abonnement Unibet Coolblue
pi_93450691
Ik vind hem ook buiten die actie maar matig.
pi_93455596
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik vind hem ook buiten die actie maar matig.
Vind het wel meevallen, daarnaast is hij natuurlijk in eerste instantie ook centrale verdediger. Zulke enorme kerels moet je geen rechtback zetten.
pi_93493016
quote:
'Transfervrije Buijs verlaat De Graafschap'
Jordy Buijs dreigt na dit seizoen niet langer eigendom te zijn van De Graafschap. Het heeft er alle schijn van dat de verdediger niet ingaat op het gestelde ultimatum en zijn aflopende contract niet zal verlengen.
Buijs stond de afgelopen periode nog wel open voor een nieuw contract, maar ging daar telkens niet op in. Nu lijkt de verdediger een deal definitief te laten afketsen. "Ik heb het nu bijna vier jaar geweldig naar mijn zin gehad, maar de kans is inderdaad groot dat ik vertrek. Het is natuurlijk ook gunstig dat ik straks transfervrij ben, daar ben ik eerlijk in", geeft Buijs toe aan Omroep Gelderland.

Vorige week stelde De Graafschap Buijs een ultimatum. Daarbij werd een tweejarig contract met een bijbehorende salarisstijging aangeboden. De verdediger lijkt dat links te laten liggen, mede vanwege de interesse van NAC Breda. "Die club heeft concreet interesse getoond. Dat speelt al een tijdje. NAC is natuurlijk een prachtige club."

Ook aanvaller Hugo Bargas kreeg van de Doetinchemse club een ultimatum gesteld. Ook de Argentijn kan voor twee seizoenen bijtekenen.
Daar gaat weer een potentieel transferbedrag..
pi_93496977
Ik kan er niet om treuren. Ik denk niet dat we daar ooit geld voor zouden vangen. Leuke speler voor de graafschap maar ontwikkelt zich niet/amper. Als middenvelder te traag en laat verdedigend nog vaak steken vallen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 17:18:23 #205
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93497236
Buijs is een beetje een net-niet speler, geen goede verdediger, en ook niet echt een topmiddenvelder..

Oja Hersi komt volgens degraafschap.nl waarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer in actie, ik ben er niet treurig om, laat Overgoor maar lekker ervaring opdoen.
Neen
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 17:30:31 #206
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_93497759
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef DaggerOne het volgende:
Loran kon trouwens weinig doen aan die goal van Roda, je zag duidelijk dat de bal 30cm opstuiterde toen hij wilde passen.
Als je de techniek van Loran hebt dan neem je zo'n bal toch altijd aan en speel je 'm daarna naar de keeper? Wie denkt Loran wel niet dat ie is om in een keer zo'n bal te willen spelen. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_93509541
Broekhof speelde niet omdat ze in een 3-5-2 opstelling speelden volgens mij, met Meijer en Jungschlager dus vlak voor de verdediging, of terwijl een 5-3-2 opstelling dus :P
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_93561531
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef Mallerd het volgende:
Buijs is een beetje een net-niet speler, geen goede verdediger, en ook niet echt een topmiddenvelder..

Oja Hersi komt volgens degraafschap.nl waarschijnlijk de rest van het seizoen niet meer in actie, ik ben er niet treurig om, laat Overgoor maar lekker ervaring opdoen.
Niks Overgoor, doe mij Hairemans maar, die heeft veel meer talent. Overgoor is al 23/24 en zoveel potentie heeft hij ook niet.
pi_93579520
Gisteren naar een wedstrijd van Sydney FC geweest in de Aziatische Champions League. Zie ik ineens Stephan Keller in de line up staan. Was alweer helemaal vergeten dat die kerel daarheen is vertrokken. Met recht de rots in de branding van Sydney gisteren. Goh wat een laag niveau heeft het voetbal daar, de Jupiler League is er niks bij. ;)
Kwaliteit kende geen recessie
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:39:37 #210
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93601619
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 05:54 schreef ThomXs het volgende:
Gisteren naar een wedstrijd van Sydney FC geweest in de Aziatische Champions League. Zie ik ineens Stephan Keller in de line up staan. Was alweer helemaal vergeten dat die kerel daarheen is vertrokken. Met recht de rots in de branding van Sydney gisteren. Goh wat een laag niveau heeft het voetbal daar, de Jupiler League is er niks bij. ;)
Neen
pi_93626324
Hahaha, wat een held is het ook! :P
Kwaliteit kende geen recessie
pi_93633492
Cruciale wedstrijd vanavond! 3 punten en niks minder..... *O*
pi_93641241
Ik verwacht een gelijkspel, heb niet zoveel vertrouwen in Overgoor en Sebens, bovendien heeft Willem 2 gewonnen en zullen ze er nu weer vol voor gaan.
pi_93675772
Knotsgekke avond zeg. Waren er nog meer mensen getuige van de ongeregeldheden in de rust, achter de spinnekop?
pi_93676744
Dit was in ieder geval een spectacel!
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:20:15 #216
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_93682758
Wat een draak van een wedstrijd :X Maar wel 3 punten gelukkig! Deze waren echt heel belangrijk ^O^
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_93719875
Ik vond trouwens Waterman er erg slecht uitzien bij die 0-1, kerel kwam weer raar met zijn benen naar de bal toe. Af en toe heeft hij geniale reddingen maar verder mag er wat mij betreft gezocht worden naar een vervanger. Van Buijs werd ik weer bevestigd dat ik het echt geen probleem vind dat hij weg gaat. Jungslager en Meijer werden toch erg gemist. Kujala, Sebens en Hairemans hebben het niveau (nog) niet.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:11:34 #218
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_93876288
Hadden ze dit niet even kunnen checken voordat ze Kalezic wegstuurden?
quote:
Looyen: Koeman heeft andere opties

Leen Looyen wil weinig kwijt over de exacte achtergronden van de mislukte poging die De Graafschap heeft gedaan om Erwin Koeman binnen te halen als nieuwe trainer. Waarschijnlijk is een overgang naar Doetinchem afgeketst om financiële redenen. Voor De Graafschap is het lastig om een trainer binnen te halen met het salaris dat Koeman bij vorige clubs gewend was.


Duidelijk is dat Koeman zelf De Graafschap heeft afgezegd. "Koeman heeft allerlei mogelijkheden om ergens trainer te worden. Het klopt dat we een gesprek hebben gehad. Hij kiest niet voor De Graafschap. We zijn er niet uitgekomen", is het korte commentaar dat Looyen wil geven.

Looyen kiest er bewust voor om niet meer toelichting te geven op de procedure, omdat dit kandidaten in "diskrediet" brengt. Wellicht schuift De Graafschap nu Erik ten Hag nog nadrukkelijker naar voren. Met de Haaksberger en oud-speler van De Graafschap voerde Looyen vorige maand ook een gesprek. Naar verluidt is ook Ten Hag voor het bedrag dat de Achterhoekse club aan een nieuwe trainer kan besteden, financieel niet haalbaar. De Tukker is nu assistent-trainer van Fred Rutten bij PSV.
Bron: Omroep Gelderland
Daarnaast Bargas een nieuwe aanbieding gekregen. In potentie is het een goede speler ondanks dat het er dit jaar niet altijd uitkomt. Aangezien de Ridder wel zal vertrekken vind ik het niet heel gek dat ze hem een nieuwe aanbieding doen.
pi_93877550
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hadden ze dit niet even kunnen checken voordat ze Kalezic wegstuurden?

[..]

Daarnaast Bargas een nieuwe aanbieding gekregen. In potentie is het een goede speler ondanks dat het er dit jaar niet altijd uitkomt. Aangezien de Ridder wel zal vertrekken vind ik het niet heel gek dat ze hem een nieuwe aanbieding doen.
Inderdaad, bovendien heb je niet zomaar een buitenspeler die zo makkelijk scoort als Bargas ervoor terug.
pi_94045124
33 punten. ^O^

Bijna zeker van het ontlopen van de nacompetitie lijkt me, met 11 punten voorsprong op Excelsior.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_94049275
Idd, praktisch veilig. Nu proberen nog een zooi punten binnen te halen en kijken waar we eindigen. 9e plek is nog mogelijk maar ook de 15e. Het zit dicht bij elkaar allemaal.
pi_94054123
Heerlijke wedstrijd!

Programma Excelsior:
Twente thuis = 0
Heerenveen uit = 0
De Graafschap thuis = 3
NAC uit = 1
Ajax uit = 0
Utrecht thuis = 3
Vitesse uit = 1

En meer dan 8 halen ze echt niet....
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 13 maart 2011 @ 21:44:46 #224
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_94068891
_O_ Goed gedaan deze wedstrijd!
Te meer omdat er zoveel jeugdspeler meededen. M.n. Evers deed het erg goed vond ik.
kloep kloep
pi_94069534
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:40 schreef Roberto258 het volgende:
Heerlijke wedstrijd!

Programma Excelsior:
Twente thuis = 0
Heerenveen uit = 0
De Graafschap thuis = 3
NAC uit = 1
Ajax uit = 0
Utrecht thuis = 3
Vitesse uit = 1

En meer dan 8 halen ze echt niet....
Nee, lijkt me ook. De Graafschap heeft een veel minder zwaar programma nog. Alleen AZ en Twente nog uit de top, voor de rest alleen clubs die in de buurt of lager dan Graafschap staan in de stand.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')