abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:09:51 #176
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_91591535
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef JDx het volgende:
Heeft er iemand aan de hand van mijn reviews nog aanraders?

Ik volg nu 12 series:

Community
Momenteel mijn favoriete comedy, gaat over een studie groepje op een community college. Begon stroef (eerste 5/6 afleveringen), maar als je de karakters kent wordt het steeds leuker en leuker, echt super leuk!

The Big Bang Theory
Dit was mijn favoriete comedy, kent iedereen wel denk ik, laatste tijd vind ik het iets minder worden, maar nog steeds leuk.

Chuck
Serie die ik pas vorig jaar heb ontdekt over een nerd die spion wordt, beetje actie/comedy en als rode draad een romance met een lekker wijf.

Blue Mountain State
Domme College humor over een football team, wijven, drank en feesten. Echt leuk voor het stappen en met een flesje alcohol erbij.

Glory Daze
Iets serieuzere College comedy die zich afspeelt in 1986, wat het extra leuk maakt.

Entourage
Was tot seizoen 7 mijn all-time favoriete serie (eigenlijk nog wel) over een superster in L.A. met zijn vrienden, veel vrouwen, feestjes en dure huizen en auto's. Echte feel-good serie. Laatste seizoen iets serieuzer geworden, volgend jaar laatste seizoen en eventueel een film.

Californication
Heerlijke serie over Hank Moody, kan ik weinig over zeggen, ook in L.A. Af en toe lachen, af en toe drama, perfecte combi. Topserie.

Burn Notice
Serie over een ex-spion, vooral de setting (Miami) geeft het een feel-good tintje en verder wel leuke actie.

Leverage
Serie over een groepje ex-criminelen (wel lieve criminelen als je het mij vraagt), die wat terug doen door te stelen van "echte" criminelen voor mensen die door die "echte" criminelen worden lastig gevallen. Leuk hoe ze elke keer trucjes bedenken om mensen erin te luizen, af en toe valt het nu wel in de herhaling.

How To Make it in America
Van de makers van Entourage, over 2 jongens in New York die geld proberen te verdienen door te ondernemen in de fashion wereld. Pas in de zomer komt seizoen 2. Wel super vette locaties met mooie beelden!

Eastbound & Down
Gaan volgen omdat alle series tijdje stil lagen, ben het gaan kijken als domme comedy, maar bleek ook nog een semi-serieus verhaal in te zitten, veel leuker dan verwacht en leuke karakters!

Two and a Half Men
Deze serie volg ik niet echt, download af en toe wat afleveringen als ik me verveel, maar is gewoon leuk voor tussendoor, kijkt wel lekker weg!

Series waar ik mee gekapt ben: Modern Family (irritante homo en wannabe serie), Breaking Bad (int begin even leuk, later niet meer)
Je houdt dus wel van komedieseries. Dan moet je natuurlijk ook kijken naar:
Modern Family! _O_ Nu bezig met seizoen 2. Seizoen 1 is een van de grappigste series ooit.
pi_91595625
Ik zou altijd, aan iedereen, ongeacht wat dan ook, Arrested Development aanraden. Met vlag en wimpel de beste komedieserie die ik gezien heb. Vrij vlot daarna komt overigens Community. Jammer dat je Modern Family niet leuk vond, dat is in mijn ogen nu juist één van de betere shows van het moment. Entourage aan de andere kant heb ik na seizoen 4 of 5 definitief weggemikt, zelden het niveau van een serie zo zien instorten.

Als ik jou was zou ik ook eens White Collar en Lie to Me bekijken, dat past volgens mij wel in je straatje. Allebei vlotte en wat alternatievere (als in: niet wéér een CSI-kloon) misdaadseries. Bones is ook een erg leuke misdaadserie. Volgt wat meer een vaststaand pad iedere aflevering, maar er zit een soort donkere en morbide humor in die erg leuk is.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_91595927
Daar is dit topic niet voor bedoelt.
pi_91601814
Hoezo niet? Dit gaat toch over nieuwe series? Die post is mijn smaak, ik vraag welke nieuwe series wellicht iets zijn voor mij.\\

En wellicht herkennen mensen zich in de series die ik volg en komen zo ook te weten wat erop lijkt

@Lonewolf, lees de laatste zin ;)

Ps... ik hou niet per se van comedy's, maar van series die je een goed gevoel geven, dat kan zijn omdat je erom kan lachen of omdat het zich afspeelt in een zonnig oord zoals LA of Miami.

[ Bericht 36% gewijzigd door JDx op 20-01-2011 09:57:05 ]
pi_91603266
JDx: Human Target zul je ook wel kunnen waarderen. Een zelfde soort verhaal als Burn Notice (getrainde, goedaardige protagonist met een duister verleden een een groepje vrienden om zich heen die mensen helpen). Zit inmiddels aan het einde van seizoen 2, en het is nog de vraag of hij wordt verlengd (wat imo niet aan de kwaliteit ligt).

Daarnaast volg ik zelf nog Hawaii Five-O, een remake van de misdaadserie uit de 70s. 'Standaard' verhaal met een politie eenheid, 2 mannelijke hoofdacteurs die af en toe in de clinch liggen met daarnaast ook nog een mannelijke en een vrouwelijke bijrol. Speelt zich af op zonnig Hawaii, dus mooie setting. Hoewel het de zoveelste politie-serie is, is hij tot nu toe erg vermakelijk. :)

Ik heb overigens niets gelezen over How I Met Your Mother, dat is toch ook absoluut een serie die je moet volgen als ik je lijstje zo zie. :) Zit inmiddels al weer in seizoen 6 dus een hoop te kijken.

'As a framing device, the main character, Ted Mosby (Josh Radnor),[1] with narration by Bob Saget, in the year 2030 recounts to his son and daughter the events that led to him meeting their mother, which explains the title and allows for a narration in the past tense.'

Volgt een groepje vrienden in New York, en alles wat daarbij hoort.
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:48:05 #181
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_91607469
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:51 schreef JDx het volgende:
Hoezo niet? Dit gaat toch over nieuwe series? Die post is mijn smaak, ik vraag welke nieuwe series wellicht iets zijn voor mij.\

Het topic gaat over series die nieuw op de buis in de VS zijn.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_91607986
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef Rnnz het volgende:
JDx: Human Target zul je ook wel kunnen waarderen. Een zelfde soort verhaal als Burn Notice (getrainde, goedaardige protagonist met een duister verleden een een groepje vrienden om zich heen die mensen helpen). Zit inmiddels aan het einde van seizoen 2, en het is nog de vraag of hij wordt verlengd (wat imo niet aan de kwaliteit ligt).

Daarnaast volg ik zelf nog Hawaii Five-O, een remake van de misdaadserie uit de 70s. 'Standaard' verhaal met een politie eenheid, 2 mannelijke hoofdacteurs die af en toe in de clinch liggen met daarnaast ook nog een mannelijke en een vrouwelijke bijrol. Speelt zich af op zonnig Hawaii, dus mooie setting. Hoewel het de zoveelste politie-serie is, is hij tot nu toe erg vermakelijk. :)

Ik heb overigens niets gelezen over How I Met Your Mother, dat is toch ook absoluut een serie die je moet volgen als ik je lijstje zo zie. :) Zit inmiddels al weer in seizoen 6 dus een hoop te kijken.

'As a framing device, the main character, Ted Mosby (Josh Radnor),[1] with narration by Bob Saget, in the year 2030 recounts to his son and daughter the events that led to him meeting their mother, which explains the title and allows for a narration in the past tense.'

Volgt een groepje vrienden in New York, en alles wat daarbij hoort.

Niet echt nieuw he :') Daarnaast is HIMYM ongekend populair onder jongeren.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_91608343
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Seam het volgende:

[..]

Niet echt nieuw he :') Daarnaast is HIMYM ongekend populair onder jongeren.
Hij vraagt toch nergens om een nieuwe serie? Bovendien zei hij nergens iets over HIMYM dus neem ik aan dat hij het niet kent. :')
pi_91610980
Ik bedoelde in principe wel nieuwe series, daarom postte ik hier ook. Series die net beginnen en lijken op wat ik leuk vind.

Maar zal HIMYM seizoen 1 eens een kans geven!
pi_91611049
Lol, mijn fout.. had even niet door dat het topic over nieuwe series ging. :')

Anywayz, HIMYM is absoluut de moeite waard. :)
pi_91612764
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Harry's Law was met vlagen wel leuk, geen serie voor de massa.

Zal het nog even blijven aankijken :)
Hoezo geen serie voor de massa? Vond 'm wel leuk trouwens.

Ik snap de appeal van dat verschrikkelijke HIMYM echt totaal niet. :')
pi_91615478
Volgende keer open je maar een nieuw topic :( .
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:02:06 #188
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91618947
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Hoezo geen serie voor de massa? Vond 'm wel leuk trouwens.

Ik snap de appeal van dat verschrikkelijke HIMYM echt totaal niet. :')
Je beantwoord het eigenlijk zelf al.

HIMYM is nou echt een serie die voor de massa gemaakt wordt en daarom door velen wordt bekeken (ik vind HIMYM overigens zelf wel erg leuk).

Harry's Law is niet gemaakt voor de meerderheid die de serie in zijn geheel niet
interessant of aantrekkelijk zal vinden om te volgen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:46:24 #189
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91630157
Lights Out was nice deze week.

Wat een shocker op het eind zeg!! :o
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:24:38 #190
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91672118
Heftig einde indeed bij Lights Out. Sowieso een verrassend goede serie. ^O^
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_91673053
Lights Out beviel me weer goed.

Ook Syfy's Being Human gezien.
Ik moet zeggen dat het sfeertje me wel bevalt.

Harry's Law had z'n goede momenten, nog niet zeker of ik ook blijf kijken.

Twee afleveringen van Perfect Couples gezien.
Hele slechte comedyserie waar je amper om hoeft te lachen.
pi_91770328
Perfect Couples is idd pijnlijk slecht. Krijg die eerste aflevering niet eens afgekeken.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:31:35 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91770906
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Perfect Couples is idd pijnlijk slecht. Krijg die eerste aflevering niet eens afgekeken.
Ik die had op mijn misschien lijstje :o

Geloof dat ik me de moeite maar bespaar dan :P
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 24 januari 2011 @ 23:11:24 #194
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_91827487
Shameless afl. 3 begon weer heel goed ;) Rest van de aflevering was ook weer top. Blijvertje.
pi_91828964
Episodes wordt ook steeds leuker. Matt leBlanc is echt :') soms.
pi_91830269
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef ChickenMan het volgende:
Episodes wordt ook steeds leuker. Matt leBlanc is echt :') soms.
Ik vond de vorige ep net wat leuker. Met name "Merc likes the show again!" "When did he stop liking it?" "... Never!" was zo goed gedaan! Sowieso zet de actrice die Carol speelt een prachtrol neer.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:21:42 #197
122997 zquing
Drama Junk
pi_91831147
Goed spul dat lights out
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_91833020
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Orbis het volgende:

[..]

Ik vond de vorige ep net wat leuker. Met name "Merc likes the show again!" "When did he stop liking it?" "... Never!" was zo goed gedaan! Sowieso zet de actrice die Carol speelt een prachtrol neer.
Ja die Carol is echt goed. Ik vind die Beverly ook supertof, zo anders dan wat je normaal ziet in comedies.
pi_91849311
De komende dagen maar eens de pilots van Shameless, Harry's Law en Lights Out checken, ben benieuwd.
pi_91849449
Die Perfect Couples gaat echt nergens over. Ik ga Episodes en Shameless proberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')