abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:40:44 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87223129


Introductie
De drama-thrillerserie Dexter wordt vanaf 2006 in de VS uitgezonden door Showtime in HD1080i. De serie is zeer succesvol en won verschillende Emmy en Golden Globe-awards. In Nederland wordt Dexter door de VPRO (Nederland 3) uitgezonden.

Dexter
Dexter volgt het dagelijks leven van een forensisch bloedonderzoeker die werknaam is bij de Miami Metro Police Department, genaamd Dexter Morgan. In zijn vrije tijd is Dexter vooral bezig met het vermoorden van mensen, ingegeven door een psychische dwang die hij niet zelf kan beheersen.

Dexter moordt echter niet zomaar, maar mensen die het naar zijn mening 'verdienen' om omgelegd te worden, bijvoorbeeld als zij hun straf in het Amerikaanse justitieel systeem ontlopen. In de serie is Dexter voortdurend op zoek naar de balans tussen het moorden en het leiden van een zo normaal mogelijk leven.

Dexter-hoofdpersonen

Dexter Morgan (vroeger Dexter Moser)

Seriemoordenaar en forensisch bloedonderzoeker bij de Miami Metro Police Department.

Debra 'Deb' Morgan

Stiefzus van Dexter en ook werkzaam bij de Miami Metro Police Department.

Harry Morgan

Dexters overleden adoptievader en voormalig politieagent.

Topics
Dexter - Nieuwe TV-serie
Dexter - Season 2 [USA]: puikend en zeker niet pauperesque
Dexter [USA] #3 - I'm gonna be this way forever
Dexter [USA] #4: "The lion does not fear the jackal"
Dexter [USA] #5: "I killed my brother, Yours too..."
Dexter [USA] #6: "I'm a neat monster."
Dexter [USA] #7: "Tonight's the night.."
[USA] Dexter #8: 'Rita is, in her own way, as damaged as me."
[USA] Dexter #9: 'Can I be your Thighman?'
[USA] Dexter #10: 'Daddy, I think I'm in trouble'
[USA] Dexter #11: 'I'm what's wrong. This is fate.'
[USA] Dexter # 12 - Waar we wachten op seizoen 5 (26 september)
[USA] Dexter #13 - Still waiting for the fifth season 26/09
[USA] Dexter #14 - Waar het wachten op 27 september veel te lang duurt

Links
Officiële site: http://www.sho.com/site/dexter/home.do
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0773262/
TV.com: http://www.tv.com/dexter/show/62683/summary.html
List of Dexter episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28televisieserie%29
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29

Eerstvolgende nieuwe episode: kijk op www.tvcountdown.com

Geweldige serie _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:41:43 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87223184
Kritiek hebben op iets waar je nog niets over weet is wel schraal. Kritiek hebben op Aster kan prima.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:43:21 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87223269
Precies, maar Aster is ook een kutkind dat niet kan acteren. Verschrikkelijk :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:44:37 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87223335
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:43 schreef MMaRsu het volgende:
Precies, maar Aster is ook een kutkind dat niet kan acteren. Verschrikkelijk :').
Ja, dat stoort me het meest, dat niet kunnen acteren :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87223352
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:00 schreef megamandy het volgende:

[..]


[..]

precies er ging net 15 minuten over die man zelf, op het laatst zag je snel snel een paar shots over zijn werkwijze maar echt niet alles. Je weet gewoon niet nog niet wat er in de verhuiswagen is gebeurd.
Nu lees ik al drie pagina's met berichten over dat de schrijvers van Dexter hier slordig zijn geweest met hun verhaallijn.

