abonnement Unibet Coolblue
pi_87339179
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:15 schreef FJD het volgende:
GL :') Vooral die Tofu-gast :') Naja, je bent al van de SP naar een soort van liberale partij overgestapt dus t gaat de goede kant op :P
Ja, die Tofic Dibi, verschrikkelijk. ik erger me al als ik em zie :')
pi_87339273
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

HE! Pas op hè! Niets slechts over GL ~O>
Eerlijk, als Ferdi's vette BMW deaud was gereden, dan zou een VVD-er de schuldige zijn geweest. :Y
pi_87347333
Argentina! _O_

Met risk 2x gepwned maar de ps3 move is wel enorm gaaf zeg *O*
pi_87348251
Laatste Risk pot _O_

JP moest nog 1 land en had nog 1 leger, gooit ie 6 dus JP van *O* :D *O* gooi ik als verdedigend land ook 6 _O- Toen gingen we hem meteen vol pwnen :') Uiteindelijk op t laatst nog met 1 worp gewonnen _O_ Gladiolen *O*

Nu maar eens slapen :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_87348776
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:20 schreef jpjedi het volgende:
Argentina! _O_

Met risk 2x gepwned maar de ps3 move is wel enorm gaaf zeg *O*
Ik vind kinect toch leuker. Move is hetzelfde als Wii alleen dan wat beter.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_87349579
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:01 schreef -Raffie- het volgende:
Ik vind kinect toch leuker. Move is hetzelfde als Wii alleen dan wat beter.
Al gespeeld? Lijkt me erg lastig werken zonder controller.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_87350814
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 02:10 schreef FJD het volgende:
Laatste Risk pot _O_

JP moest nog 1 land en had nog 1 leger, gooit ie 6 dus JP van *O* :D *O* gooi ik als verdedigend land ook 6 _O- Toen gingen we hem meteen vol pwnen :') Uiteindelijk op t laatst nog met 1 worp gewonnen _O_ Gladiolen *O*

Nu maar eens slapen :')
Moet je er wel bij vermelden dat ik net ervoor 18 legers tegen 1 verloor. :'(

Damn ik baal wel dat ik elke keer naast de winst pak! Volgende keer revenge!
pi_87350837
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:01 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Ik vind kinect toch leuker. Move is hetzelfde als Wii alleen dan wat beter.
Kinect is er toch nog niet? Op tweakers vond men kinect ondergeschikt qua beleving vanwege, zoals Fer zegt, het ontbreken van controls.
pi_87357203
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 10:26 schreef jpjedi het volgende:
Moet je er wel bij vermelden dat ik net ervoor 18 legers tegen 1 verloor. :'(

Damn ik baal wel dat ik elke keer naast de winst pak! Volgende keer revenge!
Mooie streaks zaten er steeds tussen ja maar die laatste was wel erg zuur :')

Anders 30e na NAC - Graafschap naar Rdam en dan zondag Risk met z'n vieren? Of beter nog; zaterdagmiddag! Kan die lamzak ons met de auto naar Breda brengen :D

[ Bericht 10% gewijzigd door FJD op 09-10-2010 17:13:55 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_87364064
Sport heeft geen nut.
pi_87364286
Een banaan is recht
pi_87364367
Wat heeft recht zijn voor nut :?
pi_87364495
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat heeft recht zijn voor nut :?
Verbanden zien is een typische weergave van je analytisch vermogen... Jij had toch een vod?
pi_87364641
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Verbanden zien is een typische weergave van je analytisch vermogen... Jij had toch een vod?
Het vod heeft de openhaard nog niet gevonden, al was het maar dat ik geen openhaard heb. Nog los of die deze bestemming verdient. Dat staat weer los van het feit of dat ik niet weet of het ligt op de plek waar ik denk dat het ligt al dan niet in (verre) gaande staat van ontbinding. Niet dat het mij nog intereseert.
pi_87377297
@Frank, duurt bij jou de levering van zavvi ook zo lang? Van Gamehubs heb ik het in 1 week in huis maar Zavvi duurt elke keer 3 weken :(
pi_87377343
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:23 schreef FJD het volgende:

[..]

