Nee, FCzwollezuid moet gewoon zijn bek houden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het mag, maar komen hier dan alleen klaagtopics waar geen ander forum voor is?
TS je moet eens weten, je werkt voor niks..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
TS is in de bloei van zijn leven maar bouwt inderdaad wel pensioen op.
Je zou eens moeten weten ...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TS je moet eens weten, je werkt voor niks..
Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tjaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Wel knap TS dat je ..-._---_-.- zo feilloos kan uitspreken via de telefoon
tja tja hehe haha cammen zonder klerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ik zou mijn naam niet meer weten eigenlijk, godsamme zeg wat is dat voor een username met puntjes en streepjes en en tja
Zonder te morsenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef Ploertendoder het volgende:
Wel knap TS dat je ..-._---_-.- zo feilloos kan uitspreken via de telefoon
Aanklagen en wegstoppen die vent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zou er toch bijna intuinen zoals die verkoper 't brengt
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zou er toch bijna intuinen zoals die verkoper 't brengt
Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan moet je bedenken dat het hier vaak gaat om langlopende financiële producten. Voor je het weet heb je een produkt met een fiscale looptijd van 15 jaar.
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, er zitten griezels bij. Maar voor zo'n langlopend produkt moet je toch je handtekening ergens zetten, dus hopelijk denken mensen dan nog even na.
Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:23 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit kan ook telefonisch, dan nemen ze het gesprek wel op. Dit moet vooraf wel duidelijk zijn + je hebt dan 2 weken om het alsnog op te zeggen.
Je krijgt uiteindelijk alles op papier thuis. Een mondelinge toezeggen kan in Nederland gewoon als rechtsgeldige handeling gelden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je krijgt geen papieren die je moet tekenen? Dat lijkt me stug bij financiële produkten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |