Held !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Wil em niet meer volgooien, dus geluk gehad
Reclame is niet langer geworden, dat mag niet. denk dat het je verbeelding isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Kanariegeel het volgende:
Ligt het aan mijn klok, of is de reclame (overdag) langer geworden? Vroeger was het op mijn klokje altijd XX:58, maar tegenwoordig begint hij al om XX:56...
Klopt, is inderdaad weer langer geworden. NIet altijd, maar over het algemeen klopt het wel wat je zegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:54 schreef Kanariegeel het volgende:
Ligt het aan mijn klok, of is de reclame (overdag) langer geworden? Vroeger was het op mijn klokje altijd XX:58, maar tegenwoordig begint hij al om XX:56...
Dan beginnen ze vast eerder!!! Nu is het trouwens wel een kort reclameblok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Reclame is niet langer geworden, dat mag niet. denk dat het je verbeelding is
of ze beginnen eerder, maar dan starten ze ook eerder met het volgende uur, vanwege uitlopende journaals o.i.d.
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, is inderdaad weer langer geworden. NIet altijd, maar over het algemeen klopt het wel wat je zegt.
Het is wettelijk vastgelegd hoe lang de reclames mogen duren van de publieke omroep, en aangezien het me sterk lijkt dat er een nieuwe wet door is gekomen rond deze tijd, zal het verschil em niet in de reclames zitten, zou kunnen dat het dus aan de journaalblokken en verkeer ligtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :p
even heel stom van mij gedacht misschien, maar zou het niet kunnen dat niet3fm commerciëler is geworden, maar de hitlijst steeds alternatiever?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Beetje raar voor een publieke zender, snap best dat je meer inkomsten wilt, maar je kan gewoon bijna een extra plaat draaien. Ik vind 3fm sowieso wat commercieler geworden, maar dat is volgensmij al vaker geroepen in dit topic. Ze zouden wat meer muziek uit 3voor12 radio moeten uitzenden :p
Dit soort posts is natuurlijk de goden verzoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
+1 voor de TT.....als het maar niet Kane wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |