abonnement Unibet Coolblue
  Jubileum moderator zondag 26 mei 2002 @ 21:04:39 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4336094
Vervolg op Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!

19 juli 2002: otisclub (papa)
12 augustus 2002: Illogical (papa)
13 augustus 2002: gebruikersnaam
20 augustus 2002: Moussy
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje

Babietjes:
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 31-05-2002 15:28]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 mei 2002 @ 21:25:03 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_4336396
Valt eigenlijk nog weinig nieuws te melden

Freek zijn suikerspiegel is nog niet wat het moet zijn en het schommelt een beetje. Freek wordt nu om de 2 uur gevoerd om te kijken of dat wat verandering opleverd. Leah maakt het goed maar heeft nog steeds behoorlijk last van de Keizersnede. Ze ging zo wel een sigaretje roken

I'm getting too old for this....
  zondag 26 mei 2002 @ 21:27:45 #3
545 dop
:copyright: dop
pi_4336429

BO

[Dit bericht is gewijzigd door dop op 27-05-2002 09:33]

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_4336455
Mooie foto!!!
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2002 @ 21:35:21 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_4336555
Wat een bijdehand smoeltje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator zondag 26 mei 2002 @ 21:37:27 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4336610
Wat een mooie blauwe ogen!!! Wauw!

Doe je Leah de groetjes Voc als je haar weer spreekt en zeg maar dat we snel een foto van de nieuwe wereldbewoner willen zien.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 mei 2002 @ 21:38:25 #7
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_4336630
Ik wil ook babietjes maken, wie bied zich aan als vrijwilligster??
  Jubileum moderator zondag 26 mei 2002 @ 21:44:51 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4336748
quote:
Op zondag 26 mei 2002 21:38 schreef WiXX het volgende:
Ik wil ook babietjes maken, wie bied zich aan als vrijwilligster??
Als je de eerdere delen trouw had doorgelezen had je kunnen begrijpen dat deze opmerking niet voor iedereen hier zo grappig is.
Ik denk dat je het waarschijnlijk niet zo bedoeld maar ik wil je toch vragen om onzin in het onzinforum te houden en niet in topics waar het eigenlijk niet zo op zijn plaats is.

Dank je wel.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_4336863
Die fotootjes van Alicia zijn ook zo heel erg snoepig!!
Wat een heerlijk kleintje om te zien, en wat lijkt dat al weer lang geleden...............
Vandaag weer met weemoed een hele doos kleine kleertjes op zolder gezet

Esther is alweer bijna een half jaar oud nu, Het gaat geweldig met haar en het is echt waar, het is iedere nieuwe dag nog leuker dan de vorige!!!!
Ze slaapt nu door van 's avonds 7 tot de volgende ochtend 6 dus papa en mama hebben veeeeel tijd voor zichzelf en elkaar!

Nog even een recent fotootje:

Zolang er was is, is er leven.
pi_4336977
Bo kruipt/tijgert nu dus achteruit.Ze word soms erg driftig hierom omdat ze vooruit wil en maar niet snapt dat ze achteruit gaat. De speeltjes die ze wil pakken verdwijnen dan steeds verder uit haar zicht. Soms begint ze dan ook driftig op de grond te slaan. Hier kon ze dus niet verder (foto boven) omdat ze anders onder de bank zou verdwijnen:) Ze dweilt nu dus heel de kamer rond. En als ze het zat is (want ze kan nog niet van buik op rug rollen) Dan gaat ze gewoon huilen

Wat is Esther gegroeit joh. Wat een mooi smoeltje!!!

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 26-05-2002 22:02]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_4337037
Dankje Jessie! Bo gaat ook zo hard he, al dweilen door de kamer.... !

Dat doet Esther nog niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik haar niet zo graag op de grond leg omdat we een hond hebben die nogal wat haar laat vallen. Maarja, ik moet er toch maar es aan gaan beginnen....

Zolang er was is, is er leven.
pi_4337090
Hahaha Dinus, had ik eerst ook (wij hebben 2 katten en daar valt niet tegenop te stofzuigen, en al was dat wel het geval dan wilde ik dat niet ) Dus legdde ik haar braaf op een boxkleed. Tja daar rolde ze dan binnen een minuut weer vanaf. Heeft geen nut dus.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zondag 26 mei 2002 @ 22:05:51 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4337120
Wat een pittig koppie heeft Esther! En wat heeft ze een kleurige kinderstoel!

Eva slaapt nu ook (bijna) elke nacht door, wat is dat heerlijk zeg!! Ik voel me weer helemaal mens!
Die operatie heeft echt geholpen, ze is echt een vrolijk grietje. Ze stapt aan mijn handen de kamer rond, tijgeren en/of kruipen kan ze nog steeds niet maar ze wil dan ook alleen maar lopen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 26 mei 2002 @ 22:09:16 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4337190
quote:
Op zondag 26 mei 2002 22:04 schreef jessie het volgende:
Hahaha Dinus, had ik eerst ook (wij hebben 2 katten en daar valt niet tegenop te stofzuigen, en al was dat wel het geval dan wilde ik dat niet ) Dus legdde ik haar braaf op een boxkleed. Tja daar rolde ze dan binnen een minuut weer vanaf. Heeft geen nut dus.
Wij hebben 4 katten en stofzuigen ons suf. Eva boeit het echt niet want die hobbelt rustig naar een kat toe, pakt hem met 2 handen beet en stopt een stuk vacht, oor of staart in haar mond. Kattenknuffels noemen we dat.
Ach fris is anders maar dood zal ze er niet van gaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 mei 2002 @ 22:09:16 #15
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4337191
Oeh, wat een mooie meisjes zijn jullie! Willen jullie soms verkering met een stoere jongen die al goed kan fietsen?

* Christan heeft gisteren met een heel lief meisje in bad gezeten! Nee, daar heb ik (nog) geen foto van

  FOK!fossiel zondag 26 mei 2002 @ 22:13:50 #16
2628 Karin
pi_4337270
Geweldig leuk al die foto's weer

Meer! Meer!

pi_4337273
Fijn dat Eva weer (bijna) elke nacht doorslaapt. En fijn dat je al merk dat de operatie goed geholpen heeft. Door die gebroken nachten zullen jullie er af en toe ook wel helemaal doorheen gezeten hebben. Bo sliep na een aantal weken al gelijk door. Dus wij hadden veel geluk. Nu word ze heel soms (zoals afgelope nacht) Ineens midden in de nacht wakker en huilt dan hard. Lijkt wel op een droom ofzo. Ik haal haar en dan even uit en dan houd ze me stevig vast en word weer rustig daarna slaapt ze weer verder. Dacht eerst dat het pijn was ofzo (van dat plekje in keel waar ik eerder over schreef) maar als het pijn was zou ze na een knuffel niet rustig worden.
Morgen naar consultatieburo. Ben benieuwd wat dat plekje nou is.
Ze eet sinds 2 dagen nou pap (rijstebloem in fles) Vind dit bere lekker. Alleen wat een werk joh om dat te geven. Pfff dan zie pas hoeveel er in zo'n fles zit en dat moet allemaal via zo'n klein lepeltje naar binnen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_4337305
Bo wil wel Christan, maar dan niet meer met andere meissies in bad he
Wat een stoere foto, wat een knap ventje!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 26 mei 2002 @ 22:29:35 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4337504
Afgelopen donderdag was ik getuige toen een vriendin van mij ging (her)trouwen. Een stralende overgelukkige bruid en een net zo gelukkige bruidegom en wat was ik trots dat ik mocht getuigen. Vooral met haar heb ik veel lief en leed gedeeld en samen hebben we menig traantje gelaten. En toen ze me vroeg om te getuigen waren die traantjes er ook!

Gisteren was het kerkelijk huwelijk in een schitterend kapelletje in Limburg waar ik als enige niet familie-lid zijnde aanwezig mocht zijn. Na de ontroerende inzegening waar haar (nu hun) vier kinderen behoorlijk bij betrokken waren volgde het diner wat behalve ontzettend lekker ook nog eens heel gezellig was!

Na afloop van het diner kregen we allemaal een door haar zelf gebakken koekje waar een stukje opgerold papier inzat. We kregen de boodschap mee dat we het koekje niet op hoefde te eten maar dat we wel de boodschap moesten lezen. Op mijn stukje papier stond "hebben jullie het nog niet door" en ik keek naar haar.. vroeg niks maar ik denk dat mijn natte ogen duidelijk genoeg waren.. en overgelukkig knikte ze.. ze is zwanger, heel bewust zwanger van haar 5e kindje!

Ook hun "voorbereiding" is lang geweest; ze heeft een ziekte waarvoor ze medicijnen moest slikken en het heeft een jaar geduurd voordat haar lichaam schoongenoeg was om in verwachting te mogen raken.

Maar wat ben ik blij dat ik behalve te mogen getuigen op het stadhuis ook getuige mocht zijn bij het ontvangen van deze blijde boodschap!!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 26 mei 2002 @ 22:31:09 #20
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_4337532
quote:
Op zondag 26 mei 2002 22:16 schreef jessie het volgende:
Bo wil wel Christan, maar dan niet meer met andere meissies in bad he
Mag dat echt niet meer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 26 mei 2002 @ 22:33:31 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4337575
quote:
Op zondag 26 mei 2002 22:29 schreef just me het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik behalve te mogen getuigen op het stadhuis ook getuige mocht zijn bij het ontvangen van deze blijde boodschap!!
Wat een prachtig verhaal, just me! Ik kan me die tranen goed voorstellen hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 mei 2002 @ 12:25:47 #22
8885 moralia
Grip op je zak
pi_4342804
Vervolg "moralia-beval-soap":

Nee nog geen baby in zicht. Wel vannacht krampen in mn buik en mn harde buiken doen meer zeer en mn slijmprop is er (gedeeltelijk? hoe groot is zo'n ding?) uit. Dus zou het einde in zicht zijn?

Zo niet dan mag ik morgenmiddag weer gewoon naar de verloskundige............

I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  maandag 27 mei 2002 @ 12:32:43 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_4342895
Ik ben net in mijn lunchpauze even snel naar de tijdschriftenhandel hiernaast gerend. Ik las op een lotgenoten forum dat een interessant stuk in de margriet van vorige week zou staan.
Kom ik daar.. De nieuwe al in de schappen.. Maar even gevraagd en ze had nog een oude liggen.
Er zit een bijlage in "als kinderen krijgen niet vanzelf gaat"

Jullie snappen dat ik de rest van m'n lunchpauze zit te lezen..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_4343252
Moralia wat spannend!!!! Bij mij begon het met het verliezen van de slijmprop. Soms kan het ook nog dagen duren. Maar ik duim weer mee dat het dan nu toch echt gaat beginnen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_4343799
Nou vandaag naar het consultatieburo geweest. Bo is weer 2 cm gegroeit is nu 65,5 cm en een halve kilo aangekomen. Weegt nu 6450 gram.
Die troela daar kon niet in haar keeltje kijken. Deed er ook amper moeite voor. Zei toen dat ik voor mijn eigen geruststelling wel naar de dokter kon maar dat het niet nodig was want ze was toch niet ziek verder. (had net nog verteld dat ze pijn aangaf enzo) Haar even duidelijk gemaakt dat ik inderdaad naar de dokter zou gaan maar niet voor me eigen geruststelling maar omdat Bo pijn aangeeft en omdat het toch niet zo normaal is dat er een witte soort blaar/aft in haar mond zit. Ook gezegd het jammer te vinden omdat we eigenlijk hier naartoe kwamen voor dat ding. En niet voor de complimentjes van "oh wat doet ze dit goed en oh wat doet ze dat goed". We zijn denk ik nog geen 5 minuten binnen geweest. Daarvoor was er iemand zeker 20 min binnen. Denk dat ze de wachttijd wilde inhalen. Laatste keer dus dat we daar geweest zijn. Ga er nu echt alleen nog heen als we bij de arts moeten zijn of voor haar prikken. Ze vertelde verder ook niks over het voedingsschema ofzo. Toen ik Bo alweer aan het aankleden was dacht ik "shit ze is alweer bijna 6 maanden dan moet ik geloof ik op andere voeding over". Bendat toen nog even na gaan vragen. "oh ja dan moet je over op opvolgmelk" zei ze. Nou ja was er dus weer niet echt enthousiast over. De oma's hadden me al gewaarschuwd voor het consultatieburo, maar ik wilde het zelf ontdekken. Weet nu precies wat ze bedoelen
Zou hehe dat is er weer uit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')