abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:10:56 #101
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87799534
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:04 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hij heeft kippesoep gekocht. UIt een zak.
En voor zichzelf bouten meegenomen.
De slimmerd.
ongehoord, de brutaliteit :(
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_87799662
mn vader en ook mn moeder rookte toen ik jong was : gewoon in huis en boven de wieg : ja dat was vroeger hee normaal ha ha mensen wisten niet dat het slecht was en op tv rookte ze ook ( een teken van succes )

dus ja roken is bij mij met de paplepel ingegoten.....als kind in ons dorp waar we opgroeide kon je ook gewoon sigartetten kopen ongeacht je leeftijd........

hele leuke herinneringen ook aan : de gezelligheid van een vader die thuis kwam van zn werk en dan op zn luie stoel sigartejes aan het roken was .....

daar zat dan een heel rustige ( stoffige ) man : wegdromend in zijn roes ( de roes die hij door het roken kreeg )

dat roken een vieze lucht zou verspreiden? ha ha dat hoor je tegenwordig heel vaak maar ik vond het als kind een lekkere lucht.....

als je bij ons vroeger wakker werd en je ging naar de plee : dan had vader daar zijn eerste peukje gerookt en heel de plee rook ernaar..... een typische lucht : dat wel.... maar volgens mij ook vergelijkbaar met de lucht van een kampvuur : van een openhaard...van een barbekjoe...de geur van wierook ....

kwam je thuis dan hing er steevast een blauw gordijn in heel de woonkamer : intrigerend : want ja ook in de klassieke cinema zag je dat ook wel eens : blauwe "marmeren" rookgordijnen.... die zich traag en sloom door een ruimte heen bewegen

ooit wilde ik op fok een bloemlezing geven over dit alles ( het opgroeien in een rokend gezin ) maar ha ja de mods werden heel pissig op me... dus ja dat heb ik dus afgeleerd ( behalve vandaag dus ha ha )

roken is zo "nut done" ...da zelfs als je het een keertje ter sprake brengt op internet dat je al snel een ban krijgt..... de admins zien je over het algemeen al snel als een kraadaardige trol.....

zelf vind ik dat wel een beetje tever gaan : ik zie zelf veel ergere dingen in het leven
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:15:43 #103
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87799716
What's point bleu? Je preekt hier tegen het koor!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_87799923
dingen die ik erger vind als roken?

mensen die zich zelf dood werken.... gebrek aan leuke woningen en de schaarste ervan .... gebrek aan natuurplanning in nederland.... het dichtslibben van de randstad met verkeer.... de stijgende armoede van de minima.....( voedelbanken )...( en het feit dat ze vaak geen geld hebben voor sociale activiteiten te ontplooen ) ... het net meer bier mogen drinken in het park ( stukje ontspanning ) etc etc etc

allemaal stresfactoren die het leven ernstig beperken
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:29:20 #105
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_87800255
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef PeZu het volgende:
What's point bleu? Je preekt hier tegen het koor!
ha ha....jeweettog.... PeZu... ha ha... WhatTheFuckBarbekjoe...ha ha
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_87800334
ha ha ik had laatst een wiki pagina aangepast : daar stond in : dat een een asbak gevaarlijk is voor peuter en dreumessen : omdat als een kind drie peuken opeet : dat het daaraan kan sterven......door het hoge toksische gehalte van een peuk.....

had ik toegevoegd aan de pagina : " het zal echter nooit zover komen : omdat een jonge peuter een uitstekende braak en spuug reflex heeft en nooit van zijn leven een sigartet zal opeten....

ha kreeg ik gelijk een wiki ban wegens vandalsime....een ban van 3 maanden

ja ik heb zelf vroeger drie peuters in huis gehad : ja en ha ha die snoepte dus echt nooit uit de asbak hey....kan je net zogoed een wiki maken die zegt dat het eten uit een kattenbak gevaarlijk is voor een peuter ( net zo onzinnig ha ha )
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:31:46 #107
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_87800351
.

[ Bericht 98% gewijzigd door SeaOfLove op 21-10-2010 17:35:32 ]
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_87800528
staat ook op wiki : peuken zijn een natuur en milieu vervuilende factor van ongekende grote.....

nou ja vind ik ook helemaal niet waar : zeg dan dat het kappen van oerbossen en de grote verkeers toename een vervuiling is....en de uitputting van de natuur door te hoge industrie activiteiten .....

peuken zijn hooguit een optische vervuiling : waar aan een rook-hater zich kan storen ......

ha ik heb in ieder geval afgeleerd om wikis aan te passen ....
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:38:06 #109
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87800582
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ha ha....jeweettog.... PeZu... ha ha... WhatTheFuckBarbekjoe...ha ha
wat lieve sol. Wat :o
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:49:07 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87800888
Pizza besteld. Dat heb ik al keilang niet gehad en nu moet ik nog drie kwartier wachten :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87800940
staat ook op een pakje sigs dat je ziek word van roken....

ha ha : als je in de randstad woont waar ik woon : gaat het verhaal dat je door inademing van uitlaatgassen 17 sigartetten per dag consumeert.....

toch staan er op autos geen waarschuwende texten : pas op deze auto is gevaarlijk voor uw gezondheid.....

ergo : als je een peuter thuis hebt : en je wilt weg uit de randstad voor gezondheids redenen : dan krijg je van de overheid echt geen subsidie : een subsidie om een nieuwe start te maken in een kwa mileiu schoner gebied....
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:54:51 #112
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87801078
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
Pizza besteld. Dat heb ik al keilang niet gehad en nu moet ik nog drie kwartier wachten :'(
ja wrom.is geen expresse dienst voor mensen die echt honger hebbeb :(
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:03:03 #113
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_87801343
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef dandybleu het volgende:
staat ook op een pakje sigs dat je ziek word van roken....

ha ha : als je in de randstad woont waar ik woon : gaat het verhaal dat je door inademing van uitlaatgassen 17 sigartetten per dag consumeert.....

toch staan er op autos geen waarschuwende texten : pas op deze auto is gevaarlijk voor uw gezondheid.....

ergo : als je een peuter thuis hebt : en je wilt weg uit de randstad voor gezondheids redenen : dan krijg je van de overheid echt geen subsidie : een subsidie om een nieuwe start te maken in een kwa mileiu schoner gebied....
Wie zou er nou wegwillen uit de randstad? O+ Misschien later als O+ en ik gaan samenwonen, maar denk dat we dan ook helemaal weggaan uit Nederland :Y
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_87801602
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Wie zou er nou wegwillen uit de randstad? O+ Misschien later als O+ en ik gaan samenwonen, maar denk dat we dan ook helemaal weggaan uit Nederland :Y
ja ik kom wel eens uit de randstad : dan gaan we naar ons familie huisje aan zee : dat is in een slaapstadje aan de kust

ha ja kom ik daar : dan vind ik het veel gezelliger als in de randstad : de mensen in de supermarkt maken veel sneller een praatje met je.....ja en als ik dan terug ben in de randstad : iedereen is veel gehaaster en spreken nooit echt nooit met vreemden op straat
pi_87801993
Kan iemand Dandy weer een ban geven??? :?

Edit: lama. Het zal wel aan mijn zwakke gestel liggen dat ik er niet tegen kan op het moment.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:21:49 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87802074
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Tezz het volgende:
Kan iemand Dandy weer een ban geven??? :?

Edit: lama. Het zal wel aan mijn zwakke gestel liggen dat ik er niet tegen kan op het moment.
Ik lees de posts niet eens.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87802085
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef Harajuku. het volgende:
Pizza besteld. Dat heb ik al keilang niet gehad en nu moet ik nog drie kwartier wachten :'(
Lekker is dat af en toe he! Ik had maandag ook een pizza! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_87802117
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik lees de posts niet eens.
Slim! Ga ik ook doen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_87802141
oke ik ben weer weg ...

veel succes met jullie en het was gezellig paffen ha ha

doei doei doei
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:25:41 #120
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_87802262
ja ha ha
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:27:18 #121
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87802364
Ha ha ja ha ha was echt leuk ja ha ha
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_87802393
Heef iemand een gouden tip om snel beter te worden? Ik mag morgen weer naar de kroeg met mijn vriendjes en ik wil het niet missen!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_87802585
zelfgemaakte kippensoep-boulion met verse ui en verse knoflook en peper erin

knap je van op
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:44:00 #124
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_87803101
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
Heef iemand een gouden tip om snel beter te worden? Ik mag morgen weer naar de kroeg met mijn vriendjes en ik wil het niet missen!
hot coldrex met extra paracetamol en een vitaminepil? en vanaaf op tijd te bed gaan en als kind naar school is weer terug naar bed. Verder slappe (kruiden)thee zonder suiker, droge melba toast en beschuit met jonge kaas.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:46:00 #125
138448 PeZu
Suspended animation
pi_87803200
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
Heef iemand een gouden tip om snel beter te worden? Ik mag morgen weer naar de kroeg met mijn vriendjes en ik wil het niet missen!
warme rum met citroen en honing :9~
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')