abonnement Unibet Coolblue
pi_88353362
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:38 schreef Michie_ het volgende:
Ik hoop niet dat Kenny de volgende aflevering zijn super power kwijt raakt en voorgoed sterft maar ik ben daar wel een beetje bang voor
Matt & Trey hebben het eerder geprobeerd, maar volgens mij vanwege de fans hebben ze hem toen terug laten komen. Ik zou het stom vinden om hem weer eruit te schrijven. Nee, hij doet niet veel, maar zonder hem geen South Park.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:10:19 #177
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_88357071
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:50 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]



Matt & Trey hebben het eerder geprobeerd, maar volgens mij vanwege de fans hebben ze hem toen terug laten komen. Ik zou het stom vinden om hem weer eruit te schrijven. Nee, hij doet niet veel, maar zonder hem geen South Park.
Ja dat was op het einde van seizoen 5 tot het eind van seizoen 6. Toen Butters en Tweek een beetje de rol van vierde vriend overnamen.
pi_88358020
Tweek vond ik anders best vermakelijk
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:35:20 #179
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_88358077
wordt wel weer tijd voor een echte butters aflevering trouwens!!! vond de coon deel 2 een beetje tegenvallen...
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:36:55 #180
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_88358146
Stond op het punt hem uit te zetten. Wat slecht deze ep zeg.
pi_88359224
was idd niet zoveel aan, op dat liedje na
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:28:01 #182
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_88360001
Ik vind het jammer dat dit seizoen dus 3 afleveringen achter elkaar over dit hele gebeuren gaan... Ik vind het toch wat teveel van het goede. En zo goed is het inderdaad ook niet... Seizoen 14 lijkt toch op een teleurstelling uit te lopen, zeker vergeleken met vorig seizoen.
You know, I've learned something today
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:29:36 #183
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_88364330
Dus ImaginationLand vond je ook niks?

Ik vind dit toch echt wel in de buurt van ImaginationLand komen qua saga. Cartman die weer op een soort rampage is, het hele BP verhaal en het absurde ervan (We must drill on the moon!) en de verontschuldigingen van de directeur. De superheldengroep waar zo'n beetje de hele fanbase over zit te speculeren wie wie is en als het dan bekend gemaakt word word dat zo lowkey gedaan alsof het niks is.

Mintberry Crrrrrrrrrrrrrrrrrunch *pose*

De uitleg na talloze seizoenen over Kenny zn dood en hoe en waarom hij elke x weer terug komt.

Captain Hindsight!

Ik vind het schitterend allemaal
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:41:15 #184
240618 Micson
The lonely stoner
pi_88378115
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef kidkash19 het volgende:
Dus ImaginationLand vond je ook niks?

Ik vind dit toch echt wel in de buurt van ImaginationLand komen qua saga. Cartman die weer op een soort rampage is, het hele BP verhaal en het absurde ervan (We must drill on the moon!) en de verontschuldigingen van de directeur. De superheldengroep waar zo'n beetje de hele fanbase over zit te speculeren wie wie is en als het dan bekend gemaakt word word dat zo lowkey gedaan alsof het niks is.

Mintberry Crrrrrrrrrrrrrrrrrunch *pose*

De uitleg na talloze seizoenen over Kenny zn dood en hoe en waarom hij elke x weer terug komt.

Captain Hindsight!

Ik vind het schitterend allemaal
Ik snap echt niet dat je dit grappig kunt vinden. Alsof alles wat absurd is, gelijk leuk is :') Want zo is seizoen 14, er zit totaal geen vorm van humor in, enkel absurditeit.

Ik ben na de eerste aflevering van seizoen 14 maar gestopt met kijken, omdat het pijn aan m'n ogen deed. Nu heb ik het toch een kans gegeven met Insheeption en Coon 2, maar wat een teleurstelling weer. Bijvoorbeeld de herder in Insheeption, eerste keer een glimlachje. Maar dan blijft gewoon steeds dezelfde grap gemaakt worden :" But I'm actually a sheep herder". En dan zegt hier iemand ook nog dat dat het grappigste van de aflevering was. :') Dat zo'n matige en tergend herhaalde grap al het beste van de aflevering is, is natuurlijk al triest. Maar dat men dan ook nog tevreden met de ep is, kan ik echt niet bij.

Hetzelfde trouwens met die gast die het achtergrondgeluidje steeds maakt, en de directeur met z'n excuses. Eerste keer aardig, maar de tweede en derde keer toch niet meer?!

Maar nogmaals mijn verbazing over jullie mening hierover, want ik zie steevast _O_ en _O- in jullie opmerkingen.. Zien jullie het contrast in niveau dan niet in vergelijking met de eerdere seizoenen, of hebben jullie gewoon een vrij simpele vorm van humor?
pi_88378311


Enige leuke scene van de aflevering.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:53:44 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_88378713
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat je dit grappig kunt vinden. Alsof alles wat absurd is, gelijk leuk is :') Want zo is seizoen 14, er zit totaal geen vorm van humor in, enkel absurditeit.

Ik ben na de eerste aflevering van seizoen 14 maar gestopt met kijken, omdat het pijn aan m'n ogen deed. Nu heb ik het toch een kans gegeven met Insheeption en Coon 2, maar wat een teleurstelling weer. Bijvoorbeeld de herder in Insheeption, eerste keer een glimlachje. Maar dan blijft gewoon steeds dezelfde grap gemaakt worden :" But I'm actually a sheep herder". En dan zegt hier iemand ook nog dat dat het grappigste van de aflevering was. :') Dat zo'n matige en tergend herhaalde grap al het beste van de aflevering is, is natuurlijk al triest. Maar dat men dan ook nog tevreden met de ep is, kan ik echt niet bij.

Hetzelfde trouwens met die gast die het achtergrondgeluidje steeds maakt, en de directeur met z'n excuses. Eerste keer aardig, maar de tweede en derde keer toch niet meer?!

Maar nogmaals mijn verbazing over jullie mening hierover, want ik zie steevast _O_ en _O- in jullie opmerkingen.. Zien jullie het contrast in niveau dan niet in vergelijking met de eerdere seizoenen, of hebben jullie gewoon een vrij simpele vorm van humor?
Wauw, of je kan een serie die als entertainment bedoelt is ook gewoon OVERanalyseren tot op het bot zodat je de lol er helemaal uithaalt.
Zet gewoon die knop uit en vermaak jezelf ermee, het leven is al serieus genoeg.

SP is al járen absurd, daar is het verdomme op gebouwd, op sarcastische absurde en soms ietwat racistische te ver gaande humor. Ik bedoel in de allereerste aflevering kwam er een satelliet voor Aliens uit Cartman zn reet!
Ze maken Sterren belachelijk op de meest vreemde en absurde manieren, verwijzingen naar populaire scenes in films of TV series, dat maakt het nou eenmaal zo mooi.

En ja ik vond het achtergrond gebeatbox van die wetenschapper schitterend, kon er hard om lachen juist omdat het elke x een stapje verder ging in zn overdrevenheid en ook dat is een SP trademark

Blijf lekker gestopt zijn met kijken, blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit wél verschrikkelijk leuk vinden. Omdat JIJ het niet leuk vind hebben wij dan meteen een simpele vorm van humor? Neuh dat denk ik niet, ik denk dat wij een leukere uitkijk op het leven hebben en er niet zo "diepzinnig" over nadenken.

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 05-11-2010 20:59:58 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:06:51 #187
240618 Micson
The lonely stoner
pi_88379375
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Wauw, of je kan een serie die als entertainment bedoelt is ook gewoon OVERanalyseren tot op het bot zodat je de lol er helemaal uithaal.
Zet gewoon die knop uit en vermaak jezelf ermee, het leven is al serieus genoeg.

SP is al járen absurd, daar is het verdomme op gebouwd, op sarcastische absurde en soms ietwat racistische te ver gaande humor. Sterren belachelijk maken op de meest vreemde en absurde manieren, verwijzingen naar populaire scenes in films of TV series, dat maakt het nou eenmaal zo mooi

Blijf lekker gestopt zijn met kijken, blijkbaar zijn er genoeg mensen die dit wél verschrikkelijk leuk vinden. Omdat JIJ het niet leuk vind hebben wij dan meteen een simpele vorm van humor? Neuh dat denk ik niet, ik denk dat wij een leukere uitkijk op het leven hebben en er niet zo "diepzinnig" over nadenken.
Tuurlijk zit ik ontspannen te kijken, maar als er 20 minuten lang geen lach op mijn mond komt, maar een steeds diepere frons, dan heb ik geen zin meer om te kijken nee.

Ik analyseer de aflevering omdat ik jullie wil uitleggen waarom ik het niet leuk vind. Dat jij hier niet normaal op ingaat en het afdoet als overanalyseren, kan ik niets aan doen.

En de absurditeit van SP ging 'vroeger' altijd gepaard met sterke grappen die inderdaad vaak op het randje waren, en dat was leuk. Nu is de grappendichtheid veel lager, en wordt elke grap de hele aflevering herhaalt.

Maar vertel eens, vond jij het wel grappig toen er voor de 10de keer werd gezegd "But i'm actually a sheep herder". Of dat die superman gast voor de 10de keer dezelfde grap maakte door te zeggen wat men 'had moeten doen'. Als dit inderdaad zo is, vind ik inderdaad dat je een vrij eenvoudige vorm van humor hebt :')
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 22:11:01 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88382518
lekker belangrijk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:13:34 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_88382632
Ik vond Captain Hindsight inderdaad 1 vd betere dingen in de afgelopen afleveringen, knap dat je aan de hand daarvan kan zeggen watvoor soort humor ik heb terwijl je mij niet eens kent. Daarbij gaat Captain Hidsight dieper dan dat jij waarschijnlijk denkt maar goed....

Sorry dat ik niet bij mezelf denk van "goh, dit is dezelfde grap als net, wat een dom programma, echt een stuk minder dan voorgaande seizoenen" maar dat ik me daadwerkelijk vermaak met dit soort dingen

Were sorry
Sorry :*
Were soooorry
Sorry O-)

Ik vind het een beetje zuurpruimachtig maar goed.

Zoals de reclame gaat "Het komt wel goed schatje"

Ik vind, als ze de 3e aflevering goed kunnen afsluiten, deze saga dan beter dan ImaginationLand want daar was de 3e aflevering niet zo sterk

[ Bericht 15% gewijzigd door kidkash19 op 05-11-2010 22:23:38 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_88388963
Ik snap de kritiek niet zo. Tot nu toe vind ik dit seizoen zeker niet slecht en afgelopen aflevering vond ik erg leuk.
Hij was grappig (de scene's met Cartman) en tegelijkertijd interessant vanwege de Kenny verhaallijn.
Toen Kenny steeds meer een achtergrond personage werd had ik nooit verwacht dat ie ooit nog zoveel diepgang zou krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Michie_ op 06-11-2010 01:43:31 ]
pi_88394442
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Micson het volgende:

Maar nogmaals mijn verbazing over jullie mening hierover, want ik zie steevast _O_ en _O- in jullie opmerkingen.. Zien jullie het contrast in niveau dan niet in vergelijking met de eerdere seizoenen, of hebben jullie gewoon een vrij simpele vorm van humor?
nee, jij hebt meer een verbitterde vorm van humor van 'vroegah was alles beter' :')
Deze afleveringen zitten gewoon steengoed in elkaar. In de afgelopen 14 seizoenen zijn genoeg afleveringen langsgekomen die ver boven de normale SP standaard uitsteken. Deze is gewoon on par met de SP standaard. Leuke vondsten, lachmomenten en hier en daar wat uitgemolken mindere dingetjes. Net als vrijwel elke SP aflevering uit het verleden. Als jij dat niet inziet, dan schort er wellicht niets aan je gevoel voor humor, maar wel aan je objectiviteit.

Zo sterk als de actualiteit wordt gepariodieerd en wordt verwerkt tot cartoon... dat lukte ze vroeger niet. Als ik zo nu en dan een oude aflevering terugkijk in al zijn *werkelijk* simplistische absurdisme, kan ik er niet meer om lachen eigenlijk. De aflevering Canceled was al een stuk leuker dan aflevering 1.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 10:09:55 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88394598
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef Micson het volgende:

[..]

En de absurditeit van SP ging 'vroeger' altijd gepaard met sterke grappen die inderdaad vaak op het randje waren, en dat was leuk. Nu is de grappendichtheid veel lager, en wordt elke grap de hele aflevering herhaalt.
nu ja elke grap ... wel veel ja maar dat doen ze al vanaf seizoen 1

zie weight gain 4000 & beefcake bv

ik geloof niet dat die 'grappendichtheid' veel lager is
jij vind het gewoon niet (meer) grappig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:35:41 #193
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_88395069
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:29 schreef kidkash19 het volgende:
Dus ImaginationLand vond je ook niks?

Ik vind dit toch echt wel in de buurt van ImaginationLand komen qua saga. Cartman die weer op een soort rampage is, het hele BP verhaal en het absurde ervan (We must drill on the moon!) en de verontschuldigingen van de directeur. De superheldengroep waar zo'n beetje de hele fanbase over zit te speculeren wie wie is en als het dan bekend gemaakt word word dat zo lowkey gedaan alsof het niks is.

Mintberry Crrrrrrrrrrrrrrrrrunch *pose*

De uitleg na talloze seizoenen over Kenny zn dood en hoe en waarom hij elke x weer terug komt.

Captain Hindsight!

Ik vind het schitterend allemaal
Imaginationland beschouw ik als een zeer sterke trilogie. Maar de huidige trilogie (of meer, als je de episode uit seizoen 13 ook meerekent) vind ik gewoon redelijk zwak. Sure, er zitten goede momenten in, maar een classic trilogy is het zeker (nog) niet. Afwachten natuurlijk wat de afsluiter gaat brengen komende week, maar tot nu toe vind ik het maar matig. "You Have 0 Friends" en "200/201" sprong er voor mij uit dit seizoen. De rest was vaak wel vermakelijk, maar toch duidelijk minder. Ik hoop dat de laatste 2 episodes (Na de afsluiting van de trilogie rest enkel nog de season finale) gedenkwaardig zullen worden, ook omdat we daarna weer tot maart moeten wachten voor het begin van het laatste seizoen van de serie.
You know, I've learned something today
pi_88396338
Ik vond deze wel grappig, maar als ik dan gisteren op Comedy Central de afleveringen "Cartman's Death" en die met Jimmy met die boner zie, vind ik die toch echt een stuk grappiger.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 6 november 2010 @ 12:07:24 #195
240618 Micson
The lonely stoner
pi_88396915
Hm, ik ben een beetje outnumbered. Dan laat ik het hierbij, en blijf ik lekker American Dad, Simpsons en Family Guy kijken. Niet zo grappig als het Southpark van vroeger, maar beter als dat van nu (naar mijn mening natuurlijk)

Alleen wil ik jullie nog een blik laten werpen op seizoen acht, opdat jullie toch nog van mening kunnen veranderen. Dit had ook met een ander willekeurig seizoen van 5 t/m 10 gekund trouwens. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat jullie zulk seizoen met allerlei pareltjes op hetzelfde niveau vinden als dit seizoen. Maar goed...


quote:
SEASON 8

Episode 801
Good Times with Weapons

Episode 802
AWESOM-O

Episode 803
Up the Down Steroid

Episode 804
The Passion of the Jew

Episode 805
You Got F'd in the A

Episode 806
Goobacks

Episode 807
The Jeffersons

Episode 808
Douche and Turd

Episode 809
Something Wall-Mart This Way Comes

Episode 810
Pre-School

Episode 811
Quest for Ratings

Episode 812
Stupid Spoiled Whore Video Playset

Episode 813
Cartman's Incredible Gift

Episode 814
Woodland Critter Christmas
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 12:20:38 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88397154
dat hoeft toch ook niet??

ik kan toch gewoon seizoen 8 geweldig vinden EN keihard om de nieuwe afleveringen lachen?

medicinal fried chicken vind ik bv toffer dan 812 of 803 of 801
om maar wat te noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88400706
Seizoen 8 was leuk maar net als dit seizoen zaten er ook daar een paar mindere afleveringen in.
Zo vond ik Stupid Spoiled Whore Video Playset bijvoorbeeld zeer matig
pi_88401400
Ik wil weer een kerst-ep.
  Moderator zaterdag 6 november 2010 @ 15:04:51 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_88401481
zat er ook net aan tedenken idd

als volgend seizoen echt het laatste seizoen word dan zou het welgeniaal zin om die af te sluiten met santa en mr hankey en co :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_88411761
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 15:02 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik wil weer een kerst-ep.
Woodland Critter Christmas. _O_

Deze week nog gezien. En ook die aflevering met de City Wall en de goddamn Mongowians!!! ('child abduction isn't funny'). _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')