze doen hun stinkende best maar je krijgt wel drie van die kutgoals tegen. En die goal tegen in de thuiswedstrijd mag eigenlijk ook niet. Blij dat we eruit liggen ben ik dan ook absoluut niet, ik zie dit als een verloren kans om geschiedenis te schrijven. Vooraf leken we kansloos in deze poule maar we hadden gewoon door kunnen gaan. De spelers hebben vorig seizoen gevochten om Europees voetbal te halen, wij hebben er met z'n allen jarenlang van gedroomd.. en dan blij zijn dat we er uit liggen omdat we het niet aan kunnen?

Stiekem hoop ik deze post nog aan te moeten passen over anderhalve maand, na een 2-0 tegen Napoli en een stiekeme 1-2 op Anfield tegen een al gekwalificeerd Liverpool ;)
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:22:06 #104
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88396020
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 09:15 schreef Stampie22 het volgende:

Stiekem hoop ik deze post nog aan te moeten passen over anderhalve maand, na een 2-0 tegen Napoli en een stiekeme 1-2 op Anfield tegen een al gekwalificeerd Liverpool ;)
Hoop doet leven!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88415532
Vers van de pers:

Standard Luik 1 - 3 AS Eupen
16' K. Vandenbergh
25' K. Vandenbergh
G. Cyriac 66'
86' A. Jadid (pen.)

Terughalen dan maar? :P
pi_88440028
Onnodig verloren, met dank aan Wegereef als je het mij vraagt.

Demouge viel goed in trouwens. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 7 november 2010 @ 18:27:42 #107
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88440736
Lekker beurt van Demouge zeg. Ondanks dat we verloren hebben was het nog een aardig niveautje voetbal. Wegereef mag wat mij betreft lekker topklasse fluiten volgend seizoen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88450447
Sorry, maar ik ben er echt klaar mee. Ik roep al weken over zwaar verkutte scheidsrechters maar heb steeds het probleem bij onszelf gelegd met dat we beter moeten spelen. Maar dat kan ik echt niet meer, verliezen is prima van psv maar niet op zo'n manier. Wat een ontzettende debiel is die wegeteef, ik heb 3 penalties gezien die niet gegeven werden en overtreding op overtreding wat door mocht van psv. Snuifkonijn reis kon ie niet laten staan, maar hij heeft het beslist overwogen.

Eerste doelpunt kwam uit een situatie met een overtreding waar niet voor gefloten werd, geweldige beslissing wegeteef! Het is moeilijk bepaalde woorden binnen te houden. Ik spuug op die kwallen van scheidsrechters. Zelfs een blinde mongool met 1 been zou het nog beter doen :r

Maar over onszelf: ik vond Demouge geweldig invallen, met een prima beloning voor hem! Nesu en Duplan waren ook stukken beter dan van de week. Lensky, Schut, Wuytens en Cornelisse gingen wel goed. Wolfie vond ik beroerd en terecht gewisseld. Mertens werd compleet uit de wedstrijd gespeeld, maar dit keer eens op een normale maniet. Je zag dat hij het heel moeilijk had. Barry was ook aardig bezig en de Kogel is zeker iemand die van waarde kan gaan zijn volgend jaar. Vorm gelukkig ook weer normaal.

Alleen de motm, sorry hoor. Silberbauer was niet best vond ik, bij had hem aan Demouge moeten geven.
pi_88458554
Scheidsrechter was inderdaad een drama zeg! Die eerste goal had nooit goedgekeurd mogen worden. Het is al weken kut met die scheidsrechters! Zowel in Europa als in de eredivisie!

Maar als Utrecht gewoon goed had verdedigd had die penalty nooit gevallen, ze staan gewoon met z'n 3-en te kijken naar die bal! Onbegrijpelijk op dit niveau!
pi_88461084
Tja die eerst goal was inderdaad echt bizard; Als Nesu niet onderuit gehaald was; had hij die bal op het middenveld alweer of opgepikt, of dusdanig vertraagd dat er een totaal andere spelsituatie was ontstaan.

Rood was geheel onterecht naar mijn idee; Lenksy raakt Toivonen amper; precies hetzelfde zoals daarvoor al tig keer door PSV was gebeurd; maar dan moest er verder worden gespeeld.

Maar Utrecht had gewoon veel eerder zo fel moeten gaan spelen als ze in de tweede helft gingen doen; dan was de goal ook eerder gevallen en hoef je niet meer terug te komen van een 2-0 achterstand.

En ja; ik zette hier in Vietnam de TV op de hotelkamer aan en werd, na wat zappen, zeer aangenaam verrast door de tune van eredivisie live op TV :D Zal me niets verbazen als die Vietnamezen daar een keer abonnementsgeld voor betalen om het vervolgens in het hele land uit te zenden....
pi_88462869
Idd, neem mijn woorden terug van demouge mooie omhaal.

Die penal zwaar onterecht, hij raakt duidelijk de bal.

En idd de kogel die gaat er komen, lang steviger als wolfie.

Maar hij is eruit gegaan voor een nekwervel wat niet lekker zat? Heeft die groei problemen ofzo?

Hoop dat de rooie kaart van Lensky word ingetrokken, hadden ze laats ook gedaan bij 020 die door weggereef gegeven was. ojah hoerenjong!!!
pi_88462982
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Stampie22 het volgende:
Vraag: waarom is Schut bij zo ongeveer elke kut/frommelgoal betrokken? Dat valt me keer op keer op, 'het Schutje'.
We kunnen er weer eentje noteren...
Jammer jammer, had veel meer in gezeten gisteren.
pi_88464849
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:00 schreef Stampie22 het volgende:

[..]



We kunnen er weer eentje noteren...
Jammer jammer, had veel meer in gezeten gisteren.
Thema van dit seizoen... 'Had meer ingezeten'.
pi_88471606
Wat een prachtig doelpunt van Demouge! Woaw!! Heerlijk!

Heb de eerste 20 minuten gemist... Dank je wel: bomalarm op overvecht. Gaat die trein verdomme terug naar Hsum. Gelukkig kan mijn maatje mij oppikken zodat we niet de gehele eerste helft zouden missen...

Verder heb ik geen goed woord over voor mensen die muntjes gooien op de keeper. En van Dop die nog blij is dat ze een bandje met herrie op konden zetten tijdens de spreekkoren? Walgelijk!
pi_88472044
quote:
FC Utrecht in beroep tegen één duel schorsing voor Lensky
Maandag, 8 november 2010 om 13:59
FC Utrecht laat maandag via de officiële kanalen weten, dat het in beroep gaat tegen de schorsing van één wedstrijd voor Jacob Lensky. De middenvelder kreeg van de tuchtcommissie van de KNVB een schikkingsvoorstel voor die duur, naar aanleiding van zijn rode kaart in de verloren thuiswedstrijd van zondag tegen PSV (1-2).

Wij gaan in beroep, omdat we van mening zijn dat de rode kaart onterecht is gegeven aan Lensky, aldus technisch directeur Foeke Booy. Of de straf nu een, drie of vijf wedstrijden was geweest, in alle gevallen waren we in beroep gegaan. Het is duidelijk waarneembaar dat Jacob de bal speelt en dat willen we maandagavond bij de KNVB aantonen.

In dezelfde wedstrijd kreeg PSV'er Jonathan Reis rood, omdat hij Alje Schut raakte met de elleboog. De KNVB deed hem een voorstel van drie wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. PSV heeft nog niet bekendgemaakt of het wel of geen beroep aantekent
Blijf erbij dat het absoluut geen penalty was.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88472800
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijf erbij dat het absoluut geen penalty was.
Helemaal mee eens, een keurige tackle op de bal en Toivonen laat zich vallen.
pi_88504484
quote:
Lensky krijgt steun van Toivonen en Afellay
09-11-2010
Jacob Lensky en FC Utrecht worden in hun beroep tegen de strafeis van de aanklager betaald voetbal een duel schorsing na zijn rode kaart tegen PSV volledig gesteund door Ola Toivonen en PSV captain Ibrahim Afellay. Zij stellen dat er bij het duel tussen de Canadees en de Zweed waar arbiter Wegereef een strafschop en rood in zag geen overtreding is begaan. Dat bleek gisterenavond bij de zitting van de KNVB tuchcommissie. FC Utrecht en Lensky grepen de verklaringen van de PSVérs en de televisiebeelden aan om duidelijk te maken dat Lensky als eerste en enige de bal speelde, die hij naar Vorm tikte. Toivonen werd, in hun lezing, geklopt in een fair duel. De tuchtcommissie doet vandaag uitspraak.

:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88507519
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')
Whehe, dat is wel apart ja...
pi_88518333
met zulke verklaringen.... Zal ie wel drie wedstrijden krijgen :')
pi_88518834
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef zatoichi het volgende:
met zulke verklaringen.... Zal ie wel drie wedstrijden krijgen :')
Hij is vrijgesproken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:00:27 #121
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88531679
Mooi dat hij is vrijgesproken. Morgen lekker bekervoetbal in Apeldoorn, dat moet wel lukken.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88544060
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Mooi dat hij is vrijgesproken. Morgen lekker bekervoetbal in Apeldoorn, dat moet wel lukken.
Net als tegen die Superboeren?? ;)

Moest er meteen aandenken toen ik gister Twente zag falen tegen Zwolle. Dat kost echt krachten!
pi_88544599
FC Utrecht geeft viertal spelers al vóór de winterstop duidelijkheid
Tim Cornelisse, Erixon Danso, Mark van der Maarel en Alje Schut krijgen snel duidelijkheid van FC Utrecht. Het viertal heeft een aflopende verbintenis in de Domstad. "We hebben nog geen afspraak met hen gemaakt, maar binnenkort gaan we praten", vertelt technisch directeur Foeke Booy.

"Vóór de winterstop willen we de spelers duidelijkheid geven", vertelt Booy in het weekblad Voetbal International. "Ik zeg er verder niets over, ik wil niet op de zaken vooruitlopen." Cornelisse (32) en Schut (29) staan al jaren op de loonlijst bij FC Utrecht en zijn voor coach Ton du Chatinier vaste waarden.

De 21-jarige Van der Maarel verdrong vorig seizoen Cornelisse uit de basis, maar vindt zich dit lopende seizoen weer terug op de reservebank. Leeftijdsgenoot en aanvaller Danso moet genoegen nemen met een rol als invaller


Verlengen of niet? Van der Maarel en Danso wellicht wel, met het oog op de toekomst. Cornelisse vind ik eerlijk gezegd op z'n retour en Schut.. beter zal ie niet worden.
pi_88544825
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:59 schreef Stampie22 het volgende:
FC Utrecht geeft viertal spelers al vóór de winterstop duidelijkheid
Tim Cornelisse, Erixon Danso, Mark van der Maarel en Alje Schut krijgen snel duidelijkheid van FC Utrecht. Het viertal heeft een aflopende verbintenis in de Domstad. "We hebben nog geen afspraak met hen gemaakt, maar binnenkort gaan we praten", vertelt technisch directeur Foeke Booy.

"Vóór de winterstop willen we de spelers duidelijkheid geven", vertelt Booy in het weekblad Voetbal International. "Ik zeg er verder niets over, ik wil niet op de zaken vooruitlopen." Cornelisse (32) en Schut (29) staan al jaren op de loonlijst bij FC Utrecht en zijn voor coach Ton du Chatinier vaste waarden.

De 21-jarige Van der Maarel verdrong vorig seizoen Cornelisse uit de basis, maar vindt zich dit lopende seizoen weer terug op de reservebank. Leeftijdsgenoot en aanvaller Danso moet genoegen nemen met een rol als invaller


Verlengen of niet? Van der Maarel en Danso wellicht wel, met het oog op de toekomst. Cornelisse vind ik eerlijk gezegd op z'n retour en Schut.. beter zal ie niet worden.
Danso sowieso niet verlengen, heb ik nog nooit iets goeds zien doen.

Rest twijfel ik over, Cornelisse vind ik dit seizoen minder slecht dan vorig jaar, Schut bakt er de laatste tijd helemaal niets van, en bij vd Maarel heb ik het idee dat ie gewoon niet goed genoeg is voor de Eredivisie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88547631
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Danso sowieso niet verlengen, heb ik nog nooit iets goeds zien doen.

Rest twijfel ik over, Cornelisse vind ik dit seizoen minder slecht dan vorig jaar, Schut bakt er de laatste tijd helemaal niets van, en bij vd Maarel heb ik het idee dat ie gewoon niet goed genoeg is voor de Eredivisie.
Danso zeker niet verlengen... kwalitatief hoort hij niet bij Utrecht. Na zijn opleiding bij Utrecht moet hij gewoon verkocht worden aan een Jupiler ploeg/Feijenoord ;) ! Schut en Cornelisse moet je niet laten gaan, zijn wel echte Utrecht voetballers! Kunnen een goede coach zijn voor jongere spelers! vd Maarel zie je al een tijdje niet meer... waarom houden? Je hebt nog Keller op de bank zitten.
  woensdag 10 november 2010 @ 11:21:47 #126
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88548510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:22 schreef DiMacho het volgende:

[..]



Net als tegen die Superboeren?? ;)

Moest er meteen aandenken toen ik gister Twente zag falen tegen Zwolle. Dat kost echt krachten!
Er zit wel een groot niveau verschil in het Zwols voetbal en het voetbal van die semiprofs uit Apeldoorn.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88551448
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef DiMacho het volgende:

[..]



Danso zeker niet verlengen... kwalitatief hoort hij niet bij Utrecht. Na zijn opleiding bij Utrecht moet hij gewoon verkocht worden aan een Jupiler ploeg/Feijenoord ;) ! Schut en Cornelisse moet je niet laten gaan, zijn wel echte Utrecht voetballers! Kunnen een goede coach zijn voor jongere spelers! vd Maarel zie je al een tijdje niet meer... waarom houden? Je hebt nog Keller op de bank zitten.
Maar Vd Maarel brak wel ineens door, toen was het een (super)talent, kan hij er ineens niets meer van? Zelfde geldt voor Nijholt, die zie je nu ook niet meer. Ik denk dat je dit soort jongens toch even de tijd moet geven.
pi_88551513
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef Stampie22 het volgende:

[..]



Maar Vd Maarel brak wel ineens door, toen was het een (super)talent, kan hij er ineens niets meer van? Zelfde geldt voor Nijholt, die zie je nu ook niet meer. Ik denk dat je dit soort jongens toch even de tijd moet geven.
Supertalent vind ik heel erg overdreven, vd Maarel speelde een paar prima wedstrijden toen Cornelisse geblesseerd was, maar daarna zakte ook vd Maarel door het ijs.

En aangezien ie sindsdien nooit meer in de basis heeft gespeeld, vraag ik me af of ie de Eredivisie dus wel aan kan, als basisspeler.

Nijholt heeft een enorme vormdip, en de pech dat ons publiek het schijnbaar heel erg leuk vind om jongens van de stad EXTRA hard uit te fluiten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88564416
vd Maarel verlengen. Simpel omdat je:
a) iemand nodig hebt op de bank voor de rechtsback
b) hij een goede speler is die nog kan en gaat groeien

Schut en Cornelisse wat mij betreft ook verlengen. Basiswaardes in mijn ogen. Cornelisse is wat ouder, maar kan daardoor wel meer een coachende rol vertolken en dat is belangrijk in een elftal. Zie feyenooit maar met hun jonge ploeg. Hoewel Cornelisse niet altijd even sterk is, heeft hij ook dit seizoen bewezen er te kunnen staan. Is niet altijd de beste, maar gewoon wel altijd een 6 op zijn minst.

Schut is een ander verhaal. Hoewel hij niet altijd even sterk is vind ik dat hij op karakter terug is gekomen na 2 zware blessures en heeft ook laten zien er te kunnen staan. Voor zijn blessures was hij heel hard aan het ontwikkelen, wat stil is gaan staan door de blessures. Echter heeft hij toen veel geld gekost en heeft hij laten zien dat hij er staat. Buiten dat een echte Utregse gast, die moet je koesteren. En ook hier geld dat ervaring belangrijk is.

Danso mag wat mij betreft wel blijven als er potentie inzit volgens TdC, maar hoeft niet.
pi_88564456
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Nijholt heeft een enorme vormdip, en de pech dat ons publiek het schijnbaar heel erg leuk vind om jongens van de stad EXTRA hard uit te fluiten.
Ik zou Nijholt wel eens willen zien zonder die dip. Want volgens mij zittie daar al 5 jaar in. Speler van niets die niets extra's brengt in mijn ogen. En nee, ik ga niet fluiten.

Ik zie veel liever Maguire, die speelt bij vlagen prachtige wedstrijden en bij vlagen hele slechte potten. Maar ik denk dat er wel iets inzit.
pi_88567518
Schut speelt niet, Keller in de basis. Verrassend!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 november 2010 @ 20:31:45 #132
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88569746
Is het nergens op tv? :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88572792
Wat een waardeloze wedstrijd (vanuit stadion). Opbouwend helemaal niks vanuit de verdediging hadden ze net zo goed thuis kunnen laten.

Aanvallend net zoals de laatste weken, helemaal niks dus. Gelukkig wel wel een doelpunt gescoord.

Jammer dat Schut niet speelt, opbouwend toch stuk sterker dan Keller. Verschil zie je nu wel.
pi_88575715
Dank voor de samenvatting. Nergens iets op tv, het is werkelijk schandalig!

Kut eredivisie live, zenden nu op 2 kanalen roda jc tegen go ahead uit en hebben psv uitgezonden. Niks samenvatting of iets. En dat voor maar 16,95 per maand. Het is dat er geen alternatieven zijn om fatsoenlijk op je tv te kijken :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Duck op 10-11-2010 23:50:06 (Typefouten van Paul verbeterd :D) ]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 november 2010 @ 23:25:07 #135
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88578207
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank voor de samenvatting. Nergens iets op tv, het is werkelijk schandalig!

Kut eredivisie live, zenden nu op 2 kanalen joda jc tegen go ahead uit en hebben pisvee uitgezonden. Niks samenvatting of iets. En dat voor maar 16,95 per maand. Het is dat er geen alternatieven zijn om fatsoenlijk op je tv te kijken :r
:')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88578378
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:25 schreef Paul het volgende:

[..]

:')
Ik kwam er net achter dat we geen FC Utreg mods hebben, hoe vind je dat...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 november 2010 @ 23:31:27 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88578443
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]


Ik kwam er net achter dat we geen FC Utreg mods hebben, hoe vind je dat...
Bedoel je hiermee dat ik modje moet worden? _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 november 2010 @ 23:35:16 #138
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88578607
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank voor de samenvatting. Nergens iets op tv, het is werkelijk schandalig!

Kut eredivisie live, zenden nu op 2 kanalen joda jc tegen go ahead uit en hebben pisvee uitgezonden. Niks samenvatting of iets. En dat voor maar 16,95 per maand. Het is dat er geen alternatieven zijn om fatsoenlijk op je tv te kijken :r
Misschien op de site van Eredivisie Live zelf kijken?

Met als onvermijdelijk probleem dat je mag bijbetalen...
  woensdag 10 november 2010 @ 23:35:40 #139
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88578622
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Paul het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee dat ik modje moet worden? _O_
Liever niet, want dan stop ik ermee...
  woensdag 10 november 2010 @ 23:37:27 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88578696
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Hij is vrijgesproken.
Gelukkig.

Ik vraag me af waarom Mario van den Ende niet de scheidsrechterscommissie leidt. Die trekt zijn eigen conclusie in tegenstelling tot stroman Dick van Egmond...
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 november 2010 @ 23:40:27 #141
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88578821
Thaduck kom nou es in je topic ;(

Joda JC en Pisvee
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88578822
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Dank voor de samenvatting. Nergens iets op tv, het is werkelijk schandalig!

Kut eredivisie live, zenden nu op 2 kanalen joda jc tegen go ahead uit en hebben pisvee uitgezonden. Niks samenvatting of iets. En dat voor maar 16,95 per maand. Het is dat er geen alternatieven zijn om fatsoenlijk op je tv te kijken :r
Het alternatief is je TV uit, óf niet of voetbal te zetten (maar dat is mijn mening).
Een ander alternatief is een klein trapje naast je TV; daarop staande kun je heel fatsoenlijk op je TV kijken (en dat is een feit).
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk vaak groter dan in theorie.
pi_88578893
quote:
Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Paul het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee dat ik modje moet worden? _O_
Yep, op een nieuw in te richten forum zonder users :D
pi_88578911
quote:
Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]


Misschien op de site van Eredivisie Live zelf kijken?

Met als onvermijdelijk probleem dat je mag bijbetalen...
Weinig zin, daar was het uiteraard ook niet :(
pi_88578996
quote:
Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Imzadi het volgende:

[..]



Het alternatief is je TV uit, óf niet of voetbal te zetten (maar dat is mijn mening).
Een ander alternatief is een klein trapje naast je TV; daarop staande kun je heel fatsoenlijk op je TV kijken (en dat is een feit).
Mijn tv staat laag genoeg om zonder trapje te kunnen kijken. Met een trapje is de kans klein dat je erop kan kijken, dan kijk je op de kast. Dat is meer een feit.

En nee, dat zijn geen alternatieven. Als je als zender reclame maakt op je website reclame spots dat je de KNVB beker uitzend tot de kwartfinales (daarna is het rtl7 gok ik) dan moet je dat ook doen. Zo simpel is het. Ze willen gewoon besparen op personeel lijkt het. En dan gaan ze wel naar eindhoven, waar al het thuispubliek zit en er geen hond kijkt naar die wedstrijd.... Heel apart.
pi_88579016
quote:
Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Paul het volgende:
Thaduck kom nou es in je topic ;(

Joda JC en Pisvee
1. Tis Tha_Duck.
2. KLB kan ik niet komen. Heb mezelf gebanned daar.
3, ik heb een slotje op dat topic gezet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tha_Duck op 10-11-2010 23:50:42 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 19:45:31 #147
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88607069
Was er überhaupt een camera aanwezig, daarzo gisteren op Apeldoorn?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:22:51 #149
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88619703
Thuis tegen FC Volendam, dat moet wel lukken.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88619898
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Thuis tegen FC Volendam, dat moet wel lukken.
Dat lukt sowieso wel. Dan maar hopen op een wat boeiendere thuiswedstrijd in de volgende ronde.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:29:40 #151
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88619964
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]


Dat lukt sowieso wel. Dan maar hopen op een wat boeiendere thuiswedstrijd in de volgende ronde.
Ik had ook liever een NAC of FC Groningen gewild.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88620029
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:29 schreef Ragboer het volgende:

[..]


Ik had ook liever een NAC of FC Groningen gewild.
Ajax-thuis op een donderdagavond zou ook geweldig zijn. Sure, je hebt minder kans om door te gaan, maar wel iets om naar uit te kijken en mogelijk een topavond.

Volendam-thuis is nietszeggend.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:34:24 #153
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88620141
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:31 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]


Ajax-thuis op een donderdagavond zou ook geweldig zijn. Sure, je hebt minder kans om door te gaan, maar wel iets om naar uit te kijken en mogelijk een topavond.

Volendam-thuis is nietszeggend.
Dat klopt helemaal, en dan heb je volgende ronde alsnog kans om uit te spelen op een nietszeggend sportpark ergens ver weg in de provincie.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88620318
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef Ragboer het volgende:

[..]



Dat klopt helemaal, en dan heb je volgende ronde alsnog kans om uit te spelen op een nietszeggend sportpark ergens ver weg in de provincie.
True, al wordt de kans wel een stuk kleiner.

Ik ga er vanuit dat na de volgende ronde deze clubs er nog inzitten: Ajax, Psv, Groningen, FCU, Nac, Rkc, Twente en Sparta Nijkerk.

Opzich zouden daar best wel een paar mooie wedstrijden uit kunnen rollen qua loting..
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 november 2010 @ 00:41:10 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88620380
Gert Kruys kent FC Utrecht alleen wel door en door :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88624070
Volendam-thuis, daar heb ik geen goede herinneringen aan. :')

(0-1 Jorg Smeets, die toen direct deze kant op kwam als ik het me goed herinner)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88625842
Volendam doe je echt niet zomaar even. Ik kan me nog VVV thuis herinneren, snerpend koud en een kut pot waarin we verloren. Daar word je niet blij van.

Maar ik vind Volendam thuis wel een aardige, je hebt een goede kans en het kan best een leuke pot worden.

Maar mogen we die nu gratiezz of heeft vriend van Dop het zo geregeld dat we nu mogen betalen?
pi_88625880
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar mogen we die nu gratiezz of heeft vriend van Dop het zo geregeld dat we nu mogen betalen?
Het was tot de 1/8e finale gratis, deze dus niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88634900
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Het was tot de 1/8e finale gratis, deze dus niet.
Hehe daar hebben ze flink op zitten rekenen inderdaad; kansebrekening...

Netzoals de playoffs die nu gratis zijn; die halen we natuurlijk ook niet... (we gaan gelijk europa in!)
pi_88635151
Aanklager is trouwens in beroep gegaan tegen de vrijspraak van Lensky. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88635859
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Aanklager is trouwens in beroep gegaan tegen de vrijspraak van Lensky. :')
Serieus?

Hoe sneu, als zelfs de tegenstander en het slachtoffer aangeven dat er niks aan de hand was laat het dan lekker zitten verder. Trieste figuren.
pi_88636006
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef m0ridin het volgende:

[..]



Serieus?

Hoe sneu, als zelfs de tegenstander en het slachtoffer aangeven dat er niks aan de hand was laat het dan lekker zitten verder. Trieste figuren.
quote:
Aanklager in beroep tegen vrijspraak Lenksy
2010-11-12 13:30:00

De aanklager betaald voetbal is in beroep gegaan tegen de vrijspraak van Jacob Lenksy. De middenvelder werd dinsdag vrijgesproken door de Tuchtcommissie van de KNVB voor de rode kaart die hij kreeg in de thuiswedstrijd tegen PSV afgelopen zondag. Aanvankelijk had de aanklager Lensky een schorsing van een wedstrijd opgelegd.

Wij vinden het heel vreemd, want de zaak was overduidelijk, aldus technisch directeur Foek Booy. De beelden en de fotos liegen niet. Zeker niet in combinatie met de diverse verklaringen. Dus wij kijken vol vertrouwen uit naar het beroep. Het is nog niet bekend wanneer het beroep plaatsvindt
van de officiële site.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88636680
Haha, echt... Wat laat je jezelf kennen dan, als een klein kind dat zn zin niet krijgt... Ah well, niks te vrezen want het was inderdaad overduidelijk.
pi_88639503
Dit is natuurlijk in opdracht gebeurd, om het gezichtsverlies van Wegereef wat meer te beperken.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88670094
Zo, de lijst met vorige topics is weer up to date op de wiki! Inclusief deel 4 en 5 die we kwijt waren. Dankzij de nieuwe search WEL kunnen vinden *O*

Benieuwd wat het vanavond wordt. Roda uit moet je punten pakken wil je mee blijven doen met de 'grote jongens'. Roda is super gestart dit jaar, maar nu beginnen ze met zakken voor mijn gevoel. Ik hoop dat we ze niet in het zadel helpen (waar we om bekend staan) en lekker met een 0-2 de rust in gaan en met 1-3 naar huis.
pi_88671905
En afgelast. Jammer, had er wel zin in.

Wel goed voor de kaartverkoop met een beetje geluk.
pi_88673164
Balen dat het is afgelast! Daar gaat mijn avondje EL :( Wat moet ik nu gaan doen? Spelletjes met mn vrouw??? :)
pi_88673463
Idd balen dat het is afgelast!

Dan maar vanavond om 23:30 Engels voetbal kijken en wellicht een deel van Nac - FCT.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88674302
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 16:11 schreef DiMacho het volgende:
Balen dat het is afgelast! Daar gaat mijn avondje EL :( Wat moet ik nu gaan doen? Spelletjes met mn vrouw??? :)
Ik hoop dat je geen spelletjes met mijn vrouw wil gaan doen ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:29:25 #170
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88675125
Nou, wist niet dat het zo erg was met het regen in Limburg.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88675469
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:29 schreef Ragboer het volgende:
Nou, wist niet dat het zo erg was met het regen in Limburg.
Tja, gister was het veld in Tilburg ook totaal onbespeelbaar op een gegeven moment. Was er eerlijk gezegd al een beetje bang voor dat vanavond ook het 1 en ander afgelast zou gaan worden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:50:30 #172
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88677304
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:41 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]


Tja, gister was het veld in Tilburg ook totaal onbespeelbaar op een gegeven moment. Was er eerlijk gezegd al een beetje bang voor dat vanavond ook het 1 en ander afgelast zou gaan worden.
Om nou naar een waterballetje te kijken is ook niet echt leuk. Trouwens in Breda gaat 't wel door, dus niet de gehele Zuiderlijke Nederlanden liggen plat. Wachten tot volgende week dan maar...
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88677429
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:50 schreef Ragboer het volgende:

[..]


Om nou naar een waterballetje te kijken is ook niet echt leuk. Trouwens in Breda gaat 't wel door, dus niet de gehele Zuiderlijke Nederlanden liggen plat. Wachten tot volgende week dan maar...
Ergens komt het ook niet zo slecht uit in deze zware weken + Roda is momenteel in goede doen. (Al had ik wel veel zin om vanavond te kijken)

Nu rustig naar Nec-thuis toewerken en gewoon 3 punten pakken.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88734078
FC Utrecht met duizenden naar Liverpool Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Utrecht heeft na lang overleg met Liverpool uiteindelijk 1100 extra kaarten gekregen voor de uitwedstrijd in de Europa League op donderdag 15 december. Dat meldt de club op haar website.

FC Utrecht deed bij Liverpool een hernieuwd verzoek om extra kaarten, nadat bleek hoe groot de belangstelling in Utrecht was voor de wedstrijd in de Europa League. De 2.400 al beschikbare kaarten voor de Utrecht supporters waren al binnen twee uur uitverkocht. Mede door de zeer goede ontvangst van de Liverpool-supporters in Utrecht op 30 september deed Liverpool besluiten alsnog extra kaarten af te staan aan FC Utrecht. “Met deze 1.100 extra kaarten zijn we heel blij”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop. “Het belooft een fantastisch spektakel te worden op Anfield Road. Met 3500 FC Utrecht supporters in het stadion weet ons team zich maximaal gesteund.”
pi_88734216
Hopelijk kunnen we Napoli dan thuis verslaan, dan wordt het nog een beetje spannend op Anfield.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88736369
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Hopelijk kunnen we Napoli dan thuis verslaan, dan wordt het nog een beetje spannend op Anfield.
Ja, dat zou mooi zijn. En Liverpool moet ook gewoon even winnen bij Steaua, dan zijn ze geplaatst en dat kan nogal schelen. Dan geloof ik een héél klein beetje in een stuntje op Anfield, waarom niet? :)
Trouwens, nog een ander scenario:
Liverpool wint van Steaua en Utrecht wint van Napoli. Vervolgens verliest Utrecht bij Liverpool en wint Napoli thuis van Steaua. Dan eindigen Utrecht en Napoli elk op zes punten en Steaua op vijf. Kijken ze dan naar doelsaldo of naar onderling resultaat?
pi_88736607
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:47 schreef Stampie22 het volgende:

[..]



Ja, dat zou mooi zijn. En Liverpool moet ook gewoon even winnen bij Steaua, dan zijn ze geplaatst en dat kan nogal schelen. Dan geloof ik een héél klein beetje in een stuntje op Anfield, waarom niet? :)
Trouwens, nog een ander scenario:
Liverpool wint van Steaua en Utrecht wint van Napoli. Vervolgens verliest Utrecht bij Liverpool en wint Napoli thuis van Steaua. Dan eindigen Utrecht en Napoli elk op zes punten en Steaua op vijf. Kijken ze dan naar doelsaldo of naar onderling resultaat?
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo volgens mij. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88737294
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Onderling resultaat gaat voor doelsaldo volgens mij. :Y
Als dat zo is.. winst op Napoli kan dan genoeg zijn, ongeacht ons resultaat bij Liverpool?! :D
pi_88737446
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Stampie22 het volgende:

[..]



Als dat zo is.. winst op Napoli kan dan genoeg zijn, ongeacht ons resultaat bij Liverpool?! :D
Het is zo, in groep C staat Levski Sofia met een doelsaldo van -5 boven Gent met een doelsaldo van -3. (beiden hebben 4 punten, Levski won van Gent)

Dus ja, als we geluk hebben is winst tegen Napoli voldoende. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88737596
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]



Het is zo, in groep C staat Levski Sofia met een doelsaldo van -5 boven Gent met een doelsaldo van -3. (beiden hebben 4 punten, Levski won van Gent)

Dus ja, als we geluk hebben is winst tegen Napoli voldoende. :)
Dat heb ik nog helemaal niet beseft eigenlijk, Utreg-Napoli wordt dus de Wedstrijd van het Jaar! Ik ging er stiekem al van uit dat het voorbij was, als het doelsaldo zou tellen dan had je dus in principe moeten winnen van Napoli én Liverpool. Maar nu kan een overwinning op Napoli dus genoeg zijn, dan liggen de Italianen er sowieso uit. Steaua moeten we niet uitvlakken maar die zijn gewoon slecht bezig, verloren afgelopen weekend weer thuis van het altijd lastige Gaz Metian Medias. Liverpool moet daar gewoon winnen. Wat dat betreft is het eeuwig zonde dat wij daar zo ongelooflijk stom verloren hebben.

Ik bedenk me wel: als we winnen van Napoli, liggen ze er uit. Dan kan Steaua nog best een puntje pakken in Italie, tegen een ongemotiveerd Napoli. En dan liggen wij er dus uit, onderling resultaat...
pi_88754558
Hou ff op, anders heb ik na mijn nagels ook geen vingers meer over :D
pi_88767958
Conclusie: we doen nog volop mee! :Y
pi_88777819
Zelfs na het teleurstellende resultaat in Boekarest doe je idd nog mee. Als je de afgelopen 4 wedstrijden zag, dan hadden we al lang door kunnen - en misschien wel moeten - zijn. Zo'n kans om te overwinteren in Europa krijg je als FCU niet al te vaak.

Het goede nieuws is wel dat FCU - Napoli zo'n beetje de wedstrijd van het jaar wordt en hopelijk is iedereen daar over ruim 2 weken van doordrongen in De Galgenwaard.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88778363
Laten we het hopen inderdaad! Met de juiste sfeer kan Utrecht in eigen huis een hoop meer!
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:11:17 #185
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88785435
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef wortel1981 het volgende:
Laten we het hopen inderdaad! Met de juiste sfeer kan Utrecht in eigen huis een hoop meer!
Eigenlijk had ik na Boekarest de hoop al opgegeven, maar deze reacties geven mij toch weer moed!
Alvast een beetje sfeer:
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88791514
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef Lo-Fi het volgende:
Hopelijk is iedereen daar over ruim 2 weken van doordrongen in De Galgenwaard.
Ik wist het dus niet dat onderling resultaat beslissend was (ik dacht doelsaldo) en dacht dus oprecht dat we (zo goed als) uitgeschakeld waren. Hoop dat FCU deze wedstrijd een beetje gaat 'hypen', zodat iedereen zich ervan bewust is dat het erop of eronder is tegen Napoli en de Galgenwaard een hel voor de tegenstander wordt (vond ik thuis tegen Boekarest bijv wat tegenvallen).
Al hangt alles natuurlijk af van Steaua-Liverpool en Napoli-Steaua.
pi_88807913
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:11 schreef Ragboer het volgende:

[..]


Eigenlijk had ik na Boekarest de hoop al opgegeven, maar deze reacties geven mij toch weer moed!
Alvast een beetje sfeer:
Altijd lekker. Herman = Held!

Ondanks dat ik de plaat al een x-aantal duizend keer heb gehoord, blijft hij mooi en doet het mij nog steeds veel. Thuis, maar ook in De Galgenwaard / Het Home:


//

Kind van de stad (Springweg), ongeneeslijk ziek. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lo-Fi op 17-11-2010 04:40:49 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88821543
quote:
Cornelisse woedend over contractbreuk FC Utrecht

17/11/2010 15:03

Tim Cornelisse moet na dit seizoen vertrekken bij FC Utrecht. Hoewel hij dit seizoen basisspeler is, kreeg hij al in oktober van de clubleiding te horen dat hij vanwege een geplande verjonging van de spelersgroep geen toekomst meer heeft bij de ambitieuze subtopper.

Utrecht pleegt daarmee contractbreuk, want de 32-jarige verdediger heeft een optie in zijn huidige verbintenis waarin staat dat hij dit seizoen bij 25 officiële wedstrijden (Eredivisie, Europa League en KNVB Beker) automatisch een nieuw contract krijgt voor één jaar. Dat aantal heeft hij intussen bereikt.

'Ik werd voor de keuze gesteld: óf ik zou afzien van die optie en dit seizoen gewoon mogen afmaken, óf ik zou op de tribune terechtkomen', aldus Cornelisse in gesprek met Voetbal International. 'Ik ben best wel boos geworden op het bestuur. Ze hebben mij wel aan het contract gehouden toen er belangstelling was. Maar ik heb eieren voor mijn geld gekozen.'

Hij krijgt wel een financiële genoegdoening voor het optiejaar, maar het liefst had hij bij Utrecht willen blijven. Sinds 2004 speelt Cornelisse in de Domstad en hij heeft 159 competitieduels achter zijn naam. Vorig seizoen verloor hij zijn basisplaats, maar in deze jaargang speelt hij alles. (Anton Lippold)
vi.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88824339
Zijn lekker bezig bij de FC! Dit soort praktijken slaat helemaal nergens op! Cornelisse kan prima nog een jaar mee, dus waarom laat je hem gewoon niet lekker volgend jaar ook voetballen. Ervaring hebben we ook nodig natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 17 november 2010 @ 16:48:50 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88825330
Jammer datie weg moet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88828851
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef wortel1981 het volgende:
Zijn lekker bezig bij de FC! Dit soort praktijken slaat helemaal nergens op! Cornelisse kan prima nog een jaar mee, dus waarom laat je hem gewoon niet lekker volgend jaar ook voetballen. Ervaring hebben we ook nodig natuurlijk.
Weer een verhaal van 1 kant.... Cornelisse staat bij mij niet bekend als betrouwbaar en integer.
pi_88829568
En diverse buitenlandse clubs lonken naar Schut, aldus Schut zelf in de VI van vandaag. Zal wel dat cluppie van Van Dijk worden, kan me niet voorstellen dat ie Afellay achterna gaat :P
pi_88986854
Afschuwelijke pot, met de laatste 10 minuten nog iets van voetbal. Meer kan je er niet van maken.

Ik vond Demouge wederom goed spelen! Samen met de Kogel erg dreigend met als bekroning een doelpunt. Erg fijn! Nijholt en van Wolfswinkel bedroevend slecht, al was Maguire niet veel beter. Mertens is ook niet echt in goede doen, maar dat heeft ook te maken met de tegenstander van hem. Sommige tegenstanders loopt ie 30x voorbij in een wedstrijd, en bij sommige is het helemaal niets. Ertussenin zit eigenlijk niks.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 november 2010 @ 20:32:57 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_88986884
Bizar die laatste goaltjes hehe
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_88987335
Op basis van de uitslag denk je dat het een leuke en boeiende pot was... Hoe anders was het in het echt :')
pi_88996796
Ben ook wel redelijk gecharmeerd van Demouge... Goed aanspeelpunt voorin en werkt als een malle, vond ook Nesu sterk vandaag. Nijholt, liep maar een beetje doelloos rond en leek alsof ie er geen zin in had. Van Wolfswinkel was ook erg matig, gelukkig scoort ie zn strafschoppen maar verder vind ik het nog steeds niet veel.

Vond ook Cornelisse goed, zou hem er graag nog een jaar bijhebben...

Verder, slechte wedstrijd... Zou bijna denken dat Utrecht een man minder had ipv NEC, maar gelukkig de punten wel binnen.
  zondag 21 november 2010 @ 23:02:58 #197
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88997148
Slechte pot zeg, gelukkig wel drie punten. Hopelijk worden het er zes deze week.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89002947
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Afschuwelijke pot, met de laatste 10 minuten nog iets van voetbal. Meer kan je er niet van maken.

Ik vond Demouge wederom goed spelen! Samen met de Kogel erg dreigend met als bekroning een doelpunt. Erg fijn! Nijholt en van Wolfswinkel bedroevend slecht, al was Maguire niet veel beter. Mertens is ook niet echt in goede doen, maar dat heeft ook te maken met de tegenstander van hem. Sommige tegenstanders loopt ie 30x voorbij in een wedstrijd, en bij sommige is het helemaal niets. Ertussenin zit eigenlijk niks.
Ik kan het wederom met je eens zijn, Nijholt was een drama. Geef mij maar Maguire! Als je die in de basis op gaat stellen, komt het wel goed! Ricky is zijn dieptepunt nabij. Zucht. Hij speelt echt slecht. Mertens net zo... hij rent wel als een malle over het veld, maar geen enkele bal komt aan.

Tim kreeg mooie support aan het begin van de wedstrijd! Heerlijk om te zien dat het Utrecht publiek zo iemand niet kwijt wil. Hij speelt wel lekker naar voren de laatste wedstrijden. Je ziet hem steeds vaker voorin zonder zijn tegenstander te verliezen in de verdediging!

Wat een mazzel dat George zelfs het niveau niet haalde van wat hij bij Utrecht had... hihi!
pi_89003285
Het was slecht, en vooral koud.

Toch vind ik dat er nogal overdreven wordt gedaan door sommigen, deze ''column'' bv. gaat echt nergens over als je het mij vraagt :

quote:
Column: Haat Liefde verhouding in de Galgenwaard
22-11-2010
Vandaag heeft FC Utrecht met 4-0 gewonnen van NEC. Een fraaie uitslag waar je als supporter blij van wordt. Niets is minder waar als je de hele wedstrijd in de Galgenwaard gezien hebt. Slecht spel, vele foute passes, soms ongeïnspireerd voetbal en zeker vijf spelers die ver onder hun niveau voetbalden. Waarom kan Utrecht het niet opbrengen de volledige 90 minuten scherp en met veel passie te spelen voor eigen publiek, op deze manier loopt de Galgenwaard nooit meer vol en kunnen we uitbreiding helemaal vergeten.

Er is flink geïnvesteerd in de ploeg maar we zien er onvoldoende van terug. De spelers en zeker de technische staf moeten snel de hand in eigen boezem steken en het roer volledig omgooien. Een ding is voor mij duidelijk, als we op deze manier blijven voetballen hebben we in de Europa League niets te zoeken en verkopen we volgend seizoen weer minder seizoenkaarten. Het wordt tijd voor een goed gesprek op hoog niveau

Misschien dat de schrijver even vergeten is dat we een zwaar seizoen hebben met veel wedstrijden ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89004647
Tja kom je terug van vakantie krijg je zo'n wedstrijd te zien... Maar ik voorspelde wel 4-0 toen de 2-0 werd gemaakt :D (al was ik niet echt serieus...)

Wat denken jullie, Suarez er niet bij als Ajax op bezoek komt?
pi_89006480
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Het was slecht, en vooral koud.

Toch vind ik dat er nogal overdreven wordt gedaan door sommigen, deze ''column'' bv. gaat echt nergens over als je het mij vraagt :

[..]

Misschien dat de schrijver even vergeten is dat we een zwaar seizoen hebben met veel wedstrijden ?
Toch vind ik die column geen onzin. Tuurlijk is het seizoen zwaar maar dat weet je vooraf en juíst die Europese duels moeten een enorme boost geven. Bovendien kun je ook juist in een flow terecht komen, door veel wedstrijden te spelen. Wat hier een probleem is, is onze kleine selectie. Tenminste, de eerste 12,13 spelers zijn van het niveau dat gevraagd wordt, de rest kan (nog) niet aanhaken. En dat zie je gisteren ook weer, zowel Nijholt als Maguire zijn gewoon (nog) te licht.
Maar laten we vooral geen medelijden hebben met een 'zwaar' seizoen. De instelling waarmee Utreg het veld in gaat vind ik al weken zeer matig (Ajax-uit laat ik even buiten beschouwing;)). In het begin van het seizoen werd er frivool gespeeld en met veel lef, ik zie nu zoveel angst, zekerheidjes en balletjes terug. Zeker bij een verdediger als Schut, ik kan het bijna niet aanzien hoe snel hij de bal vóór de middenlijn kwijt wil. Die jongen heeft een goede trap en is beresterk, waarom die angst als ie de bal aan z'n voet heeft? Gisteren had je vanaf minuut 1 over het behoudend spelende NEC kunnen én moeten walsen, zeker na de rode kaart. Dat gebeurd niet, we laten NEC zelfs komen en combineren rond onze zestien. Waar zijn de tijden dat Utreg met een stormoffensief begon en de tegenstander zich in 'de hel' bevond?
Zwaar seizoen... we hebben twee weken rust gehad en ik vind het geen excuus om daar al zo vroeg in het seizoen al over te klagen. Dan hebben we nog een hele zware en lange weg te gaan, het is pas november... In of uit vorm, vermoeid of niet, je kunt altijd bikkelen. Dat willen we graag zien en dat zie ik te weinig terug. Als dat al niet gedaan wordt én de mooi bedoelde passjes en stiftballetjes mislukken (simpel binnenschieten mag ook, Ricky), tja, dán krijg je een kritisch publiek. Zelfs Silberbauer, rots in de branding, zie ik in de duels z'n pootje terugtrekken.

Ik vind kritisch publiek trouwens wel erg vervelend worden als ze eigen spelers (Nijholt) gaan uitfluiten. Dat zal zo'n jongen vertrouwen geven. Man of the Match had trouwens Demouge moeten zijn, de enige die ervoor knokte, mooie dingen liet zien en een dikke voldoende haalde. Maar verder hou ik m'n hart vast voor de komende serie, Roda en Heracles uit, met deze lakse instelling kom je er niet.
pi_89006703
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:23 schreef Stampie22 het volgende:
Toch vind ik die column geen onzin. Tuurlijk is het seizoen zwaar maar dat weet je vooraf en juíst die Europese duels moeten een enorme boost geven. Bovendien kun je ook juist in een flow terecht komen, door veel wedstrijden te spelen. Wat hier een probleem is, is onze kleine selectie. Tenminste, de eerste 12,13 spelers zijn van het niveau dat gevraagd wordt, de rest kan (nog) niet aanhaken. En dat zie je gisteren ook weer, zowel Nijholt als Maguire zijn gewoon (nog) te licht.
Maar laten we vooral geen medelijden hebben met een 'zwaar' seizoen. De instelling waarmee Utreg het veld in gaat vind ik al weken zeer matig (Ajax-uit laat ik even buiten beschouwing;)). In het begin van het seizoen werd er frivool gespeeld en met veel lef, ik zie nu zoveel angst, zekerheidjes en balletjes terug. Zeker bij een verdediger als Schut, ik kan het bijna niet aanzien hoe snel hij de bal vóór de middenlijn kwijt wil. Die jongen heeft een goede trap en is beresterk, waarom die angst als ie de bal aan z'n voet heeft? Gisteren had je vanaf minuut 1 over het behoudend spelende NEC kunnen én moeten walsen, zeker na de rode kaart. Dat gebeurd niet, we laten NEC zelfs komen en combineren rond onze zestien. Waar zijn de tijden dat Utreg met een stormoffensief begon en de tegenstander zich in 'de hel' bevond?
Zwaar seizoen... we hebben twee weken rust gehad en ik vind het geen excuus om daar al zo vroeg in het seizoen al over te klagen. Dan hebben we nog een hele zware en lange weg te gaan, het is pas november... In of uit vorm, vermoeid of niet, je kunt altijd bikkelen. Dat willen we graag zien en dat zie ik te weinig terug. Als dat al niet gedaan wordt én de mooi bedoelde passjes en stiftballetjes mislukken (simpel binnenschieten mag ook, Ricky), tja, dán krijg je een kritisch publiek. Zelfs Silberbauer, rots in de branding, zie ik in de duels z'n pootje terugtrekken.

Ik vind kritisch publiek trouwens wel erg vervelend worden als ze eigen spelers (Nijholt) gaan uitfluiten. Dat zal zo'n jongen vertrouwen geven. Man of the Match had trouwens Demouge moeten zijn, de enige die ervoor knokte, mooie dingen liet zien en een dikke voldoende haalde. Maar verder hou ik m'n hart vast voor de komende serie, Roda en Heracles uit, met deze lakse instelling kom je er niet.
Daar zit het m juist bij iemand als Nijholt, die speelt onder hoogspanning, want 1 verkeerde pass en onze ''supporters'' beginnen alweer te fluiten, diep triest.

Verder ben ik het niet helemaal met je eens.

Ja er wordt amper gebikkeld, maar dit heeft imo weldegelijk met vermoeidheid te maken, een andere verklaring kan ik niet bedenken nml.

Verder hebben we de ploeg helemaal niet om zo dwingend te spelen als begin deze eeuw, je mist aanjagers als Kuyt, JP de Jong en Bosschaart, je mist intelligentie op 10 (Tanghe), je mist splijtende voorzetten van Dave....

We spelen nu op ons best als de tegenstander het spel maakt en wij er op de counter uit kunnen komen, niet altijd even leuk helaas, maar iedere wedstrijd de tegenstander 90 minuten lang afjagen gaat niet met dit team, denk ik.

Uit bij Ajax was het ook alleen maar de eerste 20 minuten he, daarna werd je overlopen en kwam je er alleen nog sporadisch uit via de counter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89006781
Waar we overigens wel heel goed in zijn, en zeker Silberbauer echt een meester in is, is het frustreren van de tegenstander; ik wil wel eens zien hoe het zit met de kaarten tegenstander pakken tegen FC Utrecht, want volgens mij hebben we al redelijk vaak tegen 10 man gespeeld (waar Utrecht dan weer niet zo goed tegen kan spelen, maar goed...)
pi_89007335
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Verder hebben we de ploeg helemaal niet om zo dwingend te spelen als begin deze eeuw, je mist aanjagers als Kuyt, JP de Jong en Bosschaart, je mist intelligentie op 10 (Tanghe), je mist splijtende voorzetten van Dave....

We spelen nu op ons best als de tegenstander het spel maakt en wij er op de counter uit kunnen komen, niet altijd even leuk helaas, maar iedere wedstrijd de tegenstander 90 minuten lang afjagen gaat niet met dit team, denk ik.

Uit bij Ajax was het ook alleen maar de eerste 20 minuten he, daarna werd je overlopen en kwam je er alleen nog sporadisch uit via de counter.
Maar dat opjagen en proberen de tegenstander te overrompelen gebeurde ook al in de magere tijden, dus niet alleen in de 'Dream Team periode'. Da's gewoon de mentaliteit die we in Utreg graag zien. Ik ben met je eens dat dat minder in dit team zit, dat buffelen, maar om dan óók nog op de counter te gaan spelen.. Dit team is voetballend erg goed, met een beetje lef speel je NEC he-le-maal weg. Zeker na de 1-0, waarom alles zo zeker en behoudend?
Bovendien bewijst Ajax-uit dat we het wél kunnen, de tegenstander vanaf de eerste minuut overrompelen. Ben trouwens niet helemaal met je eens dat we daarna overlopen zijn. Sterker nog, de beste kansen bleven voor ons.
Maar goed, eerlijk is eerlijk, ik reageer als een behoorlijk verwende supporter. Een 4-0 tegen NEC is in geen járen voorgekomen, de zesde plek lonkt.. Maar er zit gewoon meer in. We hebben een paar keer onnodig punten verspeeld, in de competitie en in de EL, je had gewoon in beide competities bovenin kunnen meedraaien. En ik heb het idee dat het, behalve met wat vermoeidheid, voor een groot deel met tactiek en instelling te maken heeft. Inplaats van doordrukken wordt er voor zekerheid gekozen.
pi_89015453
quote:
En ik heb het idee dat het, behalve met wat vermoeidheid, voor een groot deel met tactiek en instelling te maken heeft. Inplaats van doordrukken wordt er voor zekerheid gekozen.
Dat weet ik haast wel zeker. DuChatinier zie je nooit een risicovolle wissel toepassen of ineens 1 op 1 achterin gaan spelen als je achterstaat. Het is alllemaal berekenend en tam. Toen je tegen PSV 1-0 achterstond en PSV met 10 man kwam te staan had je gelijk Demouge moeten brengen en gaan drukken, maar nee in plaats daarvan wachten we net zo lang af tot die 0-2 valt en dan gaat ie pas reageren.
Kijk naar Ado, dat heeft echt een hele matige ploeg op papier, maar door de juiste instelling en bluf komen ze wel ver. Zo speelde Utrecht vroeger ook, en dan kan het een keer gebeuren dat je met 6-0 afgedroogd wordt, maar dat is altijd nog beter dan verliezen en er niet alles aan doen om te winnen. En ik ben van mening dat deze ploeg dat zeker wel KAN, maar niet MAG van de trainer.
Tegen Celtic toen speelden ze met lef en bluf, dat zou ik graag een heel seizoen willen zien.
pi_89015760
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 15:54 schreef wortel1981 het volgende:
Tegen Celtic toen speelden ze met lef en bluf, dat zou ik graag een heel seizoen willen zien.
Dat gaat niet, ook een Barcelona speelt kutwedstrijden, en dan hebben wij het over FC Utrecht he !

Ik geloof verder ook echt niet dat Ton & Jan ons zo verdedigend laten spelen, tuurlijk bouwen ze zekerheden in, dat doet iedere coach tegenwoordig, maar denk je echt dat zij voor een thuiswedstrijd tegen NEC zeggen : ''allemaal achterin blijven jongens, en pas gaan jagen op eigen helft'' ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89045824
quote:
FC Utrecht straft 'backpacker' en 'laatkomer' Lensky

22/11/2010 21:29

Jacob Lensky ontbreekt woensdag in de selectie van FC Utrecht in het inhaalduel met Roda JC. De 21-jarige middenvelder wordt gestraft door trainer Ton du Chatinier voor het feit dat hij pas afgelopen maandag terugkeerde in Nederland na een korte vakantie in Zwitserland.

Lensky verbleef daar met een vriend en werd vorige week dinsdag al beroofd van zijn rugzak, waarin onder meer zijn paspoort zat. Pas drie dagen later stelde hij de clubleiding hiervan op de hoogte.

Doordat hij geen paspoort meer had, mocht hij Zwitserland niet verlaten en miste hij afgelopen zondag ook de wedstrijd tegen NEC. Tot onvrede van Du Chatinier. 'We weten dat Jacob een backpacker is, als hij op vakantie gaat propt-ie alles in zijn rugzak, maar hij had ons eerder iets moeten laten weten van dit probleem. Zwitserland is niet zo makkelijk met dit soort zaken.'

'Er is iemand van FC Utrecht naar hem toe gegaan om hem te helpen en hij is uiteindelijk vandaag (maandag, red.) teruggekomen', vervolgt Du Chatinier in gesprek met Voetbal International. 'Ik vind wel dat hij in gebreke is gebleven in dit verhaal. Daarom krijgt hij ook een boete en speelt hij niet tegen Roda JC. Dat zou ook niet rechtvaardig zijn richting de spelersgroep, want hij heeft een week niet getraind.'
Haha wat een goser is het ook! :D
pi_89088024
quote:
Jacob Lensky is ook in hoger beroep vrijgesproken van zijn rode kaart die hij onlangs tegen PSV kreeg. Scheidsrechter Wegereef bestrafte een vermeende tackle van de FC Utrecht-middenvelder op PSV-spits Ola Toivonen met een strafschop en een rode kaart.
De aanklager betaald voetbal stelde Lensky vervolgens een wedstrijd schorsing voor, waartegen FC Utrecht met succes beroep aantekende. Mede omdat de PSV'ers Toivonen en Afellay de kant van de Canadees kozen.
De aanklager betaald voetbal stapte daarop naar de commissie van beroep, omdat hij het niet eens was met het sepot dat de tuchtcommissie uitsprak. Maar ook daar werd Lensky vrijgesproken.

Arbiter Wegereef is daardoor tweemaal kort achter elkaar teruggefloten. Voor de zaak Lensky had hij naar oordeel van de tuchtcommissie ook Ajacied Vurnon Anita onterecht van het veld gestuurd, in de wedstrijd tegen Excelsior.
Mooi, en terecht...
pi_89094083
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Mooi, en terecht...
Alleen is ie nu door FC Utrecht zelf een wedstrijd geschorst :')
pi_89095235
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Alleen is ie nu door FC Utrecht zelf een wedstrijd geschorst :')
In de roos *O*

Lensky is toch een van de drijvende veren van het elftal.
Die ga je echt wel missen in een wedstrijd als tegen Roda.
pi_89096984
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Alleen is ie nu door FC Utrecht zelf een wedstrijd geschorst :')
Hehe, true... Maar dat is om andere redenen (en na week? niet trainen weet ik niet of het nou zo'n enorme gekke aktie is) dus iig niet NOG een wedstrijd geschorst.
pi_89097182
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:47 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

In de roos *O*

Lensky is toch een van de drijvende veren van het elftal.
Die ga je echt wel missen in een wedstrijd als tegen Roda.
Iemand die 1,5 week niet heeft getraind en daarnaast verzuimt om direct proberen te zorgen voor een oplossing in Zwitserland hoeft niet mee naar Kerkrade vanavond.

Zondag in Almelo maar weer eens als een grote jongen aan de bak.

Vanavond 1-2. Mertens en Duplan.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89098664
En Suarez is er niet bij als Ajax op bezoek komt...
pi_89098840
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef zatoichi het volgende:
En Suarez is er niet bij als Ajax op bezoek komt...
Die presteert toch niks meer de laatste tijd.
Of je moet het toneelspel en de schwalbes meerekenen,
Dan komt ie nog in aanmerking voor een Oscar 8-)
pi_89098911
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Die presteert toch niks meer de laatste tijd.
Of je moet het toneelspel en de schwalbes meerekenen,
Dan komt ie nog in aanmerking voor een Oscar 8-)
Toch is een FCU - Ajax leuker als je wint en je je ook nog lekker kunt irriteren aan Suarez.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89105109
Ik hoop dat suarez op de tribune zit, ik hoop op zuid. Dan zal ik hem is bijten!~ })
pi_89105254
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik hoop dat suarez op de tribune zit, ik hoop op zuid. Dan zal ik hem is bijten!~ })
Dan is ie 23 januari wel van zijn konijnentanden verlost.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89106425
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:38 schreef Lo-Fi het volgende:

[..

Vanavond 1-2. Mertens en Duplan.
0-3 ik zit er klaar voor!
  woensdag 24 november 2010 @ 19:56:37 #219
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_89107976
grommm... ken de wedstrijd niet vinden op sopcast.....

iemand een linkje? :)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_89115896
Mwah, pover duel. 1e helft was voor Roda, 2e helft voor ons. Terechte pingel, en 2 kansen op winst maar meer ook niet.

Wel goed om te merken dat we al 2 wedstrijden een fatsoenlijke scheidsrechter hebben! Erg prettig.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 november 2010 @ 22:19:47 #221
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89117020
Waarom mocht Ricky niet beginnen in de basis :{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89117687
Omdat hij slecht voetbalt de laatste tijd... :{
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 november 2010 @ 22:32:55 #223
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89117938
Nein Ricky moet gewoon in de basis :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89118152
Ik vind dat Kuyt in de basis van Utreg moet.. Maar ja, wat heb je aan die mening?
pi_89118367
Gewoon weinig laten zien en tevreden zijn met dat punt. Zondag beter..
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89118436
Zondag ga ik weer is naar een uit pot, dus moet zeker beter worden!!
  woensdag 24 november 2010 @ 23:01:22 #227
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_89119534
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind dat Kuyt in de basis van Utreg moet.. Maar ja, wat heb je aan die mening?
ik vind dat we een Jean-Paul de Jong nodig hebben...
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_89125499
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Zondag ga ik weer is naar een uit pot, dus moet zeker beter worden!!
Sterkte met Kerstliedjes zingen... brr, zal wel koud zijn!

