quote:[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, hoe doe je dat, Pino? Kijk ik weer es over een optie heen?
quote:Dacht dat ze dood ging.
quote:Ah, handig. Da's alleen zichtbaar als topic dicht is (zie 't nu niet namelijkOp maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..
En dan op 'Open nieuw deel' klikken
quote:Moet je er wel op tijd achter komen, plus die show in Paradiso is binnen een paar minuten wel uitverkocht. En dat geld moet je ook maar net klaar hebben liggen.Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef Kanariegeel het volgende:
Als je zo graag naar zo'n concert wil... KOOP DAN GEWOON DIE KAARTEN!
quote:We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[3FM #2275] Waar de hits weer uit de lucht vallen..
En dan op 'Open nieuw deel' klikken
quote:JA WANT STEL JE VOOR DAT JE DAT NIET ZOU DOEN DAN KUNNEN WE NIET MEER SLAPEN EN/OF FUNCTIONERENOp maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.
quote:Moet je ff instellen danOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Ik heb helemaal geen nieuwe layout, is dat gek?
quote:Zo vaak gebeurt het niet dat die wijzigt hoor.Op maandag 25 oktober 2010 16:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten (als je een nieuwe deel opent) om de OP ook te updaten.
quote:En schreeuwen dat je daar van gaatOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
[..]
JA WANT STEL JE VOOR DAT JE DAT NIET ZOU DOEN DAN KUNNEN WE NIET MEER SLAPEN EN/OF FUNCTIONEREN
quote:Over paar dagen krijg je 'm vanzelf.Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff instellen dan
Mocht je hem al willen.
quote:dan wacht ik daar wel op... gemak dient de mensOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over paar dagen krijg je 'm vanzelf.
quote:Hijs geniaal he
quote:Ja, ik had m lang niet meer gezien en moest weer ff hardop lachen
quote:Haha inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik had m lang niet meer gezien en moest weer ff hardop lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |