abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4340891
Hallo!

Heeft er toevallig al iemand een presentatie/spreekbeurt gehouden over Pim Fortuyn en heb je daar nog informatie van....dan zou ik dat graag willen hebben......

Alvast Bedankt!

Jaspertje

maandag 27 mei 2002 @ 09:28:43 #2
28920 DLL-LJS
The Dark Lord
pi_4340970
Waarom zou je het in godsnaam willen hebben over Fortuyn... Die man is opeens "de nationale martelaar" ofzo... Verschrikkelijk.
And you open the door and you step inside. We're inside our hearts. Now imagine your pain is a white ball of healing light.
pi_4340974
Ehm, nee, waarom zou je daarover nou weer een spreekbeurt houden?

PS: er zou toch genoeg over te zeggen zijn om je beurt vol te maken?

quote:
Op maandag 27 mei 2002 09:28 schreef DLL-LJS het volgende:
Waarom zou je het in godsnaam willen hebben over Fortuyn... Die man is opeens "de nationale martelaar" ofzo... Verschrikkelijk.
Ja, ben ik het mee eens.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 27 mei 2002 @ 09:30:18 #4
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_4340980
.. heb je daar nog informatie van..

tjezus.. als je de laatste maanden je oren en ogen had opengehouden..

maandag 27 mei 2002 @ 09:33:48 #5
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4341001
quote:
www.google.nl
Op het web gezocht naar pim fortuyn. Resultaten 1 - 10 van circa 91,900.

zou hier wat nuttigs tussen zitten ?

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4341005
*gaap*
pi_4341008
Doe 's wat anders, en doe een spreekbeurt over Bart de Graaff zou ik zeggen.

Idee?

pi_4341114
quote:
Op maandag 27 mei 2002 09:28 schreef DLL-LJS het volgende:
dan erbij wat valt er te vertellen over zo iemand, hij heeft alleen een grote bek open getrokken tegen de oude kamer,

doe maar een spreekbeurt over kok, dan heb je wat te vertellen, zul hje inzien dat die man 3 keer zoveel waard is als de nep-martelaar pim fortuyn

pi_4341135
Waarom zetten jullie hier dan wat neer....
Zeg dan gewoon niks en ga wat zinnigs doen...
Jasper
pi_4341931
quote:
Op maandag 27 mei 2002 09:55 schreef jaspertje het volgende:
Waarom zetten jullie hier dan wat neer....
Zeg dan gewoon niks en ga wat zinnigs doen...
Jasper
En bedankt!
  Admin maandag 27 mei 2002 @ 11:56:54 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_4342404
Mensen, als je Jasper niet kunt helpen, klik dan gewoon een ander topic aan. Hij vraagt om info/hulp en niet of je wil beoordelen wat hij doet.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 27 mei 2002 @ 11:59:07 #12
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_4342439
quote:
Op maandag 27 mei 2002 11:56 schreef Breuls het volgende:
Mensen, als je Jasper niet kunt helpen, klik dan gewoon een ander topic aan. Hij vraagt om info/hulp en niet of je wil beoordelen wat hij doet.

Nou Jaspertje, wat wil je précies weten?
pi_4342459
als je wat wil weten over Fortuyn, raad ik je aan om de krantenarchieven eens na te slaan, en op fansites te kijken...

en er zijn natuurlijk zat uitzendingen geweest over zijn geschiedenis nadat 'ie vermoord was... (hadden ze trouwens al klaar liggen, volgens mij... ze hebben zo'n band+script voor 'n groot deel van de BN'ers, zodat ze meteen de avond kunnen vullen wanneer zoiets gebeurt)

ik weet niet waar het voor is (welk niveau) maar je had misschien beter een makkelijker en minder zwaar onderwerp kunnen kiezen...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4351881
Jaspertje, naar wat voor informatie ben je op zoek? Heeeeel toevallig (jaja) ben ik in het kader van mijn studie zelf bezig met opdrachten over Pim Fortuyn, inzake Motivatie & Leiderschap en Toegepast Argumenteren. (beats een onderzoek naar hoe personeel gestuurd en gemotiveerd wordt bij de Rabobank, doesn't it)
pi_4360580
Hoi!

Inmiddels is mijn presentatie achter de rug......
Is oke gegaan

pi_4389266
quote:
Op maandag 27 mei 2002 09:17 schreef jaspertje het volgende:
Hallo!

Heeft er toevallig al iemand een presentatie/spreekbeurt gehouden over Pim Fortuyn en heb je daar nog informatie van....dan zou ik dat graag willen hebben......

Alvast Bedankt!

Jaspertje

Nou ja dat heb ik niet gedaan, maar een paar klasgenootjes van me. Tsja..... sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')