abonnement Unibet Coolblue
pi_88816831
Mooie auto's hoor, vind die kever erg gaaf!

Heb je ze ook allemaal zelf gespot?

Heb zelf nog nooit zo'n gecamufleerde auto gezien, maar die zal ik dan ook wel nooit treffen hier in Zeeland.
  woensdag 17 november 2010 @ 14:19:55 #127
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_88819386
Van een rijke boer denk ik:

hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  Moderator woensdag 17 november 2010 @ 16:34:50 #128
18653 crew  D.
pi_88824758
Die eend is wel leuk :Y
pi_88846086
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Grielen het volgende:
Van een rijke boer denk ik:

[ afbeelding ]
Bah zoveel uitlaten :')
pi_88846109
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:47 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(aan de overkant vh spoor n oude Ford Transit, zelfde model als die rode hierboven)
[ afbeelding ]
Audi S5, die linksaf gaat. Auto was sneller dan mijn camera ;)

Die 2e, dat groene geval, waar heb je die gespot? Ik heb die hier in Zeeuws-vlaanderen ook al tegengekomen.
  donderdag 18 november 2010 @ 00:49:07 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88848827
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef Grielen het volgende:
Van een rijke boer denk ik:

[ afbeelding ]
ik vind hem lelijk. zelfs de mercedes s klasse die me vader voorheen had vond ik mooier.(mocht ik lenen ook als 18jarige:-D)
(mercedes s uit 2002 ofzo met v8 motor(of anders v6) met automaat, en heel veel beenruimte achterin(misschien was hij verlengd?))
vond dat ding ook al niets, vandaar dat ik het niet precies weet:P

al zullen die uitlaatpijpen vast chicks enzo aantrekken, want dat ziet er gepimpt uit
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 00:55:07 #132
25682 2cv
Niet subtiel
pi_88848946
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:34 schreef D. het volgende:
Die eend is wel leuk :Y
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 18 november 2010 @ 02:34:09 #133
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_88850236
Ach joh, ik vond het een speciale auto. Net alsof je zo loopt te klagen als je achter dat stuur zit joh :')
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  donderdag 18 november 2010 @ 02:43:52 #134
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88850318
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 02:34 schreef Grielen het volgende:
Ach joh, ik vond het een speciale auto. Net alsof je zo loopt te klagen als je achter dat stuur zit joh :')
ik vond dat ding hartstikke onprettig. ik schaamde me het meest voor de teringherrie als je hem starte en ernaast stond. zal wel komen door (wat mij betreft) veel te grote motor ofzo

prijs was dacht ik meer dan 100 duizend euro voor dat ding, volgensmij dicht in de buurt dat balkenende er niet mee mocht rijden(dat gedoe toen over dienstautos die ministers hadden)
zelfs mijn auto is stiller, en die is meer dan 50 jaar oud en heel wat minder waard

neemt niet weg dat IN de auto het zelfs bij 100kmperuur stiller was, dan in mijn eigen auto nu met 5 kmperuur
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 06:21:51 #135
18653 crew  D.
pi_88850983
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 02:34 schreef Grielen het volgende:
Ach joh, ik vond het een speciale auto. Net alsof je zo loopt te klagen als je achter dat stuur zit joh :')
Achter het stuur zie je die eindstukken van de uitlaat niet :P
pi_88850995
tvp... vraag me af waarom ik dit topic nooit eerder gezien heb... zitten echt leuke auto's tussen!
pi_88857572
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:28 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Die 2e, dat groene geval, waar heb je die gespot? Ik heb die hier in Zeeuws-vlaanderen ook al tegengekomen.
Die groene op de Kanariesprenk in Vlissingen.

http://maps.google.nl/map(...)bp=12,94.59,,0,18.79
pi_88857628
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 02:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]


ik vond dat ding hartstikke onprettig. ik schaamde me het meest voor de teringherrie als je hem starte en ernaast stond. zal wel komen door (wat mij betreft) veel te grote motor ofzo

prijs was dacht ik meer dan 100 duizend euro voor dat ding, volgensmij dicht in de buurt dat balkenende er niet mee mocht rijden(dat gedoe toen over dienstautos die ministers hadden)
zelfs mijn auto is stiller, en die is meer dan 50 jaar oud en heel wat minder waard

neemt niet weg dat IN de auto het zelfs bij 100kmperuur stiller was, dan in mijn eigen auto nu met 5 kmperuur
Ik denk niet door de veel te grote motor. waarschijnlijk als jij die uitlaten op jouw auto zou zetten, hij dezelfde herrie maakt.

Die S-klasse is zo goed geisoleerd vanbinnen, dat je waarschijnlijk een ambulance niet hoort aankomen...

Als je een S-klasse hebt met een standaard uitlaat, zal je hem waarschijnlijk bijna niet horen.
  donderdag 18 november 2010 @ 15:24:16 #139
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88864305
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]



Ik denk niet door de veel te grote motor. waarschijnlijk als jij die uitlaten op jouw auto zou zetten, hij dezelfde herrie maakt.

Die S-klasse is zo goed geisoleerd vanbinnen, dat je waarschijnlijk een ambulance niet hoort aankomen...

Als je een S-klasse hebt met een standaard uitlaat, zal je hem waarschijnlijk bijna niet horen.
ik vond hem teringherrie maken met naar mijn weten standaarduitlaat(lijkt me stug dat dat aangepast was)
pi_88878878
Dank @lemand91 - 'k heb gewoon geen 'oog' voor amerikanen maar deze viel me op :)
@JohnB52 Uhm, ik rijd dagelijks slechts 40km maar zit tussen de kantoren van Opel, Kia en Diahatsu en hun "Teststrecke" in het Odenwald. Ik kom ze vrij regelmatig tegen, zo ook de heren van Mercedes. Verder zitten hier wat amerikaanse bases, dus je komt ook veel import tegen (herken je aan de bijna vierkante kentekenplaten).
Ja, alle zelf gespot :)

De vangst van gisteren: (beetje schamel)

Audi W12 (in zo'n zelfde auto mag mevrouw Merkel rondzoeven)

Vandaag was beter:


Audi S4 Cabrio V8 4.2 (beetje opduwen is altijd leuk :)


Opel GT


Audi "S4" Cabrio
waarschijnlijk een 3.0 V6 of uhm, zelfs 'slechts' een 1.8T :)
In ieder geval een gedurfde kleur (maar vloekt helaas met de achterlichten, die hadden beter 'smoke' kunnen zijn).
  donderdag 18 november 2010 @ 21:33:52 #141
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_88879938
Ik moet toch eens leren om mn cam op standby te hebben ... Weer gemist vandaag een rooie Chrysler PT Cruiser custom pick up ...

Kan er niet eens een plaatje van vinden
Tis een auto die je like or not, had zelf ooit een PT Cuiser Classic

Nou ja zoiets maar dan in Ferrari rood en ik weet niet of de grillee identiek was.

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_88890623
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]


ik vond hem teringherrie maken met naar mijn weten standaarduitlaat(lijkt me stug dat dat aangepast was)
Mercedes zal , denk ik, nooit standaard 6 uitlaatstukken leveren op zo'n nieuwe S-klasse, beetje lastig te verkopen aan zakenlui ed.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:11:37 #143
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88896778
Als je n v8 met standaard uitlaat in n S-Klasse een "Teringherrie" vind maken is je uitlaat lek.. Of je hebt geen flauw idee hoe n v8 'hoort' te klinken..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  Moderator vrijdag 19 november 2010 @ 13:15:59 #144
18653 crew  D.
pi_88899018
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]


ik vond hem teringherrie maken met naar mijn weten standaarduitlaat(lijkt me stug dat dat aangepast was)
Die eindstukken zijn zo te zien van iemand die niet van Mercedes houdt.
Wat een wansmaak.
pi_88904493
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef chufi het volgende:
Ik moet toch eens leren om mn cam op standby te hebben ... Weer gemist vandaag een rooie Chrysler PT Cruiser custom pick up ...

Kan er niet eens een plaatje van vinden
Tis een auto die je like or not, had zelf ooit een PT Cuiser Classic

Nou ja zoiets maar dan in Ferrari rood en ik weet niet of de grillee identiek was.

[ afbeelding ]
Deze?

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 20 november 2010 @ 02:01:03 #146
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_88931607
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:11 schreef Koepert het volgende:
Als je n v8 met standaard uitlaat in n S-Klasse een "Teringherrie" vind maken is je uitlaat lek.. Of je hebt geen flauw idee hoe n v8 'hoort' te klinken..
ik heb inderdaad geen flauw idee wat 'mooi' klinkt.

vriend van me werd zo nat van onder toen ik met dat ding een keer aanwkam :D (hij is een standaard jongen die autoblaadjes leest ofzo, ik niet:P )
die heeft filmpje ervan gemaakt dat ik hem starte. ik zal eens vragen of hij die nog heeft(en uiteraard posten)
dan kunnen jullie zelf beoordelen :D. ik vind het lawaaiig in ek geval.

het was iets echt iets uberzakelijks/directeursachtig. was wel op autogas moet ik eerlijk zeggen(gierige ouders)

ik heb ook keer gereden met de mercedes c klasse amg(iets). die had minder vermogen schat ik, maar wel veel lichter en erg sportief. (en niet op gas)
was net nieuw, en mocht ik ook soms lenen van me pa voor een stukje
ook nooit idee van gehad wat het precies was, het typeplaatje van cXXX(waar xxx nummers waren, zat er achter op niet, en ben vergeten hoe dat nou ookalweer zat)

dat was ook iets speciaals(omdat het van amg was ofzo)

die s klasse was minder speciaal/sportief, maar wel de allerduurste auto waarin ik ooit gereden heb.

ik volg het dure/luxe autonieuws niet zeer erg. ik vind dacia en nieuws over de nano leuker

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 20-11-2010 02:43:27 ]
pi_88937638
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]


ik heb inderdaad geen flauw idee wat 'mooi' klinkt.

vriend van me werd zo nat van onder toen ik met dat ding een keer aanwkam :D (hij is een standaard jongen die autoblaadjes leest ofzo, ik niet:P )
die heeft filmpje ervan gemaakt dat ik hem starte. ik zal eens vragen of hij die nog heeft(en uiteraard posten)
dan kunnen jullie zelf beoordelen :D. ik vind het lawaaiig in ek geval.

het was iets echt iets uberzakelijks/directeursachtig. was wel op autogas moet ik eerlijk zeggen(gierige ouders)

ik heb ook keer gereden met de mercedes c klasse amg(iets). die had minder vermogen schat ik, maar wel veel lichter en erg sportief. (en niet op gas)
was net nieuw, en mocht ik ook soms lenen van me pa voor een stukje
ook nooit idee van gehad wat het precies was, het typeplaatje van cXXX(waar xxx nummers waren, zat er achter op niet, en ben vergeten hoe dat nou ookalweer zat)

dat was ook iets speciaals(omdat het van amg was ofzo)

die s klasse was minder speciaal/sportief, maar wel de allerduurste auto waarin ik ooit gereden heb.

ik volg het dure/luxe autonieuws niet zeer erg. ik vind dacia en nieuws over de nano leuker
Voorbeeldje van hoe het wel hoort:

V8:
pi_89038718


Alhoewel Mercedes helemaal *niet* mijn ding is kom ik ze hier vrij regelmatig tegen.


Rechts rijden is de kunst, dan houd je ze bij ;)







Eindelijk iemand met lef wat betreft kleur (en geluk wat betreft kenteken :)

De wat oudere garde:

Kijk, de echte traktoren!



De ietwat nieuwere garde:



Was al even tijdje terug; de heren zaten bij de BurgerKing te eten en lieten deze 'onbemand' achter



Hij viel haast niet op ...


Deze was lachen; de "schaduw" Mercedes (hier achter mij) had gezien dat ik een camera had en probeerde mij klem te rijden. Helaas hielp ook hier weer het rechts rijden en heb ik de heren van de voorkant kunnen kieken :) Ze leren ook nooit!

En wat 'specials':


Aardig verknutseld, er niet slechter op geworden. Was in ieder geval niet bij te houden.


Feestje in de binnenstad vanwege voetbal.


Tja..


Doener erbij?
No cars or passengers were brought in danger or damaged during these shootings. Only egos.
pi_89048846
Dat kenteken is natuurlijk geen geluk hè :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')