abonnement Unibet Coolblue
pi_87381384
Zoveel mensen die hun woning hebben laten stucen, maar toch zie ik zo weinig ervaringen. Ik ben zelf van plan om mijn woning door een kennis te laten stucen maar de offerte laat redelijk op zich wachten. Voor spachtelputz hebben we een offerte gekregen van 2100,- voor 130 vierkante meter, allemaal prima ware het niet dat ik gladde muren wil hebben.
Aangezien onze woning nog wat later dan planning wordt opgeleverd kan ik wel wachten op een prijsopgave.. Maar ben toch benieuwd naar de ervaring van fok!kers. Iemand die nog een goed stucadoorbedrijf weet?
Iemand overigens ervaring met Annexstucadoors?
pi_87381550
Welke regio?
pi_87382224
Hm dan kan ik je helaas niet helpen. Bij mij hier is fantastisch gestuct, ik ben helemaal verliefd op die muren, maar dat is dan wat ver weg...
pi_87382495
In Brabant ken ik wel bedrijven, maar die komen niet naar flevoland.
Verder is het wel slim om een vast prijs afspraak te maken per m2 en niet op basis van uurtarief.

Eventueel is het te bespreken dat je de tijd " zwart" afrekend en de emmers gewoon wit op factuur.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_87382497
Ligt er uiteraard aan of de stucadoor buiten zijn regio werkt of niet ;) Sommige werken door heel Nederland
Dankjewel in ieder geval
pi_87382866
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Sommige werken door heel Nederland
Ja deze niet echt helaas.
Idd per m2 afspraken maken.
pi_87408769
Onze nieuwbouw woning is 6 maanden geleden behangklaar opgeleverd deze hebben wij sausklaar laten stuccen door een bedrijf in Beverwijk. Geen zwart werk, voor 13,5 euro p/m2 bij een oppervlakte van 230 m2 wanden en 50 m2 plafond. Ze hebben goed werk geleverd en zijn netjes binnen de planning gebleven. Totaal geen last van scheuren.
pi_87409031
Bij mij heeft All In Stuc uit Kampen het gedaan (werken door heel NL), zowel spuitwerk als glad stucwerk. Ben er zeker tevreden over en ze zijn vrij goedkoop. Als ik het me goed herinner was glad stucen rond de ¤ 14 per m2 incl. BTW. Dus dan zou je nog goedkoper uitkomen dan die kennis.

Het is misschien wel een idee om even bij je toekomstige buren/medebewoners te informeren of zij iemand weten. Vaak stikt het van de vriendjes/kennissen die komen werken en dan kunnen ze makkelijk nog een woning meepakken voor weinâg. Veel bedrijven geven ook flinke kortingen als je met een paar woningen tegelijk komt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:29:31 #10
545 dop
:copyright: dop
pi_87412308
op werkspot zie je dit soort werk ook vaak tussen de ¤12 en de ¤15 per m²

bij kleine oppervlaktes word de prijs vaak wel hoger
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_87413270
Zal ik eens kijken op werkspot. Maar goed, een goedkoop bedrijf (8,- per m2) heb ik al, het gaat mij juist om de referenties
Die van JSS heb ik gezien op de fotos, top, gaan we ook even informeren.
Als anderen foto's hebben, gerne!
pi_87415120
Kijk uit met Werkspot, vaak offeren ze werk voor weinig maar maken er een zooi van, daar kunnen 1 buur en 2 vrienden van ons over meepraten :X
. Zeker voor stucwerk geldt: goedkoop is duurkoop. Is toch wel even de basis voor vele jaren mooie wanden.
Stucen is best zwaar werk wat niet zomaar iedereen die zich stucer noemt ook goed kan.
Jammer dat je niet regio Rotterdam zit, anders had ik een megagoede vakman voor je (is hier wel zwart gedaan :@ maar alle scheve en kromme muren zijn nu prachtig recht en strak.)
Boven mag-ie het volgend jaar ook komen doen, de kanjer ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_87415193
Overigens niks tegen werkspot hoor maar wie ook goed lijkt: check, check en dubbelcheck.
Zitten heel wat niet geheel betrouwbare figuren daar.
Tip: bel eens een aantal schildersbedrijven in je buurt welke zelf geen stucadoor in dienst hebben, die weten meestal wel de goede adresjes.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_87435551
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kijk uit met Werkspot, vaak offeren ze werk voor weinig maar maken er een zooi van, daar kunnen 1 buur en 2 vrienden van ons over meepraten :X

Ja vertel mij wat! Werkspot eens en nooit meer zeg. wat een prutser hadden we. Dit was dan wel laminaat leggen.
pi_88181843
Wij hebben begin dit jaar ons hele huis laten doen (spachtelputz en plafonds glad en ge-airbrushed). Na een zeer slechte ervaring een paar maanden eerder met JSS (twee wandjes in de keuken) besloten om niet via werkspot te zoeken.

Een paar bedrijven uitgenodigd en uiteindelijk de opdracht gegeven aan R&S stucadoors uit Amersfoort (www.rs-stukadoors.nl).
Zeer tevreden over zowel het resultaat als de mensen. Werken zeer netjes en rustig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')