Nou ok, ik kan bijna live meepraten in dit topic. Nu in seizoen 5 aanbeland

Bij welke ep zijn we hier ondertussen?
Vond het einde van seizoen 4 trouwens voor het eerst minder dan het begin van een seizoen...Vond de climax niet zo cool als ik verwacht had. Dacht dat Trinity nog allemaal extreme motieven zou hebben, maar uiteindelijk was het precies wat je in het begin eigenlijk al verwachtte. Bijna hetzelfde als Dexter zelf

Maar de laatste aflevering was desalniettemin wel top. Zoals hij de auto van Trinity even gesaboteerd had xD
Maar verder was het net als seizoen 3 wel een beetje een seizoen met een groot soapgehalte, en met steeds meer en meer plotholes...Zitten echt dingen tussen waarvan je denkt "hmm, zijn ze nou echt zo debiel dat ze niks doorhebben?" en "dit kan echt niet...."..
En dat einde...Ik ben blij dat ze dood is, ze werd met de ep irritanter

Maar het einde is wel de grootste cliffhanger ooit, zeker wat betreft Quinn en helemaal wat betreft Deb haar ontdekking. Die moord van Rita, ik verwacht niet dat we er veel van terug gaan zien in seizoen 5 of wel? Denk niet dat de schrijvers er nou veel mee willen gaan doen...Vond het wel een mooie plotwending/verrassing.
Jammer dat ik het al wist door die kutspoilers, (Nee, niet die in dit topic, maar als je alleen al op Dexter zoekt op het forum zie je al KLB posts over dat Rita dood ging etc...in de TT...

) anders was ik echt gechokeerd geweest.