abonnement Unibet Coolblue
pi_87281266
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef picodealion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
XKCD O+
pi_87281329
XKCD?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87281356
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:
XKCD?
.com.
pi_87281357
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:
XKCD?
:o!

www.xkcd.com.
pi_87281439
Grappig om af en toe opnieuw bij het begin te beginnen en te zien hoe anders de stripjes toen waren.

Mijn favoriet:
.
pi_87281462
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef picodealion het volgende:

[..]

:o!

www.xkcd.com.
Had er nog nooit van gehoord. :@. Maar staat inmiddels in m'n bookmarks. O+.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87281564
Wel enig nerdgehalte vereist. Ik denk dat ongeveer een derde van de strips compleet langs me heen gaat en ik van nog een derde wel een vermoeden heb maar niet diep genoeg in de stof zit. Maar dat geeft je alleen maar meer zelfwaarde als je ze af en toe wél snapt, 8-).
pi_87281655
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef picodealion het volgende:
Wel enig nerdgehalte vereist. Ik denk dat ongeveer een derde van de strips compleet langs me heen gaat en ik van nog een derde wel een vermoeden heb maar niet diep genoeg in de stof zit. Maar dat geeft je alleen maar meer zelfwaarde als je ze af en toe wél snapt, 8-).
De meeste snap ik toch wel, zegt dat iets over mijn nerdyness? :@

-edit- Mijn favoriet:
pi_87281790
Vinkentyfus, ik ghaat reisstress, en ben no erger dan m'n moeder. Ze moet over tien minuten bij de gate zijn en staat nog in de paspoortcontrole. En hoewel ik weet dat die tijden zeer ruim zijn genomen voor de laatkomertjes en het vliegtuig pas over tien minuten vertrekt, zie ik al voor ne dt ze het niet haalt omdat ze verdwaald raakt en de gate niet kan vinden :').
pi_87281835
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Vinkentyfus, ik ghaat reisstress, en ben no erger dan m'n moeder. Ze moet over tien minuten bij de gate zijn en staat nog in de paspoortcontrole. En hoewel ik weet dat die tijden zeer ruim zijn genomen voor de laatkomertjes en het vliegtuig pas over tien minuten vertrekt, zie ik al voor ne dt ze het niet haalt omdat ze verdwaald raakt en de gate niet kan vinden :').
Heb je ook al geleerd van openen en schluiten dat ze kan zelf doen die deur open en dicht?
pi_87281860
Ik ga er maar wat starbucks-caffeine ingooin om tot rust te komen.
pi_87281978
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Vinkentyfus, ik ghaat reisstress, en ben no erger dan m'n moeder. Ze moet over tien minuten bij de gate zijn en staat nog in de paspoortcontrole. En hoewel ik weet dat die tijden zeer ruim zijn genomen voor de laatkomertjes en het vliegtuig pas over tien minuten vertrekt, zie ik al voor ne dt ze het niet haalt omdat ze verdwaald raakt en de gate niet kan vinden :').
Mwhehe. Succes, :').
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Heb je ook al geleerd van openen en schluiten dat ze kan zelf doen die deur open en dicht?
Wat?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:09:14 #113
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87281981
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef picodealion het volgende:
Wel enig nerdgehalte vereist. Ik denk dat ongeveer een derde van de strips compleet langs me heen gaat en ik van nog een derde wel een vermoeden heb maar niet diep genoeg in de stof zit. Maar dat geeft je alleen maar meer zelfwaarde als je ze af en toe wél snapt, 8-).
Okay, ik ben dus duidelijk te nerd.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87281992
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Okay, ik ben dus duidelijk te nerd.
Ik heb net de eerste 100 doorgelezen en ik blijk er veel meer te snappen dan ik me kan herinneren. Wellicht ben in de afgelopen jaren toch wat nerdiër geworden.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:10:30 #115
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87282018
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb net de eerste 100 doorgelezen en ik blijk er veel meer te snappen dan ik me kan herinneren. Wellicht ben in de afgelopen jaren toch wat nerdiër geworden.
There's hope for you yet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87282052
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb net de eerste 100 doorgelezen en ik blijk er veel meer te snappen dan ik me kan herinneren. Wellicht ben in de afgelopen jaren toch wat nerdiër geworden.
Net als je je afvraagt of het überhaupt wel mogelijk is...
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87282286
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Chowi het volgende:

[..]

Net als je je afvraagt of het überhaupt wel mogelijk is...
There's always room for improvement. Ik heb laatst zelfs een π op mijn arm laten tattooëren. Next up: het periodiek systeem op mijn rug, 8-).
pi_87282331
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef picodealion het volgende:

[..]

Mwhehe. Succes, :').
[..]

Wat?
Ik kan er niets meer aan doen, ik mocht niet mee ;(. Verschrikkelijk, er zou een clausule in de regelementen moeten zitten over overbezorgde moeders die hun dochters netjes bij de gate af mogen leveren. Al moet ze in Istanbul overstappen, en maak ik me daar evenveel zorgen over, dus eigenlijk zou ik mee moeten mogen reizen :').

Ik denk dat McD bedoelt dat ik een tikkie overbearing ben :').
pi_87282571
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef picodealion het volgende:

[..]
Wat?
Ali Osram, NS gevonden voorwerpen. Zoek maar eens op.
pi_87282620
Dago:

pi_87282627
De tering, de koffie is wel allejezus zoet zeg, ik snap dat Amerikaanse gewichtprobleem wel.
pi_87282689
De clou ernaast gaf me het antwoord al, maar ik ben nog op zoek naar wat A, I en J zijn. Tevens snap ik de eerste van F niet.
pi_87282762
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
De tering, de koffie is wel allejezus zoet zeg, ik snap dat Amerikaanse gewichtprobleem wel.
Dat viel te verwachten ja.

Tevens werd ik net gebeld door iemand die naar jou vroeg. Neem je telefoon eens op, :+.
pi_87282815
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat viel te verwachten ja.

Tevens werd ik net gebeld door iemand die naar jou vroeg. Neem je telefoon eens op, :+.
:{. Belde jij mij dan net? Ik werd gebeld door een geblokkeerd nummer, maar was in gesprek.

[ze heeft de gate gevonden, yay!]
pi_87282862
Oh, ik weet al wie het is denk ik. Zal ze vragen je nummer uit het bestand te halen :+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')