abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:43:26 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87226168
Wat is nu de beste manier om deze foundation :



aan te brengen?
Gewoon met het sponsje dat erbij zit, of kun je dat beter met een bepaalde kwast doen?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:04 #3
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87226169
Hopelijk de wiki goed aangepast zo :)
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:53:38 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87226681
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Maarrrrr... ik vind dat Sephora NL haar prijzen de laatste tijd belachelijk omhoog heeft gegooid. Vergelijk de prijzen van HQhair van bijvoorbeeld Benefit maar met de prijzen in de winkel (onlangs omhoog gegaan, met lelijke stickertjes zijn ze over de oude prijs gegaan). Ik weet niet wat de verzendkosten bij HQhair zijn, maar bij 2 produkten is het volgens mij al voordeliger om online te bestellen.


Edit: shipping is voor 1 artikel 4.50 Britse Ponden en voor meer items 6,50 Britse Ponden
True. Ik zie dat je 'm idd op internet al voor 30 euro kan krijgen. Scheelt toch iets..

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Omgggg tofff. *O* Ik heb nu dat naked palette gezien hier en ik wil hem echt hebben. :') :D
:Y Hijs tof he :9~

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Thanx! :)
Yw :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87226783
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat is nu de beste manier om deze foundation :

[ afbeelding ]

aan te brengen?
Gewoon met het sponsje dat erbij zit, of kun je dat beter met een bepaalde kwast doen?
Met vochtig sponsje kan
of met de vingers ( warmt het product op )
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:00:00 #6
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87227042
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
吴 曼 迪
pi_87227135
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
Een paintpot! als je bij de bijenkorf werkt, ga naar de MAC counter en laat je adviseren.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:04:23 #8
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87227294
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:01 schreef electronique het volgende:

[..]

Een paintpot! als je bij de bijenkorf werkt, ga naar de MAC counter en laat je adviseren.
Ja probleem is dat ik meestal van begin tot eind moet werken en als ik een dagje vrij heb wil ik ook eens andere dingen doen dan weer naar mijn werk gaan haha. Maar ik zal er eens de moeite voor gaan nemen.
Dankjewel!
吴 曼 迪
pi_87227372
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
MAC Paintpot
MAC Shadestick ( al is dit een cream achtige stick dus kan misschien bij jou ook in de plooien gaan zitten)
Urban Decay Primer Potion
Too Faced Shadow Insurance

Hema heeft ook een goedkope als je het eens wilt testen maar daar is kwaliteit ook niet alles mee gezegt
pi_87227396
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja probleem is dat ik meestal van begin tot eind moet werken en als ik een dagje vrij heb wil ik ook eens andere dingen doen dan weer naar mijn werk gaan haha. Maar ik zal er eens de moeite voor gaan nemen.
Dankjewel!
Geen pauzes?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:08:44 #11
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87227517
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Assiej het volgende:

[..]

Geen pauzes?
Jawel, maar dan moet je weer je jas aandoen ofzo. We mogen niet winkelen als personeel als je herkenbaar bent voor klanten als medewerker. Veder wil ik er dan ook genoeg tijd voor hebben om alles rustig uitgelegd te worden, als ik pauze heb zit ik denk ik alleen maar op de tijd te letten.
吴 曼 迪
pi_87229674
Sommige mensen hebben echt 30 dingen gekocht bij die Sephora actie! :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_87229678
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef megamandy het volgende:

[..]

Jawel, maar dan moet je weer je jas aandoen ofzo. We mogen niet winkelen als personeel als je herkenbaar bent voor klanten als medewerker. Veder wil ik er dan ook genoeg tijd voor hebben om alles rustig uitgelegd te worden, als ik pauze heb zit ik denk ik alleen maar op de tijd te letten.
Das ook zo :Y je kunt je er uren vermaken, ik althans
pi_87235872
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:52 schreef Tamashii het volgende:
Sommige mensen hebben echt 30 dingen gekocht bij die Sephora actie! :9
Ik was gisteren in Amstelveen maar die was echt leeg
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!fossiel woensdag 6 oktober 2010 @ 09:46:14 #15
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87237017
Too Faced heeft trouwens ook een 'Naked eye pallet' maar toen ik 'm bij Sephora zag vond ik 'm te wat te glitterig en daarmee niet echt geschikt om te gebruiken voor werk.




Edit: op deze foto valt het niet zo op, maar behalve de bovenste rij zat in geloof ik alle kleuren wel gliter/shimmer
Chick on a mission
pi_87240350
Vandaag was breda aan de beuert en ok hier weer wat oogschaduws
alleen was helaas die smashbox primer er niet...Mocht iemand hem nog tegen komen tijdens de aktie houd ik me zekers aanbevolen!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:05:20 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87244958
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Vandaag was breda aan de beuert en ok hier weer wat oogschaduws
alleen was helaas die smashbox primer er niet...Mocht iemand hem nog tegen komen tijdens de aktie houd ik me zekers aanbevolen!!
Die doet toch niet mee met de sephora actie? Ik dacht alleen producten van eigen merk.
KuikenGuppy
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:24:07 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87245666
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
Too faced shadow insurance. :) Te koop bij Sephora. :Y

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:46 schreef Keroppi het volgende:
Too Faced heeft trouwens ook een 'Naked eye pallet' maar toen ik 'm bij Sephora zag vond ik 'm te wat te glitterig en daarmee niet echt geschikt om te gebruiken voor werk.

[ afbeelding ]


Edit: op deze foto valt het niet zo op, maar behalve de bovenste rij zat in geloof ik alle kleuren wel gliter/shimmer
Ik had 'm idd ook gezien irl, vind hem ook wat te shimmery. Hoop dat die van Urban Decay mooier is, maar ik gok 't zo van wel :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87245761
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die doet toch niet mee met de sephora actie? Ik dacht alleen producten van eigen merk.
:D Maar goed dat ik niet tch even in den bosch ben gan kijken dan _O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87253848
Hey, ziet er mooi uit allemaal zeg.
Ik zit momenteel in New York.
Weten jullie of Sephora hier goedkoper is dan in NL?
Be someone that makes you happy
pi_87255356
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 17:51 schreef Nallie het volgende:
Hey, ziet er mooi uit allemaal zeg.
Ik zit momenteel in New York.
Weten jullie of Sephora hier goedkoper is dan in NL?
Dollar is sowieso vaak goedkoper dan de euro..
pi_87257250
Ja dat klopt.

Wilde misschien bronzing powder kopen, die is hier $15, komt dat nog wel tax bij dus dat zal $17 dollar worden. Scheelt dat veel?
Weten jullie nog meer Amerikaanse, mooie make up merken?
Behalve Covergirl dan ;) dat kost echt niks hier! Oogpotlood voor $3 en nog best een goeie ook.
Be someone that makes you happy
pi_87257411
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:24 schreef Nallie het volgende:
Ja dat klopt.

Wilde misschien bronzing powder kopen, die is hier $15, komt dat nog wel tax bij dus dat zal $17 dollar worden. Scheelt dat veel?
Weten jullie nog meer Amerikaanse, mooie make up merken?
Behalve Covergirl dan ;) dat kost echt niks hier! Oogpotlood voor $3 en nog best een goeie ook.
NYX!
is vergelijkbaar met MAC en ook supergoedkoop
pi_87259003
Oke cool! Thanks. Nu alleen nog even kijken waar ze het verkopen.. de store locator op de website is under construction...
Be someone that makes you happy
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:10:27 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87259101
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef Nallie het volgende:
Oke cool! Thanks. Nu alleen nog even kijken waar ze het verkopen.. de store locator op de website is under construction...
eBay, in Nederland is geen NYX te koop :s)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87259231
Ik ben ook niet in Nederland dus dat scheelt :)
Be someone that makes you happy
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:20:02 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87259557
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook niet in Nederland dus dat scheelt :)
Ah :+ Nja, ik dacht ik meld het ff :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87260067
Toch bedankt :) maar ik zit in New York, vandaar dat ik vroeg wat ik hier zou moeten halen qua make up!
Be someone that makes you happy
pi_87260256
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:08 schreef Nallie het volgende:
Oke cool! Thanks. Nu alleen nog even kijken waar ze het verkopen.. de store locator op de website is under construction...
Volgensmij bij gemiddelde drogisterijen, zoiets als etos
pi_87260495
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

eBay, in Nederland is geen NYX te koop :s)
NYX kun je ook kopen bij cherryculture.com, ik ben er zelf zeer tevreden over :Y
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:39:44 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87260557
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:29 schreef Nallie het volgende:
Toch bedankt :) maar ik zit in New York, vandaar dat ik vroeg wat ik hier zou moeten halen qua make up!
In New York moet je toch wel iets van een store hebben van NYX? Lijkt me sterk als dat niet zo is... Maar iig succes dan! ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87262060
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:38 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

NYX kun je ook kopen bij cherryculture.com, ik ben er zelf zeer tevreden over :Y
Vind je het niet lastig om online te kopen? omdat je niet even kan testen hoe het er op jouw huid uitziet en voelt enzo?
Be someone that makes you happy
pi_87262305
Als de Naked Palette hier in Nederland komt, ga ik meteen naar de V&D in Den Bosch om hem te scoren. *O*
pi_87262782
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vind je het niet lastig om online te kopen? omdat je niet even kan testen hoe het er op jouw huid uitziet en voelt enzo?
Nee, NYX koop ik wel online. Dat zit altijd goed :P Alhoewel ik wel een paar lipsticks heb die achteraf toch te fel van kleur waren :')

Boots verkoopt urban decay, maar geen idee of ze dat in de Nederlandse winkels ook hebben.
pi_87264122
Red Cherry lashes
Ardell Demi wispies lashes

ehh
NYX
Loreal HIP
NYC
Sonia Kashuk kwasten

zijn wel meerdere dingen waar ik zo 1-2-3 even niet op kom
dus gewoon kijken en even swatchen en kijken of het product er fijn uitziet / is
pi_87264556
^O^ ik ga op onderzoek uit!
Be someone that makes you happy
pi_87273063
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!
Vergeet niet een primer onder je oogschaduw te doen, dan blijft het veel beter zitten en ook langer!
Is ook gewoon bij MAC te koop :)
pi_87273165
Dames! Ik ben benieuwd of jullie nog op of aanmerkingen hebben op mijn makeup routine :P Ik had vroeger altijd spullen vopr droge huid, ook cremes enzo, en makeup op doen was echt een hel. Een verkoper heeft mij later geholpen en goed naar mijn huid gekeken en zei dat ik een moeilijke huid had, maar dat het een oily skin was ipv een dry skin. Ik heb toen allemaal spullen voor dit huidtype gehaald en mijn huid is nu zoveel beter *O* pukkeltjes verwijnen als sneeuw voor de zon, mijn huid is zachter en minder gevoelig! Ik heb toen gelijk al mijn makeup vervangen (ik had niet zoveel, foundation maybeline en mascara bourjois en nog wat etos dingen) en nu gebruik ik voortaan dit:

- Clinique 3 stappenplan
- Dagcreme clinique
- Primer Base Lumiere Chanel
- Foundation Matte Lumiere Chanel (vanwege oily skin, werkt goed!)
- Mac finishing powder
- Mac blush Peachkeen
- Mac eyebrow pencil
- Mascara clinique
- Mac oogschaduw, hele lichte kleur alleen om mijn ogen heel licht wat mooier te laten lijken

Ik wil ook nog concealer gaan kopen, want i heb aardig donkere kringen, en het lijkt mij mooier om dat eerst aan te brengen en dan foundation. Zijn er nog meer dingen die jullie mij aanraden wat nog goed voor mijn huid is of wat ik er nog bij zou kunnen doen? Ik ben zelf al steeds meer tevreden! Dus het is nu ook leuker om mij op te maken omdat het er nu wel normaal op blijft zitten :D
pi_87273318
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames! Ik ben benieuwd of jullie nog op of aanmerkingen hebben op mijn makeup routine :P Ik had vroeger altijd spullen vopr droge huid, ook cremes enzo, en makeup op doen was echt een hel. Een verkoper heeft mij later geholpen en goed naar mijn huid gekeken en zei dat ik een moeilijke huid had, maar dat het een oily skin was ipv een dry skin. Ik heb toen allemaal spullen voor dit huidtype gehaald en mijn huid is nu zoveel beter *O* pukkeltjes verwijnen als sneeuw voor de zon, mijn huid is zachter en minder gevoelig! Ik heb toen gelijk al mijn makeup vervangen (ik had niet zoveel, foundation maybeline en mascara bourjois en nog wat etos dingen) en nu gebruik ik voortaan dit:

- Clinique 3 stappenplan
- Dagcreme clinique
- Primer Base Lumiere Chanel
- Foundation Matte Lumiere Chanel (vanwege oily skin, werkt goed!)
- Mac finishing powder
- Mac blush Peachkeen
- Mac eyebrow pencil
- Mascara clinique
- Mac oogschaduw, hele lichte kleur alleen om mijn ogen heel licht wat mooier te laten lijken

Ik wil ook nog concealer gaan kopen, want i heb aardig donkere kringen, en het lijkt mij mooier om dat eerst aan te brengen en dan foundation. Zijn er nog meer dingen die jullie mij aanraden wat nog goed voor mijn huid is of wat ik er nog bij zou kunnen doen? Ik ben zelf al steeds meer tevreden! Dus het is nu ook leuker om mij op te maken omdat het er nu wel normaal op blijft zitten :D
Ik doe altijd eerst oogschaduw en dan mascara, anders ziet mijn mascara er zo 'stoffig' uit.
Ja en dus?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:49:39 #40
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_87273626
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames! Ik ben benieuwd of jullie nog op of aanmerkingen hebben op mijn makeup routine :P Ik had vroeger altijd spullen vopr droge huid, ook cremes enzo, en makeup op doen was echt een hel. Een verkoper heeft mij later geholpen en goed naar mijn huid gekeken en zei dat ik een moeilijke huid had, maar dat het een oily skin was ipv een dry skin. Ik heb toen allemaal spullen voor dit huidtype gehaald en mijn huid is nu zoveel beter *O* pukkeltjes verwijnen als sneeuw voor de zon, mijn huid is zachter en minder gevoelig! Ik heb toen gelijk al mijn makeup vervangen (ik had niet zoveel, foundation maybeline en mascara bourjois en nog wat etos dingen) en nu gebruik ik voortaan dit:

- Clinique 3 stappenplan
- Dagcreme clinique
- Primer Base Lumiere Chanel
- Foundation Matte Lumiere Chanel (vanwege oily skin, werkt goed!)
- Mac finishing powder
- Mac blush Peachkeen
- Mac eyebrow pencil
- Mascara clinique
- Mac oogschaduw, hele lichte kleur alleen om mijn ogen heel licht wat mooier te laten lijken

Ik wil ook nog concealer gaan kopen, want i heb aardig donkere kringen, en het lijkt mij mooier om dat eerst aan te brengen en dan foundation. Zijn er nog meer dingen die jullie mij aanraden wat nog goed voor mijn huid is of wat ik er nog bij zou kunnen doen? Ik ben zelf al steeds meer tevreden! Dus het is nu ook leuker om mij op te maken omdat het er nu wel normaal op blijft zitten :D
Welke mascara heb je van Clinique? Ik gebruik al jaren het 3 stappensysyeem van Clinique kan echt niet meer zonder!
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_87297460
Vandaag ook nog maar 2 foundations en een blusher van Sephora gekocht :') ;(
pi_87300187
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
Vandaag ook nog maar 2 foundations en een blusher van Sephora gekocht :') ;(
Hadden ze bijgevuld? Van de week was de blusher op in Groningen en die vind ik wel zo mooi, nu heb ik alleen geen tijd meer om terug te gaan, misschien dan maar kopen voor de normale prijs
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87304445
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hadden ze bijgevuld? Van de week was de blusher op in Groningen en die vind ik wel zo mooi, nu heb ik alleen geen tijd meer om terug te gaan, misschien dan maar kopen voor de normale prijs
Ja ze vullen elke dag bij geloof ik, maar gingen het vanaf nu niet meer doen.

Ik was er rond half zes en toen hadden ze bijna elke kleur blusher nog wel geloof ik!
pi_87305024
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:49 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Welke mascara heb je van Clinique? Ik gebruik al jaren het 3 stappensysyeem van Clinique kan echt niet meer zonder!
Ik heb deze:

deze zet wat dikker aan en geeft dus wat vollere wimpers

en ik heb deze:

deze geeft je wimpers meer een natural look

over wimpers gesproken, mijn krultang is kapot gegaan en ik wil een nieuwe halen. Iemand ervaring met die dingen die warm worden om wimpers te krullen? Of werkt dat voor geen meter en kan ik gewoon beter een normale halen? :')
pi_87305051
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
Vandaag ook nog maar 2 foundations en een blusher van Sephora gekocht :') ;(
ik wil ook een sephora in de buurt ;(
  FOK!fossiel donderdag 7 oktober 2010 @ 23:03:29 #46
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87307148
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:

over wimpers gesproken, mijn krultang is kapot gegaan en ik wil een nieuwe halen. Iemand ervaring met die dingen die warm worden om wimpers te krullen? Of werkt dat voor geen meter en kan ik gewoon beter een normale halen? :')
Heb ook wel eens gehoord dat je je wimperkrultang met de fohn kunt verwarmen, zelfde effect. Zelf geen ervaring mee dus op eigen risico! (Ik vind wimperkrultangen al eng, laat staan warme wimperkrultangen. Maar ik heb -gelukkig- niks te klagen qua wimpers)
Chick on a mission
pi_87307225
Ik heb nu deze kleur blush van Sephora 'Peche tendre 4'



Deze foundation:



En deze, waar ik nu al heel erg fan van ben *; :

pi_87308032
Mijn totale Sephora stash nu :') :@:



- Primer
- Concealer
- Poeder
- Foundation x2
- Blush x 2
- Oogschaduw x2
- Mascara x2
- Eyeliner x2
- Lipgloss
pi_87313047
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn totale Sephora stash nu :') :@:

[ afbeelding ]

- Primer
- Concealer
- Poeder
- Foundation x2
- Blush x 2
- Oogschaduw x2
- Mascara x2
- Eyeliner x2
- Lipgloss
Nice! O+

Ik wil ook een Sephora. ;(
All good things are wild and free.
pi_87313081
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:41 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nice! O+

Ik wil ook een Sephora. ;(
k ook ;(
pi_87314711
ik wil primer :'(
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_87314720
Maar van de bodyshop was ook fijn? Ga ik daar straks even kijken denk ik
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:16:16 #53
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_87314866
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze zet wat dikker aan en geeft dus wat vollere wimpers

en ik heb deze:
[ afbeelding ]
deze geeft je wimpers meer een natural look

over wimpers gesproken, mijn krultang is kapot gegaan en ik wil een nieuwe halen. Iemand ervaring met die dingen die warm worden om wimpers te krullen? Of werkt dat voor geen meter en kan ik gewoon beter een normale halen? :')
Ziet er goed uit zal binnenkort eens gaan kijken naar die mascara's zien er goed uit :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_87330725
Eindelijk ook wat dingen kunnen scoren bij Sephora: 2x mascara, oogpotlood, pressed-powder, concealer, primer en een kwast, maar die deed niet mee met die actie.
pi_87331357
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ze vullen elke dag bij geloof ik, maar gingen het vanaf nu niet meer doen.

Ik was er rond half zes en toen hadden ze bijna elke kleur blusher nog wel geloof ik!
Het was er weer :D mijn vriendinnetje belde dat ze in Sephora stond en welke kleuren dat ik gebruik, dus die heeft zo nog een primer, blush en poeder voor mij meegenomen O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87361525
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.


Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.


  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:53:29 #57
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87361878
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]

Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:o Die is echt supergaaf! :D Ik vind je look echt goed gelukt hoor :Y *O*
Nu wil ik dat palette ookkkkk ;( :9~
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87362457
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]

Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor mij dus echt subtiel he :+

Staat je vast mooi, ziet er leuk uit, de kleuren zijn ook best mooi
ik had misschien verwacht to much shimmer/glitter maar is meer een satijnen glans :D


hebben ;(
pi_87362662
Nee, het is best schitterig! Iets glitteriger dan een satin finish, vooral de kleur Sin. Maar door de foto zie je het niet. Op de foto lijkt het echt een stuk subtieler dan in 't echie :P. Heb even een swatch opgezocht van Sin, de tweede van links is het. En in het licht glanst ie dan nog een stuk meer.

pi_87362816
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoals beloofd heb ik een look gemaakt met het Naked-palette van Urban Decay. Het is een redelijk heftige look geworden, ideaal dus voor een stapavond enzo ;). Ben natuurlijk verre van een professional dus het kan vast vele malen mooier, maar heb m'n best gedaan!

Heb drie kleuren gebruikt: Creep in de crease en aan de buitenkant, Sin aan de binnenkant en Virgin als highlighter. Het zwarte oogpotlood heb ik ook gebruikt.
[ afbeelding ]

Sorry, scherpe foto's maken is niet echt aan mij besteed. In het echt ziet het er allemaal iets heftiger, feller, uit, hier lijken de kleuren nog best zacht. Je ziet de highlighterkleur niet eens. Maar je krijgt een idee.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow O+
pi_87363288
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, het is best schitterig! Iets glitteriger dan een satin finish, vooral de kleur Sin. Maar door de foto zie je het niet. Op de foto lijkt het echt een stuk subtieler dan in 't echie :P. Heb even een swatch opgezocht van Sin, de tweede van links is het. En in het licht glanst ie dan nog een stuk meer.

[ afbeelding ]
Valt me best mee
ik had eerder losse glitters etc. verwacht

Me like it :Y

Alleen weet ik niet waar ie zoal te krijgen is, bij Hqhair kan ik hem niet meer vinden enzo :{
net op ebay gekeken, iemand bood hem voor 82 dollar aan :')
  FOK!fossiel zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:26:44 #62
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87369622
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:

[..]

Valt me best mee
ik had eerder losse glitters etc. verwacht

Me like it :Y

Alleen weet ik niet waar ie zoal te krijgen is, bij Hqhair kan ik hem niet meer vinden enzo :{
net op ebay gekeken, iemand bood hem voor 82 dollar aan :')
Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebben :)

Ik stond in de Sephora net iets te lang naar het naked-eye pallet van Too Faced te kijken toen ik benaderd werd door een medewerkster die puur dit merk representeerde. Heeft me wat dingen laten zien, erg leuk. Heb 't alleen later wel online aangeschaft want ik boycot die belachelijke prijzen van Sephora voor Benefit en Too Faced (zo is Benetint 10 euro goedkoper bij hqhair.com !)
Chick on a mission
pi_87369685
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Op de Urban Decay site is dit pallet ook even uitverkocht. Gewoon wachten tot ze weer een nieuwe voorraad hebben :)

Ik stond in de Sephora net iets te lang naar het naked-eye pallet van Too Faced te kijken toen ik benaderd werd door een medewerkster die puur dit merk representeerde. Heeft me wat dingen laten zien, erg leuk. Heb 't alleen later wel online aangeschaft want ik boycot die belachelijke prijzen van Sephora voor Benefit en Too Faced (zo is Benetint 10 euro goedkoper bij hqhair.com !)
Ik heb verder nog nooit bij HQ Hair besteld

Zal best dat die prijzen ook anders zijn, belachelijk soms indd :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:53:43 #64
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87391402
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...

http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
pi_87392493
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...

http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
Hoe het heet weet ik niet maar zo'n ding zag ik vrijdag bij de Bodyshop liggen :)

Garnier heeft er ook één, met reinigingsmiddel er al in, er is ook een versie voor de jonge onzuivere huid
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87396048
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef GimmeGore het volgende:
Niet echt make up, maar ik dacht dat iemand het hier misschien ook wel zou weten...

http://www.beautychoice.c(...)proof-16352-310.html
Weet iemand hoe zo'n ding in het Nederlands heet?/weet iemand waar deze dingen te koop zijn?
Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NL
(beautychoice doet dat ook maar pas wel op met de stekkers / voltage )

pi_87396947
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef Assiej het volgende:

[..]

Clearsonic schijnt bekend merk te zijn, wie weet moet je even op google zoeken naar een shop die verzend naar NL
(beautychoice doet dat ook maar pas wel op met de stekkers / voltage )

[ afbeelding ]
ik heb de clarisonic mia! *O*
pi_87397255
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik heb de clarisonic mia! *O*
en dat bevalt?
pi_87427663
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef Assiej het volgende:

[..]

en dat bevalt?
superrrrr :Y
pi_87457839
Ik wil ook wel zo'n ding maar je betaalt je er scheel aan als ik die prijzen zo zie :{
+ ik heb die ZARQA producten dus ik vraag mij af of ik er wel meer uit kan halen, uit mijn huid... enzo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:01:55 #71
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87457999
Uit mijn huid kan nog wel genoeg :')

Ik word er helemaal gek van...
pi_87458096
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef GimmeGore het volgende:
Uit mijn huid kan nog wel genoeg :')

Ik word er helemaal gek van...
Vertel :o
pi_87458715
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:57 schreef Assiej het volgende:
Ik wil ook wel zo'n ding maar je betaalt je er scheel aan als ik die prijzen zo zie :{
+ ik heb die ZARQA producten dus ik vraag mij af of ik er wel meer uit kan halen, uit mijn huid... enzo
maar jouw huid is toch al heel mooi? :@
pi_87458824
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

maar jouw huid is toch al heel mooi? :@
Ik mag er niet om klagen indeed..

Daarom zeg of ik nog wel meer uit mijn huid / producten kan halen
En dan zou het bedrag wat je voor zo'n ding moet betalen wel erg prijzig zijn

enige waar ik mijn huid soms om 'haat'
is b.v. erg gevoelig, en met foundation ik heb dan steeds drogere plekken..
met die primer er onder is het nu wel minder moet ik zeggen O+
pi_87460321
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik mag er niet om klagen indeed..

Daarom zeg of ik nog wel meer uit mijn huid / producten kan halen
En dan zou het bedrag wat je voor zo'n ding moet betalen wel erg prijzig zijn

enige waar ik mijn huid soms om 'haat'
is b.v. erg gevoelig, en met foundation ik heb dan steeds drogere plekken..
met die primer er onder is het nu wel minder moet ik zeggen O+
Bij mij helpt primer ook suuuuuuuuuper veel!

Maar als je het niet echt nodig hebt is het zonde van het geld idd, ik heb er op ebay 130 eu voor moeten lappen
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:51:07 #76
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87461876
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

Vertel :o
Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
pi_87463995
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
Heb je de Normaderm dagcreme van Vichy al eens geprobeerd? Ik heb normaal ook een wat vettige huid, met drogere wangen, met deze creme is mijn huid helemaal in balans. Ben hierdoor ook van mijn onzuiverheden af gekomen. Zo heel nu en dan tijdens mn ongesteldheid heb ik nog eens een puistje maar dan gebruik ik 1 of 2 dagen de hele normaderm serie (reinigingsgel, tonic, creme) en dan is die ook weer verdwenen. Topspul!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_87465203
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
Girl, let me tell you one thing

ZARQA is what you need! O+

(lol,) nee even serieus
ik meen het echt!
Als ik gedoucht heb trekt mijn huid als een gek, ik moet sowieso creme op doen en ik hou al niet van fabrieksdingen + mijn huid is ook heel gevoelig + allergie voor ingredienten die vaak in dagelijkse 'cosmetica' producten zitten
En de producten van ZARQA zijn op natuurlijke basis wat mij erg bevalt :Y

Ik zeg het echt niet om te verkopen want ik werk er niet bij of wat
maar ik vind het echt een top merk + goedkoop voor wat je krijgt
pi_87465869
Waar verkopen ze het? Ik heb namelijk een jezus droge huid en ik heb echt al ALLES geprobeerd. :')
pi_87465890
Woew, ze hebben het in Helmond. *O*
pi_87466154
www.zarqa.nl

http://www.zarqa.nl/salepoint

als je mij bedoelde :+ maar dat had je vast al wel gevonden
pi_87466265
Ja, ik denk, laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is. :')
pi_87466533
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb overal droge huid, behalve in mijn gezicht, mijn gezicht is juist vettig.
Maar nog steeds wel ontzettend gevoelig, ik kan bijna nergens tegen.
Ik ben het ook een beetje zat dat ik op mijn 25e nog steeds puistjes heb (niet heel erg ofzo, maar ik stoor me er gewoon aan)
jij hebt exact dezelfde huid als ik ... ik had ook vettig als ik makeup op had enzo, maar overal droge plekken en van die losse velletjes ... ik kocht altijd creme voor droge huid

een dame bij de ici paris heeft mij goed geholpen.... ik gebruik nu clinique 3 stappenplan, stap 1 in extra mild, stap 2 heb ik de paarse fles maar ik ga over naar de groene lichtste variant, en stap 3 heb ik de gel en neit de lotion, want die lotion bleef op mijn huid liggen.

Mijn huid is wereld van verschil!!!!! geen velletjes meer, minder last van droge plekken en vette huid, en het ziet er zoveel mooier uit en de puistjes trekken nu eindelijk weg *O*
pi_87467610
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, ik denk, laat ik eens verder kijken dan mijn neus lang is. :')
:D goedzo
pi_87576210
de Sephora primer bevalt me erg goed :Y
verrast me elke keer met hoe mooi het nog allemaal zit
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:41:22 #86
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87857688
Ben ik weer!
Woensdag dus eindelijk bij de mac in Eindhoven geweest. En ik ben zo fijn geholpen daar, ik was vergeten te bellen voor een afspraak maar ze hadden tijd genoeg (was ook pas 10.15u) en ben geholpen met de kleuren uitkiezen (ze hebben eigenlijk veel te veel keus voor een leek als ik haha) en daarna opgemaakt. Ze vroeg de hele tijd of ik ook goed kon zien hoe ze het opbracht, gaf steeds uitleg over letterlijk alles wat ze op mijn gezicht aanbracht en waarom precies.
Oja en ik kreeg complimentjes, iets waar ik normaal niet tegen kan, zelfs niet van mijn vriend, maar het voelde toen toch wel heel fijn.

uiteindelijk naar huis gegaan met het volgende

Sweet Joy, eyeshadow


Soba, eyeshadow


Soft Ochre, paint pot, deze is perfect na een hele dag feesten zat het nog steeds prachtig, vandaag voor het eerst zelf opgedaan en toen ik mijn make-up na een dag werken eraf haalde zat het nog perfect.


Her Own Devices, Beauty Powder, waarvoor dit bedoeld is deed ik eerst altijd met mijn blush wist ik veel van al die verschillende dingen O-) maar dit is veel mooier op de huid

Dag erna weer terug omdat ik zo belachelijk tevreden was en het volgende nog gekocht

Permaplum, Powerpoint Eye Pencil, deze vond ik persoonlijk echt mooi staan bij mijn ogen een heel verschil tussen mijn eigen tijdens het opbrengen ervan.


239 Eye Shader Brush


Brush Cleanser (valt me trouwens op dat deze op de website 2 dollar duurder is dan ik in de winkel betaald heb, meestal is het toch andersom)

Binnenkort wil ik weer, het is toch zo verslavend :@

[ Bericht 1% gewijzigd door megamandy op 23-10-2010 01:47:34 ]
吴 曼 迪
  FOK!fossiel zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:07:22 #87
1455 Keroppi
kool kikker
pi_87860420
Ik heb laatst 'gesplurged' (salaris was binnen) en van Too Faced de poederfoundation (Amazing Face, perfect nude) en het matterende poeder (Absolutely Invisible) plus de kabuki kwast gekocht. Was een klein vermogen maar ik ben er erg blij mee. Vooral over de kwast heb ik even zitten twijfelen, maar hij werkt echt heel goed en is ideaal om mee te nemen.


Poederfoundation


Matterend poeder


Kwast
Chick on a mission
pi_87860434
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?

Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
pi_87862564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?

Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bij :Y.
pi_87863708
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Heb daar twee keer iets besteld (1x een armband, andere x drie Juicy Tube lipglossjes) en je hebt het ongeveer binnen een week binnen. Er zitten af en toe behoorlijk goede aanbiedingen bij :Y.
Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blush :s)
pi_87863776
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ik heb vaker wat besteld bij ze.. Ik doelde eigenlijk meer op de aanbieding zelf, de blush :s)
Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbieding ;).
pi_87863868
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oh, sorry, begreep je verkeerd omdat je alleen naar de website zelf linkte en niet naar de aanbieding ;).
Ja ik had het erbij kunnen zetten maar dacht dat het zo wel duidelijk was (ik zie wel direct de aanbieding trouwens?).

Ik heb Engelse reviews gelezen, ik hou het wel bij poederblush :P
pi_87874943
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dat zou ik ook weleens willen doen.. Maar zijn ze dan niet opdringerig qua aankopen doen?

Dan heb ik een vraagje, heeft iemand hier ervaring mee, is het wat?
Bij de MAC counter in de Douglas waar ik ben geweest waren ze absoluut niet opdringerig. Ook niet na uitgebreid te zijn geholpen met concealer aanbrengen. Benefit counter in de Sephora was ook niet opdringerig, daar kreeg ik echt tig producten op mijn gezicht :). Bij beiden zeiden ze dat ik even kon rond kijken, maar ik ging gelijk kopen.
  zondag 24 oktober 2010 @ 00:46:54 #94
57434 Marloes
Digital Love
pi_87883789
Weet iemand of ze bij de Sephora NL de Retractable Waterproof Eyeliner of de Waterproof Smoky Cream Liner verkopen (beide Sephora eigen merk)? En iemand hier ervaring mee?
Ik zoek een soort cream eyeliner die makkelijk aan te brengen is (wat je een beetje kan schetsen) zoals Bobbi Brown die ook heeft, maar dan goedkoper :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:06:45 #95
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87884327
Ik ben echt helemaal blij met mijn kwast! Ik heb werkelijk nog nooit zo fijn oogschaduw opgebracht, alles lukt mij zoals ik het in gedachte heb en de kleuren pakken geweldig en blenden heel mooi.

Een paar jaar geleden vond ik make up allemaal maar onzin maar de laatste maanden ben ik helemaal opgeslagen, vind het nu toch zo leuk.
吴 曼 迪
pi_87892589
In mijn eerdere topic over make up miskopen werd gezegd dat er hier misschien wel iemand te vinden zou zijn die mijn miskopen van mij wil overnemen. Tijdens de Sehpora 3 vor ¤10 actie ben ik een beetje los gegaan :P En heb ik dus twee producten gekocht die ik nooit ga gebruiken. De lipstick heb ik 2x gebruikt, het poeder is alleen met een schone kwast gebruikt.
Fotos:
[IMG]http://img94.imageshack.us/img94/9171/p1050012ic.th.jpg[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

[IMG]http://img706.imageshack.us/img706/707/p1050013p.th.jpg[/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Heb je interresse? Stuur me dan een pm met je adres en ik stuur het (gratis) naar je op!
Ik heb geen idee hoe je lipstick zou moeten ontsmetten dus dat moet je na ontvangst zelf doen. Ik heb geen koortslip ofzo, misschien fijn om te weten :P


Producten zijn weggegeven.

[ Bericht 6% gewijzigd door ElizabethI op 25-10-2010 11:53:08 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:09:42 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87900057
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:56 schreef ElizabethI het volgende:
Ik heb geen idee hoe je lipstick zou moeten ontsmetten
stukje er af snijden ;).
KuikenGuppy
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:09:58 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87900075
Iemand van hier interesse in een (make-up) secret santa?
KuikenGuppy
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:45:43 #99
130755 Kinga
versier hier
pi_87901936
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

stukje er af snijden ;).
Kan nog makkelijker. Gewoon in een potje alcohol dippen en laten opdrogen.
pi_87903721
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:45 schreef Kinga het volgende:

[..]

Kan nog makkelijker. Gewoon in een potje alcohol dippen en laten opdrogen.
Je haalt me de woorden uit de mond..
+
met stukje eraf snijden desinfecteer je hem niet
pi_87903746
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:09 schreef Burdie het volgende:
Iemand van hier interesse in een (make-up) secret santa?
:?
pi_87904205
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:31 schreef Assiej het volgende:

[..]

:?
waarschijnlijk hetzelfde als wij bij het SHJN topic doen, moet je maar evn bij de SHJN secret santa kijken bij de centrale topics
pi_87904614
Aha ik heb het gezien,.. voor make-up gaat dat niet werken lijkt me ..
Je kunt wel zomaar iets voor iemand gaan kopen maar ieder heeft zo zijn / haar eigen smaak qua kleuren gebruik en product gebruik..

Ook geld huidskleur een grote rol enzo :{

(beetje geldverspilling IMO als we dat zouden doen)
Ik doe er iig niet aan mee :)
pi_87949521
Ik ben zaterdag in New York naar Sephora geweest.
Ik geloof dat ik er 2 uur rondgelopen heb, hahaha!
Oh my god, wat is dat een gave winkel zeg.
Ben opgemaakt door de meiden van Benefit en 2 producten aangeschaft.


en


Was in totaal $60 kwijt, dus dat is zo'n 43 euro.
Moet wel zeggen dat het werkt als een trein.
Het lukt me ook om het er net zo uit te laten zien als zij.
Daarnaast blijft het heel goed zitten en is mijn huid heel erg zacht!

Nu voorlopig die winkel maar even vermijden... O-)
Be someone that makes you happy
pi_87996343
Halloooo

Ik zoek een doorzichtige finishing powder :)
Om te beginnen wil ik niet zo'n dure, om uit te proberen of het me bevalt.

Iemand tips?
pi_87996366
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Halloooo

Ik zoek een doorzichtige finishing powder :)
Om te beginnen wil ik niet zo'n dure, om uit te proberen of het me bevalt.

Iemand tips?
everydayminerals?
pi_87996592
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef electronique het volgende:

[..]

everydayminerals?
Ik heb de keuze om te shoppen bij kruidvat/hema/ochelle parfumerie/etos anders moet ik naar de stad en daar heb ik geen tijd voor helaas :(
pi_87996827
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan :)




Met het Pupa rockstar setje :9
pi_87996873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met het Pupa rockstar setje :9
Fijn setje he O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_87997009
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:56 schreef Joysa het volgende:

[..]



Fijn setje he O+
Joahh
Heb het nu met het sponsapplicatortje gedaan, kan niet wachen op mn kwasten O+
pi_87997473
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:44 schreef electronique het volgende:

[..]

everydayminerals?
Ooh, zie nu dat ze online hebben met best redelijke shipping costs

Alleen géén idee welke ik moet hebben :@
pi_87998275
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we er meteen ook een uitprobeerseltje bij gooien dan :)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met het Pupa rockstar setje :9
ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de foto ;(
pi_88012139
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]



ziet er leuk uit! maar waarom staan jouw mooie wenkbrauwen niet op de foto ;(
Ik had alleen maar mn ogen opgemaakt :D
  donderdag 28 oktober 2010 @ 14:28:13 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_88066235
Kickje met een tipje:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_88071695
Heb net een blush gekocht van MNY en een blauw/groenig Sparkling eyepencil van Etos eigenmerk gekocht. Die blush is echt tof! Draag bijna nooit blush, maar deze heeft een subtiel glittertje O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:27:49 #116
57434 Marloes
Digital Love
pi_88074448
Weet niet of het al gemeld is, maar bij Sephora is het nu 2 halen 1 betalen en op het product dat je betaalt krijg je ook nog weer 15% korting :) (geldt alleen op sephora producten).
Heb vandaag dus een oogschaduw gekocht en een oogpotlood en heb iets van 15 euro bespaard :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88076838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:27 schreef Marloes het volgende:
Weet niet of het al gemeld is, maar bij Sephora is het nu 2 halen 1 betalen en op het product dat je betaalt krijg je ook nog weer 15% korting :) (geldt alleen op sephora producten).
Heb vandaag dus een oogschaduw gekocht en een oogpotlood en heb iets van 15 euro bespaard :P
*O*
Morgen even langs dan, bedankt voor de tip :) .

Met de spulletjes die ik al van Sephora heb ben ik superblij. De primer is echt geweldig, net als de poeder, perfecte kleur lijkt het. De mascara's heb ik nog niet gebruikt.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:55:14 #118
57434 Marloes
Digital Love
pi_88077590
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]



*O*
Morgen even langs dan, bedankt voor de tip :) .

Met de spulletjes die ik al van Sephora heb ben ik superblij. De primer is echt geweldig, net als de poeder, perfecte kleur lijkt het. De mascara's heb ik nog niet gebruikt.
Waar gebruik je die primer voor?
M'n oogschaduw is ook echt supermooi, heb een grijze kleur gekocht O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88077975
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef Marloes het volgende:

[..]

Waar gebruik je die primer voor?
M'n oogschaduw is ook echt supermooi, heb een grijze kleur gekocht O+
Die primer draag je onder foundation of poeder zodat het beter blijft zitten. Hij maakt mijn huid echt superzacht O+ en hij matteert ook.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:16:51 #120
57434 Marloes
Digital Love
pi_88078407
Volgens mij heb ik daar wel eens een tester van gehad!! Het legt een soort fluwelen laagje op je huid of niet?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88078523
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:00 schreef megamandy het volgende:
Het is al vaker gevraagd maar ik weet het nog niet fatsoenlijk.

Wat kun je het beste gebruiken om je oogschaduw het beste te laten zitten op je ogen? Dus dat het niet in de rimpels gaat zitten door het knipperen.
Meestal staat er dan poeder, maja dan weet ik het nog niet :P Ik heb namelijk totaal geen ervaring op make up gebied en weet/snap niets van de namen af. Aangezien ik sinds kort bij de Bijenkorf in Maastricht werk wil ik er namelijk wel netjes en representatief uitzien :D

20 oktober heb ik een bruiloft van mijn tante en ben ik getuigen, dan wil ik dus ook wel netjes uitzien. Daarom ben ik van plan om dan een afspraak te maken bij de mac in de Bijenkorf in Eindhoven te maken om mij daar te laten opmaken en dan ook daar met behulp nieuwe make up aan te schaffen.

Maar dat duurt toch nog een kleine maand dus kunnen jullie mij al met deze vraag helpen? Dankje!

Werkt perfecht! ^O^
pi_88078712
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij heb ik daar wel eens een tester van gehad!! Het legt een soort fluwelen laagje op je huid of niet?
Zo voelt het wel :P . Het is een soort doorzichtige gel als het uit het busje komt, maar op je huid voelt het heel zacht aan.
Dus ik denk idd dat de tester een primer is.
  FOK!fossiel donderdag 28 oktober 2010 @ 21:09:34 #123
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88080760
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Debsterr het volgende:
Kickje met een tipje:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?
Chick on a mission
pi_88081519
Dus die foundation primer kan ook gewoon onder oogschaduw? /noob.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 23:16:39 #125
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88087273
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:19 schreef Twiney het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Werkt perfecht! ^O^
Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
Ben erg goed geholpen bij de mac en gebruik nu dan een beauty powder voor mijn hele gezicht (deed ik eerst ook gewoon met de blush :@ ) ben namelijk nog steeds een grote noob op make up gebied maar ik vind het zo leuk!
Al zeg ik het zelf, de laatste paar weken maak ik mijzelf steeds beter op, mede door de spullen en adviezen van bij de mac.
吴 曼 迪
pi_88125859
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:16 schreef megamandy het volgende:

[..]


Dankjewel, maar ik heb nu al een paintpot gekocht. Ik gebruik nooit foundation dus daar heb ik het niet nodig en de blush blijft bij mij wel altijd goed zitten.
Ben erg goed geholpen bij de mac en gebruik nu dan een beauty powder voor mijn hele gezicht (deed ik eerst ook gewoon met de blush :@ ) ben namelijk nog steeds een grote noob op make up gebied maar ik vind het zo leuk!
Al zeg ik het zelf, de laatste paar weken maak ik mijzelf steeds beter op, mede door de spullen en adviezen van bij de mac.
Deze primer kan je ook aanbrengen op de oogleden!
Make-up blijft bijna de hele dag mooi zitten! ^O^ ^O^ ^O^
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:12:11 #127
57434 Marloes
Digital Love
pi_88128530
En zo'n primer, die doe je over je dagcreme? (ook een noob :P)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:40:54 #128
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88129802
oeioei, nieuw loon en klaar met werken voordat de winkel sluit --> megamandy gaat naar de mac counter.

Dit is het resultaat

Crème de violet


Sumptuous olive
吴 曼 迪
pi_88133720
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:09 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Is al bekend wanneer dat Nude pallet van Urban Decay bij de Sephora ligt?
Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition is :{
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 09:22:29 #130
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_88133779
Gisteren bij de Douglas onderstaande nieuwe mascara gekocht van Estee Lauder



Vandaag maar eens proberen :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  FOK!fossiel zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:22:06 #131
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88134344
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 09:13 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]



Nou, het ding is vrijwel overal ter wereld uitverkocht dus ik vermoed dat dat nog wel een poosje zal duren. Of hij komt helemaal niet meer aangezien het een limited edition is :{
Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informeren :)
Chick on a mission
pi_88134523
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 10:22 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Nou ik had zelf ook een beetje gegoogled en er zijn mensen die Sephora medewerksters zo ver hebben gekregen dat ze er eentje uit het magazijn halen, andere hadden gehoord dat ze tot 15 november moesten wachten. Ik ga zo toch de stad in dus maar eens informeren :)
Ok, ik ben wel benieuwd, dat zou goed nieuws zijn :Y Wellicht dat ze hem dan snel overal weer op voorraad hebben. Ik wilde hem zelf bij Boots in Engeland bestellen, en dan in een winkel ophalen (heb een advantage card en zit volgende week in Liverpool). Zij waren de enigen die hem nog hadden. Maar je kan maar 2 weken voordat je het kan ophalen bestellen, anders vervalt deze. Dus ik had best vaak gekeken of hij nog op voorraad was, en precies toen ik wilde bestellen was hij op :{
pi_88134966
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 00:12 schreef Marloes het volgende:
En zo'n primer, die doe je over je dagcreme? (ook een noob :P)
Jep erover.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:21:36 #134
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88153185
Hier een look die ik vanavond als uitprobeersel heb gemaakt. Ben net twee weken wat serieuzer met make-up bezig.
Helaas kan ik nergens mijn accu-oplader van mijn camera vinden dus de fotos zijn met mijn gsm gemaakt. In het echt zie je goed kleurverschil/overgang helaas niet op mijn fotos. Toch wilde ik het delen want ik er ben er best een beetje trots op dat het goed geblend etc. is :@






Gebruikt:
mac paintpot painterly
mac sumptuous olive
mac soba
mac sweet joy
吴 曼 迪
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:29:56 #135
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_88153458
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef megamandy het volgende:
Hier een look die ik vanavond als uitprobeersel heb gemaakt. Ben net twee weken wat serieuzer met make-up bezig.
Helaas kan ik nergens mijn accu-oplader van mijn camera vinden dus de fotos zijn met mijn gsm gemaakt. In het echt zie je goed kleurverschil/overgang helaas niet op mijn fotos. Toch wilde ik het delen want ik er ben er best een beetje trots op dat het goed geblend etc. is :@

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gebruikt:
mac paintpot painterly
mac sumptuous olive
mac soba
mac sweet joy
mooi ! :)
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:34:09 #136
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88153584
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:29 schreef Lief-visje het volgende:

[..]



mooi ! :)
Dankjewel :@ het is nog allemaal wennen, eerst smeerde ik 1 kleur op en dat was het. Heb goed naar tutorials op youtube gekeken
吴 曼 迪
pi_88214309
Is er misschien interesse voor een Zpalette groupsorder?
De verzendkosten zijn nogal aan de hoge kant en je kunt alleen met CC betalen -O-

www.zpalette.com
  maandag 1 november 2010 @ 17:16:23 #138
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_88215282
Die verkopen ze toch ook bij boozyshop oid? Heb ze iig bij een Nl webshop gezien.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_88215577
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Die verkopen ze toch ook bij boozyshop oid? Heb ze iig bij een Nl webshop gezien.
Echt?
*gaat verder kijken dan neus lang is
  maandag 1 november 2010 @ 17:30:50 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_88215812
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]



Echt?
*gaat verder kijken dan neus lang is
Enchantra heeft ze. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_88215879
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2010 17:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]



Enchantra heeft ze. :)
Ja had het al gevonden!
Danku :*
  dinsdag 2 november 2010 @ 17:25:00 #142
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88254728
Whiej! Ik heb het Urban Decay Book of Shadows (deel III) besteld O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_88445689
Ik faal harder dan een faalhaas :@
pi_88453575
quote:
17s.gif Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik faal harder dan een faalhaas :@
Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebei :@
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88462834
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef princess-a het volgende:

[..]



Ik faal met je mee, kan niet kiezen tussen 88 warm pallet en 88 matte pallet dus sjah, dan maar allebei :@
ik heb die gister ook allebei gekocht *O*
  maandag 8 november 2010 @ 10:48:26 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88465485
Vraagje; waar bestellen jullie je urban decay dingen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 8 november 2010 @ 11:08:02 #147
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88466061
quote:
Op maandag 8 november 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
Vraagje; waar bestellen jullie je urban decay dingen?
ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 8 november 2010 @ 11:11:00 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88466142
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

ik heb mijn book of shadows via ebay besteld.
Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 8 november 2010 @ 11:24:18 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88466495
quote:
Op maandag 8 november 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Is dat een beetje betrouwbaar via eBay? Ik snap dat je naar de seller moet kijken enzo, maar dat is dus wel the real deal? Geen fake zoals je vaak tegenkomt van MAC?
Dat weet ik ook niet zo, hoe dat zit met andere dingen van UD... ik heb idd naar de seller gekeken, maar verder weet ik het ook niet zo goed, waar je nou precies op moet letten, sorry!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 8 november 2010 @ 21:19:31 #150
57434 Marloes
Digital Love
pi_88490349
Als iemand nog een goede goedkope gelliner zoekt, even naar de kruidvat! Van essence :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 8 november 2010 @ 22:55:00 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_88496316
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Marloes het volgende:
Als iemand nog een goede goedkope gelliner zoekt, even naar de kruidvat! Van essence :)
Werkt die een beetje?
KuikenGuppy
  maandag 8 november 2010 @ 23:21:07 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88497624
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Werkt die een beetje?
Hmmm... matig. Hij is nogal hard, en niet echt 'gel'. In vergelijking met de mac fluidliner is het bagger, maar voor een eerste gelliner leuk om mee te beginnen ^O^
Don't come closer, I might hurt you
pi_88503931
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Werkt die een beetje?
Ik vind het echt troep.
Ik had m gisteravond opgesmeert om te kijken hoe lang ht blijft zitten.
Ten eerste is het veel te hard waardoor je het niet fatsoenlijk op kan doen. En ten tweede zat ie na 5 minuten al boven mn oog :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:40:11 #154
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88516033
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Marloes het volgende:
Als iemand nog een goede goedkope gelliner zoekt, even naar de kruidvat! Van essence :)
Die is inderdaad fantastisch O+
Ik heb ook een enorme berg Essence nagellakjes :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_88521288
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef Muck het volgende:

[..]


Die is inderdaad fantastisch O+
Ik heb ook een enorme berg Essence nagellakjes :@
Ik vind die nagellak van essence echt slecht, wel leuke kleurtjes en goedkoop, maar na 2 dagen is het er alweer half af...
Be someone that makes you happy
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:03:21 #156
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88521551
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:57 schreef Nallie het volgende:

[..]



Ik vind die nagellak van essence echt slecht, wel leuke kleurtjes en goedkoop, maar na 2 dagen is het er alweer half af...
Met een goede basecoat en topcoat heb ik er niet zo'n last van :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:25:35 #157
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88524435
Ik ben een beetje aan het experimenteren geweest met mijn O+ Sephora kit voor blauwe ogen O+ , maar het valt nog niet mee om dan een foto van je eigen oog te maken :o



De kleuren zijn in het echt wat minder oranje dan op de foto en mijn ogen behoorlijk felblauw, maar op één of andere manier wil mijn camera dat niet echt lekker weergeven...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:08:17 #158
57434 Marloes
Digital Love
pi_88532044
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:55 schreef Burdie het volgende:

[..]

Werkt die een beetje?
Ik vind van wel! Heb ook de gelliner van Bobbi Brown gehad (10 keer zo duur :P) en ik vind deze fijner... Cremiger.. Heb de grijze! Die is heel mooi, met glittertjes. Wil ook nog graag de bruine.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88549370
Ik heb het naked palette! *O* Een Engelse vriend van mij vertelde dat hij naar een of ander retail park ging met een Boots (om me te plagen, ik ben dol op Boots :P ), ik vroeg hem uit te kijken naar het palette. Hij beweerde toen dat het er niet was, en nu net werd er een pakketje bezorgd met het palette erin O+ Hij is mooi! :9~
  woensdag 10 november 2010 @ 17:17:49 #160
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88562411
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb het naked palette! *O* Een Engelse vriend van mij vertelde dat hij naar een of ander retail park ging met een Boots (om me te plagen, ik ben dol op Boots :P ), ik vroeg hem uit te kijken naar het palette. Hij beweerde toen dat het er niet was, en nu net werd er een pakketje bezorgd met het palette erin O+ Hij is mooi! :9~
ik wil ook zulke vrienden
吴 曼 迪
  woensdag 10 november 2010 @ 17:27:07 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88562759
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb het naked palette! *O* Een Engelse vriend van mij vertelde dat hij naar een of ander retail park ging met een Boots (om me te plagen, ik ben dol op Boots :P ), ik vroeg hem uit te kijken naar het palette. Hij beweerde toen dat het er niet was, en nu net werd er een pakketje bezorgd met het palette erin O+ Hij is mooi! :9~
Tof!!

Ik heb vandaag mijn Book of Shadows III binnengekregen *O*
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 10 november 2010 @ 17:28:27 #162
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88562813
Eerste rondje spelen met mijn Book of Shadows leverde dit op:

Daar is ie



Paar swatches....


Eerste uitprobeerseltje :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_88562964
Dat schaduwboek is mooi. O+ (Ja, I haz failed as well :@)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 november 2010 @ 17:34:28 #164
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88563007
quote:
11s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat schaduwboek is mooi. O+ (Ja, I haz failed as well :@)
Heb jij ook het oogschaduwboek gefaald?? :D Of iets anders? O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_88563064
quote:
Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]



Heb jij ook het oogschaduwboek gefaald?? :D Of iets anders? O+
Oogschaduwboek. Was hier blijkbaar gister al, maar hij lag verstopt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 november 2010 @ 17:42:44 #166
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88563286
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oogschaduwboek. Was hier blijkbaar gister al, maar hij lag verstopt. :')
Whie!!! Yay!! *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_88565655
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef Lindytje het volgende:
Eerste rondje spelen met mijn Book of Shadows leverde dit op:

Daar is ie
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Paar swatches....

[ afbeelding ]
Eerste uitprobeerseltje :)
Mooi ^O^
pi_88568832
Supermooi, Lindytje :)!
pi_88569515
Waar bestellen jullie the book of shadows? Bij UD zelf?
  woensdag 10 november 2010 @ 20:33:10 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88569817
Dankjulliewel :)

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef n0a het volgende:
Waar bestellen jullie the book of shadows? Bij UD zelf?
Ik heb die van mij via ebay besteld, hier om precies te zijn:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220692838189

Nu zelfs 3 pond goedkoper :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_88570655
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Dankjulliewel :)

[..]



Ik heb die van mij via ebay besteld, hier om precies te zijn:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220692838189

Nu zelfs 3 pond goedkoper :')
Fail. :') Maar voor mij dus dezelfde. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 10 november 2010 @ 20:55:11 #172
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88570810
quote:
7s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]



Fail. :') Maar voor mij dus dezelfde. :)
Ja, beetje jammer van de 3 pond :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_88683974
Ik ben op zoek naar een concealer maar ik heb dus géén idee waar ik op moet letten.
Moet het lichter dan de foundation? Is creme/vloeibaar/poeder fijner? etcetc
pi_88684136
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben op zoek naar een concealer maar ik heb dus géén idee waar ik op moet letten.
Moet het lichter dan de foundation? Is creme/vloeibaar/poeder fijner? etcetc
Concealer neem ik zelf altijd één tintje lichter dan mn foundation, om wat highlights onder mn ogen te creeren en ze te openen, maar ook om oneffenheden te verdoezelen. Ik vind vloeibaar fijner omdat je dat niet ziet zitten op bijvoorbeeld droge plekjes. Als je dan een concealerstick hebt verdoezelt die de kleur van het plekje wel, maar als het dan droog is zie je alle droogte zitten. Bij een vloeibare concealer zie je dat niet
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88684409
Het Naked palette (en nog twee andere producten, dacht ik) ligt nu in de Sephora, voor 40 euro. Er schijnt een actie te zijn van 25% korting op alle make-up, dus dat scheelt lekker :) 30 euro voor zo'n mooi palette is een goede prijs.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:43:21 #176
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88684519
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het Naked palette (en nog twee andere producten, dacht ik) ligt nu in de Sephora, voor 40 euro. Er schijnt een actie te zijn van 25% korting op alle make-up, dus dat scheelt lekker :) 30 euro voor zo'n mooi palette is een goede prijs.
weet iemand of bij de sephora ook de 15% maxeda korting geld?
吴 曼 迪
pi_88692646
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

weet iemand of bij de sephora ook de 15% maxeda korting geld?
Nee is daar niet geldig helaas ;(
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_88692836
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:33 schreef princess-a het volgende:

[..]



Concealer neem ik zelf altijd één tintje lichter dan mn foundation, om wat highlights onder mn ogen te creeren en ze te openen, maar ook om oneffenheden te verdoezelen. Ik vind vloeibaar fijner omdat je dat niet ziet zitten op bijvoorbeeld droge plekjes. Als je dan een concealerstick hebt verdoezelt die de kleur van het plekje wel, maar als het dan droog is zie je alle droogte zitten. Bij een vloeibare concealer zie je dat niet
Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?
  FOK!fossiel zondag 14 november 2010 @ 11:55:52 #179
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88694717
Hmm, ik denk dat als ik maandag een kijkje ga nemen dat het pallet dan al uitverkocht zal zijn... jammer.
Chick on a mission
pi_88695199
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]



Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?
ik ben het helemaal eens met princess-a .. ik heb zelf die van mac die is O+
  zondag 14 november 2010 @ 12:48:40 #181
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88696058
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het Naked palette (en nog twee andere producten, dacht ik) ligt nu in de Sephora, voor 40 euro. Er schijnt een actie te zijn van 25% korting op alle make-up, dus dat scheelt lekker :) 30 euro voor zo'n mooi palette is een goede prijs.
Ik ben gisteren nog geweest, in Den Bosch, maar daar zag ik niks liggen.... -O-
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 14 november 2010 @ 15:02:11 #182
57434 Marloes
Digital Love
pi_88700148
Tegen mij is gezegd dat de ''feestcollectie'' vanaf 15 noveber verkrijgbaar is!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  FOK!fossiel zondag 14 november 2010 @ 15:03:17 #183
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88700196
Ik heb een aantal keer gevraagd (Utrecht) en daar wisten ze steeds van niks...
Chick on a mission
pi_88700934
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]



Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?
Ik heb deze van rimmel:


Hoewel ik verder niet zo fan ben van rimmel vind ik deze heel fijn. Vooral omdat ik door de weeks geen foundation gebruik en zo toch donkere kringen weg kan werken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88701093
ik heb een vraagje over poeder :o
ik heb het nog nooit gebruikt, dus ben een absolute noob.
als ik poeder op m'n gezicht wil doen, moet er dan altijd een make-up basis onder?
of kan het ook zonder?
en stel, ik doe het zonder, ik heb hier een spray om gezichts make-up te fixeren ofzo, is dat dan ook goed?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88701247
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een vraagje over poeder :o
ik heb het nog nooit gebruikt, dus ben een absolute noob.
als ik poeder op m'n gezicht wil doen, moet er dan altijd een make-up basis onder?
of kan het ook zonder?
en stel, ik doe het zonder, ik heb hier een spray om gezichts make-up te fixeren ofzo, is dat dan ook goed?
Dat ligt eraan wat je wil van de poeder. Ik gebruik bijvoorbeeld foundation om mijn huid te egaliseren, en kan daarom toe met een doorzichtige (translucent) poeder. Die matteert de huid, zorgt dat de foundation blijft zitten en klaar. Je hebt ook compact powders, of foundation powders, die geven meer dekking. Sephora's eigen merk is wel fijn om je eerste poeders bij uit te zoeken, daar staat ook echt voor of het een translucent of compact is. Maar bij ongeveer alle merken staat wel een beschrijving bij de poeders van wat ze doen.
Ik heb zo'n spray nog nooit gebruikt maar volgens mij kun je dat altijd wel gebruiken, maar als je bijvoorbeeld al een primer hebt gebruikt lijkt het mij wat teveel
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88701312
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:33 schreef princess-a het volgende:

[..]



Dat ligt eraan wat je wil van de poeder. Ik gebruik bijvoorbeeld foundation om mijn huid te egaliseren, en kan daarom toe met een doorzichtige (translucent) poeder. Die matteert de huid, zorgt dat de foundation blijft zitten en klaar. Je hebt ook compact powders, of foundation powders, die geven meer dekking. Sephora's eigen merk is wel fijn om je eerste poeders bij uit te zoeken, daar staat ook echt voor of het een translucent of compact is. Maar bij ongeveer alle merken staat wel een beschrijving bij de poeders van wat ze doen.
Ik heb zo'n spray nog nooit gebruikt maar volgens mij kun je dat altijd wel gebruiken, maar als je bijvoorbeeld al een primer hebt gebruikt lijkt het mij wat teveel
euh.. :@
:D
ik heb minerale poeders en compacts :Y
van catrice :Y
gewoon om net even wat meer sjeu aan m'n huid te geven, en iets egaler.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 14 november 2010 @ 17:00:38 #188
57434 Marloes
Digital Love
pi_88704403
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:03 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb een aantal keer gevraagd (Utrecht) en daar wisten ze steeds van niks...
Dit was in Almere :P ik vroeg er niet eens naar, ze liep naar me toe en vertelde het :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88709921
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]



Misschien nog wat merken die ik beter wel/niet kan nemen?
Ik heb Maybelline pure cover mineral concealer. L'oreal heeft er ook één, net als Rimmel en Bourjois. Denk dat je beter kunt kijken of het de goede kleur is, aangezien veel merken maar een beperkt aantal kleuren heeft zou ik gaan voor het merk wat jouw kleur heeft.

Ik heb gister wat foto's gemaakt van mijn dagelijkse make up. Had al een aantal weken mn favo mascara, inimitable van Chanel niet meer gebruikt want duur, maar heb weer een nieuwe gehaald en vind mn ogen zo veel mooier. Potloden zijn van Bourjois, wit aan de binnenkant ook, zwart aan de buitenkant oog en bruin om mn oog heen. Oogschaduw is van Essence :o Zit een soort parelmoer glans overheen en ik vind hem prachtig O+






Heb steeds maar foto's van één oog want de flits was zo fel dat ik op foto's met beide ogen echt huil :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 14 november 2010 @ 20:46:12 #190
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88712844
Mooi subtiel Princess-a!! O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_88714552
L'oreal 1+1 gratis vanaf morgen bij etos!!
  zondag 14 november 2010 @ 21:15:59 #192
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88714753
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
L'oreal 1+1 gratis vanaf morgen bij etos!!
Zeg dat nou niehiet.... }:|
Don't come closer, I might hurt you
pi_88715472
quote:
Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]



Zeg dat nou niehiet.... }:|
:D
pi_88715950
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
L'oreal 1+1 gratis vanaf morgen bij etos!!
Mooi heb nieuwe mascara nodig :)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88717538
Ik ga nieuwe eyeliner en concealer halen als ze de goede kleur voor me hebben :D
Als het een tint lichter dan mn foundation moet zijn is het wit mweheh :')
pi_88733873
Dadelijk naar etos :D
  FOK!fossiel maandag 15 november 2010 @ 13:05:51 #198
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88735100
Ik naar de V&D zojuist om te kijken of ze nog een Urban Decay pallet hadden. Nou zoals verwacht waren ze dus uitverkocht.

Ik een van de verkoopsters bij d'r lurven gegrepen (die trouwens de felroze lippenstif ver buiten de natuurlijke liplijn had, van zoiemand wil je toch geen advies?) en gevraagd hoe het nou zit. Voornamelijk omdat ik meerdere keren langs ben geweest en niemand steeds een iedee had waar ik het over had.

Ja... ehm.. ja eigenlijk pas vanaf de 15e, maar Utrecht had 't bericht gekregen dat ze eerder mochten gaan verkopen, jaja wel raar.. eh ja misschien nieuwe voorraad.

Lekker beleid :(
Chick on a mission
  maandag 15 november 2010 @ 13:47:47 #199
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88736381
Verkoopsters zullen zelf ook een groot deel van de voorraad hebben gekocht denk ik?
吴 曼 迪
  FOK!fossiel maandag 15 november 2010 @ 14:18:33 #200
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88737487
Ja dat ook nog
Chick on a mission
pi_88740956
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:05 schreef Keroppi het volgende:
Ik een van de verkoopsters bij d'r lurven gegrepen (die trouwens de felroze lippenstif ver buiten de natuurlijke liplijn had, van zoiemand wil je toch geen advies?)
Dát heb ik dus ook altijd. Zie je zo'n verkoopster helemaal onder de plamuur dan denk ik ja :{w
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 15 november 2010 @ 15:58:57 #202
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88741056
Zijn er winkels waar ze standaard foundation en poeder hebben voor een vrij donkere huid? Ik moet altijd goed zoeken naar een toko om eentje te vinden.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88742224
quote:
19s.gif Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
Zijn er winkels waar ze standaard foundation en poeder hebben voor een vrij donkere huid? Ik moet altijd goed zoeken naar een toko om eentje te vinden.
Ik weet wel dat ze bij de DA op Binnenwegplein (R'dam) ze een sectie hebben waar ze poeders/foundation hebben speciaal voor mensen met een donkere huid. Ik ben alleen de naam van het merk vergeten.
pi_88742432
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef princess-a het volgende:

[..]



Dát heb ik dus ook altijd. Zie je zo'n verkoopster helemaal onder de plamuur dan denk ik ja :{w
Ja dat is echt heel erg bij sephora. Belachelijk personeel.
  maandag 15 november 2010 @ 16:33:18 #205
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88742522
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]



Ik weet wel dat ze bij de DA op Binnenwegplein (R'dam) ze een sectie hebben waar ze poeders/foundation hebben speciaal voor mensen met een donkere huid. Ik ben alleen de naam van het merk vergeten.
In de randstad zijn ze makkelijker te vinden ja. Ik woon nu in Friesland (ik ga ook regelmatig naar Limburg) en in Rotterdam kom ik maar een paar keer per jaar. Ik ga kijken bij een lokale DA. :Y Bedankt iig.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88742621
quote:
19s.gif Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef L.no het volgende:

[..]

In de randstad zijn ze makkelijker te vinden ja. Ik woon nu in Friesland (ik ga ook regelmatig naar Limburg) en in Rotterdam kom ik maar een paar keer per jaar. Ik ga kijken bij een lokale DA. :Y Bedankt iig.
Heeft Bobbi Brown dat niet? Te verkrijgen bij Ici Paris of Douglas?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 15 november 2010 @ 16:43:12 #207
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_88742906
Of de mac? Zelf gebruik ik geen foundation maar bij ons in de Bijenkorf werken verschillende getinte meisjes bij de Mac counter en ik zie die mensen zich altijd opmaken bij de counter zelf voordat de winkel open is.
吴 曼 迪
  maandag 15 november 2010 @ 21:07:08 #208
57434 Marloes
Digital Love
pi_88755041
quote:
19s.gif Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef L.no het volgende:
Zijn er winkels waar ze standaard foundation en poeder hebben voor een vrij donkere huid? Ik moet altijd goed zoeken naar een toko om eentje te vinden.
Bij de Sephora van Bare Minerals..
En de mensen die bij de Sephora in Almere werken zijn echt superlief, aardig en behulpzaam, i.t.t. de douglastutjes :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_88784685
Vraagje!
Bij Etos is nu de L'oreal 1+1 gratis actie. En toevallig heb ik een nieuwe mascara nodig ;). Ik gebruik altijd de Telescopic, maar wil eigenlijk wel eens wat nieuws uitproberen. Welke van L'oreal raden jullie aan?
  FOK!fossiel dinsdag 16 november 2010 @ 23:43:52 #210
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88805027
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraagje!
Bij Etos is nu de L'oreal 1+1 gratis actie. En toevallig heb ik een nieuwe mascara nodig ;). Ik gebruik altijd de Telescopic, maar wil eigenlijk wel eens wat nieuws uitproberen. Welke van L'oreal raden jullie aan?
Die gouden Million Lashes ben ik wel tevreden over. Tenminste als je van separatie houdt, sommige mensen creeeren liever van die spinnenpoten...
Chick on a mission
pi_88805409
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:43 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Die gouden Million Lashes ben ik wel tevreden over. Tenminste als je van separatie houdt, sommige mensen creeeren liever van die spinnenpoten...
Die wil k ook gaan kopen maar weet niet wat ik erbij moet nemen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  FOK!fossiel woensdag 17 november 2010 @ 09:18:53 #212
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88809437
Dan neem je er toch twee? Mascara's komen altijd van pas :)
Chick on a mission
pi_88809468
eyeliner/blush/foundation/concealer/nagellak

:D
  woensdag 17 november 2010 @ 20:30:52 #214
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88835499
Cross-post, mijn nieuwe make-upjes van de afgelopen 2 weken....

En wat er hier de laatste 2 weken aan make-up het huis in is gekomen, naast dat wat ik al had :')



1. Ebay 88 matte palette
2. Urban Decay Book of Shadows III
3. Ebay shimmer palette
4. MAC fluidline Macroviolet en Blacktrack
5. MAC mineralized eyeshadowduo Odd Couple
6. MAC mini linerbrush en minimascara Zoom Lash
7. MAC Pigment Violet
8. MAC paintpot Soft Ocre en Bare Study
9. Essence 2 eyeliners en een jumbopencil
10. Essence Metallics oogschaduwquattro's (met fijne gelliner!)
11. Too Faced Enchanted Glamourland Palette
(oh, en er zijn nog 2 gelliners onderweg van Ebay..)

O+ :X O+

En nu heb ik tot Sinterklaas minstens een make-up-koopstop!
Don't come closer, I might hurt you
pi_88835750
wowie! Ik ga bij jou wonen O+
  woensdag 17 november 2010 @ 20:37:47 #216
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_88835884
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
wowie! Ik ga bij jou wonen O+
Gezellig! ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_88861424
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef princess-a het volgende:

[..]



Ik heb Maybelline pure cover mineral concealer. L'oreal heeft er ook één, net als Rimmel en Bourjois. Denk dat je beter kunt kijken of het de goede kleur is, aangezien veel merken maar een beperkt aantal kleuren heeft zou ik gaan voor het merk wat jouw kleur heeft.

Ik heb gister wat foto's gemaakt van mijn dagelijkse make up. Had al een aantal weken mn favo mascara, inimitable van Chanel niet meer gebruikt want duur, maar heb weer een nieuwe gehaald en vind mn ogen zo veel mooier. Potloden zijn van Bourjois, wit aan de binnenkant ook, zwart aan de buitenkant oog en bruin om mn oog heen. Oogschaduw is van Essence :o Zit een soort parelmoer glans overheen en ik vind hem prachtig O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb steeds maar foto's van één oog want de flits was zo fel dat ik op foto's met beide ogen echt huil :P
I would love to do your eyebrows met draad :@
pi_88955980
wie van jullie gebrukt overdag weleens kunstwimpers?

van welk merk koop je die en blijft het de hele dag zitten?
pi_88956915
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:12 schreef Assiej het volgende:

[..]


I would love to do your eyebrows met draad :@
I would love that too! Normaal zijn ze prima bijgewerkt hoor, maar het was een beetje druk de laatste tijd dus ik ben er niet meer aan toegekomen. Morgen zijn ze weer mooi bijgewerkt en gekleurd :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_88959659
Mijn wenkbrauwen moeten ook hoognodig gedaan worden :') ben nog steeds benieuwd, wil het wel eens met draadje laten doen!
pi_88971344
Draad is zo O+
+ als je lichte wenkbrauwen hebt en je verft het worden ze 'voller'
pi_88971372
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:22 schreef Grapefruitthee het volgende:
wie van jullie gebrukt overdag weleens kunstwimpers?

van welk merk koop je die en blijft het de hele dag zitten?
Ik niet..

waarom zou je dat willen?

Ardell , Red cherry
Wimpers van Douglas etc. zouden kunnen, al betaal je daar belachelijk veel voor IMO
  zondag 21 november 2010 @ 13:47:45 #223
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88972914
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn wenkbrauwen moeten ook hoognodig gedaan worden :') ben nog steeds benieuwd, wil het wel eens met draadje laten doen!
Ik ben wat dat betreft zo n muts, aan de ene kant vind ik mijn wenkbrauwen heel lelijk en wil ik ze eens laten epileren (in de hoop dat ik ze dan zelf mooi kan bijhouden).
Maar op de een of andere manier komt het er nooit van. :')
Terwijl het in Arnhem voor maar 5 euro kon.
pi_88974593
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:47 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



Ik ben wat dat betreft zo n muts, aan de ene kant vind ik mijn wenkbrauwen heel lelijk en wil ik ze eens laten epileren (in de hoop dat ik ze dan zelf mooi kan bijhouden).
Maar op de een of andere manier komt het er nooit van. :')
Terwijl het in Arnhem voor maar 5 euro kon.
Wenkbrauwen vormen het gezicht.. ;)
wenkbrauwen is het belangrijkste wat je in het gezicht kunt hebben
  FOK!fossiel zondag 21 november 2010 @ 14:49:27 #225
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88974980
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:38 schreef Assiej het volgende:

[..]


Wenkbrauwen vormen het gezicht.. ;)
wenkbrauwen is het belangrijkste wat je in het gezicht kunt hebben
Ik ben erg tevreden of die Anastasia-methode die Rob Peetoom aanbied. Duur, maar ze hebben mijn wenkbrauwen nog nooit te dun oid gemaakt. (Het is namelijk mijn grootste angst om met van die streepjes te eindigen... the horror)
Chick on a mission
pi_88975718
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:49 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Ik ben erg tevreden of die Anastasia-methode die Rob Peetoom aanbied. Duur, maar ze hebben mijn wenkbrauwen nog nooit te dun oid gemaakt. (Het is namelijk mijn grootste angst om met van die streepjes te eindigen... the horror)
True, maar dat ligt ook aan de epileerder zelf..
als diegene er verstand van heeft wet diegene dat het niet te dun moet, dat oogt ook ouder..
pi_88975854
Ik ga zo mijn wenkbrauwen zelf even doen (sowieso, ik pluk elke dag wel wat haartjes weg zo snel gaat het, niet echt de moeite om het dan telkens bij de schoonheidsspecialiste te laten doen)..

Maar met tweezerman + enorm vergrotende spiegel is het resultaat alsnog erg O+
pi_88975951
ik ga binnekort ook maar eens naar de schoonheidssalon voor mijn wenkbrauwen.. Heb wel een tweezerman maar die is bot geworden
  FOK!fossiel zondag 21 november 2010 @ 15:25:05 #229
1455 Keroppi
kool kikker
pi_88976208
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef Assiej het volgende:

[..]


True, maar dat ligt ook aan de epileerder zelf..
als diegene er verstand van heeft wet diegene dat het niet te dun moet, dat oogt ook ouder..
Maar hoe kan ik beoordelen of iemand (een schoonheidsspecialiste) goed is of niet goed. Misschien zit in een onooglijk prakijkje wel een heel kundig iemand terwijl in de flashy praktijk een enorme prutser zit...
Chick on a mission
pi_88979572
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:25 schreef Keroppi het volgende:

[..]



Maar hoe kan ik beoordelen of iemand (een schoonheidsspecialiste) goed is of niet goed. Misschien zit in een onooglijk prakijkje wel een heel kundig iemand terwijl in de flashy praktijk een enorme prutser zit...
Eventueel kijken of diegene een portfolio boek heeft
Via-via ..

geld bedrag beoordelen
keer uitproberen
pi_88979586
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo mijn wenkbrauwen zelf even doen (sowieso, ik pluk elke dag wel wat haartjes weg zo snel gaat het, niet echt de moeite om het dan telkens bij de schoonheidsspecialiste te laten doen)..

Maar met tweezerman + enorm vergrotende spiegel is het resultaat alsnog erg O+
Tweezerman is O+

+
ik doe alles zelf maar dat is logisch als ik ook mijn klanten epileer :+
pi_88979917
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:18 schreef electronique het volgende:
ik ga binnekort ook maar eens naar de schoonheidssalon voor mijn wenkbrauwen.. Heb wel een tweezerman maar die is bot geworden
Die kun je naar hen opsturen en gratis laten bijslijpen.
pi_88980072
quote:
Op zondag 21 november 2010 17:09 schreef Breathtaking het volgende:

[..]