Gister was een mooie dag voor een 1-1. Eerste helft werd Utrecht overrompeld. Pas vanaf de 40e minuut ging het draaien. Gelukkig werd het 1-1 en hadden ze kans op 1-2. De scheidsrechter was verbazingwekkend relaxed. Die moeten we houden... Nijholt niet. Bah! Aardig wat fouten in de eerste helft. Net als Schut die ook weer aan het klungelen sloeg. Maar gelukkig herpakte hij zich nog!
  donderdag 25 november 2010 @ 09:17:56 #229
202348 Susi
Temple of Love
pi_89126065
Helemaal het topic gemist.
pi_89130420
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:35 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Sterkte met Kerstliedjes zingen... brr, zal wel koud zijn!

Gister was een mooie dag voor een 1-1. Eerste helft werd Utrecht overrompeld. Pas vanaf de 40e minuut ging het draaien. Gelukkig werd het 1-1 en hadden ze kans op 1-2. De scheidsrechter was verbazingwekkend relaxed. Die moeten we houden... Nijholt niet. Bah! Aardig wat fouten in de eerste helft. Net als Schut die ook weer aan het klungelen sloeg. Maar gelukkig herpakte hij zich nog!
Nijholt herpakte zich in de 2e helft, maar daar hoor je weer niemand over.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89147577
Nijholt was in de 2de helft inderdaad beter, maar nog steeds vind ik het niveau te minimaal van Nijholt en Maguire. Maar we kunnen niet allemaal toppers op de bank hebben.
pi_89147620
quote:
Op woensdag 24 november 2010 23:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

ik vind dat we een Jean-Paul de Jong nodig hebben...
Mee eens ^O^

Ik mis de mannen als JP, Kuijt, Vreven en Igor! En dat meen ik echt.
pi_89166772
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nijholt herpakte zich in de 2e helft, maar daar hoor je weer niemand over.
Ik zal de vlaggen uitsteken en geen commentaar meer op Nijholt geven *O* *O* Je hebt helemaal gelijk!!
pi_89175799
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Ik zal de vlaggen uitsteken en geen commentaar meer op Nijholt geven *O* *O* Je hebt helemaal gelijk!!
Geen zorgen voor Frans de komende jaren.. Nijholt na dit seizoen alsnog naar Arsenal voor 44 miljoen euro.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89176046
Ah, er zijn mensen die zich aangesproken voelen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89176169
Maar zonder dollen.. Nijholt heeft talent en bepaalde specifieke kwaliteiten, maar is te traag om een topper te worden. Hij zal uiteindelijk een vaste waarde worden voor een subtopper als FCU en daar is niets mis mee, maar het Nederlands elftal zal hij natuurlijk nooit halen.

Dit seizoen voegt hij overall nog bitterweinig toe. Teleurstellend.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89176384
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Lo-Fi het volgende:
Maar zonder dollen.. Nijholt heeft talent en bepaalde specifieke kwaliteiten, maar is te traag om een topper te worden. Hij zal uiteindelijk een vaste waarde worden voor een subtopper als FCU en daar is niets mis mee, maar het Nederlands elftal zal hij natuurlijk nooit halen.

Dit seizoen voegt hij overall nog bitterweinig toe. Teleurstellend.

Nijholt zal ook zeker geen topper worden nee, maar het valt me gewoon op dat er op verschillende sites altijd zo enorm wordt gezeken op die jongen, zelfs als ie een aardige pot gebald heeft.

Om over fluitconcerten in het stadion na 1 slechte pass maar niet te beginnen ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89176496
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nijholt zal ook zeker geen topper worden nee, maar het valt me gewoon op dat er op verschillende sites altijd zo enorm wordt gezeken op die jongen, zelfs als ie een aardige pot gebald heeft.
Dat klopt ja en is lang niet altijd terecht. Zeker @ fcutrecht.net kunnen ze er wat van. ;)

Vreemd, want Nijholt is 1 van de weinige spelers die nog iets met de stad heeft.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89260982
Wat baal ik weer van deze nederlaag zeg! Ben er echt ziek van! Tegen zo'n matige ploeg als Heracles moet je gewoon voor 3 punten gaan. Heb helemaal geen strijd en inzet gezien vandaag.
Wat een slappe hap zeg!

Van Wolfswinkel is echt hopeloos uit vorm! Hetzelfde geld voor Schut, ongelofelijk hoe kun je nou zo die bal in eigen goal koppen, dat gebeurt nog niet eens op 5e klasse zaterdag niveau.

Nou ja donderdag uit Europa en dan na de winterstop maar weer volledig concentreren op de competitie. Hoorde op Eredivisie live dat als we de winterstop ingaan Utrecht al 34 wedstrijden gespeeld heeft, is ook niet normaal eigenlijk.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 november 2010 @ 16:58:47 #240
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89261021
* Paul wacht op thaduck die hier gaat schelden
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89263886
quote:
Op zondag 28 november 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
* Paul wacht op thaduck die hier gaat schelden
Haha, ik moest eerst ff terugrijden he :D

Maar ontopic: het was niet zo heel slecht als collectief, alleen miste het gif en hebben we verloren op individuele momenten. Schut met zijn 3de (!!!) eigen doelpunt, van Wolfswinkel die diverse kansen EN een pingel mist. Silberbauer, Lenksy, Duplan en Mertens die hun dag niet hadden (wat wel vaker zo is helaas). Als collectief was het bij vlagen wel matig. Er had zeker meer in kunnen zitten, heracles heeft praktisch geen kans gecreëerd en met geluk de 1-0 gekregen. Doelpunt van Cornelisse leek mij hands, maar moet ik vanavond nog zien want lastig te zien.

Gelukkig donderdag napoli, dat moet een makkie worden! Met dit spel staan we denk ik rond de 8e minuut we 3-0 voor........
pi_89265193
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Stampie22 het volgende:
Vraag: waarom is Schut bij zo ongeveer elke kut/frommelgoal betrokken? Dat valt me keer op keer op, 'het Schutje'.
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:00 schreef Stampie22 het volgende:
We kunnen er weer eentje noteren...
Jammer jammer, had veel meer in gezeten gisteren.
...

Wat een drama vandaag.
  zondag 28 november 2010 @ 19:58:46 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89268112
Ik denk dat het tijd wordt om Du Chatinier te lozen. Met dit materiaal zou Utrecht gewoon top 5 moeten spelen.
2000 light years from home
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 november 2010 @ 19:59:28 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89268143
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Du Chatinier te lozen. Met dit materiaal zou Utrecht gewoon top 5 moeten spelen.
Krijgen we dit weer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 november 2010 @ 19:59:50 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89268165
Wie zou er dan in de plaats moeten komen van DuChat?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89268348
quote:
Gelukkig donderdag napoli, dat moet een makkie worden! Met dit spel staan we denk ik rond de 8e minuut we 3-0 voor........
_O-
pi_89271834
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Du Chatinier te lozen. Met dit materiaal zou Utrecht gewoon top 5 moeten spelen.
Dat is juist iets wat we NIET moeten doen op dit moment. Nog meer onrust in het team. Komt allemaal vanzelf wel goed. We hebben kwaliteit genoeg.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 november 2010 @ 21:04:47 #248
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89272013
Doe maar Keller ipv Schut
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89272391
Doe mij maar Vorsteman dan. Keller is ook niet veel, de paar invalbeurten heben me niet overtuigd.
  zondag 28 november 2010 @ 21:19:36 #250
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89273057
En Yildirim van Jong Utrecht in de spits. Want Wolfie was nou ook niet echt denderend.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 november 2010 @ 21:24:07 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89273391
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Doe mij maar Vorsteman dan. Keller is ook niet veel, de paar invalbeurten heben me niet overtuigd.
Ik vertrouw op Keller en zijn kopkracht *;
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89273444
Met de Kogel mag het ook wel eens geprobeerd worden. Laat Demouge en de Kogel maar is starten samen, meer lengte en gewicht, misschien dat het helpt.
pi_89277919
Eigenlijk belachelijk dat één van de topscorers van de Eredivisie ter discussie staat, zeker als deze ook nog bij een (voorlopig) middenmotor speelt. Ik kan me niet herinneren dat wij een spits hebben gehad die er rond deze tijd al elf in had liggen. En toch ben ook ik helemaal niet kapot van Van Wolfswinkel en zie ik liever iemand anders... maar wie? De Kogel vind ik toch echt nog te licht, lijkt me in ieder geval niet gelijk een verbetering.

Misschien eens met Schut in de spits proberen, hij heeft in ieder geval bewezen dat ie kopsterk én doelgericht is.

Het elftal snakt in ieder geval naar de winterstop. Toch ben ik wel een beetje bang voor de rest van het seizoen. Wat als Silberbauer vertrekt? En volgens VI mag ook Vorm bij een goed bod in de winterstop vertrekken.
pi_89285207
Belachelijk vertoning in Almelo gister!

Ik wil er nu verder geen woorden aan vuil maken, maar donderdag moet het beter; wellicht tegen beter weten in toch wel vertrouwen in.. Forza U.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89286479
Mwah ik ben ook al een tijd aan du chat aan het twijfelen; naast de voorspelbare wissel, of juist gebrek aan wisselen als het nodig is, is het hem als coach aan te rekenen dat hij een complete ploeg op weet te stellen die massaal uit vorm is.

Volgens mij is het nog altijd zijn taak om ervoor te zorgen dat de ploeg gemotiveerd is en goed blijft voetballen; dat één of twee spelers een bepaald moment uit vorm zijn kan ik begrijpen, maar een complete ploeg is toch wel bijzonder...
pi_89290392
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:36 schreef Stampie22 het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat één van de topscorers van de Eredivisie ter discussie staat, zeker als deze ook nog bij een (voorlopig) middenmotor speelt. Ik kan me niet herinneren dat wij een spits hebben gehad die er rond deze tijd al elf in had liggen.
Eigenlijk heeft hij pas 5 goals gemaakt als je die penalties niet meetelt en dat is toch wel weinig voor een spits. Het rendement in het veld is gewoon te laag bij hem, hij mist teveel kansen. Door die penalties lijkt het alsof het een topspits is, maar dat is toch wel een vertekend beeld.
pi_89290507
Ook al krijg je 0 vertrouwen van je trainers, zon kans als gisteren moet gewoon op doel worden geschoten, simpel zat.
Ik snap daarom opzich ook wel dat men Ricky ernaast zet, in de laatste 4-5 wedstrijden heeft ie geen moment kunnen imponeren.

Wat ik dan weer niet begrijp is dat mensen als Schut en ook Mertens WEL week in week uit mogen blijven ploeteren.
Laat Keller gewoon weereens een tijdje spelen naast Wuytens, en zeg tegen Dries dat ie op moet houden met constant zelf op doel schieten, en anders zet je m er gewoon maar eens naast.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 november 2010 @ 11:54:10 #258
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89291669
quote:
Ricky van Wolfswinkel heeft de reputatie een stoïcijns afmaker te zijn. Onverstoorbaar na het missen van een kans, koelbloedig vanaf de penaltystip. De 21-jarige aanvaller van FC Utrecht scoorde dit seizoen al elf keer, maar mist de laatste weken het vertrouwen van Ton du Chatinier. Of dat debet was aan het missen van zijn penalty tegen Heracles blijft giswerk; zeker is wel dat het Utrecht in het restant van de wedstrijd opbrak: 2-1.

Het was vooral de wijze waarop Van Wolfswinkel de penalty miste. De aanvaller joeg de bal hard en ongecontroleerd over het doel. ,,Een strafschop is een momentopname", zei Van Wolfswinkel, die al eerder in het duel een grote kans op 0-1 miste. ,,Ik heb dit seizoen ook op kunstgras tegen AGOVV een strafschop gemist. Die ondergrond ligt me niet zo."

Het zijn de antwoorden van een toptalent dat niet lekker in zijn vel zit. Van Wolfswinkel kende een uitstekende competitiestart, met als hoogtepunt een hattrick in het duel met Celtic in de voorronde van de Europa League. Nu wordt hij echter regelmatig aan de kant gehouden en verloor hij de spitspositie aan Frank Demouge. ,,Het gaat op dit moment niet tussen Frank en mij. Barry Maguire en ik moeten nu op 'tien' uitmaken wie er speelt", weet Van Wolfswinkel. ,,De trainers denken dat ik daar goed uit de voeten kan."

,,Het is niet de positie die ik ambieer", zei Van Wolfswinkel diplomatiek. ,,Ik denk dat mijn kwaliteiten vooral in de spits liggen. Daar heb ik altijd gespeeld." Vervelender vindt de aanvaller het dat hij niet verzekerd is van een basisplaats. Het duel met Heracles was de eerste volledige in vier wedstrijden. ,,Natuurlijk is het leuker als je altijd speelt en weet waar je aan toe bent. Met dit slechte gevoel over deze wedstrijd en de gemiste penalty blijf ik nog wel één à twee dagen zitten. De knop moet donderdag, als we voetballen tegen Napoli, zijn omgezet."
Bron: telegraaf
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89305506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook al krijg je 0 vertrouwen van je trainers, zon kans als gisteren moet gewoon op doel worden geschoten, simpel zat.
Ik snap daarom opzich ook wel dat men Ricky ernaast zet, in de laatste 4-5 wedstrijden heeft ie geen moment kunnen imponeren.

Wat ik dan weer niet begrijp is dat mensen als Schut en ook Mertens WEL week in week uit mogen blijven ploeteren.
Laat Keller gewoon weereens een tijdje spelen naast Wuytens, en zeg tegen Dries dat ie op moet houden met constant zelf op doel schieten, en anders zet je m er gewoon maar eens naast.
Ik ben het met je eens wat betreft Mertens, maar wat is het alternatief? Nijholt, Maguire, Vorstermans, Sarota? Je raakt alle creativiteit kwijt als je Dries wisselt. Waar wel aan gewerkt moet worden is de arrogante houding, maar dat ie veel op doel schiet is wat mij betreft geen probleem.
Mijn mening over Schut is bekend, Keller mag het ook van mij proberen. Die pikt ook vaak nog wat doelpuntjes mee per seizoen, Schut mist elke kans (en dat zijn er al best veel geweest dit jaar). Het duo Wuytens-Schut vind ik teveel van hetzelfde, ze zijn allebei angstig om in te schuiven.
Hoe is het trouwens met Tommy Oar, misschien een alternatief voor Wolfswinkel? Misschien Ricky met een strik er omheen verkopen in de winterstop en Koevermans losweken bij PSV? En ik blijf zeggen: haal Donny Gorter voordat PSV het doet.

Wat zijn jullie verwachtingen voor donderdag?
  maandag 29 november 2010 @ 17:49:11 #260
202348 Susi
Temple of Love
pi_89306192
Allereerst maar hopen dat het doorgaat.
pi_89306668
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef Susi het volgende:
Allereerst maar hopen dat het doorgaat.
Tssss, hoe laat ben je anders op de club om sneeuw te schuiven?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89306831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Stampie22 het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor donderdag?
Is geen zinnig woord over te zeggen. Je kunt kansloos ten onder gaan, maar in een (hopelijk) kolkende Galgenwaard op een koude decemberavond kunnen er ook gekke dingen gebeuren. Ik moet zeggen dat ik er nog wel vertrouwen in heb.

Nu ben ik daar sowieso een voorstander van, maar ik raad iedereen aan om voor aanvang alvast een flesje sterke drank te nuttigen, want het wordt koud, erg koud.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89309631
quote:
Op maandag 29 november 2010 18:03 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Is geen zinnig woord over te zeggen. Je kunt kansloos ten onder gaan, maar in een (hopelijk) kolkende Galgenwaard op een koude decemberavond kunnen er ook gekke dingen gebeuren. Ik moet zeggen dat ik er nog wel vertrouwen in heb.

Nu ben ik daar sowieso een voorstander van, maar ik raad iedereen aan om voor aanvang alvast een flesje sterke drank te nuttigen, want het wordt koud, erg koud.
Gisteren ook prima overleefd,samen met nog een handvol Utreggers. Paar laagjes kleding, goede das en een paar goede handschoenen is voldoende :)
pi_89309765
quote:
Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens wat betreft Mertens, maar wat is het alternatief? Nijholt, Maguire, Vorstermans, Sarota? Je raakt alle creativiteit kwijt als je Dries wisselt. Waar wel aan gewerkt moet worden is de arrogante houding, maar dat ie veel op doel schiet is wat mij betreft geen probleem.
Mijn mening over Schut is bekend, Keller mag het ook van mij proberen. Die pikt ook vaak nog wat doelpuntjes mee per seizoen, Schut mist elke kans (en dat zijn er al best veel geweest dit jaar). Het duo Wuytens-Schut vind ik teveel van hetzelfde, ze zijn allebei angstig om in te schuiven.
Hoe is het trouwens met Tommy Oar, misschien een alternatief voor Wolfswinkel? Misschien Ricky met een strik er omheen verkopen in de winterstop en Koevermans losweken bij PSV? En ik blijf zeggen: haal Donny Gorter voordat PSV het doet.

Wat zijn jullie verwachtingen voor donderdag?
De Aussies zijn niet veel, maar zijn erg jong en volgens mij gehaald voor de breedte en leuk als er 1 wel echt doorbreekt.

We hebbrn het jaren zonder Mertens gedaan trouwens, dat moet het minste probleem zijn :) je mist sinds Igor en Dirk al jaren een afmaker. Ik zou graag Koevermans zien komen, om dat op te vullen. Ricky, Silberbauer en Vorm weg laten gaan voor de hoofdprijs, en dan een leuke spits, middenvelder en verdediger halen wat mij betreft.

En het zou niet gek zijn als Asare eindelijk weer eens gaat ballen!
pi_89309840
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Gisteren ook prima overleefd,samen met nog een handvol Utreggers. Paar laagjes kleding, goede das en een paar goede handschoenen is voldoende :)
Het was ook meer een excuus en goed mogelijk werkt het sfeerverhogend.

Misschien komen ze zelfs op de hoofdtribune dan wel een keer van hun stoeltje af.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 november 2010 @ 22:19:59 #266
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89321355
Het gaat denk ik wel gewoon door hoor, UEFA enzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89321776
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het was ook meer een excuus en goed mogelijk werkt het sfeerverhogend.

Misschien komen ze zelfs op de hoofdtribune dan wel een keer van hun stoeltje af.

Als de hoofdtribune gaat staan... Dan ga ik springen!! ;)
pi_89330936
'FC Utrecht en Silberbauer uit elkaar'

Helaas, zat er aan te komen... Is toch een van mn favoriete spelers :/
pi_89331206
Ricky in de spits donderdag en Demouge erachter. Demouge is volgens mij veel meer een werker dan Ricky. En Ricky functioneerde in de spits duidelijk beter.
pi_89336232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 07:56 schreef m0ridin het volgende:
'FC Utrecht en Silberbauer uit elkaar'

Helaas, zat er aan te komen... Is toch een van mn favoriete spelers :/
Wat mij betreft speelt hij vanaf heden geen minuut meer. Alle respect voor Silberbauer, maar hij mag ook wel realistisch blijven. 750 ton, zo goed is hij nu ook weer niet. Heb hem er graag bij voor 300.000-400.000 per jaar maar dat is het dan ook wel. Ik vraag me ook af of er clubs zijn die hem wel 750 gaan geven. Hij is best aardig, maar vind hem momenteel niet erg sterk. Heeft nu een hoop geld gekost, en gaat straks even gratis wegwandelen als het tegenzit.

Ik zou hem dan ook 2 keuzes geven:
1. In de winterstop ga je geld opbrengen. Je speelt tot de winterstop, daarna ga je op de tribune als je geen club gevonden hebt.
2. Je verlengt je contract met een jaar, maar mag weg in de zomer en brengt dan je geld op. Je mag spelen tot het eind van het jaar en even goede vrienden.

Ik ben er zo klaar mee dat spelers maar een beetje het hoe en wat gaan bepalen. Zo zijn er wel meer op de velden helaas. Als werkgever (club) kan je hier gewoon niets tegen doen. Moeten wij, harde werkers, eens proberen in het bedrijfsleven.
pi_89336252
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:24 schreef OmniRocket het volgende:
Ricky in de spits donderdag en Demouge erachter. Demouge is volgens mij veel meer een werker dan Ricky. En Ricky functioneerde in de spits duidelijk beter.
Goed idee, zeker om te proberen. Demouge diep en Ricky erachter is nu een wedstrijd of 3 geprobeerd en dat werkt niet, dan maar is omdraaien.
pi_89336474
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:37 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wat mij betreft speelt hij vanaf heden geen minuut meer. Alle respect voor Silberbauer, maar hij mag ook wel realistisch blijven. 750 ton, zo goed is hij nu ook weer niet. Heb hem er graag bij voor 300.000-400.000 per jaar maar dat is het dan ook wel. Ik vraag me ook af of er clubs zijn die hem wel 750 gaan geven. Hij is best aardig, maar vind hem momenteel niet erg sterk. Heeft nu een hoop geld gekost, en gaat straks even gratis wegwandelen als het tegenzit.

Ik zou hem dan ook 2 keuzes geven:
1. In de winterstop ga je geld opbrengen. Je speelt tot de winterstop, daarna ga je op de tribune als je geen club gevonden hebt.
2. Je verlengt je contract met een jaar, maar mag weg in de zomer en brengt dan je geld op. Je mag spelen tot het eind van het jaar en even goede vrienden.

Ik ben er zo klaar mee dat spelers maar een beetje het hoe en wat gaan bepalen. Zo zijn er wel meer op de velden helaas. Als werkgever (club) kan je hier gewoon niets tegen doen. Moeten wij, harde werkers, eens proberen in het bedrijfsleven.
Wat een onzin, het is zijn goed recht om te vragen wat ie denkt te kunnen krijgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89336743
Utreg moet er wel echt op aansturen dat ie in de winterstop vertrekt. Ik vind Silberbauer sowieso de laatste maanden niet gemotiveerd ogen en zelfs regelmatig zwak spelen (en dus niks toevoegen). Weet niet of dit te maken heeft met dit contract-gezeur maar hij zet de FC wel voor het blok. Da's zijn goed recht maar 7,5 ton eisen is totaal niet realistisch. Dan kun je hem beter verkopen en een ander halen maar ik ben benieuwd of dat gaat gebeuren. Frans heeft aangegeven op de centen te gaan letten en ik vraag me af hoeveel een waterdrager als Silberbauer opbrengt.
Zijn beoogde vervanger Strootman schijnt trouwens ook in de belangstelling van ADO te staan.
pi_89336836
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:51 schreef Stampie22 het volgende:
Utreg moet er wel echt op aansturen dat ie in de winterstop vertrekt. Ik vind Silberbauer sowieso de laatste maanden niet gemotiveerd ogen en zelfs regelmatig zwak spelen (en dus niks toevoegen). Weet niet of dit te maken heeft met dit contract-gezeur maar hij zet de FC wel voor het blok. Da's zijn goed recht maar 7,5 ton eisen is totaal niet realistisch. Dan kun je hem beter verkopen en een ander halen maar ik ben benieuwd of dat gaat gebeuren. Frans heeft aangegeven op de centen te gaan letten en ik vraag me af hoeveel een waterdrager als Silberbauer opbrengt.
Zijn beoogde vervanger Strootman schijnt trouwens ook in de belangstelling van ADO te staan.
Dat wel, maar om m nou op de bank te zetten omdat ie teveel geld wil hebben...
Het is ook nog maar de vraag of die 750.000 wel waar is, het zal niet voor het eerst zijn dat Derksen & Co. maar wat roepen.

Silberbauer speelt de laatste weken idd. niet best, maar wie eigenlijk wel ?

Van den Brom heeft gisteren al geroepen dat het onzin is dat ie Strootman wil hebben trouwens. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89338521
Mjah, dacht dat Silberbauer Utrecht altijd al heeft gezien als 'opstap'... Is zijn goed recht natuurlijk en geen idee hoe echt deze salariseis is en waarop gebaseerd. Aan de andere kant, als je begint met 3 a 4 ton en een belangrijke waarde blijkt te zijn is het niet gek dat je bij een verlenging hoger inzet...

Meteen buiten het team zetten vind ik ook onzin, en kinderachtig. Je hebt daar ook alleen maar jezelf mee want we hebben nou niet enorm veel wissels die alles evne op kunnen vangen (understatement).
pi_89345377
Ik zou inderdaad ook hoger inzetten als ik een nieuw contract zou krijgen en ieder ander hier ook denk ik. Is toch normaal?
Ook goed dat Utrecht gewoon voet bij stuk houdt en zich niet laat misleiden om meer geld uit te geven. Ik hoop alleen dat ze zich niet in de vingers snijden en Silberbauer niet gratis de deur uitloopt. Hopelijk komt er een club in de winterstop, maar elke club die interesse heeft zal wel wachten tot de zomer omdat ze toch weten dat hij dan transfervrij is.
pi_89354785
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:39 schreef m0ridin het volgende:
Mjah, dacht dat Silberbauer Utrecht altijd al heeft gezien als 'opstap'... Is zijn goed recht natuurlijk en geen idee hoe echt deze salariseis is en waarop gebaseerd. Aan de andere kant, als je begint met 3 a 4 ton en een belangrijke waarde blijkt te zijn is het niet gek dat je bij een verlenging hoger inzet...

Meteen buiten het team zetten vind ik ook onzin, en kinderachtig. Je hebt daar ook alleen maar jezelf mee want we hebben nou niet enorm veel wissels die alles evne op kunnen vangen (understatement).
Hij verdient geen 4 ton. Ricky verdient 4, en Mertens 4,5.
Hoog inzetten is niets mis mee, maar er is wel enige realiteit vereist. En als iemand nou in de belangstelling zou staan van tig clubs, die zich allemaal gemeld hebben. Dan vind ik het iets anders. Stel dat hij nu 350 krijgt. Dan zou ik 5 vragen best acceptabel vinden, en als je dan op 425 of 450 uitkomt dan is prima gedaan. Ook zou ik het niet vreemd vinden als je met een jaar verlengd, voor meer salaris. Dan kan de club in dat jaar nog wat voor je vangen, je verdient zelf beter, en je speelt gewoon lekker je wedstrijdjes.

Ik heb mijn buik langzamerhand een beetje vol van die broodvoetballers. En dan kan ik concreet Kevin Vandenbergh als voorbeeld geven. Miljoenen opgevreten, amper iets gedaan. Uitstraling van een slappe dweil, en kwam echt alleen om zijn zakken te vullen. Dat in contrast met iemand als Schut (ondanks het mindere spel, wel een Utregs jochie met een Utregse mentaliteit die in goede en slechte tijden zich inzet!) vind ik echt vreselijk.

Wij zijn niet de enige club die zo te pakken wordt genomen door spelers hoor, je ziet het aan alle kanten gebeuren. Het is goed om daar niet aan toe te geven, voor hem 10 anderen. Silberbauer is een leuke vent, kan zeker voetballen en is ook nuttig geweest. Maar ik heb liever een Vorm die blijft dan hij, aan Vorm heb je veel meer in mijn ogen. Voor die 750.000 kan je 4 spelers betalen op het middenveld die min of meer dezelfde kwaliteit hebben. Geef dat geld liever uit aan Cornelisse, ondanks het gedoe staat hij er wel!

En ik vind het niet kinderachtig om iemand op 'non-actief' te zetten op de tribune. Waarom zou kinderachtig gedrag altijd maar van 1 kant mogen komen? Hij kan toch voor dit salaris of 50k meer verlengen en dan in de zomer opzoek gaan naar een mooie club? Dat is zijn goed recht, dat is hem gegund, maar hij moet wel reëel blijven!
pi_89355862
Enige nuancering:

quote:
De uitlatingen van Derksen zijn 'klinklare onzin'. ''Deze bedragen kloppen helemaal niet", vertelt de middenvelder dinsdagmiddag aan Voetbalzone. "Ik begrijp dat meneer Derksen een show moet maken, maar hij praat echt onzin. Hij zei ook dat ik een eenjarige verbintenis heb voorgelegd gekregen van FC Utrecht. Ik weet niet waar hij dit allemaal vandaan haalt, maar hij heeft verdomd slechte bronnen."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=130027
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89375079
Hihi Napoli heeft het koud:

quote:
De spelers van Napoli, die vandaag in Nederland aankomen voor de Europa League-wedstrijd donderdagavond tegen FC Utrecht, krijgen een flinke temperatuurschok te verwerken. Het is de komende twee dagen 25 graden kouder dan in Zuid-Italië, waar ze vanmorgen in het vliegtuig stapten.

De Italianen hadden die omstandigheden niet verwacht en hebben in alle haast kisten vol dikke jassen ingeladen. In Napels was het de afgelopen dagen nog achttien graden boven nul.

De spelers van FC Utrecht hebben de afgelopen dagen op verschillende locaties getraind. Maandag stond de groep op een kunstgrasveld, gisteren dook trainer Ton du Chatinier met zijn selectie de zaal in. Vanmiddag traint de coach voor het eerst op het verwarmde veld in het eigen stadion. Dat hadden we de afgelopen dagen ook wel kunnen doen, maar we moeten het veld ook een beetje sparen. Napoli moet er vanavond ook nog een keer op trainen na ons, zegt Du Chatinier
Nog tips om jezelf warm te houden donderdag?

Lange onderbroek/skibroek/2 sjaaltjes/ flesje cognac?
pi_89376225
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:58 schreef DiMacho het volgende:
Hihi Napoli heeft het koud:

[..]

Nog tips om jezelf warm te houden donderdag?

Lange onderbroek/skibroek/2 sjaaltjes/ flesje cognac?
Thuisblijven en RTL 7 aanzetten. :P

Ik ga voor de muts, sjaal en handschoenen, winterjas, en 2 paar sokken, dan hou ik het wel uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89377413
ik las net, een uitverkocht UitVak! http://www.iamnaples.it/index.php?task=news&idcat=1&id=3733

Komen ze in korte broeken?
pi_89377479
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:18 schreef DiMacho het volgende:
ik las net, een uitverkocht UitVak! http://www.iamnaples.it/index.php?task=news&idcat=1&id=3733

Komen ze in korte broeken?
Er komen als het goed is ook nog een paar duizend Napolitanen zonder kaartje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2010 @ 11:22:13 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89377522
ALLEEN DE EKTE EKTE BAZEN KOMEN DONDERDAG NAAR HET STADION!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door Paul op 01-12-2010 11:44:51 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89377541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er komen als het goed is ook nog een paar duizend Napolitanen zonder kaartje.
Toch maar eerder uit mijn werk weggaan naar Utrecht. Dan maar de stad in. Als het gaat sneeuwen krijg ik al een treinfobie!

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef Paul het volgende:
ALLEEN DE EKTE EKTE BAZEN KOMEN DONDERDAG NAAR HET STADION!
Inderdaad!! KNALLEENNN FEESTEN OP DE TRIBUNE!!!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2010 @ 11:23:44 #285
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89377565
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89379685
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er komen als het goed is ook nog een paar duizend Napolitanen zonder kaartje.
Indianenverhalen.. No way dat er 1000+ Italianen zonder kaarten naar Utrecht afreizen voor dit duel.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 1 december 2010 @ 12:19:47 #287
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89379834
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89380138
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Indianenverhalen.. No way dat er 1000+ Italianen zonder kaarten naar Utrecht afreizen voor dit duel.
Nou ja het is voor hen ook erop of eronder; dat het er zoveel zijn geloof ik ook niet, maar kan me voorstellen dat het duel leeft daar...
pi_89394480
Als ik marktplaats moet geloven, leeft dit duel enorm. Ben voor m'n pa op zoek naar een kaartje op de cityside (passepartouts waren daar 50 euro) maar voorlopig krijg ik niks te pakken voor een normale prijs. Krijg steeds berichten terug als 'ja, ik heb de passepartout nog maar het hoogste bod staat nu op 65 euro dus bied maar'. Ik geloof niet dat dit soort biedingen van Utrechters komen, volgens mij leefde Utreg-Liverpool stukken meer dan deze wedstrijd, denk eerder dat de Italianen flink op zoek zijn naar kaarten.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2010 @ 18:01:19 #290
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89394556
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:59 schreef Stampie22 het volgende:
Als ik marktplaats moet geloven, leeft dit duel enorm. Ben voor m'n pa op zoek naar een kaartje op de cityside (passepartouts waren daar 50 euro) maar voorlopig krijg ik niks te pakken voor een normale prijs. Krijg steeds berichten terug als 'ja, ik heb de passepartout nog maar het hoogste bod staat nu op 65 euro dus bied maar'. Ik geloof niet dat dit soort biedingen van Utrechters komen, volgens mij leefde Utreg-Liverpool stukken meer dan deze wedstrijd, denk eerder dat de Italianen flink op zoek zijn naar kaarten.
Ik zie heel veel kaarten te koop voor 20 euro op marktplaats hoor
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89394621
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:59 schreef Stampie22 het volgende:
Als ik marktplaats moet geloven, leeft dit duel enorm. Ben voor m'n pa op zoek naar een kaartje op de cityside (passepartouts waren daar 50 euro) maar voorlopig krijg ik niks te pakken voor een normale prijs. Krijg steeds berichten terug als 'ja, ik heb de passepartout nog maar het hoogste bod staat nu op 65 euro dus bied maar'. Ik geloof niet dat dit soort biedingen van Utrechters komen, volgens mij leefde Utreg-Liverpool stukken meer dan deze wedstrijd, denk eerder dat de Italianen flink op zoek zijn naar kaarten.
Mwah, ik denk niet dat veel Italianen in gebrekkig Engels via marktplaats.nl kaartjes aan het zoeken zijn. Veel mensen willen er gewoon bij zijn omdat er gewonnen moet worden en het voorlopig misschien ook wel de laatste Europese wedstrijd in Utrecht is.

Bovendien zijn veel mensen aan het bluffen wat betreft het 'enorme bod' dat ze hebben gekregen.

Ik doe mijn kaart iig nog voor geen 100 euro weg.

Btw: in Amsterdam zijn 2 kaarten af te halen voor 35 euro zie ik @ marktplaats.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89395755
Mijn kaartje gaat ook zéker niet weg maar denk dat de kou toch wat mensen afschrikt. Die 'heel veel kaarten' voor 20 euro kom ik niet tegen op marktplaats. Heb weer een rondje gemaild, ben specifiek op zoek naar de cityside dus dat maakt 't wat lastiger. En morgen moeten mensen echt van hun kaarten af dus dan gaan de bluffers ook in prijs zakken.

Ik denk dat ik morgen maar als Sinterklaas verkleed ga ofzo, met een lekkere warme baard, want het is écht koud. Tegen NEC was het bij vlagen al klappertanden maar nu is het buiten écht niet te harden. Enige voordeel is dat de de zongebruinde, warmbloedige Zuid-Europese voetballer hier nog meer moeite mee zal hebben dan wij :)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 december 2010 @ 21:13:18 #293
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89404424
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89405915
Ik zie nou al uit naar morgen.. Maar niet naar de kou :D
  donderdag 2 december 2010 @ 03:02:30 #295
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_89416468
heenweg:

zakflacon vieux
sjaal
muts
handschoenen
peuken

terugweg:

3 pfunkten!!!!!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_89416592
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 03:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heenweg:

Flesje wodka
Muts
Peuken+aansteker
Passepartout
Pizza-slice

terugweg:

3 punten en een schorre stem.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89417995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 03:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
heenweg:

In de trein:
Thermo met Gluhwein en Rum

In de bus:
zakflacon vieux Wodka

Rest:
sjaal
muts
handschoenen

terugweg:

3 pfunkten!!!!! + een gloeiende kop!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 december 2010 @ 09:06:02 #298
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89418184
Jongens we moeten niet overdrijven, paar graadjes onder nul mang
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89418236
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Paul het volgende:
Jongens we moeten niet overdrijven, paar graadjes onder nul mang
Ja met die open hoeken in ons stadion krijgen we windkracht 10 om de oren met een gevoelstemperatuur van -20.. Ik ga eens ff kijken of ze nog thermisch ondergoed hebben hier in de buurt :D
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 december 2010 @ 09:08:44 #300
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89418253
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:07 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja met die open hoeken in ons stadion krijgen we windkracht 10 om de oren met een gevoelstemperatuur van -20.. Ik ga eens ff kijken of ze nog thermisch ondergoed hebben hier in de buurt :D
oh ;( nu ben ik bang
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89418304
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:08 schreef Paul het volgende:

[..]

oh ;( nu ben ik bang
Veel springen en zingen moet ook helpen :P Eens kijken of die Italianen helemaal instorten met hun 18+ daar in het zuiden })
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')