Mooie streaks zaten er steeds tussen ja maar die laatste was wel erg zuur :')

Anders 30e na NAC - Graafschap naar Rdam en dan zondag Risk met z'n vieren? Of beter nog; zaterdagmiddag! Kan die lamzak ons met de auto naar Breda brengen :D
30e zijn we met zijn 3-en. Moet even kijken hoe die dag gaat lopen want ik kom dan in de ochtend terug uit de vs. Sowieso slaap ik wel thuis die volgende nacht.
pi_87379774
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 10:27 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Kinect is er toch nog niet? Op tweakers vond men kinect ondergeschikt qua beleving vanwege, zoals Fer zegt, het ontbreken van controls.
Waarom vergeet iedereen toch dat er ook nog gewone controllers te gebruiken zijn... De nieuwe ghost recon gaat waarschijnlijk de Kinect voor Headtracking gebruiken en handgebaren herkenning. Verder speel je gewoon met je gamepad. Dat kan bij de Move niet :) Dan heb je al 2 van die dildos in je hand...
pi_87379899
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom vergeet iedereen toch dat er ook nog gewone controllers te gebruiken zijn... De nieuwe ghost recon gaat waarschijnlijk de Kinect voor Headtracking gebruiken en handgebaren herkenning. Verder speel je gewoon met je gamepad. Dat kan bij de Move niet :) Dan heb je al 2 van die dildos in je hand...
Ik ben benieuwd, daar niet van maar ik geloof niet in deze combinatie. Een Move/Wii heeft als voordeel dat het realistischer voelt maar als nadeel dat het nooit zo snel/accuraat werkt als een gamepad. Een gamepad heeft precies het tegenover gestelde. Als je deze twee direct combineert dan moet je je controller los laten om een gebaar te maken wat minder snel werkt dan wanneer je een knop indrukt. Ik zie het gewoon niet zo.

Dat van die controllers in je hand vind ik overigens juist een plus. Het biedt tegengewicht als je spelletjes speelt waarvoor deze besturingsmethode is bedoeld; sportspelletjes. Golf, tennis, tafeltennis, discgolf, bowlen, zijn allemaal sporten waarbij je in het echt tegengewicht hebt en daarmee is het natuurlijker om een controller in je hand te hebben.

Eerlijk is eerlijk, ik zag de Move ook nooit als iets wat echt veel toegevoegde waarde zou leveren en uberhaupt niet als iets wat bij het platform PS3 past. Over de eerste heb ik nu een andere mening maar dat laatste twijfel ik nog wel over. Ben wel benieuwd naar Kinect.

Medal of Honor is trouwens te vinden :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_87380996
Bij de move kun je ook je controller gebruiken. Maar wat Fer zegt, het idee is nou net dat je die in de spelbeleving niet wil vasthouden.
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:44:07 #95
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_87382754
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, daar niet van maar ik geloof niet in deze combinatie. Een Move/Wii heeft als voordeel dat het realistischer voelt maar als nadeel dat het nooit zo snel/accuraat werkt als een gamepad. Een gamepad heeft precies het tegenover gestelde. Als je deze twee direct combineert dan moet je je controller los laten om een gebaar te maken wat minder snel werkt dan wanneer je een knop indrukt. Ik zie het gewoon niet zo.

Dat van die controllers in je hand vind ik overigens juist een plus. Het biedt tegengewicht als je spelletjes speelt waarvoor deze besturingsmethode is bedoeld; sportspelletjes. Golf, tennis, tafeltennis, discgolf, bowlen, zijn allemaal sporten waarbij je in het echt tegengewicht hebt en daarmee is het natuurlijker om een controller in je hand te hebben.

Eerlijk is eerlijk, ik zag de Move ook nooit als iets wat echt veel toegevoegde waarde zou leveren en uberhaupt niet als iets wat bij het platform PS3 past. Over de eerste heb ik nu een andere mening maar dat laatste twijfel ik nog wel over. Ben wel benieuwd naar Kinect.

Medal of Honor is trouwens te vinden :9
Op zich kan ik je geen gelijk geven hoor, maar het is wel heel krom.
Het voelt natuurlijker met een controller in je hand... Ik vermoed dat dit evolutie is :')
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:42:05 #96
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_87395742
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 09:29 schreef jpjedi het volgende:
@Frank, duurt bij jou de levering van zavvi ook zo lang? Van Gamehubs heb ik het in 1 week in huis maar Zavvi duurt elke keer 3 weken :(
Hmm nee eigenlijk niet. Laatst nog 2 games daar besteld en had ze binnen een week ontvangen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_87396670
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]



Hmm nee eigenlijk niet. Laatst nog 2 games daar besteld en had ze binnen een week ontvangen.
Hmmm vreemd zeg..
pi_87397492
Boarding pass op je iphone _O_
pi_87408858
Roy Makaay in FIFA 10 _O_

Supersub *O*

Mogguh :W
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:31:04 #100
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_87409492
Maandag *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')