Die kun je naar hen opsturen en gratis laten bijslijpen.
ga ik denk ik ook doen, maar dan zit ik 2 maanden ofzo zonder pincet
pi_88980279
quote:
13s.gif Op zondag 21 november 2010 17:14 schreef electronique het volgende:

[..]

ga ik denk ik ook doen, maar dan zit ik 2 maanden ofzo zonder pincet
Och, voor vijf euro heb je ook een prima pincet voor in de tussentijd. Des te blijer ben je als je je tweezer weer terug hebt toch?
  zondag 21 november 2010 @ 18:06:07 #235
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88981565
Die dunne streepjes is ook mijn grootste angst.
Ik heb van mezelf al hele lichte wenkbrauwen die ik elke dag een kleurtje geef, maar ik heb ooit eens mijn wenkbrauwen laten verven, veel te donker geworden, dus ik weet hoe het voelt om voor lul te lopen met té lelijke wenkbrauwen.
Nu ben ik bang :')
pi_88981809
Same here, ook bang. Ik wil ze al een tijdje laten doen, heb ze nog nooit laten doen. Nu heb ik iemand om de hoek gevonden die het voor ¤14,50 doet (is een salon), en ik dacht het eens een keer te proberen. Maar op een of andere manier ben ik bang dan voor lul te lopen, dus ik zit nog steeds in dubio :')
pi_88983489
Poeh ja wenkbrauwen zijn eigenlijk maar een hoop gedoe. Ik krijg er bij mij echt geen vorm in, en durf het niet goed te laten doen bij die meisjes met draadjes want die hebben allemaal van die typische wenkbrauwen. Zoals dit:


Ik heb geen standaard wenkbrauwen en ben bang dat zo'n meisje het verneukt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88986182
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poeh ja wenkbrauwen zijn eigenlijk maar een hoop gedoe. Ik krijg er bij mij echt geen vorm in, en durf het niet goed te laten doen bij die meisjes met draadjes want die hebben allemaal van die typische wenkbrauwen. Zoals dit:

[ afbeelding ]
Ik heb geen standaard wenkbrauwen en ben bang dat zo'n meisje het verneukt.
:')

Ik ben zo'n meisje ;)
(Ik epileer klanten met draad/pincet, ben visagiste, assistent fotografe en grafisch vormgeefster)

in mijn fobo staat wel foto waar je mijn wenkbrauwen ziet als je wilt oordelen
pi_88986222
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
Same here, ook bang. Ik wil ze al een tijdje laten doen, heb ze nog nooit laten doen. Nu heb ik iemand om de hoek gevonden die het voor ¤14,50 doet (is een salon), en ik dacht het eens een keer te proberen. Maar op een of andere manier ben ik bang dan voor lul te lopen, dus ik zit nog steeds in dubio :')
Je kunt ook kijken naar de wenkbrauw van de epileerster zelf..

Als zij voor zichzelf zorgt doet ze dat ook bij haar klanten..
Gezien zij het visitekaartje is
pi_88987906
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Assiej het volgende:

[..]


:')

Ik ben zo'n meisje ;)
(Ik epileer klanten met draad/pincet, ben visagiste, assistent fotografe en grafisch vormgeefster)

in mijn fobo staat wel foto waar je mijn wenkbrauwen ziet als je wilt oordelen
Nee sorry, jij valt niet onder de wenkbrauwmeisjes die ik bedoel. Ik vind dat jij een natuurlijke vorm erin hebt, en je hebt je wenkbrauwen aangepast aan je gezicht.
Maar ik ben bang dat ik mijn wenkbrauwen nooit zo getrimd krijg, ik heb hele donkere wenkbrauwen met stugge haren.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88988033
Oh en assiej ik doelde niet zozeer op de draadjes meisjes (ik wou dat ik het kon) maar van die enge lange dunne wenkbrauw meisjes (helaas zijn dat de enige draadjes meisjes die ik ooit ben tegen gekomen)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 21 november 2010 @ 22:02:58 #242
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_88993265
Vanaf dinsdag weer stapelkorting bij Kruidvat op alle make-up!

http://www.kruidvat.nl/do(...)elkortingmakeup.aspx
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_88993660
Weet er iemand hier een goede schoonheidsspecialist/ make-up advisor in Eindhoven?
Ik wil hier graag een keertje naar een schoonheidsspecialist maar ben een student dus heb niet heel veel te maken en wil dan niet het risico lopen dat ik bij een slechte terecht komt. Dat vind ik dan zo zonde van het geld.
Daarbij heb ik een hele moeilijke huid, en hoop dat een specialist mij kan helpen aan goede producten.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 21 november 2010 @ 22:27:03 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88994926
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Assiej het volgende:

[..]


:')

Ik ben zo'n meisje ;)
(Ik epileer klanten met draad/pincet, ben visagiste, assistent fotografe en grafisch vormgeefster)

in mijn fobo staat wel foto waar je mijn wenkbrauwen ziet als je wilt oordelen
Had ik nu maar niet gekeken, dat lukt met mijn wenkbrauwen echt nooit :')
pi_88995642
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



Had ik nu maar niet gekeken, dat lukt met mijn wenkbrauwen echt nooit :')
Heheh :o

je moet ook niet mijn wenkbrauwen over willen nemen :D ( al voel ik me wel vereerd :+ )
maar wenkbrauwen die bij jou passen en ik weet zeker dat je het dan mooi vind O+

@Lotje, maakt niet uit joh! kan gebeuren..
besides, die meid op die foto die je liet zien heeft geen met touw geepileerde wenkbrauwen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 november 2010 @ 22:01:47 #246
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89031857
Hee!
Heeft iemand ervaring met deze primer van Sephora?


Werktie goed? Maaktie ook smooth/matter, zoals hij beweerd etc? :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89032001
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee!
Heeft iemand ervaring met deze primer van Sephora?
[ afbeelding ]

Werktie goed? Maaktie ook smooth/matter, zoals hij beweerd etc? :+
Ik vind hem echt fijn O+ .
Hij maakt mijn huid heel zacht en matteert ook waardoor m'n make-up beter blijft zitten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 november 2010 @ 22:13:30 #248
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89032506
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 22:04 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]



Ik vind hem echt fijn O+ .
Hij maakt mijn huid heel zacht en matteert ook waardoor m'n make-up beter blijft zitten.
Oh, da's al èèn goede ervaring dus, O+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89032815
Bij mij is ie ook fantastisch. :3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 22 november 2010 @ 22:29:40 #250
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_89033377
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Bij mij is ie ook fantastisch. :3
Hmm :9 .

Maar ik wil hem wel gebruiken onder mijn foundation & da's een vloeibare en dit spul is ook wel vloeibaar. Werkt het dan ook nog goed, :+ ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_89035510
quote:
2s.gif Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm :9 .

Maar ik wil hem wel gebruiken onder mijn foundation & da's een vloeibare en dit spul is ook wel vloeibaar. Werkt het dan ook nog goed, :+ ?
Si Sinorita..

Is wel lekker zacht al vind ik hem wel snel opraken als je hem welke dag gebruikt
pi_89043390
Wat gebruiken jullie eigenlijk als alledaagse make-up?

Ik eigenlijk alleen concealer, mascara en wat blush. Maar schijnbaar heb ik meer nodig want ik krijg continue te horen dat ik zoveel ben afgevallen (ben helemaal niet afgevallen er zit zelfs 2 kilo extra aan) en dat ik er niet goed uitzie. :(
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89046014
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat gebruiken jullie eigenlijk als alledaagse make-up?

Ik eigenlijk alleen concealer, mascara en wat blush. Maar schijnbaar heb ik meer nodig want ik krijg continue te horen dat ik zoveel ben afgevallen (ben helemaal niet afgevallen er zit zelfs 2 kilo extra aan) en dat ik er niet goed uitzie. :(
Dat ligt er maar net aan waarom mensen vinden dat je er niet goed uit ziet..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89046168
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:23 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan waarom mensen vinden dat je er niet goed uit ziet..
Ik ben nogal bleek van mezelf (vorig jaar was dat in, toen had ik nergens last van :P )
Maar ik vind zelf dat ik er met make-up sneller ordinair uitzie dan andere meiden. Ik ben bijvoorbeeld dol op smokey eyes maar niet bij mezelf. Dus ik vind het een beetje lastig om meer make-up te gaan gebruiken.
Op feestjes en in het weekend heb ik daar geen problemen mee maar op school en werk wel (werk in een sportschool, dus vind veel make-up dan sowieso niet zo gepast)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89047528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]



Ik ben nogal bleek van mezelf (vorig jaar was dat in, toen had ik nergens last van :P )
Maar ik vind zelf dat ik er met make-up sneller ordinair uitzie dan andere meiden. Ik ben bijvoorbeeld dol op smokey eyes maar niet bij mezelf. Dus ik vind het een beetje lastig om meer make-up te gaan gebruiken.
Op feestjes en in het weekend heb ik daar geen problemen mee maar op school en werk wel (werk in een sportschool, dus vind veel make-up dan sowieso niet zo gepast)
ik ben ook heel bleek, maar je kunt een smokey eye ook met lichte kleuren maken heh! Ik gebruik zelf lichte bruintinten :)
pi_89047543
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hee!
Heeft iemand ervaring met deze primer van Sephora?
[ afbeelding ]

Werktie goed? Maaktie ook smooth/matter, zoals hij beweerd etc? :+
Die is O+
pi_89047739
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]



ik ben ook heel bleek, maar je kunt een smokey eye ook met lichte kleuren maken heh! Ik gebruik zelf lichte bruintinten :)
Dat doe ik inderdaad ook :P Mijn huidskleur noemen ze tegenwoordig Porcelain, heeeeel bleek dus met een klein beetje roze ondertint. Mensen vroegen tot vorig jaar altijd of ik koorts had, heel ziek was of een nacht had doorgehaald. Terwijl ik me dan tiptop voelde en lekker bijgeslapen was :P
Ik gebruik daarvoor altijd blush, heb van die korrels, roze en bruin door elkaar. Die doe ik op mn wangen maar ook heeel licht over mn voorhoofd en zijkant van mn gezicht (om te shapen). Verder was ik altijd geneigd om mn haar in de winter bruin te verfen, terwijl ik dan al minder kleur in mn gezicht heb, dus dat doe ik ook niet meer. Je haarkleur doet een boel voor je gezicht dus mss is dat ook iets voor jou om om te denken?
Verder wat Sharaan inderdaad ook zegt, warme, lichte kleuren gebruiken die je eigen huidskleur ophalen :Y
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89048246
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef princess-a het volgende:

[..]



Dat doe ik inderdaad ook :P Mijn huidskleur noemen ze tegenwoordig Porcelain, heeeeel bleek dus met een klein beetje roze ondertint. Mensen vroegen tot vorig jaar altijd of ik koorts had, heel ziek was of een nacht had doorgehaald. Terwijl ik me dan tiptop voelde en lekker bijgeslapen was :P
Ik gebruik daarvoor altijd blush, heb van die korrels, roze en bruin door elkaar. Die doe ik op mn wangen maar ook heeel licht over mn voorhoofd en zijkant van mn gezicht (om te shapen). Verder was ik altijd geneigd om mn haar in de winter bruin te verfen, terwijl ik dan al minder kleur in mn gezicht heb, dus dat doe ik ook niet meer. Je haarkleur doet een boel voor je gezicht dus mss is dat ook iets voor jou om om te denken?
Verder wat Sharaan inderdaad ook zegt, warme, lichte kleuren gebruiken die je eigen huidskleur ophalen :Y
Ik moet misschien maar eens lang een professional om te vragen welke kleuren mijn huidskleur goed zouden doen.
Ik heb in ieder geval een hele lichte huid met een beetje gelige ondertoon.

Welke haarkleur heb je nu?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89048284
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]



ik ben ook heel bleek, maar je kunt een smokey eye ook met lichte kleuren maken heh! Ik gebruik zelf lichte bruintinten :)
Ahh die foto van die teckel! Wat een snoesje O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_89051462
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]



Ik moet misschien maar eens lang een professional om te vragen welke kleuren mijn huidskleur goed zouden doen.
Ik heb in ieder geval een hele lichte huid met een beetje gelige ondertoon.

Welke haarkleur heb je nu?
Die van de rechterfoto uit mn fobo, met nog iets lichtere blonde plukjes
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89052030
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]



Ik moet misschien maar eens lang een professional om te vragen welke kleuren mijn huidskleur goed zouden doen.
Ik heb in ieder geval een hele lichte huid met een beetje gelige ondertoon.

Welke haarkleur heb je nu?
misschien is dit ook iets voor jou om mee uit te testen:

http://cgi.ebay.com/New-M(...)&hash=item3a5b4612e4

ik en veel andere meiden hebben hem ook, hij bevalt erg goed :D

en bedankt O+ alleen is ze niet altijd zo snoezig hoor, het is echt een eigenwijze donder :')
pi_89147842
Ik wil pan porn :D
  donderdag 25 november 2010 @ 19:29:59 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89148063
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil pan porn :D
Dan moet je meer make-up op je gezicht smeren ;)
Don't come closer, I might hurt you
pi_89148089
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dan moet je meer make-up op je gezicht smeren ;)
Ja neit als ik ziek ben ;(

Ik heb trouwens 1blush met panporn yay *O* :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2010 19:30:50 ]
  FOK!fossiel donderdag 25 november 2010 @ 20:52:48 #265
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89151848
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:

Ik heb trouwens 1blush met panporn yay *O* :')
?
Chick on a mission
pi_89152096
Dat je het tinnetje ziet :D
  donderdag 25 november 2010 @ 23:33:16 #267
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_89161023
Ik heb vorige week zo'n mosgroen Metallics palettje van Essence gekocht en ook de gelliner brush. Allebei heel erg fijn. De oogschaduw heb ik nog niet gebruikt, maar de gelliner wel. Voor het geld (E 3,50) is alleen de gelliner gebruiken geen ramp vind ik, die is namelijk super!
Hij is een stuk zachter dan mijn Bobbi Brown liner en netjes en makkelijk aan te brengen met het kwastje.
Afgelopen anderhalve week heb ik dan ook elke dag deze liner opgedaan i.p.v. mijn Bobbi Brown-liner.

