abonnement Unibet Coolblue
pi_87761434
Hoi,

Morgen heb ik een toets van bedrijfskkunde de basis. Nu heb ik het wel bestudeerd maar het is wel verrekte veel allemaal. Een goede samenvatting zou handiger zijn.

Dus bij deze: heeft iemand een samenvatting van het boek Bedrijfskunde De basis (3e druk, geschreven door: Gert Alblas, Kees Kokke, Peter Thuis).

En de reden waarom ik het hier vraag is dat ik er niet voor wil betalen. Uittreksels van dit boek waarvoor je moet betalen zijn er genoeg, gratis geen.
terrorist
pi_87761633
het is 6 uur, maak zelf een samenvatting dat leert nog beter ;) je weet vast zelf welk hoofdstuk je daar niet in mee hoeft te nemen en wat wel.
pi_87761638
:') wat dacht je van op tijd leren of een eigen samenvatting maken?
pi_87762124
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef mafkees01 het volgende:
:') wat dacht je van op tijd leren of een eigen samenvatting maken?
nuttige bijdrage jong
:')
terrorist
  donderdag 21 oktober 2010 @ 07:18:46 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87781758
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:01 schreef geertn het volgende:
Hoi,

Morgen heb ik een toets van bedrijfskkunde de basis. Nu heb ik het wel bestudeerd maar het is wel verrekte veel allemaal. Een goede samenvatting zou handiger zijn.

Dus bij deze: heeft iemand een samenvatting van het boek Bedrijfskunde De basis (3e druk, geschreven door: Gert Alblas, Kees Kokke, Peter Thuis).

En de reden waarom ik het hier vraag is dat ik er niet voor wil betalen. Uittreksels van dit boek waarvoor je moet betalen zijn er genoeg, gratis geen.
Kijk op studentsonly.nl of er daar 1 staat :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')