Verder heb ik helemaal niets over Astor gezegd en ook niet dat je helemaal niets over de verhaallijn, maar deze discussie vind ik persoonlijk gewoon nergens op slaan ^O^
een paar shots? weet je wel wat je zegt? we zagen dat hij een boek heeft met haarlokken van vrouwen. we zagen dat hij een vrouw in een vat dumpte (en iets met electriciteit op dat vat) we zagen dat er op die dumpplek (erg benadrukt) heel wat van die vaten in het water lagen) we zagen dat hij in zichzelf praat en zijn woning van binnenuit afgesloten is.

dat zegt dat hij al die vrouwen vanuit hetzelfde MO heeft gedood en dat de moord in die vrachtwagen dus afwijkt van zijn normale MO. ik verwacht dat daar iets achter zit weet niet wat maar dat zal de tijd leren

dat is het enige wat ik heb gezegd en ik blijf daarbij
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:46:27 #6
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87223427
Ja echter wellicht is het mogelijk dat hij eerst vrouwen vermoorde in een verhuiswagen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87223585
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ja echter wellicht is het mogelijk dat hij eerst vrouwen vermoorde in een verhuiswagen?
dat is mogelijk dat weten we niet maar er wordt geroepen dat we helemaal niks weten en dus maar moeten afwachten, ik ben het daarmee oneens. we weten al heel wat over hem.

ik vind het juist leuk om mogelijkheden te bespreken en dit leek me wel een leuk iets om over te speculeren :7
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87224067
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

een paar shots? weet je wel wat je zegt? we zagen dat hij een boek heeft met haarlokken van vrouwen. we zagen dat hij een vrouw in een vat dumpte (en iets met electriciteit op dat vat) we zagen dat er op die dumpplek (erg benadrukt) heel wat van die vaten in het water lagen) we zagen dat hij in zichzelf praat en zijn woning van binnenuit afgesloten is.

dat zegt dat hij al die vrouwen vanuit hetzelfde MO heeft gedood en dat de moord in die vrachtwagen dus afwijkt van zijn normale MO. ik verwacht dat daar iets achter zit weet niet wat maar dat zal de tijd leren

dat is het enige wat ik heb gezegd en ik blijf daarbij
Geheel met je eens. Alleen niet met het feit dat er nu dus een fout in het verhaal zit ofzo.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:40:44 #9
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87226000
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

een paar shots? weet je wel wat je zegt? we zagen dat hij een boek heeft met haarlokken van vrouwen. we zagen dat hij een vrouw in een vat dumpte (en iets met electriciteit op dat vat) we zagen dat er op die dumpplek (erg benadrukt) heel wat van die vaten in het water lagen) we zagen dat hij in zichzelf praat en zijn woning van binnenuit afgesloten is.

dat zegt dat hij al die vrouwen vanuit hetzelfde MO heeft gedood en dat de moord in die vrachtwagen dus afwijkt van zijn normale MO. ik verwacht dat daar iets achter zit weet niet wat maar dat zal de tijd leren

dat is het enige wat ik heb gezegd en ik blijf daarbij
ja ik weet wat ik zeg, en die paar shots bedoel ik mee wat jij zei, je ziet snel snel dat hij iemand in een vat stopt (je weet niet of ze al dood is of nog leeft) en dat hij een lok bewaard om ze vervolgens te dumpen.
Verder weet je niets over zijn werkwijze. Dat hij zijn huis afsluit kan met vanalles te maken hebben, paranoia/opsluiten van het slachtoffer etc.
Misschien zijn ze al dood voordat ze in zijn huis aankomen en in vaten worden geduwd en gebeurd dat ergens anders en dus misschien een keer in die verhuiswagen.
吴 曼 迪
pi_87226649
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef picodealion het volgende:

[..]

Geheel met je eens. Alleen niet met het feit dat er nu dus een fout in het verhaal zit ofzo.
maar dat zeg ik ook niet... ik zeg alleen dat er iets achter zit wat we op dit moment nog niet (kunnen) weten. dat boeit me en ben benieuwd wat anderen daarover denken.

daar is een topic als dit toch voor :?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87226887
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:40 schreef megamandy het volgende:

[..]

ja ik weet wat ik zeg, en die paar shots bedoel ik mee wat jij zei, je ziet snel snel dat hij iemand in een vat stopt (je weet niet of ze al dood is of nog leeft) en dat hij een lok bewaard om ze vervolgens te dumpen.
Verder weet je niets over zijn werkwijze. Dat hij zijn huis afsluit kan met vanalles te maken hebben, paranoia/opsluiten van het slachtoffer etc.
Misschien zijn ze al dood voordat ze in zijn huis aankomen en in vaten worden geduwd en gebeurd dat ergens anders en dus misschien een keer in die verhuiswagen.
dat zou kunnen al denk ik van niet maar je draait er weer omheen we weten heel veel over zijn MO. mogelijk niet alles maar je doet net of we niets weten terwijl we al heel veel info hebben.

