quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef HaagsPietje het volgende:[..]
net zo interessant als studio voetbal?
dan vind je mij dus rete interessant, want alles wat in SV wordt verteld kan ik in een adem voor je opsommen:
-nederlandse clubs kunnen niet meer wedijveren met de grote europese clubs
-wk trekt een zware wissel op de fitheid van veel spelers
-feyenoord zit in de problemen
-harm van veldhoven heeft roda op de rails gekregen
-het wordt tijd voor elektonische hulpmiddelen
Ik weet niet waarom je er telkens SV bij betrekt. Mensen die niet VI kijken, zijn niet automatisch SV kijkers en andersom. Ik geef mijn mening over een programma. Of je wilt het niet begrijpen of je kunt het niet begrijpen. Ik wil mijn mening over SV ook wel geven, dan verhuis ik even naar een ander topic.
Het format van VI:
- Genee wordt constant in de zeik genomen door Derksen, die daarop Derksen confronteert met mislukte grappen over zijn drie huwelijken, waarna hij weer serieus doch lichtelijk geïrriteerd in de camera kijkt en het weer ontopic probeert te houden.
- Derksen zit in het programma, want het is vernoemd naar het blad van Derksen. Het enige dat Dersken doet is zuigen, over muziek praten en zijn liefde voor Veendam en Cambuur verkondigen. In het script staat meermaals het kleineren van Genee.
- Gijp zit in het programma om de lucht te klaren met grappen en grollen. De lolbroek die de bedrukte sfeer ,die er constant heerst tussen Genee en Derksen, moet wegnemen. In bijna elke aflevering komen de grappen over homo's en geslachtsdelen weer op tafel.
- Hans Kraay Jr komt even vertellen hoe het met FC Lienden gaat.
- Peter Heerschop en Viggo Waas komen zo nu en dan langs zodat het nog meer een dolle boel wordt.
- Het uitnodigen van non-voetbalkenners zoals jakhals Eric, Tijl de lama maakt de beestenboel compleet
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!