quote:nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver wegOp vrijdag 29 oktober 2010 13:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
hahaha spannend Maar ze bezorgen niet in Nederland?
quote:Dan heb je al mazzel dat je mensen in the UK kentOp vrijdag 29 oktober 2010 13:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. UK of USA.. maar nederland is te ver weg
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
quote:het is ook een vriendin van ons maar meesteres... brrrr ..
quote:Niets mis met meesteressen.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
het is ook een vriendin van ons maar meesteres... brrrr ..
quote:Wij hebben een beetje hetzelfde idee.nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
quote:ok Als aanspreekpunt voor de dag zelf is het wel handig ja en voor het indelen van stukjes Je wilt immers niet zelf weten wie wat doet. Maar geloof dat dat bij ons het enige is. De meeste zaken zullen vooraf betaald zijn of op rekening. Haar en visagie reken ik zelf wel af (ben er dan toch ).Op vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
het is ook een vriendin van ons maar meesteres... brrrr ..
nouja het is wat mij betreft voornamelijk iemand die op de dag zelf het aanspreekpunt is..
voor de locatie en het restaurant.. dat ze op de dag zelf alles regelt en dat wij lekker (van elkaar) kunnen genieten.. bv afrekenen met de kapper/visagist/bloemen/bruidsauto/etc, en als gasten vragen hebben over het programma etc..
maar ook in de voorbereiding is het leuk om met haar te kletsen.. EN handig voor de gasten die een stukje oid willen doen.. ( dat mag bij ons wel ) OF als ze ideeen willen voor een kado ofzo.. ( ook al willen we enveloppes.. )
quote:Ik ben een controlfreakOp vrijdag 29 oktober 2010 16:12 schreef Barretje80 het volgende:
het is gewoon fijn dat er iemand is die alles regelt
( en dat IK het niet hoef te zijn. .)
quote:wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??
quote:Het liefste wel maar ik weet dat dat niet verstandig is. Dus ik denk dat ik inderdaad een vriend vraag om op de dag zelf te zorgen dat de gasten tijdig aan tafel gaan, besluit wanneer wie gaat speechen, wanneer er stukjes worden gedaan etc Maar dat gaat dan wel volgens de door ons van tevoren opgestelde planning Ceremoniemeester moet wel eventuele filmpjes/ foto's verzamelen die mensen op het tv-scherm willen laten zien en dat dus naar de locatie brengen en kijken of alles werkt.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil je echt op je bruiloft de keuken in moeten lopen om te regelen dat het eten iets vroeger/later komt??
(bijvoorbeeld.. )
quote:Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk! Ze hebben er superveel tijd in gestoken en alles geweldig geregeld en ik ben vreselijk blij dat ik ze heb ingeschakeld. Dus ja, ik zo het zeker doen!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Tof
Met wat voor taken hebben jullie de ceremoniemeester eigenlijk bedeeld? Ik ben er eigenlijk nog niet uit of we iemand moeten vragen om ceremoniemeester te zijn of niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
quote:En dat was gewoon een vriend/ vriendin of echt ingehuurd?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook flauwekul, zo'n ceremoniemeester, vond ook dat ik het best zelf kon regelen. Uiteindelijk toch gedaan, met het idee dat zij dan op de dag zelf aanspreekpunt konden zijn en praktische zaken konden regelen en dat zij het gezamelijk cadeau zouden coördineren en geld in zouden zamelen. Heb erbij gezegd dat ze best nog extra dingen mochten regelen maar dat niets verplicht was. Ze hebben uiteindelijk enorm uitgepakt, met allerlei verrassingen en boeken en fotopresentaties en het was zó leuk! Ze hebben er superveel tijd in gestoken en alles geweldig geregeld en ik ben vreselijk blij dat ik ze heb ingeschakeld. Dus ja, ik zo het zeker doen!
Mijn vriend en ik hadden overigens zelf een draaiboek gemaakt en dat met hen doorgesproken van te voren. Ze hebben echt meegedacht en nog wel wat suggesties gedaan ook, soms hebben we die meegenomen, soms niet, en ze hebben zich gewoon prima aan dat draaiboek gehouden, ging heel soepel.
quote:Jaaa, ik had er wel over nagedacht hoor, maar op het moment dat we het draaiboek maakten, was ie nog mijn vriend
quote:Succes! ik schrok er wel een beetje van..Op zaterdag 30 oktober 2010 11:56 schreef Leigh het volgende:
* Leigh & hubby-to-be hebben zich gestort op het maken van een begroting voor dé dag
quote:onze gemeente heeft gelukkig een heel uitgebreide website.. en daar konden we eea makkelijk vinden.. alhoewel.. nu ik er over nadenk.. weet ik de kosten van ondertrouw ook niet te vinden..Op zaterdag 30 oktober 2010 12:21 schreef Leigh het volgende:
Hahaha Barretje80! Dat ken ik
Wij vonden online aan begrotingsplaatje en dat was even slikken. Gelukkig was het een heel uitgebreide en willen wij 't toch wat kleiner houden.
We proberen nu de kosten van ondertrouw (en de documenten die we ervoor nodig hebben) te vinden, maar heel duidelijk is de gemeentelijke website er helaas niet over. Ook weer zoiets
Wij gaan dit weekend proberen de kosten, locatie en datum te bepalen.
Succes met het uitzoeken van de muziek! (gaan jullie een band inhuren?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |