quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef L3IPO het volgende:Mijn eerste character, ruim 5 jaar geleden, duurde 20 days playtime om lvl 60 te worden...nu ben ik in 3-4 days ofzo lvl 80

Ik deed er inderdaad met mijn eerste char die boven level 30 uit kwam (ik begon in 2005 toen TBC nog niet uit was, maar kwam telkens met chars niet verder dan level 30.. toen in begin 2007 in TBC een char aangemaakt die ik >30 levelde, en die kreeg ik wel tot 70) ook 21 dagen /played over.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Googolplexian het volgende:Effe een vraagje tussendoor. Ik hoop zonder iemand te beledigen ;
Werken jullie thuis? Zijn sommigen van jullie ziek thuis?
Hoe kunnen jullie vanaf zo vroeg al volop WoW spelen?
In mijn situatie is het zo dat ik een thuiswerkende ZZP'er ben maar ik ga ervan uit dat niet iedereen in die situatie zit.
Gewoon interesse en voel je vooral niet verplicht te antwoorden

Ik studeer Informatica aan de UvA en faceroll aardig door m'n opleiding heen. Pakte toen er nog colleges waren ongeveer 2u in de week, en praktisch geen huiswerk, dus dan heb je echt téveel vrije tijd.

Nu heb ik een week vrij (volgende week tentamenweek), dus ook weer superveel vrije tijd. Moet eigenlijk leren, maar goed.

quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef Etcetera het volgende:Mijn vriend en ik spelen met een aardige groep irl vrienden, zelfde guild, al dan niet met alts. Is gezellig hoor

Vooral in combinatie met teamspeak

Beetje samen heroics doen, elkaar helpen als het nodig is, maar er is ook ruimte zat om je eigen 'ding' te doen
Dit! Ik speel ook met een vrij grote groep irl vrienden, altijd samen op TS enzo. Samen wat heroics doen, af en toe wat puggen. Wel lachen.