abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:23:28 #76
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87794958
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:38 schreef needakill het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is de koning nou. :D Ik had een Armin Only: Mirage shirt aan en daaronder een wit t-shirt. Handtekeningen van: Myon & Shane 54, Dash Berlin, Alex MORPH, Orjan Nilsen en Markus Schulz :D
Ga je dat shirt nu verkopen?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:14:20 #77
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_87797152
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]



je mist nog de handtekening van Veersesmurf
:D
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:16:55 #78
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_87797245
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:05 schreef IceBeach het volgende:
Vond Armada Night beetje tegenvallen.. Vooral Armin die bijna alleen maar eigen nummers draaide. :')
Dash Berlin, Tenishia en Orjan Nilsen waren wel tof daarentegen. :)
Heb trouwens nergens een wolvenshirt gezien, maarja wat wil je met die drukte in de main. Waar was jij trouwens, Honda?
De meet was wel een faal idd :D het was daar ook zo vreselijk druk, maargoed niet minder om vermaakt :) Wellicht een 2e kans bij armin only, al zal het daar niet minder druk zijn :D

Held van de avond blijft toch Markus, na wat teleurstellende sets van TE en wat mindere gdjb worldtours heeft hij echt een heerlijke set weggegeven en dat in zo'n korte tijd. Ik vond Armin ook niet erg goed draaien, met name nummers van zijn album, maarja dat kun je verwachten op armada night, als hij het bij armin only maar beter afwisseld :+
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:41:28 #79
105311 Xantra
Cinematographer
pi_87798312
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat was mijn reactie nu ook op jouw post... Ik verwoord het alleen wat netter :D
HAHAHAHAHAHAHA

moest even hardop lachen ^O^
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:43:22 #80
105311 Xantra
Cinematographer
pi_87798406
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]

Mocht je een handtekening willen van een bekende hovenier, morgen zit ik in Middelburg om m'n fans wat handtekeningen te geven op harken, spa's en grasmaaiers ;)
we hebben onze eigen Matsoe Matsoe O+ :')
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:57:51 #81
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_87798990
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:16 schreef honda1990 het volgende:
De meet was wel een faal idd :D het was daar ook zo vreselijk druk, maargoed niet minder om vermaakt :) Wellicht een 2e kans bij armin only, al zal het daar niet minder druk zijn :D

Held van de avond blijft toch Markus [..]
Moet nog ff kijken of ik daar bij ga zijn. Dan moeten we maar een meet bij de ingang doen ofzo. :p
Markus heb ik gemist btw.. Zo ff de setjes terugluisteren.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_87800608
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Xantra het volgende:

[..]

we hebben onze eigen Matsoe Matsoe O+ :')
Dat is toch die knul van Oh Oh Cherso? :') daar wil ik liever niet mee geassocieerd worden :P
Verder zijn de reacties van die handtekeningen aardig lachwekkend, maar waarschijnlijk hebben wij die tijd een aantal jaar geleden ook allemaal gehad ;)

Om het maar weer even ontopic te houden: Wat vinden we van de nieuwe Once Upon A Night Vol 2?
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:45:03 #83
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_87800775
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Veersesmurf het volgende:
Verder zijn de reacties van die handtekeningen aardig lachwekkend, maar waarschijnlijk hebben wij die tijd een aantal jaar geleden ook allemaal gehad ;)
Dan moet ik je toch teleurstellen.... :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_87800784
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ga je dat shirt nu verkopen?
Tuurlijk niet.

Meest tegenvaller van de avond was toch wel Dash Berlin. Arrogante klootzak eerste klas en zijn set viel tegen. Beetje hitjes van andere draaien en alsnog zaten er geen knallers bij
pi_87800924
quote:
14.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:45 schreef jackson het volgende:

[..]

Dan moet ik je toch teleurstellen.... :)
Ga je me nu vertellen dat je niet stiekem handtekeningen van alle dj's van ANTR boven je bed heb hangen? Dat stelt me zeer teleur inderdaad ;)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_87814591
Jammer dat Myon & Shane54 zo vroeg moesten en dat het even duurde voordat je binnen was. De muziek van Dash Berlin is in princiepe niet erg om snel uit te mixen om door te gaan naar het volgende nummer. Setje was dus leuk. Armin vond ik beetje saai en erg druk. Markus Schulz was goed dansbaar. Daarna heb ik beetje heen en weer gelopen om van alles beetje te zien. Gemiddelde leeftijd was wel iets lager dan 'normaal' bij trancefeesten (waar ik tenminste ben geweest) en vrouw/man verhouding lag ook iets minder laag. :) Voor herhaling vatbaar.
pi_87818667

Tof kijkje achter de schermen ^O^
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:01:11 #88
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_87823985
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 01:20 schreef hp22 het volgende:

Tof kijkje achter de schermen ^O^
Ik had het gezien op tv inderdaad. Is wel een geschikte peer die Fedde. Als ik het zo hoor en bekijk pakt hij het wel slim aan :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_87857440
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef FastFox91 het volgende:
Jammer dat Myon & Shane54 zo vroeg moesten en dat het even duurde voordat je binnen was. De muziek van Dash Berlin is in princiepe niet erg om snel uit te mixen om door te gaan naar het volgende nummer. Setje was dus leuk. Armin vond ik beetje saai en erg druk. Markus Schulz was goed dansbaar. Daarna heb ik beetje heen en weer gelopen om van alles beetje te zien. Gemiddelde leeftijd was wel iets lager dan 'normaal' bij trancefeesten (waar ik tenminste ben geweest) en vrouw/man verhouding lag ook iets minder laag. :) Voor herhaling vatbaar.
Markus Schulz zijn set was baas. Heb nog een klein beetje van Signum gezien. Bij W&W zat ik gezellig in het rokershok. En bij Sean Tyas stond ik op het balkon te springen.

Dit is dus één van mijn filmpjes
pi_87860855
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 01:28 schreef needakill het volgende:

[..]

Markus Schulz zijn set was baas. Heb nog een klein beetje van Signum gezien. Bij W&W zat ik gezellig in het rokershok. En bij Sean Tyas stond ik op het balkon te springen.

Dit is dus één van mijn filmpjes
Ben zo blij dat de sets zijn opgenomen. Markus terugluisteren. :9
Mooie spot om te staan heb je daar zeg. Vrij uniek.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:57:35 #91
105311 Xantra
Cinematographer
pi_87862312
Ik zie rechts op youtube DaantjeOnly, jammer dat die zich niet meer laat zien hier.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_87862443
Daar dacht ik laatst nog aan (dat ze zich niet meer laat zien ;) ) en hetzelfde geld voor m-kay, marksman_x en tom-s. jammer hoor -O-
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:09:30 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_87862582
Mee eens! Vroeger was ook alles beter.... *zucht*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_87862854
We worden oud... ;(

Fabric 53 - Mixed by Surgeon _O_
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_87865376
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:40 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ben zo blij dat de sets zijn opgenomen. Markus terugluisteren. :9
Mooie spot om te staan heb je daar zeg. Vrij uniek.
Ik heb er wel veel moeite voor gedaan voor die plek.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:23:47 #96
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_87865751
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:57 schreef Xantra het volgende:
Ik zie rechts op youtube DaantjeOnly, jammer dat die zich niet meer laat zien hier.
Dat deed ze toch niet meer omdat we kritisch werden over het downloadgebeuren, en dat ze voelde dat ze zich teveel moest verdedigen ofniet?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:43:55 #97
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_87866318
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat deed ze toch niet meer omdat we kritisch werden over het downloadgebeuren, en dat ze voelde dat ze zich teveel moest verdedigen ofniet?
We zijn geen kleine kinderen toch? Meningen kunnen verschillen, dat snapt iedereen hier prima denk. Kan me niet voorstellen dat het een groot issue is geweest.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_87866330
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat deed ze toch niet meer omdat we kritisch werden over het downloadgebeuren, en dat ze voelde dat ze zich teveel moest verdedigen ofniet?
Daar had Armin het toevallig ook weer over tijdens het ADE

http://www.nu.nl/muziek/2(...)es-auteursrecht.html
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_87866637
Toch wil hij opkomen voor zichzelf en zijn collega’s. ''Iedereen roept dat illegaal downloaden gewoon moet kunnen, maar wij proberen plaatjes te verkopen om te kunnen eten. Zelfs ik kan tegenwoordig niet meer leven van de inkomsten van mijn auteursrechten.’’

Ach knul toch, ik heb hier nog een halve tosti liggen mocht je honger hebben :{

Meneer vliegt in een privejet de wereld over, maar kan niet rondkomen van zijn auteursrechten. Dat is exact wat Sargentini probeerde te zeggen toen ze het had over ''Accepteer dat de wereld is veranderd en bedenk creatieve oplossingen.’’
Meneer van Buuren heeft dat gedaan, heeft het toch wel redelijk voor elkaar, maar loopt toch te zeuren over z'n auteursrechten. Het is een principekwestie, dat begrijp ik wel, maar hier krijg ik een beetje de kriebels van :%
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:15:04 #100
105311 Xantra
Cinematographer
pi_87867216
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat deed ze toch niet meer omdat we kritisch werden over het downloadgebeuren, en dat ze voelde dat ze zich teveel moest verdedigen ofniet?
Ok wist ik niet, was der ineens kwijt :)
Maar dan heeft ze het op dat gebied niet moeilijk gehad hier, want toen zij der bij kwam, kochten de toen nog 'regulars' in dit topic heeeeeel veel vinyl kan ik je zeggen!

Ik dacht meer dat ze weg was, omdat ze bij Armada werkte en alles wilde verdedigen wat mensen en vooral ik voor negatiefs te melden hadden hier over meneer van Buuren.

Trouwens de eerste keer dat ik het eens ben met een statement van GroenLInks :')
Ik vind het wel een beetje schijnheilig van Armin, vroeger riep hij en andere trancebazen zoals Tiësto dat ze alles te danken hadden aan internet/downloaden en nu gaat ie moeilijk doen.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')