abonnement Unibet Coolblue
pi_88501242
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dank joelie wel allemaal :*

@Stali, niet vloeken hoor, anders plaats ik geen foto's meer O-)

Ik heb overigens ook wel eens bij gebrek aan wattenschijfjes lak met een inlegkruisje verwijderd ..en ik gebruik die dingen ook bij het stempelen, ze pluizen niet zoals wattenschijfjes :')
Ik ben gewoon de tijd vooruit he. Heb trouwens geedit hoor. Geen gevloek. :) .

Hoe kom jij aan die irritant vloekend mooie nagels? Zo wil iedereen ze namelijk wel.
pi_88505691
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef AmyGrace het volgende:

[..]



Ik vind die magneetlakjes wel een leuk concept, maar deze kleuren zijn niet zo spectaculair :{ Ik wil blauw, paars, rood, groen! :')
ik ben erg van bruin en koper, dus ik ben er blij mee, heb ze nét allemaal gehaald *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88506786
De kruidvat hier loopt achter en heeft dus nog geen nieuwe collecties ;(
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:03:26 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88509863
Ik weet niet naar welke van de tig topics ik moet om een vraag te stellen, dus excuus als ik verkeerd zit :')

Ik had een limegroene nagellak, en sinds ik die eraf heb gehaald zijn mijn nagels geel :') Hoe krijg ik dat eraf? ;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:07:22 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_88509996
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet naar welke van de tig topics ik moet om een vraag te stellen, dus excuus als ik verkeerd zit :')

Ik had een limegroene nagellak, en sinds ik die eraf heb gehaald zijn mijn nagels geel :') Hoe krijg ik dat eraf? ;(
Eruit laten groeien. Buffen kan ook nog wel eens wat helpen en er zijn whiteners in de handel, maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Voor de toekomst: een goede basecoat gebruiken helpt heel veel. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:10:18 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88510087
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eruit laten groeien. Buffen kan ook nog wel eens wat helpen en er zijn whiteners in de handel, maar daar heb ik weinig vertrouwen in.
Voor de toekomst: een goede basecoat gebruiken helpt heel veel. :)
Ja, een basecoat bedacht ik me ook op het moment dat ik gele nagels zag, beetje te laat :'( Maar wat is buffen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:15:09 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_88510258
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, een basecoat bedacht ik me ook op het moment dat ik gele nagels zag, beetje te laat :'( Maar wat is buffen?
Daarmee ga je de bovenkant van je nagels 'oppoetsen'. Haalt het bovenste laagje van de nagel weg en dus (voor een deel iig) de verkleuring. Wordt dacht ik ook wel glansvijl genoemd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_88511960
hara, catrice (wordt verkocht bij de kruidvat) heeft ook een nailwhitener in de collectie.
geen idee of het wat is, heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar dat kun je dus ook overwegen!
is ook niet zo duur :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88512657
@Mirjam Die van Catrice is niet zo super.. Op een gegeven moment werden mijn nagels daar heel paarsig van.. Heb er zelf eentje van Herome geloof ik, die maakt de boel wel weer mooi wit.
pi_88512707
Seche Bright werkt bij mij wel heel goed!
Aids.
pi_88515939
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:

[..]



Bedankt voor de aluminiumfolietip van jullie. ^O^ .

Zal ook maar even bekennen dat ik absoluut niet gepulkt heb maar het papieren zakdoekje begon direct te verkruimelen en de aceton liep lang mijn handen het kleed op. (Vlekken.) Dus dacht ik ineens aan Always. Toen heb ik boven zo'n een verbandje gepakt en daar dus de lak mee weggeboend. Lekken deed het inderdaad niet meer maar ik zat voor gek natuurlijk. Ryan kwam nog even een kusje geven voordat hij wegging en ik heb de knalroze geworden inlegflap even snel onder het matras gemoffeld.

Aluwatten voor de volgende keer. Bedankt.
:D _O-
Dat ga ik ook proberen de volgende keer :@



[ Bericht 85% gewijzigd door DeltaCephei op 09-11-2010 14:43:38 ]
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:16:12 #262
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_88517449


Mijn bijna goede Konad :7
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:23:01 #263
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_88517716
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:37 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]



:D _O-
Dat ga ik ook proberen de volgende keer :@

[ afbeelding ]
Toffe combinatie!

quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn bijna goede Konad :7
Leuk! met holo gestempeld?

Mijn NOTD:
Misa - For the woman on the verge
Mauve met subtiele gouden shimmer


Nog maar 9 untrieds, ohnoes :o
Knoei
pi_88522856
@Stali, ja, je bent zeker je tijd vooruit, het is gewoon een multi-functioneel product, zo'n inlegkruisje. Alleen bij het verwijderen van rode nagellak, hmmm :')

Dank voor je compliment :) Mijn nagels zijn van ver gekomen hoor! Vorig jaar zagen ze er heul anders uit. Ik probeer lief voor ze te zijn; geen verpakkingen openraggen met nagels zoals eerst, nagelverharder en crčmepjes smeren en ze zijn vrijwel altijd gelakt (dan breken/beschadigen ze veeel minder snel!).

@Delta, noes voor de crackle-lak ;( De onderkleur is dan wel weer gaaf O+ welke ist?

@Diconnected, wat een leuke combi!

@Loqi, wauw! Wat een toffe kleur en je nagels zijn :9~ Enne, maar nieuwe lakkies aan gaan schaffen dan hč? ;)
pi_88526334
Ik was vandaag dolgelukkig want ik heb vandaag een pakje binnengekregen met super leuke lakjes :D Ook heb ik een paar nieuwe lakjes van essence gekocht waarmee ik nu in totaal 100 lakjes heb *O*
Mijn pakketje:

Met : Golden Rose scale effect lakje nr 12 O+ O+ O+
Orly iron butterfly
China Glaze top & base coat
Orly pixie dust
een American manicure setje van Amour
& 2 nagelwieltjes omdat mijn andere al bijna op zijn :P
Het effect van Golden Rose scale effect over een laagje zwart lijkt super veel op nfu oh moet ik zeggen :) (de meest rechtse)

Mijn nieuwe essence lakjes:

Oowh jaa, ik was mijn nieuwe rhinestones wieltje vergeten :7

En als laatst mijn nagels van vandaag, een donkerblauwe onderlaag van essence denim collectie en daaroverheen hottie van Sinful :D

Dat was het :7
pi_88526447
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef Loqi het volgende:

[..]

Mijn NOTD:
Misa - For the woman on the verge
Mauve met subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar 9 untrieds, ohnoes :o
Die vind ik prachtig wauwwwwww
pi_88531998
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef Loqi het volgende:

Mijn NOTD:
Misa - For the woman on the verge
Mauve met subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar 9 untrieds, ohnoes :o
Wooow die is echt mooi!
waar hebbie die vandaan? Heb net op TD en Alice and Jo gekeken maar bij beiden hebben ze deze niet....
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_88532271
Op eBay kan ik hem ook niet vinden. :'(
pi_88532867
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef Joell het volgende:
Ik was vandaag dolgelukkig want ik heb vandaag een pakje binnengekregen met super leuke lakjes :D Ook heb ik een paar nieuwe lakjes van essence gekocht waarmee ik nu in totaal 100 lakjes heb *O*
Mijn pakketje:
[ afbeelding ]
Met : Golden Rose scale effect lakje nr 12 O+ O+ O+
Orly iron butterfly
China Glaze top & base coat
Orly pixie dust
een American manicure setje van Amour
& 2 nagelwieltjes omdat mijn andere al bijna op zijn :P
Het effect van Golden Rose scale effect over een laagje zwart lijkt super veel op nfu oh moet ik zeggen :) (de meest rechtse)
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe essence lakjes:
[ afbeelding ]
Oowh jaa, ik was mijn nieuwe rhinestones wieltje vergeten :7
[ afbeelding ]
En als laatst mijn nagels van vandaag, een donkerblauwe onderlaag van essence denim collectie en daaroverheen hottie van Sinful :D
[ afbeelding ]
Dat was het :7
Joell, die nagels op een rondje, waar koop jij die?

Ik heb een dochter van tien die gek is op nailart. Ik ben niet een dankbaar proefkonijn omdat ze op zijn zachtst gezegd echt nog moet oefenen. Nou had ik een paar maanden terug een doosje nepnagels voor haar gekocht maar dit werd een geklieder. Zou haar graag verrassen.

Moet niet te duur zijn want ik wil eigenlijk niet dat ze zo jong met plaknagels loopt en mijn nagels zijn te zwak en ik heb ooit (bijtperiode) mijn nagels compleet geruineerd met die lijm.
pi_88533052
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef Loqi het volgende:

[..]



Toffe combinatie!

[..]



Leuk! met holo gestempeld?

Mijn NOTD:
Misa - For the woman on the verge
Mauve met subtiele gouden shimmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar 9 untrieds, ohnoes :o
Wauw. Kan zo in een glossy reclamefolder. O+ .

Overigens vind ik de rest van de foto's in dit topic ook tof. Leuk om te zien allemaal. Ook de wat kortere want die heb ik zelf ook.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:32:51 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88533184
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Stali het volgende:

[..]



Joell, die nagels op een rondje, waar koop jij die?

Ik heb een dochter van tien die gek is op nailart. Ik ben niet een dankbaar proefkonijn omdat ze op zijn zachtst gezegd echt nog moet oefenen. Nou had ik een paar maanden terug een doosje nepnagels voor haar gekocht maar dit werd een geklieder. Zou haar graag verrassen.

Moet niet te duur zijn want ik wil eigenlijk niet dat ze zo jong met plaknagels loopt en mijn nagels zijn te zwak en ik heb ooit (bijtperiode) mijn nagels compleet geruineerd met die lijm.
Op eBay vind je voor een euro of 5 10 van die dingen :). Zijn alleen niet met nagellakremover te behandelen.

edit: $3,99 voor 10 stuks:
http://cgi.ebay.com/10x-C(...)&hash=item2a0968206d
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88533396
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Stali het volgende:

[..]



Joell, die nagels op een rondje, waar koop jij die?

Ik heb een dochter van tien die gek is op nailart. Ik ben niet een dankbaar proefkonijn omdat ze op zijn zachtst gezegd echt nog moet oefenen. Nou had ik een paar maanden terug een doosje nepnagels voor haar gekocht maar dit werd een geklieder. Zou haar graag verrassen.

Moet niet te duur zijn want ik wil eigenlijk niet dat ze zo jong met plaknagels loopt en mijn nagels zijn te zwak en ik heb ooit (bijtperiode) mijn nagels compleet geruineerd met die lijm.
Ik ben niet Joell, maar ik koop ze altijd op ebay :9
hier had ik de mijne voor het laatst besteld :P


OPI Extra-va-vaganza
Stiekem met een laagje Take the Stage eronder :9
pi_88533499
Bedankt voor jullie reacties. Dat is leuk prijsje. Dat ze niet met nagellakremover bewerkt kunnen worden is voor haar juist leuk want dan kan ze ze bewaren.
pi_88533517
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]



Op eBay vind je voor een euro of 5 10 van die dingen :). Zijn alleen niet met nagellakremover te behandelen.

edit: $3,99 voor 10 stuks:
http://cgi.ebay.com/10x-C(...)&hash=item2a0968206d
en stali, als je niet de doorzichtige versie koopt, maar de witte, zijn ze nog veel goedkoper! zoals deze, nog geen 6 dollar incl. verzenden :Y
http://cgi.ebay.com/Displ(...)&hash=item483d63bf5a
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88533661
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en stali, als je niet de doorzichtige versie koopt, maar de witte, zijn ze nog veel goedkoper! zoals deze, nog geen 6 dollar incl. verzenden :Y
http://cgi.ebay.com/Displ(...)&hash=item483d63bf5a
Perfect want dat maakt haar toch niks uit.
Paar nieuwe lakjes van het Kruidvat erbij en ik heb weer een leuk cadeautje.

Tof, bedankt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')