En ik heb 6 november maar weer eens een Everyday Minerals pakketje besteld, met wat kwasten, eyeliners en concealers. Die vind ik altijd wel fijn van hun. Heb alleen nog niks ontvangen dus hoop echt wel dat dat nog gewoon gaat aankomen :(
Vorige keren had ik de pakketjes veel sneller, hoop dus niet dat dat fout gaat :(

Oh ja, en ik heb ontdekt dat bronzer prima is op te brengen met een stippling brush, hoe gek me dat ook eerst leek :)

Make upjes zijn echt verslavend!
Heeft iemand al één van die feestdagenpalletjes van Bobbi Brown gekocht, de "Smoldering Eyes" enzo? Die lijkt me zoooo geweldig! Echt hele mooie kleuren *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_89162028
Fijn is die gelliner van Essence hè? Ik vind 'm ook fijner dan van Bobbi Brown. Ik hoop echt dat de gelliner in de vaste collectie komt. De oogschaduws van het paletje vind ik ook wel fijn! :)

Wat ik trouwens wel altijd heel vervelend vind, is dat wanneer ik gelliner op heb gedaan en daarna mijn wimpers krul, de helft van de gelliner op de wimperkruller zit -O-
Heb al geprobeerd om het wat langer op te laten drogen maar ook dat helpt niet altijd.
Iemand tips? *;
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:07:29 #269
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_89162651
Oh daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik krul mijn wimpers niet.
Eerst wimpers krullen en dan pas gelliner op doen?

Vaste collectie gelliners van Essence zou denk ik wel hard lopen, ik merk dat die van mijn best wel hard gaat in gebruik. Denk dattie na 3 maanden dagelijks gebruik wel echt op zal zijn.
Dus tegen die tijd graag in de vaste collectie :P Ik durfde geen 2 palletjes te kopen omdat ik bang ben dat het uitdroogt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:15:22 #270
57434 Marloes
Digital Love
pi_89162969
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik krul mijn wimpers niet.
Eerst wimpers krullen en dan pas gelliner op doen?

Vaste collectie gelliners van Essence zou denk ik wel hard lopen, ik merk dat die van mijn best wel hard gaat in gebruik. Denk dattie na 3 maanden dagelijks gebruik wel echt op zal zijn.
Dus tegen die tijd graag in de vaste collectie :P Ik durfde geen 2 palletjes te kopen omdat ik bang ben dat het uitdroogt.
Als ik eerst m'n wimpers krul en dan gelliner opdoe gaat dat veeeel lastiger omdat ik zulke lange wimpers heb :{ Dan kan ik er niet goed bij :{
Ik zou als ik jou was ook geen 2 paletjes kopen idd, ik denk dat gelliner na een paar maanden al een stuk minder fijn is dan in 't begin ;)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  FOK!fossiel vrijdag 26 november 2010 @ 21:21:45 #271
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89199829
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je het tinnetje ziet :D
Maar waarom is dat iets om blij van te worden? Kijk leuk dat je een produkt hebt dan blijkbaar zo fijn is dat je het met grote regelmaat gebruikt. Maar ik denk dan eerder: "grr bijna op, moet nieuwe aanschaffen"

Dus ik heb wat moeite om begrip op te brengen voor de cheerleadersmilie ;)
Chick on a mission
pi_89200866
Ik vind het leuk om dingen te kopen :')
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:08:59 #273
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_89210612
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het leuk om dingen te kopen :')
Dat doe ik ook als mijn make-up nog niet op is.
Zeker nu ik erachter ben gekomen dat de maxeda korting ook bij de mac geldig is :') Te slecht
吴 曼 迪
pi_89227328
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:08 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat doe ik ook als mijn make-up nog niet op is.
Zeker nu ik erachter ben gekomen dat de maxeda korting ook bij de mac geldig is :') Te slecht
Ja ik ook, ik heb een aardige voorraad opgebouwd :P Ik ben fan van de plumping lipglaze van e.l.f., ik mocht van mezelf eigenlijk een poosje niets meer kopen. Maar hun voorraad is aangevuld en dit weekend gratis verzending, dus ach :')
  zondag 28 november 2010 @ 12:22:19 #275
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89251930
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:28 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja ik ook, ik heb een aardige voorraad opgebouwd :P Ik ben fan van de plumping lipglaze van e.l.f., ik mocht van mezelf eigenlijk een poosje niets meer kopen. Maar hun voorraad is aangevuld en dit weekend gratis verzending, dus ach :')
Gratis verzending op de NL site? Of?
Don't come closer, I might hurt you
pi_89252682
quote:
Op zondag 28 november 2010 12:22 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Gratis verzending op de NL site? Of?
Wil ik ook wel weten ja, dan ga ik rap bestellen *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89252962
E.l.f. heeft toch geen Nederlandse site? Maar de code is voor gratis verzending en pallette. Overigens zijn er heel vaak acties via facebook (deze dus ook), ik betaal eigenlijk nooit verzendkosten.

To celebrate our 3rd birthday we are offering FREE SHIPPING PLUS A FREE EYESHADOW PALETTE WORTH £3.50 with orders of £10 or more. UK orders use code 3BIRTHUK / European orders use code 3BIRTHEU. Offer ends midnight Sunday 28th November (UK time). *free eyeshadow palette colour will be selected at random and automatically added to your order when the code is applied - the free gift will NOT appear in your shopping bag
  zondag 28 november 2010 @ 13:04:09 #278
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89253206
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
E.l.f. heeft toch geen Nederlandse site? Maar de code is voor gratis verzending en pallette. Overigens zijn er heel vaak acties via facebook (deze dus ook), ik betaal eigenlijk nooit verzendkosten.

To celebrate our 3rd birthday we are offering FREE SHIPPING PLUS A FREE EYESHADOW PALETTE WORTH £3.50 with orders of £10 or more. UK orders use code 3BIRTHUK / European orders use code 3BIRTHEU. Offer ends midnight Sunday 28th November (UK time). *free eyeshadow palette colour will be selected at random and automatically added to your order when the code is applied - the free gift will NOT appear in your shopping bag
Thanx! ^O^
Don't come closer, I might hurt you
pi_89253317
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 13:04 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Thanx! ^O^
ik voel een faal?
  zondag 28 november 2010 @ 13:24:07 #280
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89253915
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik voel een faal?
Nah, ik weet nog niet :')
In ponden zijn de prijzen daar een stukje hoger, dus niet heel erg aantrekkelijk..

Oh, en elf heeft wel een NL site: www.eyeslipsface.nl
Don't come closer, I might hurt you
pi_89254646
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
E.l.f. heeft toch geen Nederlandse site? Maar de code is voor gratis verzending en pallette. Overigens zijn er heel vaak acties via facebook (deze dus ook), ik betaal eigenlijk nooit verzendkosten.

To celebrate our 3rd birthday we are offering FREE SHIPPING PLUS A FREE EYESHADOW PALETTE WORTH £3.50 with orders of £10 or more. UK orders use code 3BIRTHUK / European orders use code 3BIRTHEU. Offer ends midnight Sunday 28th November (UK time). *free eyeshadow palette colour will be selected at random and automatically added to your order when the code is applied - the free gift will NOT appear in your shopping bag
Maar als ik naar hun site ga kom ik uit bij dollar prijzen?
All good things are wild and free.
pi_89254743
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Maar als ik naar hun site ga kom ik uit bij dollar prijzen?
Had ik nog niet eens gezien :o heb al een mooi verlangslijstje gemaakt op de website *O* zo even laptop aan de accu en dan bestellen :9~
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89254801
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:47 schreef princess-a het volgende:

[..]

Had ik nog niet eens gezien :o heb al een mooi verlangslijstje gemaakt op de website *O* zo even laptop aan de accu en dan bestellen :9~
http://www.eyeslipsface.co.uk/ dit is hun Engelse site, maar bij de Amerikaanse is het 55% korting op de verzendkosten, en het meeste is 1 dollar dus nu 76 cent. :')
All good things are wild and free.
pi_89254899
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef tliciouz het volgende:

[..]

http://www.eyeslipsface.co.uk/ dit is hun Engelse site, maar bij de Amerikaanse is het 55% korting op de verzendkosten, en het meeste is 1 dollar dus nu 76 cent. :')
Maar de Amerikaanse site verstuurt niet naar Nederland..
pi_89254933
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Maar de Amerikaanse site verstuurt niet naar Nederland..
Kak.
All good things are wild and free.
pi_89254969
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Maar de Amerikaanse site verstuurt niet naar Nederland..
Dat denk ik inderdaad ook. Maar 1 dollar op de amerikaanse site wordt 1.50 pond op de engelse! Ja doei :{w
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89255317
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad ook. Maar 1 dollar op de amerikaanse site wordt 1.50 pond op de engelse! Ja doei :{w
Nee dat is gewoon zo ;) .com verstuurt alleen binnen de US en Canada. En tja, heel veel dingen (kleding, schoenen etc) zijn in de US goedkoper, c'est la vie. Zelf vind ik het die anderhalve pond wel waard, bepaalde dingetjes dan (nagellak zou ik bijv niet meer kopen).
pi_89255420
quote:
Op zondag 28 november 2010 14:02 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon zo ;) .com verstuurt alleen binnen de US en Canada. En tja, heel veel dingen (kleding, schoenen etc) zijn in de US goedkoper, c'est la vie. Zelf vind ik het die anderhalve pond wel waard, bepaalde dingetjes dan (nagellak zou ik bijv niet meer kopen).
Ja maar ik heb nog nooit iets van elf gebruikt dus weet ook niet wat ik het waard zou vinden :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_89356870
hay,
ik ben opzoek naar een simpele goedkope primer.. iemand tips?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_89357317
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef liiszle het volgende:
hay,
ik ben opzoek naar een simpele goedkope primer.. iemand tips?
voor oogmake-ip?
hema heeft wel een goeie, van miss helen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89359455
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

voor oogmake-ip?
hema heeft wel een goeie, van miss helen
yep!
mooi, ga ik daar even kijken!

toevallig essence/catrice ook? kruidvat zit dichterbij :o
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_89359480
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef liiszle het volgende:

[..]

yep!
mooi, ga ik daar even kijken!

toevallig essence/catrice ook? kruidvat zit dichterbij :o
goeie vraag, ik geloof het niet eigenlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:21:03 #293
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_89366920
Gosh heeft een oogprimer, geen idee of die goed is overigens. Ik gebruik alleen maar Too Faced Shadow Insurance, die is alleen bij Sephora verkrijgbaar in NL.

Ik heb op 6-11 een pakje besteld bij EverydayMinerals... maar heb nog niks in huis... Ben bang dat het kwijt is :(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 1 december 2010 @ 18:12:53 #294
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89395007
@Liszle, die van de etos schijnt beter te zijn dan die van de hema
Don't come closer, I might hurt you
pi_89436050
beautybay.com heeft het naked palette weer op voorraad, voor de liefhebbers :s) Ik ben zelf een groot fan in ieder geval _O_
  donderdag 2 december 2010 @ 17:27:56 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89437952
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
beautybay.com heeft het naked palette weer op voorraad, voor de liefhebbers :s) Ik ben zelf een groot fan in ieder geval _O_
Dankjewel voor de tip!! O+
Volgende week ligt ie als het goed is bij me in de bus *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_89439245
als we het toch over palettes hebben..
waar kan ik goedkoop iets leuks vandaan halen? hoeft geen top merk te zijn oid. maar wel wat meer pigment dan Drogisten merkjes..
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  donderdag 2 december 2010 @ 18:07:53 #298
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89439383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef liiszle het volgende:
als we het toch over palettes hebben..
waar kan ik goedkoop iets leuks vandaan halen? hoeft geen top merk te zijn oid. maar wel wat meer pigment dan Drogisten merkjes..
Ebay! 88 palette, die heb je in verschillende versies, shimmer, matte en warm geloof ik. Zijn prima dingen met redelijk goed pigment en voor 10-12 euro heb je al zo'n ding in huis ^O^
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 2 december 2010 @ 18:11:22 #299
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89439514
Oh, en de nieuwe lijn van Catrice, die oogschaduws schijnen beheurlijk wat pigment te hebben en niet duur!
Don't come closer, I might hurt you
pi_89486524
nou, ik ben aan het proberen gegaan..
en heb dit er van gemaakt vandaag

nog niet helemaal netjes, maar was best tevreden.


But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_89486576
quote:
17s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en de nieuwe lijn van Catrice, die oogschaduws schijnen beheurlijk wat pigment te hebben en niet duur!
Ik heb een paarse meegenomen! lijkt heel aardig inderdaad!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')