abonnement Unibet Coolblue
pi_97669506
Ja tussen 08.00-17.00 lekker handig :')
pi_97670528
oh dat schiet niet op. Bij mij stond er tussen 9 en 12.30
pi_97695553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:21 schreef UncleSam het volgende:
Ja tussen 08.00-17.00 lekker handig :')
Dat is nog niks.

Ma 06 jun 08:30 - 21:30

:')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:14:46 #229
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_97695601
Klopt ook niet altijd hoor.

Er staat bij mijn postcode van 08.15-12.30, toch stond de tnt pakketman vorige week nog om half 8 's avonds voor de deur :')
Op elke fokker past een bril.
pi_97698839
Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 4 juni 2011 @ 22:28:31 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_97714630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:04 schreef Frank449 het volgende:
Ik zou vandaag de SGS2 thuis gestuurd krijgen en heb hier dan ook netjes de hele dag op gewacht.
Totdat ik via track&trace er achter kwam dat het pakket al afgeleverd was. Maar ik heb niks ontvangen. Tot mijn verbazing was er zelfs een handtekening aanwezig, die me totaal onbekend voor komt. Zou het pakket bij iemand anders afgeleverd zijn die nu geniet van een nieuwe telefoon?

Iemand tips wat ik nu moet doen, of wat er met mijn pakket gebeurt kan zijn?
contact opnemen met de afzender met de melding dat jij het pakket niet ontvangen hebt... dan kunnen zij een klacht indienen bij TNT.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 6 juni 2011 @ 16:02:10 #232
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97789183
Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat een aangetekend pakket aankomt in Nieuw Zeeland? Pakket is 31 mei afgeleverd (vorige week dinsdag dus), en staat sinds 3 juni op "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Indicatie op de website geeft 6-8 dagen, maar heb zo'n idee dat dat niet gehaald gaat worden. ;)
pi_97797927
Mag ik hier ook klagen over fedex? Belachelijke service.
Vrijdag was ik er niet, moest ik bellen, zouden ze vandaag komen.
Ik de hele dag gewacht. Er kwam niemand. Ik dus net bellen.
Werd me verteld dat er iemand langs is geweest vandaag. Dat is dus echt niet waar, er lag ook GEEN briefje in de bus deze keer dus ze zitten gewoon keihard te liegen.
Ook op internet staat van vrijdag een melding van niet thuis, maar vandaag staat er niks, hij staat onderweg en vervolgens weer op een fedex locatie.

Dat is toch geen service :N
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97815157
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:02 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand ervaring met hoe lang het duurt voordat een aangetekend pakket aankomt in Nieuw Zeeland? Pakket is 31 mei afgeleverd (vorige week dinsdag dus), en staat sinds 3 juni op "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Indicatie op de website geeft 6-8 dagen, maar heb zo'n idee dat dat niet gehaald gaat worden. ;)
6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  maandag 6 juni 2011 @ 22:57:16 #235
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97816315
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef hetizmij het volgende:

[..]

6-8 dagen is inderdaad de indicatie van de overkomstduur voor zendingen naar Nieuw-Zeeland. Dit zijn wel werkdagen, dus vandaag is pas de derde dag daarvan aangezien het weekend en hemelvaart niet worden meegerekend.
Verklaart een hoop. Wacht ik gewoon rustig af, echt haast heeft het niet, maar zie graag dat mensen aan wie ik iets verkoop snel hun spullen hebben. :)
pi_97893394
Als ik een pakketje wil versturen dat door de brievenbus past. Betaal ik ¤1,84 wordt die ook opgehaald en moet ik die ook zelf verpakken of wordt dat door Post NL gedaan?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:05:20 #237
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97893489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:03 schreef feesbeeest het volgende:
Als ik een pakketje wil versturen dat door de brievenbus past. Betaal ik ¤1,84 wordt die ook opgehaald en moet ik die ook zelf verpakken of wordt dat door Post NL gedaan?
Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval? ;)
pi_97893531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als ie door de brievenbus past dan verpak je hem toch zelf, plak je er 4 postzegels op, en je gooit hem in zo'n rood geval? ;)
Bedankt ;)
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_97956361
Waarom heet TnT post nou in eens ''PostNL'' :')?
Oh, ik weet het al :P
quote:
Het is besloten om TNT te splitsen in twee verschillende, onafhankelijke en aan de beurs genoteerde bedrijven, een postbedrijf en een expressbedrijf. Daarom moet een van de twee bedrijven zich - opnieuw - een nieuwe naam aanmeten. Er kunnen namelijk niet twee verschillende bedrijven met dezelfde naam blijven bestaan. Dat het postbedrijf van naam verandert en niet het expressbedrijf heeft verschillende redenen. In de eerste plaats maakt de omvang van het postbedrijf een naamswijziging goedkoper dan voor het wereldwijde expressbedrijf. Ten tweede was de TNT-naam oorspronkelijk aan de expressbusiness verbonden en niet aan Post. En ten slotte geeft een nieuwe naam Post de mogelijkheid zich echt zelf te karakteriseren.
pi_98284365
Weet iemand of rembours pakketten op zaterdag geleverd worden? Er staat namelijk op 100 verschillende sites iets anders en de site van TNT zelf is niet heeeel duidelijk...

of is het nu postNL?
pi_98285834
Weet iemand hoelang het duurd als de status van een zending binnen nederland (Bedrijf naar mijn Woning): Bij PostNL gesorteerd is
pi_98312229
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:55 schreef keepoww het volgende:
Weet iemand hoelang het duurd als de status van een zending binnen nederland (Bedrijf naar mijn Woning): Bij PostNL gesorteerd is
Als er staat dat de zending gesorteerd is wordt deze de dag erna bezorgd. Pakketpost duurt als alles goed gaat nooit langer dan 1 dag.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_98422203
Ah, ik heb ook een vraagje. Ik heb afgelopen woensdag een deel van mijn pakket van de H&M weer retour gestuurd. Netjes een verzendbewijsje gehad en de zending is te volgen via Track & Trace. Maar, nu staat er sinds 16 juni "zending gesorteerd" en sindsdien is er geen statusupdate meer geweest. Ik vraag me dus eigenlijk af wat er aan de hand is. Bij de H&M is de retour (te zien op de website) nog niet verwerkt maar dat duurt volgens mij altijd even. Begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen, want er zit toch nog voor aardig wat geld (rond de 100 eu) in dat pakket. Weet iemand misschien wat hier aan de hand kan zijn? Ik weet dat het weekend er tussenzit, maar bij mijn weten worden pakketten wel op vrijdag, zaterdag en maandag gesorteerd.
pi_98422280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ah, ik heb ook een vraagje. Ik heb afgelopen woensdag een deel van mijn pakket van de H&M weer retour gestuurd. Netjes een verzendbewijsje gehad en de zending is te volgen via Track & Trace. Maar, nu staat er sinds 16 juni "zending gesorteerd" en sindsdien is er geen statusupdate meer geweest. Ik vraag me dus eigenlijk af wat er aan de hand is. Bij de H&M is de retour (te zien op de website) nog niet verwerkt maar dat duurt volgens mij altijd even. Begin het nu toch een beetje benauwd te krijgen, want er zit toch nog voor aardig wat geld (rond de 100 eu) in dat pakket. Weet iemand misschien wat hier aan de hand kan zijn? Ik weet dat het weekend er tussenzit, maar bij mijn weten worden pakketten wel op vrijdag, zaterdag en maandag gesorteerd.
Je bent sowieso tot 500 euro verzekerd :)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_98422592
Ook met een standaardverzending? Lees trouwens net op een ander forum dat het ook zou kunnen komen doordat het naar een antwoordnummer is gestuurd. Dat track & trace vanaf die sortering niet verder gaat. Hmm, ik wacht maar af.
pi_98442509
ik had voor vandaag geregeld dat een pakketje zou worden opgehaald, maar het bleek dus vanochtend dat de pakketjesman al langs was geweest, want er lag een niet thuis briefje in de bus. Maar ik heb de bel niet horen gaan, en de niet thuiscode op het briefje werkt niet ;( weet iemand wat hier gaande is?
pi_98618401
Ik moet een defect product terugsturen en heb daarvoor een retourlabel toegezonden gekregen. Dit heb ik op het pakketje geplakt, vervolgens heb ik op het postkantoor aangegeven dat het om een voorgemelde zending ging. Deze zou dan automatisch aan hun gefactureerd worden zodra de barcode is gescand bij het sorteercentrum

Ik hoefde dan, volgens het bedrijf waar het pakket heen moet, geen verzendkosten te betalen. De medewerker op het postkantoor vertelde me echter dat ik wel moest betalen. Het was volgens haar niet mogelijk dat het pakket voorgemeld was, omdat het naar een huisadres moet. Volgens haar kan het alleen naar een postbus of antwoordnummer en dit staat niet vermeldt op het retourlabel.

Ik heb dus het bedrijf een mail gestuurd waarin ik dit uitleg. Volgens hun hebben ze me op het postkantoor onzin verteld en kan ik het pakket kostenloos op laten sturen. Ik heb echter geen zin om weer voor niks naar het postkantoor te gaan.

Heeft iemand een idee hoe zoiets in elkaar steekt?
pi_98618496
Wat het bedrijf zegt klopt.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_98618806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat het bedrijf zegt klopt.
Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.

Ik heb een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of ze de verzendkosten niet naar mijn rekening over kunnen maken. Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaan.
pi_98632024
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef Natural_Mystic het volgende:
Ook met een standaardverzending? Lees trouwens net op een ander forum dat het ook zou kunnen komen doordat het naar een antwoordnummer is gestuurd. Dat track & trace vanaf die sortering niet verder gaat. Hmm, ik wacht maar af.
Tracktrace werkt niet bij antwoordnummers, dus dat is inderdaad de reden waarom je de verdere status niet ziet. En bij een standaard pakket ben je niet verzekerd, wat delano.888 klopt dus niet, dat is alleen als je aanvullende dienst hebt.

quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:13 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, dat leek mij ook al. Nou wil het helaas zo zijn dat de vrouw die hier op het postkantoor werkt, echt een vreselijk figuur is. Ik heb dus absoluut geen zin om morgen weer met haar in discussie te moeten. Dan belt ze wat mij betreft het bedrijf zelf maar op.

Ik heb een e-mail naar het bedrijf gestuurd met de vraag of ze de verzendkosten niet naar mijn rekening over kunnen maken. Ik hoop dat ze daarmee akkoord gaan.
Helaas werken niet op ieder postkantoor even kundige mensen. Om over de agentschappen in de supermarkten nog maar te zwijgen. Een pakket naar een huisadres kan wel degelijk voorgemeld zijn. Sterker nog, het gros van de pakketten naar huisadres is voorgemeld.

Facturering door het scannen van de barcode in het sorteercentrum is heel goed mogelijk. Dan heeft het bedrijf daar afspraken voor en een eigen barcodeserie (herken je aan de letters in de code: 3SBOL bijvoorbeeld bij bol.com). Meestal wordt dit gebruikt voor pakketten die ze zelf verzenden, maar ik kan me voorstellen dat ze het ook voor retouren gebruiken.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')