abonnement Unibet Coolblue
pi_87664082
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Is er hier iemand die deze nagellakjes van accessorize al heeft? Staan op laqcuerized en ze zijn wel heel erg mooi!

[ afbeelding ]

(afbeelding lacquerized.com)
Ben het hele weekend al bezig om een oplossing te zoeken om eraan te komen. Vind ze echt super geweldig!!!

De site verstuurd dus niet naar NL, stom gedoe!
pi_87664175
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:

[..]

Oeeeh pretty! Dat wordt morgenochtend heel hard naar Accessorize rennen
Mochten ze ze hebben, kan ik dan een wishlist aan je doorgeven?? * mirannie gaat op knieën zitten en kijkt smekend naar Princess-a
pi_87664518
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Is er hier iemand die deze nagellakjes van accessorize al heeft? Staan op laqcuerized en ze zijn wel heel erg mooi!

[ afbeelding ]

(afbeelding lacquerized.com)
OMG!! Echt heeeeeeeeeel mooi!
Ben morgen op Schiphol, ga daar gelijk even kijken of ze ze hebben :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87664635


Sinful frenzy met konad
pi_87664674
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:

[..]

Mochten ze ze hebben, kan ik dan een wishlist aan je doorgeven?? * mirannie gaat op knieën zitten en kijkt smekend naar Princess-a
Ja natuurlijk! Dubbel kans want ik ga naar Leeuwarden en Zwolle/Amsterdam. Maar als ze totaal niet in Nederland verkocht worden moet ik maar even een verkoper aan de mouw trekken ofzo :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87664684
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 10:55 schreef mirannie het volgende:

[..]

Mochten ze ze hebben, kan ik dan een wishlist aan je doorgeven?? * mirannie gaat op knieën zitten en kijkt smekend naar Princess-a
Zoals ik net als vertelde verkopen ze ze niet hier in NL. Voor zover ik gelezen heb. ;(
All good things are wild and free.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:15:47 #107
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87664822
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87664970
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zoals ik net als vertelde verkopen ze ze niet hier in NL. Voor zover ik gelezen heb. ;(
Waar heb je dit gelezen? Kan er bij Michéle niks over vinden? Misschien dat ze met een poeslief emailtje over bv een groepsorder ook wel naar NL shippen? Misschien individueel ook wel.. Waarom zouden ze wel naar Duitsland shippen maar niet naar Nederland :?

edit; mn klasgenootje woont in Duitsland en aangezien wij volgende week herfstvakantie hebben gaat ze naar huis en kan ze dus, mits het op tijd binnen is, een pakketje meenemen *O* Ik ga nu even lief mailtje doen en dan laat ik het jullie even weten, goed? Als kadotje geven ze ook nog 2.95 korting op shipping *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door princess-a op 18-10-2010 11:35:37 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87665662
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Waar heb je dit gelezen? Kan er bij Michéle niks over vinden? Misschien dat ze met een poeslief emailtje over bv een groepsorder ook wel naar NL shippen? Misschien individueel ook wel.. Waarom zouden ze wel naar Duitsland shippen maar niet naar Nederland :?

edit; mn klasgenootje woont in Duitsland en aangezien wij volgende week herfstvakantie hebben gaat ze naar huis en kan ze dus, mits het op tijd binnen is, een pakketje meenemen *O* Ik ga nu even lief mailtje doen en dan laat ik het jullie even weten, goed? Als kadotje geven ze ook nog 2.95 korting op shipping *O*
OMG, dat zou geweldig zijn!!! Ik wil ze echt zo ontzettend graag!! Heb accessorize ook al gemaild, maar blijkbaar niet een al te beste klantenservice, want niks terug gehad.
pi_87665944
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

OMG, dat zou geweldig zijn!!! Ik wil ze echt zo ontzettend graag!! Heb accessorize ook al gemaild, maar blijkbaar niet een al te beste klantenservice, want niks terug gehad.
Zit nu alleen nog te twijfelen of ik morgen nog zal kijken of haar nu meteen ga vragen. Kan beter zo snel mogelijk bestellen zodat zij het op tijd binnen kan hebben. Zal haar vanavond gelijk even bellen
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87667757
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zit nu alleen nog te twijfelen of ik morgen nog zal kijken of haar nu meteen ga vragen. Kan beter zo snel mogelijk bestellen zodat zij het op tijd binnen kan hebben. Zal haar vanavond gelijk even bellen
Oe, mag ik dan ook plies plies mee doen? * zet allerliefste gezicht op*
pi_87667966

Whoes. Ik ben verliefd op die crackle topcoat.
pi_87668996
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 12:45 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Whoes. Ik ben verliefd op die crackle topcoat.
Hij doet het niet...
pi_87669517
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 13:11 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Hij doet het niet...
hier wel :)
I had a signature once. It was awful.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:41:31 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_87670193
Hier ook niet :N
pi_87676898
Die nieuwe lakjes zijn O+ O+ O+
pi_87677098
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Dubbel kans want ik ga naar Leeuwarden en Zwolle/Amsterdam. Maar als ze totaal niet in Nederland verkocht worden moet ik maar even een verkoper aan de mouw trekken ofzo :P
Wat zit er dan in Zwolle wat die lakjes verkoopt? Zwolle is wel heel dichtbij voor mij. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87678871
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Wat zit er dan in Zwolle wat die lakjes verkoopt? Zwolle is wel heel dichtbij voor mij. :')
Volgens internet zit daar een Accessorize in de V&D..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87684973
De nieuwe OPI 'Kate Perry' collectie 2011:
pi_87685085
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:13 schreef princess-a het volgende:

[..]

Volgens internet zit daar een Accessorize in de V&D..
Dan gaan we daar eens kijken. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_87685729
Make-up en nagellag van accessorize worden alleen in engeland en ierland verkocht, het zit er voorlopig niet in dat die naar andere landen zullen komen, heb ik net op een site gelezen. :'(

Ik heb ze ook gemaild, antwoord binnen 3 dagen, dus ben benieuwd. Misschien dat als er veel mailen om shipment naar nederland dat ze dat dan gaan doen :9 Bij de info over hun shipment staat namelijk dat ze currently naar die en die landern shippen, dus als ik dat zo lees kunnen ze dat nog best uitbreiden *)
  Licht Ontvlambaar maandag 18 oktober 2010 @ 20:03:30 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87685934
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
De nieuwe OPI 'Kate Perry' collectie 2011:
[ afbeelding ]
Hoe origineel, OPI die met een crackle polish komt :+

Ik ga mijn teennagels lekker lakken zo, iemand kleuropties?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_87686062




CND Urban Oasis met Teal Sparkle (beiden één laagje) O+
pi_87687937
Vanmiddag wat zitten... ja, wat eigenlijk... lakken, 'nail art'en. Resultaat:

Pink: Barry M Shocking Pink (pff, bij Barry M zouden ze Pool Party van CG es moeten zien :6 )
Rest: Zoya Kelly
Ribbon: 2 of 3 roze lakjes, weet niet meer welke precies.

Even zo op de foto gezet dat de ergste eczeemplekken niet te zien zijn :')
pi_87690533
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')