abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2010 @ 07:01:10 #1
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87925886
The Vampire Diaries



Amerikaanse serie (het tweede seizoen is op 9 september 2010 van start gegaan) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt in het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.


Cast:




Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:

Vorige topics:
The Vampire Diaries [USA]
The Vampire Diaries [USA] #2 You're dead dude, get over it
The Vampire Diaries [USA] #3 'Because he's in love with you'
The Vampire Diaries [USA] #4 You Decided I Was Worth Saving

Deze OP staat hier

[ Bericht 4% gewijzigd door dutch-treat op 25-10-2010 07:06:34 ]
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  maandag 25 oktober 2010 @ 07:04:03 #2
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87925891
En hier weer verder. :) Vorige topic eindigde met deze discussie:

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:08 schreef Ticootje het volgende:
Kathrine heeft dus perse een weerwolf nodig... Waarom???
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Misschien omdat weerwolven makkelijk vampiers kunnen doden?
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 06:56 schreef dutch-treat het volgende:
Maar dat zou wel heel riskant zijn want dan loopt ze zelf dus ook gevaar, en we weten sinds afgelopen week dat vampieren geen andere bovennatuurlijke wezens kunnen compellen.

Ik ben echt heel benieuwd wanneer we weten waar die steen voor dient. :)
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_87925926
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Die lijkt me spannend :)
pi_87926150
Volgens mij is dit echt de enige serie die er zo de vaart in houdt :)
pi_87926305
Oeh wat een leuk jurkje heeft Bonnie aan in de OP :D
pi_87926719
Deze week:

pi_87927121
Hey, een Vampire Diaries-topic :Y) Ik ben ook erg benieuwd waarom Katherine die weerwolf nodig heeft... Jammer dat Elena en Stefan (weer) uit elkaar zijn :'(
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:43:22 #8
159909 -Peach
Prunus persica
pi_87927338
Hmjah, zodra Katherine uit beeld is (kan lang duren) komen ze vast weer bij elkaar. Of Elena kiest toch voor Damon omdat Katherine daar blijkbaar geen interesse in heeft hihihi.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:06:22 #9
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87927878
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:43 schreef -Peach het volgende:
Hmjah, zodra Katherine uit beeld is (kan lang duren) komen ze vast weer bij elkaar. Of Elena kiest toch voor Damon omdat Katherine daar blijkbaar geen interesse in heeft hihihi.
Zou kunnen, maar daar moeten ze dan ook nog wel even naar toe werken, zoals het nu is zou het ongeloofwaardig zijn als Elena voor Damon zou kiezen.
pi_87933354
Weerwolven doen het bijzonder slecht zonder hart...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87933378
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar daar moeten ze dan ook nog wel even naar toe werken, zoals het nu is zou het ongeloofwaardig zijn als Elena voor Damon zou kiezen.
Misschien biedt Damon wel zijn schouder aan en groeien ze zo naar elkaar toe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87933432
En deze miste ik in de OP:



Hij jankt echt heel lelijk.. Jeuk krijg ik ervan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:02 #13
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87934594
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien biedt Damon wel zijn schouder aan en groeien ze zo naar elkaar toe.
Ja het kan wel inderdaad, maar daar moeten dan zeker nog een paar afleveringen overheen voordat het geloofwaardig wordt.
pi_87937199
Zou Nina trouwens dubbel betaald worden? Omdat ze twee rollen speelt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:20:02 #15
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_87948265
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:08 schreef Ticootje het volgende:
afbeelding ]

Hij jankt echt heel lelijk.. Jeuk krijg ik ervan.
:D Daarom heb ik 'm maar uit de OP gelaten ... ik vind het ook niet om aan te zien. :'(

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja het kan wel inderdaad, maar daar moeten dan zeker nog een paar afleveringen overheen voordat het geloofwaardig wordt.
Als het ooit wat wordt tussen Damon en Elena *crosses fingers* gebeurt dat waarschijnlijk inderdaad pas over een tijdje (misschien aan 't eind van het seizoen) :Y .

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Beach het volgende:
Zou Nina trouwens dubbel betaald worden? Omdat ze twee rollen speelt.
Al die scenes met de ene sexy man na de andere moet toch genoeg beloning zijn ;) :P
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:53:21 #16
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87949859
Ik kan niet wachten tot de volgende episode :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_87995275
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:20 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Al die scenes met de ene sexy man na de andere moet toch genoeg beloning zijn ;) :P
Dat wilde ik net zeggen. Eerste paar minuten van afgelopen epi was toch wel weer "ik haat haar, ik haat haar, ik haat haar" ;)

Gewoon pas net kunnen kijken want zat afgelopen week in Duitsland. Damn wat een aflevering weer!

Katherine _O_ Echt hoe evil is die (en kudos aan de schrijvers hoe verzinnen ze het iedere week toch weer).
Ah wel zonde van Mason....had ie m niet even shirtless kunnen martelen als afscheidscadeautje. Briljante opmerkingen weer van Damon. En sukkel dat ie Katherine ging irriteren...hij kan het echt niet laten.
Ah en Stefan op het eind was zielug (en idd btje creepy) maar wel gewoon Wires van Athlete _O_ Mooi nummer. Ben benieuwd naar deze week :P Gelukkig nu maar twee daagjes wachten ;)
pi_88077127
Vanavond/Vannacht/Morgen weer *O*



8-)
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_88094855
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar dat wat ze willen gaan doen, zal naar alle waarschijnlijkheid wel niet lukken :N

Waar kon je ook al weer via internet de afleveringen zien?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:13:42 #20
159909 -Peach
Prunus persica
pi_88095510
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar dat wat ze willen gaan doen, zal naar alle waarschijnlijkheid wel niet lukken :N

Waar kon je ook al weer via internet de afleveringen zien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_88102414
Woep Woep!!
Goede Ep!!

Wie is onze mystery man?
Be brave. Be kind.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:17:33 #22
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88102857
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:04 schreef Esje-lief het volgende:
Woep Woep!!
Goede Ep!!

Wie is onze mystery man?
Moet iemand zijn die we al kennen lijkt me, anders had dat masker niet gehoeven.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:46:22 #23
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_88103868
Alweer een geweldige aflevering; het is bijna niet te geloven dat we nu al tijden week na week op zulke juweeltjes worden getrakteerd.

* Katherine _O_ "Paralyzed from the waist down ... and dead." :o Het was totaal onverwacht, maar die meid was vreselijk - good riddance!
* Tyler :{ Ik had wel verwacht dat het ongeveer zo zou gaan, maar ik had zo'n medelijden met 'm. Ook dit slachtoffer zal ik zeker niet missen.
* Damon/Katherine/Stefan _O_ ^O^ Dat gevecht in die kamer was meesterlijk. En de sarcastische opmerkingen tussen Damon en Katherine waren top. [K] "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the brother who didn't love me enough." [D] "And the evil slut vampire who only loved herself." _O-
* Ik ga elke week meer van Caroline houden O+
* Bonnie begin ik net weer een beetje te waarderen, maar dat moet ze wel met haar handen van Jeremy afblijven :N
* Lucy was top; ik hoop dat we haar inderdaad nog eens terugzien.
* Ik weet niet of het wijs was om Katherine en de maansteen in de tombe op te sluiten en niet beiden te vernietigen, maar Damon brak mijn hart in die scene waar hij de tombe sluit. Bovendien is het nu dus vrijwel zeker dat we Katherine terug gaan zien :Y

Promo voor volgende week (zoals altijd is kijken op eigen risico :s) ):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_88104123
Geweldige aflvering weer ^O^

Ow en ben blij dat Caroline is zoals ze nu is _O_ Ik vind haar echt megagoed... Misschien waardeer ik haar nog meer dan Elena :D
pi_88105664
Oeh, kathrine was dus echt voor iemand op de vlucht, en die heeft nu elena...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')