wordt het toch nog gezellig vanavondquote:
Ik hoorde alleen van tevoren echt verhalen dat mensen sprakeloos hebben zitten kijken, en dat had ik niet. Dat je met Streetview weinig kan, snap ik. Maar het was dus niet zo goed als ik had gehoord, en mijn computer is primaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thewildernessdowntown.com dus. Moet je wel google chrome hebben![]()
[..]
Wat had je qua interactie dan verwacht? ze gebruiken google streetview dus wat dat betreft is het redelijk beperkt.
En hoe "dat kwam bij jou niet binnen"? moet je een goede computer aanschaffen![]()
sommige mensen zijn nu eenmaal snel onder de indruk....die luisteren al ademloos naar een nieuwe singel van zanger rinusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen van tevoren echt verhalen dat mensen sprakeloos hebben zitten kijken, en dat had ik niet. Dat je met Streetview weinig kan, snap ik. Maar het was dus niet zo goed als ik had gehoord, en mijn computer is prima
Maar dat is natuurlijk logisch! Rinusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nu eenmaal snel onder de indruk....die luisteren al ademloos naar een nieuwe singel van zanger rinus
Maar dat doet iedereen, positief of negatief, ademloos ben je sowiesoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sommige mensen zijn nu eenmaal snel onder de indruk....die luisteren al ademloos naar een nieuwe singel van zanger rinus
daar heb je een punt.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Maar dat doet iedereen, positief of negatief, ademloos ben je sowieso
haha, deze moet gequoot wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt.....
Hee bol-wan,
jij stoere man!
heja heja ho!
vind ik ook B_W, dus doe ik dat ook voor je!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een punt.....
Hee bol-wan,
jij stoere man!
heja heja ho!
Echt welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
Fuck Lady Gaga, dit word het nieuwe Gay-Anthem
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:47 schreef antiroos het volgende:Haha nogal suffe webmaster van band Chiwawa heeft adressen aan elkaar gekoppeld waardoor muzieksamenstellers wereldwijd in elkaars mailbox..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:49 schreef antiroos het volgende:... Zitten te schreeuwen dat ze van de lijst afwillen. 70 mails and counting. Ik ga zo maar ff rond met kaas en worst. :-)
yup, Vanilla Twilight en minder bekend Strawberry Avalanche. Vanilla Twilight is nog een hitje geworden op 538quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
temper trapdas ook alweer even geleden...
doet me ineens aan owl city denken? heeft die nog een single uitgebracht na fireflies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |