abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 20:52:50 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_95137455
Ik erger me nu gewoon zelf aan die vele " ;) " die ik hierboven heb gepost _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_95137611
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik erger me nu gewoon zelf aan die vele " ;) " die ik hierboven heb gepost _O-
quote:
12s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt wel irritant _O- :D Even proberen te rusten als je bijna dood bent? Stáán er weer 2 van die klootzakken voor je neus... *zucht*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las net dit op een website, dus als het klopt gaat het niet oneindig door.
Heb daarnet Tribunal en Bloodmoon geinstalleerd, ben nu een slapen (woon in Azie), zal morgen avond eens kijken naar de Overhaul.
pi_95138039
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_95179807
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben inmiddels als het goed is van de assassins af:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik dit typ ben ik de overhaul aan het installeren. Als dat allemaal werkt zal ik wat screenshots voor jullie maken, en daarna op zoek gaan naar Goldbrand. :-)
pi_95181588
Overhaul is fucking mooi. :9 Aangezien ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb, heb ik morrowind + overhaul ook maar weer erop gezet. Leuke van dat gras is dat ik die gast in Seyda Neen die vermoord was niet kon vinden. :') Liep hem straal voorbij omdat hij in het gras lag. :P
pi_95185992
Heb net de overhaul geinstalleert, maar helaas loopt Morrowind er niet echt soepel meer door. Gezien het feit ik gewoon lekker door wil spelen, zonder zeeziek te worden, ben ik nog aan het spelen met de kwaliteit van de Overhaul graphics.

Dus die screenshots komen wel een andere keer.

Als iemand nog tips heeft m.b.t. het configureren van de Overhaul, dan hoor ik het graag.
pi_95186258
Ik moet die van mij ook nog wel wat beter afstellen. Ik heb nu andere bomen genomen, maar daardoor zijn bepaalde zwammen aan het zweven. :')
pi_95204607
Heb Overhaul nu redelijke draaien op mijn computer.
Heb de "Morrowind Overhaul Personalization Guide" gebruikt:
http://morrowindoverhaul.net/mgso/guide/eng/mo_persguide.pdf

Aan de hand daarvan de boel redelijk omlaag geconfigureert.
Heb nu groenere bomen, gras, kan iets verder kijken, en een hoop nieuwe effecten en geluid.
Kwaliteit is redelijk, best mooi, gaf me echt een "Wow" gevoel, maar verre van wat het kan zijn.

Zit te denken om een aantal instellingen weer wat omhoog te gooien, om het nog mooier te maken. Helaas ben je dik 20 minuten bezig met het veranderen van de configuratie, dus kan behoorlijk lang duren voordat ik de juiste balans heb gevonden.

Wel een nadeel dat ik vrijwel gelijk tegenkwam na het installeren, is dat het spel crasht wanneer je bepaalde cellen op de kaart binnen loopt. Hier is wel een workaround voor: http://morrowindoverhaul.net/blog/?page_id=51 maar ideaal is het niet.
pi_95321261
20 minuten? Als ik iets verander dan duurt het misschien 5 a 8 minuten voordat ik weer verder kan spelen. :P
pi_95331072
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 22:08 schreef CasB het volgende:
20 minuten? Als ik iets verander dan duurt het misschien 5 a 8 minuten voordat ik weer verder kan spelen. :P
Her genereren van textures duurt nogal lang in mijn geval. Gebruik momenteel een 4 jaar oude computer die in principe gedient heeft als Software ontwikkel machine. (redelijk krachtig voor zijn tijd dus). Zit helaas maar een middel matige video kaart in. Hoop spellen zijn te spelen, maar niet met hoge graphics.

Heb inmiddels zelf weer "vanilla" Morrowind geinstalleerd staan, alhoewel de performance van de aangepaste versie redelijk in orde was, sloeg het spel terwijl ik in Balmora was om te overklap vast, en laade hij nieuwe omgevingen (wanneer ik gebouwen binnen ga bijvoorbeeld) vaak niet goed.

Als iemand een tip heeft om dat te verhelpen hoor ik het graag.

Verder, gebruik momenteel AVG LiveKive om mijn save games te synchronizeren tussen verschillende computers. Kan nu dus vanaf al mijn computers gewoon verder spelen als ik wil.
Met name makkelijk als ik weer eens met mijn notebook in het buitenland zit. :-)
  maandag 11 april 2011 @ 10:44:07 #186
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95334571
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou ben ik iemand die altijd sterk gekant is tegen graphic mods voor Morrowind, maar damn dit ziet er wel mooi uit zeg :o http://bethblog.com/index.php/2011/04/04/must-see-morrowind-mod/
cool, maar zo draai het al een tijdje zonder complete overhaul :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_95338459
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 07:21 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Her genereren van textures duurt nogal lang in mijn geval. Gebruik momenteel een 4 jaar oude computer die in principe gedient heeft als Software ontwikkel machine. (redelijk krachtig voor zijn tijd dus). Zit helaas maar een middel matige video kaart in. Hoop spellen zijn te spelen, maar niet met hoge graphics.

Heb inmiddels zelf weer "vanilla" Morrowind geinstalleerd staan, alhoewel de performance van de aangepaste versie redelijk in orde was, sloeg het spel terwijl ik in Balmora was om te overklap vast, en laade hij nieuwe omgevingen (wanneer ik gebouwen binnen ga bijvoorbeeld) vaak niet goed.

Als iemand een tip heeft om dat te verhelpen hoor ik het graag.

Verder, gebruik momenteel AVG LiveKive om mijn save games te synchronizeren tussen verschillende computers. Kan nu dus vanaf al mijn computers gewoon verder spelen als ik wil.
Met name makkelijk als ik weer eens met mijn notebook in het buitenland zit. :-)
Ging je met je oude save verder, die je met die overhaul had opgeslagen?
Als dat namelijk het geval is, is de kans groot dat het spel content van die mod probeert te laden die er niet is.
Morrowind kennende, met zijn stabiele engine ( :')) zal dan waarschijnlijk wel crashen als het teveel van het goede is.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_95341893
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Ging je met je oude save verder, die je met die overhaul had opgeslagen?
Als dat namelijk het geval is, is de kans groot dat het spel content van die mod probeert te laden die er niet is.
Morrowind kennende, met zijn stabiele engine ( :')) zal dan waarschijnlijk wel crashen als het teveel van het goede is.
Ik gebruikte een vanilla save in de overhaul versie (Alhoewel ik gelijk na laden een overhaul save maakte). Het was de overhaul versie die behoorlijk vaak vast liep of omgevingen niet lade. Bijvoorbeeld: Loopt rond in Balmora, en gaat de Pawn Shop binnen. Pawn shop slaat compleet vast. (Of andersom).

Na het weer opnieuw installeren van de vanilla versie, heb ik mijn overhaul save game geladen. Moest wel ok klikken voor het niet vinden van een hele hoop plugins, maar daarna kon ik mijn save gewoon als vanilla verder spelen.

Had dus problemen met de overhaul versie, niet de vanilla versie.
pi_96237266
Heb de Overhaul nu redelijk soepel lopen. Heb een oudere versie gebruikt van de plugin, en niet al te zware graphics ingesteld. Het is niet super mooi, maar de toevoegingen zoals extra NPC's op straat, betere lichamen en gezichten en een beetje gras hier en daar, maken het geheel wel levendiger.

Vind het nu niet erg meer om het hele klote eind van Seyad Neen naar Balmora te lopen, Bos ziet er nu wel mooi uit.

Verder heb ik geprobeert op de vuist te gaan met Umbra. Ik hou het ongeveer 2 seconden uit tegen hem. Daarnaast nog geprobeert van een verhoogde positie pijlen te schieten, dat lukte wel, maar na ruim 300 pijlen te hebben geschoten, en mijn boog compleet te verslijten stond Umbra nog.

Gelukkig heb ik de Goldbrand quest wel voltooid, en kan ik over een dag of 15 Goldbrand ophalen.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:42 #190
97079 Jeff89
Conquer All
pi_96259474
Umbra is echt 'n opperbaas.. Je gebruikt bogen ja? Als je Bloodmoon geinstalleerd hebt staan kan je de meest epische arrow uit het spel gebruiken :P
  maandag 2 mei 2011 @ 19:52:28 #191
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_96264191
Umbra komt ook in het Elder Scrolls boek voor, waarin ook het lot van Morrowind wordt besproken nadat je Dagoth Ur hebt verslagen.
Dus misschien wel interessant om te lezen!
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_96282518
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Jeff89 het volgende:
Umbra is echt 'n opperbaas.. Je gebruikt bogen ja? Als je Bloodmoon geinstalleerd hebt staan kan je de meest epische arrow uit het spel gebruiken :P
Welke Arrow is dat?

Zal inderdaad eens proberen het Elder Scrolls boek te vinden. Alhoewel ik nooit echt tijd heb om te lezen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 02:59:38 #193
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_96282640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 02:42 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Welke Arrow is dat?

Zal inderdaad eens proberen het Elder Scrolls boek te vinden. Alhoewel ik nooit echt tijd heb om te lezen.
Ik heb het via een boekenwinkel besteld en uit Amerika laten komen.
Ik dacht via Selexyz.

Enne, tijd kun je toch wel maken? ;)
Ik lees zelf vaak in de trein, omdat ik me anders 40-50 minuten dood moet vervelen :O
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 12:47:00 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96429228
Waar blijven de overhaul screenies? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_96429472
Dit spel moet ik ooit nog eens spelen. Is die overhaul gewoon 1 mod die je moet installeren? Want ik heb weinig zin om eeuwen bezig te zijn. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_96431275
Het is 1 keer installeren, dan nog een half uurtje bezig zijn met configureren, maar als het dan eenmaal draait. :9 Zal vanavond eens kijken of ik een screenshotje kan plaatsen. :)
pi_96450987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar blijven de overhaul screenies? :P
Heb al een paar keer geprobeert een screenshot te maken, echter na het installeren van de overhaul blijft Morrowind zeggen dat ik screenshots niet enabled heb, terwijl dat wel het geval is.
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 21:06:23 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96451232
Hmmm, apart :?

Anders printscreen en nieuwe bitmap afbeelding maken en ctrl + V? :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_96451860
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, apart :?

Anders printscreen en nieuwe bitmap afbeelding maken en ctrl + V? :P
Ben er al aan uit, moet eigenlijk gaan slapen, maar zal even een klein aantal screenshots online zetten.
pi_96452327
Hier wat screenshots. Let wel op, ik gebruik een oudere versie van de Overhaul en heb de hoeveelheid detail behoorlijk omlaag geschroeft omdat ik niet echt een super video kaart heb.

Als texture stijl heb ik een wat "kale" stijl genomen, om het kille Morrowind gevoel te behouden.
(Een eiland dat eigenlijk helemaal geen fijne plek is om te wonen)


Balmora


Silt Strider buiten Balmora


Mijn Redguard in Balmora (Momenteel in Imperial Armor


Hla Oad in de regen


Stukje natuur tussen Balmora en Hla Oad

O ja, en het "House of Earthly Delights" in Suran:




Hoop dat de laatste 2 plaatjes mogen hier op het forum (is een onderdeel van de Overhaul Mod), anders moet een modje die 2 maar weg halen.

Ben nu slapen. (Het is laat in Azie)

[ Bericht 16% gewijzigd door AgitoM op 06-05-2011 21:40:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')