abonnement Unibet Coolblue
pi_115973343
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:18 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee die link moet ook weg hoor! Anders kun je in het originele topic achterhalen wie het getypt heeft, en dat kan echt niet! Schending van de privacy! En eigenlijk moet de hele tekst gewoon weg, je kan immers via Google ook achterhalen wie het dan getypt heeft! Ik stel voor dat alle originele spelfouten voortaan in deze vorm worden gepost in het topic:

[..]

Ik zeg juist dat het me niet uitmaakt als mensen het gaan zoeken via de zoekmachine van FOK! of wat dan ook. Dan doen ze zich tenminste moeite ervoor, en dan is het niet om die persoon te pissen te zetten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef Bart het volgende:

[..]

Ja, een quote hakt er wel flink in! De mentale schade is nagenoeg niet te overzien.
Ik probeer hier serieus te overleggen, en jij drijft de spot met me...
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:23:54 #127
42184 crew  DaMart
pi_115973504
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar straks sta ik hier weer, en een volgende keer weer. Heb daar geen zin in. Overigens is het bij mij ook persoonlijke problemen die mee spelen etc maar die zijn persoonlijk en deel ik liever niet. Gezien dat dan ook weer overal gepost gaat worden. Nu ben ik al wat meer afgekoeld dan dat ik dat vanmiddag was, en vanmiddag heb ik me dan ook flink laten gaan. Maar mensen kunnen persoonlijk ook van alles mee maken, en dan kan je deze kleine dingen niet gebruiken die hakken er gewoon in.
Iedereen loopt altijd wel een risico om gequoot te worden, niet alleen in het origneletaalfoutentopic. En je kunt je er druk over maken, maar je kunt je ook afvragen of dat het waard is. Meestal niet, namelijk ;).

Je zou er ook gewoon om kunnen lachen of misschien iets van leren, natuurlijk.

En ook als je geen quote-alert krijgt, sluit dat natuurlijk niet uit dat iemand je ergens quoot.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:24:15 #128
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115973519
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat het me niet uitmaakt als mensen het gaan zoeken via de zoekmachine van FOK! of wat dan ook. Dan doen ze zich tenminste moeite ervoor, en dan is het niet om die persoon te pissen te zetten.
Weer zo'n redenatie van niets. Ze doen er moeite voor, dus dan is het niet om die persoon uit te lachen? Ik kan heel goed iemand uitlachen als er ik moeite voor heb moeten doen hoor. Geen probleem. Dus die illusie van je is bij dezen ook de wereld uit.
quote:
[..]

Ik probeer hier serieus te overleggen,
Nee.
quote:
en jij drijft de spot met me...
Ja.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115973647
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Iedereen loopt altijd wel een risico om gequoot te worden, niet alleen in het origneletaalfoutentopic. En je kunt je er druk over maken, maar je kunt je ook afvragen of dat het waard is. Meestal niet, namelijk ;).

Je zou er ook gewoon om kunnen lachen of misschien iets van leren, natuurlijk.

En ook als je geen quote-alert krijgt, sluit dat natuurlijk niet uit dat iemand je ergens quoot.
Ik ben nog nooit buiten KLB gequote behalve hier dan... En ik wil geen herhaling van vanmiddag.

quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Bart het volgende:

[..]

Weer zo'n redenatie van niets. Ze doen er moeite voor, dus dan is het niet om die persoon uit te lachen? Ik kan heel goed iemand uitlachen als er ik moeite voor heb moeten doen hoor. Geen probleem. Dus die illusie van je is bij dezen ook de wereld uit.

[..]

Nee.

[..]

Ja.
Serieus man, doe serieus of blijf weg. Waar het me om gaat is dat niemand me lastig valt en dat mijn naam niet te zien is, en het liefst zou ik de locatie van post ook afgeschermd hebben. Nee het allerliefst zou ik gewoon op een lijstje staan van mensen die niet in dat topic willen komen. Maar goed als dat allemaal niet kan op zijn minst dan geen quote alert.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:27:27 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_115973719
Dan schakel je je quote-alerts uit. Is dat nou zo moeilijk? Dat is al tig keer tegen je gezegd vandaag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_115973981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Dan schakel je je quote-alerts uit. Is dat nou zo moeilijk? Dat is al tig keer tegen je gezegd vandaag.
Nee want dan krijg ik ze helemaal niet meer, en de functie is voor mij wel fijn in KLB. Die functie is er gekomen, en dan moeten ze met dit topic sowieso rekening houden met die functie. Want dit zal niet de laatste keer zijn dat er misschien iets van gezegd worden, er zullen ook wel andere zijn die het ook niet leuk vinden. Of liever met rust gelaten worden.

Dit komt gewoon door die nieuwe functie die wel handig is voor iedereen, alleen in dit geval niet.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:32:15 #132
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974015
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:26 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit buiten KLB gequote behalve hier dan...
He meid toch, best eng die wereld buiten KLB.
quote:
En ik wil geen herhaling van vanmiddag.
Nou, je hebt het vast nog niet eerder gehoord vandaag, maar het schijnt dat je quote-alerts kan uitschakelen *O*. En je kan ook gewoon geen originele spelfouten maken! En als klap op de vuurpijl kan je ook gewoon niet op FOK! posten! Drie fantastische oplossingen voor je om herhalingen van dit stressvolle incident te voorkomen. Succes ermee O+.
quote:
[..]

Serieus man, doe serieus of blijf weg. Waar het me om gaat is dat niemand me lastig valt en dat mijn naam niet te zien is, en het liefst zou ik de locatie van post ook afgeschermd hebben. Nee het allerliefst zou ik gewoon op een lijstje staan van mensen die niet in dat topic willen komen. Maar goed als dat allemaal niet kan op zijn minst dan geen quote alert.
Zie bovenstaand. En niemand valt je lastig hoor. Eerder andersom.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115974334
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:32 schreef Bart het volgende:

[..]

He meid toch, best eng die wereld buiten KLB.

[..]

Nou, je hebt het vast nog niet eerder gehoord vandaag, maar het schijnt dat je quote-alerts kan uitschakelen *O*. En je kan ook gewoon geen originele spelfouten maken! En als klap op de vuurpijl kan je ook gewoon niet op FOK! posten! Drie fantastische oplossingen voor je om herhalingen van dit stressvolle incident te voorkomen. Succes ermee O+.

[..]

Zie bovenstaand. En niemand valt je lastig hoor. Eerder andersom.
Jawel ik ondervindt hinder als mijn post daar terecht komt, dat lijkt me duidelijk. Verder ben jij niet de mod van hier, dus je toon mag wel wat minder. En voor de 5de keer de quote functie blijft een handige tool waar ik gebruik van wil maken. Ga dan zeuren bij Danny dat ze het zo moeten instellen dat ik het kan uitschakelen voor bepaalde subfora.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:36:53 #134
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974348
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:31 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee want dan krijg ik ze helemaal niet meer, en de functie is voor mij wel fijn in KLB. Die functie is er gekomen, en dan moeten ze met dit topic sowieso rekening houden met die functie. Want dit zal niet de laatste keer zijn dat er misschien iets van gezegd worden, er zullen ook wel andere zijn die het ook niet leuk vinden. Of liever met rust gelaten worden.

Dit komt gewoon door die nieuwe functie die wel handig is voor iedereen, alleen in dit geval niet.
Oeh oeh oeh ik bedenk net nog een oplossing voor je! Als je een quote-alert ziet komen, die niet uit het vertrouwde KLB komt, en je geen zin hebt in al die slimme mensen om je heen, dan kun je snel op 'sluiten' klikken! In plaats van dus op de quote klikken zodat je in die enge fora terecht komt :o. Handig he? *O*
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115974382
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:36 schreef Bart het volgende:

[..]

Oeh oeh oeh ik bedenk net nog een oplossing voor je! Als je een quote-alert ziet komen, die niet uit het vertrouwde KLB komt, en je geen zin hebt in al die slimme mensen om je heen, dan kun je snel op 'sluiten' klikken! In plaats van dus op de quote klikken zodat je in die enge fora terecht komt :o. Handig he? *O*
Ik ben hier om serieus erover te praten, niet om naar de voorstelling van een clown te kijken.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:38:21 #136
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974448
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Jawel ik ondervindt hinder als mijn post daar terecht komt, dat lijkt me duidelijk.
Nee, jij ondervind hinder doordat je je druk maakt om niets.
quote:
Verder ben jij niet de mod van hier, dus je toon mag wel wat minder.
Oh, jij bent wel de mod hier?
quote:
En voor de 5de keer de quote functie blijft een handige tool waar ik gebruik van wil maken. Ga dan zeuren bij Danny dat ze het zo moeten instellen dat ik het kan uitschakelen voor bepaalde subfora.
Want ik ben degene die komt klagen dat ie last heeft van die quote-alert? :')
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:39:11 #137
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974508
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:37 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben hier om serieus erover te praten, niet om naar de voorstelling van een clown te kijken.
Prima, neem mijn een van mijn vier oplossingen dan serieus. Dan is het hele probleem namelijk opgelost.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115974551
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:38 schreef Bart het volgende:

[..]

Nee, jij ondervind hinder doordat je je druk maakt om niets.

[..]

Oh, jij bent wel de mod hier?

[..]

Want ik ben degene die komt klagen dat ie last heeft van die quote-alert? :')
Nee maar de mod die hier zit is behulpzaam en heeft niet z'n vervelende toon als jij dat hebt. Van jou zou je op zijn minst moeten verwachten dat je je het goeie voorbeeld geeft. Nou dan is jouw oplossing om de quote alert uit te zetten verworpen. Want dat gaat niet op de manier zoals ik dat wil.

quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef Bart het volgende:

[..]

Prima, neem mijn een van mijn vier oplossingen dan serieus. Dan is het hele probleem namelijk opgelost.
Een oplossing is pas een oplossing als beide partijen het ermee eens zijn. Als iemand een stuk vlees koopt in de supermarkt en er zit een naald in, kan je ook zeggen. 'Ja controleer in het vervolg dan even op naalden. Opgelost!

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 22:40:37 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:41:00 #139
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974611
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee maar de mod die hier zit is behulpzaam en heeft niet z'n vervelende toon als jij dat hebt.
Damart is dan ook een baas O+ _O_.
quote:
Van jou zou je op zijn minst moeten verwachten dat je je het goeie voorbeeld geeft.
Waarom? Ik was hier toch niet de mod, zoiets vertelde iemand me net.
quote:
Nou dan is jouw oplossing om de quote alert uit te zetten verworpen. Want dat gaat niet op de manier zoals ik dat wil.
Oh niet zoals jij wil! Begin je eigen forum.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:42:22 #140
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974680
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Een oplossing is pas een oplossing als beide partijen het ermee eens zijn. Als iemand een stuk vlees koopt in de supermarkt en er zit een naald in, kan je ook zeggen. 'Ja controleer in het vervolg dan even op naalden. Opgelost!
Metaforen zijn niet je sterkste kant he?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115974700
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Bart het volgende:

[..]

Damart is dan ook een baas O+ _O_.

[..]

Waarom? Ik was hier toch niet de mod, zoiets vertelde iemand me net.

[..]

Oh niet zoals jij wil! Begin je eigen forum.
Een agent in burger moet toch ook het goeie voorbeeld geven? Maar inderdaad misschien geldt dat niet voor modjes.


quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Bart het volgende:

[..]

Metaforen zijn niet je sterkste kant he?
Het is geen metafoor het is precies zoals ik het zeg. Dan kan je overal wel zeggen 'doe dit doe dat het is opgelost.'

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 22:43:02 ]
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:47:55 #142
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115974979
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Een agent in burger moet toch ook het goeie voorbeeld geven? Maar inderdaad misschien geldt dat niet voor modjes.
Misschien niet, want:
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:41 schreef Bart het volgende:
Ik was hier toch niet de mod, zoiets vertelde iemand me net.
quote:
Het is geen metafoor het is precies zoals ik het zeg. Dan kan je overal wel zeggen 'doe dit doe dat het is opgelost.'
Oh, je bedoelt dingen als 'doe mijn naam weghalen dan is het opgelost'? Ja dat is inderdaad wel asociaal hoor. Andere mensen die gewoon maar even van je verwachten dat je doet wat ze zeggen, hoe durven ze!

Oh wacht, dat deed je zelf.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115975272
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:47 schreef Bart het volgende:

[..]

Misschien niet, want:

[..]

[..]

Oh, je bedoelt dingen als 'doe mijn naam weghalen dan is het opgelost'? Ja dat is inderdaad wel asociaal hoor. Andere mensen die gewoon maar even van je verwachten dat je doet wat ze zeggen, hoe durven ze!

Oh wacht, dat deed je zelf.
Nee ik mag dit want ik heb er hinder door en het is iets dat mij aangaat. Overigens beargumenteer jij met hetzelfde als ik, dus op dat gebied staan we dan schaakmat.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:56:18 #144
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115975416
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik mag dit want ik heb er hinder door en het is iets dat mij aangaat.
Dan mag ik dit ook volgens jouw argumentatie, ik heb immers hinder van jou.
quote:
Overigens beargumenteer jij met hetzelfde als ik, dus op dat gebied staan we dan schaakmat.
Pat. Iets met metaforen enzo. En ik ben blij dat je inziet dat ik hetzelfde argumenteer als jij, dat was namelijk ook precies mijn doel. Heeft me trouwens wel wat moeite gekost om je zover te krijgen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115975580
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Dan mag ik dit ook volgens jouw argumentatie, ik heb immers hinder van jou.

[..]

Pat. Iets met metaforen enzo. En ik ben blij dat je inziet dat ik hetzelfde argumenteer als jij, dat was namelijk ook precies mijn doel. Heeft me trouwens wel wat moeite gekost om je zover te krijgen.
Als je hinder van mij hebt dan spijt me dat zeer. We kenden elkaar niet en ik ben hierheen gelokt door quote alert, echter wil ik hem niet uitschakelen, omdat het een algemene tool is, iets dat voor iedereen handig is. Echter wil ik hier niet gequote worden, of dat mijn naam wordt vermeld. Dan lijkt het alsof ik belachelijk word gemaakt, wat ik hier ook wordt.

Nu is een naam niet perse nodig voor dit topic, sterker nog het zou van meer respect getuigen, en benadrukken wat in de OP staat.

Verder had jij nooit hinder van mij gehad als ik niet werd opgetrommeld door de quote alert. Dus als ik niet was gequote dan had jij geen hinder van mij en dan had ik geen hinder om hier te hoeven posten. Met andere woorden ligt de fout dan niet bij mij maar bij de gene die mij gequote heeft zonder mijn naam weg te halen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:03:15 #146
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115975731
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:59 schreef Argo het volgende:
Dan lijkt het alsof ik belachelijk word gemaakt,
Lijkt ja. Is echter niet zo. Dat zit tussen je oren.
quote:
Verder had jij nooit hinder van mij gehad als ik niet reageerde op de quote alert.
Fixed. Voortaan dus niet meer reageren, iedereen happy. Maar die oplossing droeg ik net ook al aan. Werd echter niet serieus genomen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115975825
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:03 schreef Bart het volgende:

[..]

Lijkt ja. Is echter niet zo. Dat zit tussen je oren.

[..]

Fixed. Voortaan dus niet meer reageren, iedereen happy. Maar die oplossing droeg ik net ook al aan. Werd echter niet serieus genomen.
Nee het is mijn opvatting en blijft mijn opvatting. Ik zeg lijkt omdat ik de mensen die de OP geschreven hebben niet zo zeer direct wil kwetsen. Maar als ik naar de praktijk kijk dan lijkt het erop dat de praktijk anders ligt dan dat wat in de OP staat.

En om te zeggen dat dan iedereen happy is, dat is bullshit, want ik ben dan niet happy. Jij bent dan happy ja. Naam veranderen dan ben ik happy en heb jij geen last van mij.

Niet reageren is ook geen optie want ik reageer op het feit dat ik een quote alert krijg. Had ik die niet gekregen had ik ook niets gedaan. Als iemand jouw naam roept, kijk je hoogst waarschijnlijk ook wel om.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:10:44 #148
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115976049
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee het is mijn opvatting en blijft mijn opvatting. Ik zeg lijkt omdat ik de mensen die de OP geschreven hebben niet zo zeer direct wil kwetsen. Maar als ik naar de praktijk kijk dan lijkt het erop dat de praktijk anders ligt dan dat wat in de OP staat.
Inderdaad, lijkt.
quote:
En om te zeggen dat dan iedereen happy is, dat is bullshit, want ik ben dan niet happy. Jij bent dan happy ja. Naam veranderen dan ben ik happy en heb jij geen last van mij.
Maar dan ben ik niet happy. Dan moet ik de naam verwijderen. Ik heb dingen in mijn leven meegemaakt waardoor ik niet goed tegen verwijderen van dingen kan. Dat moet je maar respecteren. En waarom zou jij niet happy zijn als je een quote-alert krijgt die je vervolgens negeert?
quote:
Niet reageren is ook geen optie want ik reageer op het feit dat ik een quote alert krijg. Had ik die niet gekregen had ik ook niets gedaan. Als iemand jouw naam roept, kijk je hoogst waarschijnlijk ook wel om.
Kijken is wat anders dan een post typen. Newsflash: je hóéft niet te reageren he.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115976111
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:10 schreef Bart het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt.

[..]

Maar dan ben ik niet happy. Dan moet ik de naam verwijderen. Ik heb dingen in mijn leven meegemaakt waardoor ik niet goed tegen verwijderen van dingen kan. Dat moet je maar respecteren. En waarom zou jij niet happy zijn als je een quote-alert krijgt die je vervolgens negeert?

[..]

Kijken is wat anders dan een post typen. Newsflash: je hóéft niet te reageren he.
Als je kijkt reageer je al gauw.

Verder doe je me best wel pijn en vind ik dat niet tof. Hou toch gewoon een beetje je respect. Het is hier aan de lokale mod om het op te lossen. Hou jij je maar bezig met je eigen forum of vraag overplaatsing aan.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:16:04 #150
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115976261
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef Argo het volgende:

[..]

Als je kijkt reageer je al gauw.
Als je jezelf niet kan beheersen misschien.
quote:
Verder doe je me best wel pijn en vind ik dat niet tof. Hou toch gewoon een beetje je respect.
Wie zegt dat jij mij geen pijn doet? Ik werd zojuist voor clown uitgemaakt. Je schold in het andere topic met kanker. Hoe durf jij dan tegen mij te zeggen dat ik respect moet hebben?
quote:
Het is hier aan de lokale mod om het op te lossen.
Ik denk gewoon mee en geef je ook oplossingen. Maar dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
quote:
Hou jij je maar bezig met je eigen forum
Ik kan meerdere dingen tegelijk doen, ik hoef me niet te beperken tot één forum en schiet niet in de stress buiten mijn eigen stekkie.
quote:
of vraag overplaatsing aan.
Geen behoefte aan. Kan ik zo nu en dan KLB-user zijn.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')