quote:Is dat niet een 538-stem?Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Paul het volgende:
Welke (3fm) dj hoor ik hier nou op 2:41?
quote:Ja? Ik weet het niet, ik wil het weten elke keer hoor ik die stem, maar kan er maar niet opkomen
quote:Doen ze aan aftiteling? Daar zal het wel bij staan...Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja? Ik weet het niet, ik wil het weten elke keer hoor ik die stem, maar kan er maar niet opkomen
quote:ik kreeg dit steeds voor me
quote:Rick of Niels van de Ochtendshow van Edwin denk ik.Op woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja? Ik weet het niet, ik wil het weten elke keer hoor ik die stem, maar kan er maar niet opkomen
quote:Nee stond er nietOp woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doen ze aan aftiteling? Daar zal het wel bij staan...
quote:OOOOOOHJAAAAAAAAAAA hahah damn dat is hetOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rick of Niels van de Ochtendshow van Edwin denk ik.
quote:Kunnen die ook wat anders doen dan "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!" uitstoten? Goh.Op woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rick of Niels van de Ochtendshow van Edwin denk ik.
quote:Huh, dat is wazig. Zo te zien de nieuwe lay-out? Maar goed dat die nog in de beta versie is want daar is volgens mij elke dag wel wat mis meeOp woensdag 27 oktober 2010 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kreeg dit steeds voor me
[ afbeelding ]
quote:Pino verdient een standbeeld. Echt.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Paul het volgende:
PINO IS DE HELD VAN FOOOOOK PINO IS DE HELD VAN FOOOHOOOK![]()
![]()
quote:Klopt, ik heb horen zeggen dat vanaf 1 november deze layout uit beta gaat en er komt dan hiernaast een test omgeving.Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, dat is wazig. Zo te zien de nieuwe lay-out? Maar goed dat die nog in de beta versie is want daar is volgens mij elke dag wel wat mis mee.
quote:Kssst, ga eens weg! Je zit Masterchef te kijken, mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |