quote:
Ik heb ze nog niet verstuurd. Ben gisteren enorm aan het twijfelen geraakt tijdens een discussie met een vriend die bij Citi werkt. Hij wou mijn CV bij het referral systeem gooien alleen stoppen ze daar over het algemeen een kleine bio bij. Hij wou hem dus niet toevoegen zonder bio. Nu ben ik dat normaliter niet gewend. Vandaar de twijfeling.
Nu hoorde ik via via dat het niet echt nodig is en meer een persoonlijke smaak is. Je voegt immers vaak ook al een coverletter toe. En nu de twijfeling of ik de ene helft met en de andere helft zonder bio ga versturen

Hoeveel? Neem zo'n beetje alle grote M&A, commodity, Trading boutiques en IB's bij elkaar. Dan heb je een leuk lijstje
Voor de rest organiseren wij (onze studentenvereniging) een trading competitie tussen 11 Britse universiteiten en waren we vorige week op zoek naar sponsors. Paar dagen geleden een enorme lading mails de deur uit gedaan aan allemaal trading boutiques met offices in Londen. De reactie was vele malen beter dan verwacht. We hebben nu komende week een aantal (informele) gesprekken met toch best leuke en bekende boutiques. Gewoon een afspraak bij de lokale starbucks tijdens lunchtijd van die mensen, hier in het financieel district sinds onze universiteit midden in de city zit. Nooit verwacht zo gemakkelijk financiele contacten te leggen. En ze hadden het al over prijzen zoals graduate interviews en internships en wouden graag degene spreken die het opgericht hadden over enige werkgesprekken in de toekomst. Dit komt echt als positieve verrassing! We hebben nu al een aantal gegarandeerde sponsors. Toont maar weer eens aan dat je met blijven proberen toch een heel eind komt. (Er zijn immers al zo veel trading competities en we zijn by far niet de beste uni in de competitie maar zijn wel degene die het georganiseerd hebben).
En het past leuk op een CV dat je zoiets presenteerd. We hebben ook op een groot event in November waar ik zo even de naam van ben vergeten 10 minuten spreektijd gekregen om het toernooi te presenteren aan eventuele laatste sponsors en geinteresseerden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.