abonnement Unibet Coolblue
pi_88009036
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:47 schreef Catwoman1986 het volgende:
Idd, alhoewel het me dus wel tof leek als ze daadwerkelijk vreemd ging, zodat we niet meer naar die zeikerige verhaallijn hoeven te kijken.
Toch zou ik ook niet onderschatten wat dat (tijdelijk) voor een gezeik met zich meebrengt. Je zult zien dat ze een paar episodes wat nadrukkelijker een rol spelen en uiteindelijk blijven ze gewoon bij elkaar.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88009077
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 00:52 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Toch zou ik ook niet onderschatten wat dat (tijdelijk) voor een gezeik met zich meebrengt. Je zult zien dat ze een paar episodes wat nadrukkelijker een rol spelen en uiteindelijk blijven ze gewoon bij elkaar.
Maar ondertussen wil ik gewoon Dexter meer in zijn rol als killer zien. Ik mis season 3/4 ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88010037
Ik snap niet waarom Lumen helemaal gefouilleerd moest worden terwijl ze gewoon een metalen stuk aan d'r riem had.

:')

Ja zo saai vond ik deze aflevering.
pi_88010482
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Dames en heren.

Peter motherfucking Weller.

Dexter fapfapfapfap O+
RoboCop ftw :7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 oktober 2010 @ 02:02:41 #255
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88010672
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap niet waarom Lumen helemaal gefouilleerd moest worden terwijl ze gewoon een metalen stuk aan d'r riem had.

:')

Ja zo saai vond ik deze aflevering.
Zo gaat het regelmatig op het vliegveld. Met name in wat strengere landen. De eerste paar keer dat ik vloog vergat ik altijd wel iets af te doen, ben regelmatig gefouilleerd.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88012717
Op Schiphol vergat ik ook een keer mijn riem af te doen. Het gevolg was een véél te grondige fouillering. Echt waar, dat zat niet ver van misbruik af... /cringe
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_88012723
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 01:27 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap niet waarom Lumen helemaal gefouilleerd moest worden terwijl ze gewoon een metalen stuk aan d'r riem had.

:')

Ja zo saai vond ik deze aflevering.
Omdat de schrijvers geen enkele manier kunnen bedenken om het plot op een logische manier in gang te houden, en daarom met dit soort kunstgrepen moeten komen. Bedenk wel dat de hele verhaallijn die centraal staat in dit seizoen op gang gekomen is doordat Dexter een bloedvlek zag liggen net toevallig in de verhuistruck die hij wou huren.

Sowieso rommelen de schrijvers maar wat aan. Dexter verdooft iemand midden in een groep van een man of 100, en de volgende scene is hij ineens in zijn kill room. Euh, hoe is dat gegaan? Het kan natuurlijk zijn dat de schrijvers willen laten zien dat Dexter zich niet meer aan de code houdt, en slordig wordt, maar ik denk dat het gewoon luiheid is.
pi_88013242
Dat gebeurt toch wel vaker in Dexter, dat je niet ziet hoe hij de persoon in de kill room krijgt? Verder denk ik dat de schrijvers inderdaad willen laten zien dat Dexter slordig begint te worden, dat heeft niks met luiheid te maken.
pi_88013616
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:37 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat gebeurt toch wel vaker in Dexter, dat je niet ziet hoe hij de persoon in de kill room krijgt? Verder denk ik dat de schrijvers inderdaad willen laten zien dat Dexter slordig begint te worden, dat heeft niks met luiheid te maken.
Ja, maar in die gevallen heeft hij niet iemand platgespoten in een grote groep mensen, in de eerste seizoenen was Dexter nog een methodische killer die perfect zijn doelen uitzocht en op het juiste moment wachtte om ze te verdoven. Nu loopt hij gewoon een kamp binnen.

Die optie dat ze willen laten zien dat hij slordig wordt geloof ik niet echt in. In de serie werd er namelijk nooit aan gerefereerd dat wat hij deed risicovol was, sterker nog, als je wil laten zien dat hij de controle verliest moet je juist laten zien dat hij er maar net mee weg komt, het tegenovergestelde van wat ze nu deden (alsof het de normaalste zaak van de wereld was). Ik denk dat ze gewoon geen geloofwaardige manier konden bedenken hoe Dexter met het lichaam van een volwassen man dat kampt verlaat zonder de aandacht te trekken, en dat ze het daarom maar gewoon niet hebben laten zien.
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 oktober 2010 @ 10:08:41 #260
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_88013961
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk dat ze gewoon geen geloofwaardige manier konden bedenken hoe Dexter met het lichaam van een volwassen man dat kampt verlaat zonder de aandacht te trekken, en dat ze het daarom maar gewoon niet hebben laten zien.
Lijkt mij ook. Aan de andere kant; Het is niet zo heel moeilijk om te doen alsof je vriend bezopen is en hem zo mee naar de auto te krijgen (als je dexter heet).
Ik vind het nog wel leuk in elk geval. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen met Quinn en die andere gast.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:04:54 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88021450
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:54 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ja, maar in die gevallen heeft hij niet iemand platgespoten in een grote groep mensen, in de eerste seizoenen was Dexter nog een methodische killer die perfect zijn doelen uitzocht en op het juiste moment wachtte om ze te verdoven. Nu loopt hij gewoon een kamp binnen.

Die optie dat ze willen laten zien dat hij slordig wordt geloof ik niet echt in. In de serie werd er namelijk nooit aan gerefereerd dat wat hij deed risicovol was, sterker nog, als je wil laten zien dat hij de controle verliest moet je juist laten zien dat hij er maar net mee weg komt, het tegenovergestelde van wat ze nu deden (alsof het de normaalste zaak van de wereld was). Ik denk dat ze gewoon geen geloofwaardige manier konden bedenken hoe Dexter met het lichaam van een volwassen man dat kampt verlaat zonder de aandacht te trekken, en dat ze het daarom maar gewoon niet hebben laten zien.
Na 4 en een half seizoen nog steeds moeten laten zien hoe Dexter iemand naar zijn auto sleept... Nee gelukkig slaan ze dat over, want het voegt nu echt helemaal niets meer toe.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_88021795
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:

[..]



Na 4 en een half seizoen nog steeds moeten laten zien hoe Dexter iemand naar zijn auto sleept... Nee gelukkig slaan ze dat over, want het voegt nu echt helemaal niets meer toe.
Dus als in de volgende aflevering Dexter het politiebureau binnenloopt en LaGuerta platspuit, en in de volgende scene ligt ze in een killroom, vind je dat ook normaal? Je hoeft immers niet te laten zien hij Dexter iemand naar een auto sleept. De serie hoeft niet ultra-realistisch te zijn, maar alle geloofwaardigheid de deur uitgooien gaat ook een beetje ver.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:17:49 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_88021966
Die vergelijking slaat ook echt ergens op ja :')

Hij spoot een totaal voor de kijker onbekende pedofiel plat die in een tentje zat waar niemand op hem lette helemaal aan de rand bij het water. Ik snap echt niet waarom je over zoiets valt.

Het feit dat Dexter hem had meegesleurd en hij een enkelband om had, maar Dexter er verder niet over inzat dat hij zijn slachtoffer nu buiten zijn toegestane territorium had gebracht is wel een plotfail. Maar daar val je dan weer niet over :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_88022801
Zoals ik al zei, de serie hoeft voor mij niet ultra-realistisch te zijn, maar op zijn minst plausibel. Anders zou ik wel naar Prison Break kijken. Er was ten minste één iemand die een direct zicht had op Dexter en die pedo, dan iemand neerspuiten en wegslepen, tja, dat vind ik een vorm van luiheid van de schrijvers. Maar ja, hij heeft eerder dit seizoen ook al iemand in een WC doodgeslagen. Nu bestaat de politie uit Miami uit een onvoorstelbare groep incompetente idioten, maar zelfs zij zouden Dexter nu toch zo langzamerhand op het spoor komen. Maar misschien is het wel allemaal briljant, en wordt Dexter op het einde van het seizoen gearresteerd.
pi_88022924
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Die vergelijking slaat ook echt ergens op ja :')

Hij spoot een totaal voor de kijker onbekende pedofiel plat die in een tentje zat waar niemand op hem lette helemaal aan de rand bij het water. Ik snap echt niet waarom je over zoiets valt.

Het feit dat Dexter hem had meegesleurd en hij een enkelband om had, maar Dexter er verder niet over inzat dat hij zijn slachtoffer nu buiten zijn toegestane territorium had gebracht is wel een plotfail. Maar daar val je dan weer niet over :')
Sowieso waar staat die ontvanger behorende bij de enkelband, in zijn tentje? :')
pi_88023512
[quote]1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Sowieso waar staat die ontvanger behorende bij de enkelband, in zijn tentje? :')

denk dat die dingen met GPS werken
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 14:58:18 #267
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88023530
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]


[..]



denk dat die dingen met GPS werken
Dat lijkt me ook ja. :P
pi_88025593
Dan wil ik de accu die daarin zit ook in mijn telefoon! :D
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_88025641
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Sowieso waar staat die ontvanger behorende bij de enkelband, in zijn tentje? :')
:')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88025850
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dus als in de volgende aflevering Dexter het politiebureau binnenloopt en LaGuerta platspuit, en in de volgende scene ligt ze in een killroom, vind je dat ook normaal? Je hoeft immers niet te laten zien hij Dexter iemand naar een auto sleept. De serie hoeft niet ultra-realistisch te zijn, maar alle geloofwaardigheid de deur uitgooien gaat ook een beetje ver.
Iemand onder een brug met junks en ander tuig platspuiten is wel iets anders natuurlijk en ik denk dat daar ook wel vaker iemand bezopen wordt weggedragen dus het zal niet zo opvallen als hij die kerel daar weghaalde. Hij was immers nog in leven ook.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:04:59 #271
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_88026045
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dan wil ik de accu die daarin zit ook in mijn telefoon! :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Ankle_monitor

Blijkbaar zendt dat ding ééns in de zoveel tijd een signaal uit met de locatie, heb je geen superbatterijen voor nodig lijkt me.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:05:03 #272
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88026048
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 09:11 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Omdat de schrijvers geen enkele manier kunnen bedenken om het plot op een logische manier in gang te houden, en daarom met dit soort kunstgrepen moeten komen. Bedenk wel dat de hele verhaallijn die centraal staat in dit seizoen op gang gekomen is doordat Dexter een bloedvlek zag liggen net toevallig in de verhuistruck die hij wou huren.

Sowieso rommelen de schrijvers maar wat aan. Dexter verdooft iemand midden in een groep van een man of 100, en de volgende scene is hij ineens in zijn kill room. Euh, hoe is dat gegaan? Het kan natuurlijk zijn dat de schrijvers willen laten zien dat Dexter zich niet meer aan de code houdt, en slordig wordt, maar ik denk dat het gewoon luiheid is.
Ben met je eens dat er wat gaten in het plot zitten, vooral die verhuistruuk. Maar die scene op het vliegveld was nou juist *wel* realistisch als je het mij vraagt. Zoals iemand anders dat ook al aangaf, zo gaat het echt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88027160
was een goede maar beetje trager ep waarin weinig gebeurde, op zich vind ik deze lumen-verhaallijn wel leuk...

Alleen die sideplots zoals dat gedoe met Quinn wordt een beetje doelloos, omdat het al twintig keer is gebeurd dat iemand bijna achter Dexter's dubbelleven kwam maar steeds om vage redenen blijft het toch geheim.

Maar ik vraag me nog altijd af wat er in de volgende ep gaat gebeuren dus in dat opzicht zijn ze goed bezig. Sluit me wel aan bij sommige opmerkingen hier dat er wel wat meer mag gebeuren in een episode dan deze laatste.
<hr>
pi_88045075
debra en cira zijn gewoon de cagney and lacey van deze eeuw!

pi_88045556
alleen is debra lelijker
<hr>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')