Dit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef ehqo. het volgende:
Stationair fietsen vind ik kut, het gaat voorbij aan de hele schoonheid van het fietsconcept. Ik heb geen schema; als ik zin heb. Als het weer mee zit is dat vaak genoeg.
Dat dus!quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef ehqo. het volgende:
Stationair fietsen vind ik kut, het gaat voorbij aan de hele schoonheid van het fietsconcept. Ik heb geen schema; als ik zin heb. Als het weer mee zit is dat vaak genoeg.
Ik ga vanaf nu proberen om ook de avond erbij te pakken met de mountianbike, ook al is het donker.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Toen ik wedstrijden reed (tot eind vorig jaar) reed ik in deze periode van 't jaar 4x buiten, 1x spinning en 1x krachttraining. KT gecombineerd met spinning, want dan ben je toch in de sportschool.
In het voorjaar en de zomer 6x per week buiten, inclusief koers. 1 rustdag.
1x in 't donker het bos ingegaan met de mtb. Dat was zoooo kicke. Wel sterke verlichting mee nemen though en een paar maten.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:40 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu proberen om ook de avond erbij te pakken met de mountianbike, ook al is het donker.
Dan maar stukken asfalt pakken
Yep ik ken beide topics, thanks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:43 schreef DarkElf het volgende:
Hier staat een heel subforum over wielrennen mocht je dat willen weten: wielrennen
En deze is er ook nog: [Centraal] Mountainbike Topic #14.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |