abonnement Unibet Coolblue
pi_87964643
misschien toch anders formuleren: als je twijfelt over je relatie, moet je daar dan wat mee doen of niet? Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken? Misschien is je twijfel juist wel goed, en kom je er na een date met iemand anders pas achter dat je twijfels onzinnig waren...

[ Bericht 88% gewijzigd door janmuldernl op 26-10-2010 01:16:11 ]
pi_87964684
Als je het gevoel hebt dat je wat mist dan is dat ook waarschijnlijk zo. Bovendien kun je dit je vriendin ook niet aan doen, dan kun je er beter meteen mee kappen.
Noot noot.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:57:07 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87964702
Je bent een lul.

Maar je moet er eens goed over denken als je nu 'al' het gevoel hebt iets te missen
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87964722
Ik kan sowieso wel begrijpen dat je zulke dingen gaat missen als je vriendin een tijd in het buitenland zit. Maar om nou te zeggen dat het zo'n toffe actie is dat je zoent met een ander meisje terwijl je vriendin in een ander land zit, nee. Ik weet niet wat je moet kiezen. Als dat meisje echt zo ongelofelijk veel losmaakt bij jou, dat je denkt dat je er niet overheen komt, zelfs al zou je weer gaan samenwonen met je vriendin, dan moet je het uitmaken.
Als je denkt dat je er wel overheen komt als je samen gaat wonen met je vriendin, waarom zou je dan een relatie van 6 jaar weggooien?
pi_87964853
Je zit in een relatie en je gaat lekker met anderen zoenen ? LUL
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87964887
:|W
Stop eerst met je huidige relatie en ga dan voor een volgende is wel zo correct naar je huidige vriendin toe. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:05:19 #7
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87964937
Ik hoop dat ze jou achter je rug om bedriegt, je verdient niet beter.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_87964996
Mannen zoals TS...ik word er verdrietig van.
pi_87965025
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:03 schreef trovey het volgende:
:|W
Stop eerst met je huidige relatie en ga dan voor een volgende is wel zo correct naar je huidige vriendin toe. :{
dat ja
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:08:33 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87965040
Nee. Nix zinnigs te melden.
Het is een keuze die alleen jij kan maken.

Misschien kun je op een andere manier invulling geven aan die spanning.
Of je moet vrij willen zijn.

Maar eigenlijk had je dat wel moeten bedenken voor je ging zoenen.
pi_87965046
Pas maar op medeposters...we geven bijbelse oordelen over TS zijn escapades. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87965056
Was het maar een lul..dan was ze misschien niet eens naar het buitenland gegaan!

Dat je iets anders zoekt, prima! maar wees wel eerlijk tegen haar!.. O~)
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:10:24 #13
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87965088
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
Nu afgelopen weekend uit geweest en heel leuk meisje ontmoet. Ook mee gezoend.
En daar ging je de fout in.
quote:
Ik twijfel omdat ik wel heel veel van mijn vriendin hou! Echt waar!
Je kan op vele manieren van iets of iemand houden
quote:
Alleen ik mis een bepaalde passie ofzo... Zoek ik naar iets onzinnigs?
Nee, je mist iets bij haar. Ik voorspel dan ook dat jij je vriendin niet trouw kan blijven...

Kappen dus. ^O^
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_87965092
Maar als je toch al je huidige vriendin wil bedriegen op zo'n achterbakse manier, denk ik dat jer er beter aan doet niet met haar door te gaan. Door met een ander te zoenen en op basis van de OP wek je de indruk dat je eigenlijk voro de nieuwe wilt gaan, maar nog moeite hebt de lange relatie zo te verbreken, omdat ie op veel vlakken wel goed is. Toch blijkbaar niet goed genoeg.

Seksklik lijkt me ook wel belangrijk ja. :X
pi_87965130
praten met je huidige vriendin
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_87965141
En 'daten' met een ander? Was je dat echt van plan om te doen terwijl je nog bezet bent?

Probeer je dan helemaal niet te achterhalen WAAROM je die behoefte hebt?
pi_87965158
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
En 'daten' met een ander? Was je dat echt van plan om te doen terwijl je nog bezet bent?

Probeer je dan helemaal niet te achterhalen WAAROM je die behoefte hebt?
Mwah, zo'n type lijkt het me niet te zijn, aangezien hij ook niet hoeft te horen dat hij "zo'n lul" is.
pi_87965190
TS reageert gewoon niet meer ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:16:18 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87965233
Je bent inderdaad een lul aangezien je zoent met een meisje terwijl je vriendin in het buitenland zit dat wou ik ff gezegd hebben.

Je moet er nu een eind maken met de vriendin die je voor de gek houdt je hebt gewoon veel meer emoties bij die andere meid. Nou als je daar fantastische sex mee hebt moet je gewoon eerlijk zijn tegen de ander en zeggen dat je bij haar een stuk lust en passie mistte.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:17:19 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87965256
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
TS reageert gewoon niet meer ?
Waarschijnlijk omdat het een lul is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:18:46 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87965283
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
misschien toch anders formuleren: als je twijfelt over je relatie, moet je daar dan wat mee doen of niet? Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken? Misschien is je twijfel juist wel goed, en kom je er na een date met iemand anders pas achter dat je twijfels onzinnig waren...
Ja tenzij zij er van af weet en mee in stemt anders hou je haar voor de gek en dat verdient ze niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:20:56 #22
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_87965334
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef heloef het volgende:
Je bent inderdaad een lul aangezien je zoent met een meisje terwijl je vriendin in het buitenland zit dat wou ik ff gezegd hebben.

Je moet er nu een eind maken met de vriendin die je voor de gek houdt je hebt gewoon veel meer emoties bij die andere meid. Nou als je daar fantastische sex mee hebt moet je gewoon eerlijk zijn tegen de ander en zeggen dat je bij haar een stuk lust en passie mistte.
Laat haar zichzelf ook nog ff schuldig voelen :{w
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_87965359
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:54 schreef janmuldernl het volgende:
misschien toch anders formuleren: als je twijfelt over je relatie, moet je daar dan wat mee doen of niet? Mag je met iemand anders daten of moet je perse eerst je huidige relatie eerst verbreken? Misschien is je twijfel juist wel goed, en kom je er na een date met iemand anders pas achter dat je twijfels onzinnig waren...
Als je dat na 6 jaar een relatie te hebben hier moet navragen dan heb je geen kaas gegeten van relaties en de gevoelens van je partner. :N
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87965410
ach, tuurlijjk reageer ik nog wel. Maar weet je, je zit met een probleem. Je stelt een serieuze vraag, en vervolgens krijg je allerlei morele oordelen van allerlei heilge boontjes, waar je dan ook nog eens geen reet aan hebt. Kijk, ik weet ook wel dat het niet echt sympathiek is, maar goed, in een perfecte wereld gaat alles zoals het hoort. Mijn vriendin is overigens ook wel eens vreemd gegaan. Stuff happens. Als je dan meteen al zo'n oordeel neerlegt, dan heb je denk ik weinig levenservaring.

Het gaat mij er niet om simpelweg een mening te lezen, wat mij juist interesseert zijn de beweegredenen achter een mening. "je bent een lul" daar schiet je dan niet veel mee op he? Sommige reacties vind ik trouwens wel zinvol. Is vreemdgaan nog zo'n taboe dan? Maar daar ging het mij ook helemaal niet om. Ik wilde van mensen weten hoe om te gaan met twijfels in je relatie.
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:26:03 #25
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_87965435
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:20 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Laat haar zichzelf ook nog ff schuldig voelen :{w
Beter eerlijk zijn dan dat ze zichzelf van alles in dr hoofd haalt (ik ben lelijk, ik ben saai )
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')