ik verwacht niet dat hij een verhuiswagen gebruikt voor zijn rituelen maar dat deze voor een heel ander doel is gehuurd, we komen er vast wel achter wat dat is met de tijd.

dat hij zijn huis afsluit kan best te maken hebben met zijn slachtoffers, ze te belemmeren om te vluchten.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:02:26 #12
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87227183
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat zou kunnen al denk ik van niet maar je draait er weer omheen we weten heel veel over zijn MO. mogelijk niet alles maar je doet net of we niets weten terwijl we al heel veel info hebben.

ik verwacht niet dat hij een verhuiswagen gebruikt voor zijn rituelen maar dat deze voor een heel ander doel is gehuurd, we komen er vast wel achter wat dat is met de tijd.

dat hij zijn huis afsluit kan best te maken hebben met zijn slachtoffers, ze te belemmeren om te vluchten.
Dan verschillen we gewoon van mening :P Want ik heb precies hetzelfde als jou gezien maar ik vind dat we dan nog niet echt veel over hem weten. Dus ik draai er niet omheen, heb alleen een andere mening erover :Y
吴 曼 迪
pi_87227436
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dan verschillen we gewoon van mening :P Want ik heb precies hetzelfde als jou gezien maar ik vind dat we dan nog niet echt veel over hem weten. Dus ik draai er niet omheen, heb alleen een andere mening erover :Y
dat mag het is ook geen aanval ofzo... gewoon een meningsverschil gelukkig wonen we in een vrij land ;)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:08:11 #14
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87227493
Het enige wat ik probeer te zeggen, is dat ik het erg moeilijk vind om de link te leggen tussen die killer en de van. Het wekt bij mij de indruk dat het een sloppy scenario is, maar dat zal de volgende aflevering vast wel laten zien.
Ik maakte me enigzins zorgen en ik hoop dat die onterecht zullen zijn, want het is een schitterende serie die tot dusver erg consequent en duidelijk is geweest.

Maar blijkbaar kom ik niet helemaal duidelijk over.
pi_87227652
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Neelix het volgende:
Het enige wat ik probeer te zeggen, is dat ik het erg moeilijk vind om de link te leggen tussen die killer en de van. Het wekt bij mij de indruk dat het een sloppy scenario is, maar dat zal de volgende aflevering vast wel laten zien.
Ik maakte me enigzins zorgen en ik hoop dat die onterecht zullen zijn, want het is een schitterende serie die tot dusver erg consequent en duidelijk is geweest.

Maar blijkbaar kom ik niet helemaal duidelijk over.
jawel hoor alleen denk ik dat de ware reden nog moet komen verder ben ik het met je eens (behalve dat het sloppy zou moeten zijn) maar ik krijg hetzelfde gevoel over mijn posts :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87227745
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Neelix het volgende:
Het enige wat ik probeer te zeggen, is dat ik het erg moeilijk vind om de link te leggen tussen die killer en de van. Het wekt bij mij de indruk dat het een sloppy scenario is, maar dat zal de volgende aflevering vast wel laten zien.
Ik maakte me enigzins zorgen en ik hoop dat die onterecht zullen zijn, want het is een schitterende serie die tot dusver erg consequent en duidelijk is geweest.

Maar blijkbaar kom ik niet helemaal duidelijk over.
Maar bij bijna misschien wel alle eerdere seizoenen was het na 2 afleveringen ook niet duidelijk wat er zou gaan gebeuren bij verre na zelfs.
pi_87228270
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar dat zeg ik ook niet... ik zeg alleen dat er iets achter zit wat we op dit moment nog niet (kunnen) weten. dat boeit me en ben benieuwd wat anderen daarover denken.

daar is een topic als dit toch voor :?
Ik val je dan ook niet aan, ik had het over anderen die dat wel zeiden.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:44:22 #18
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87233135
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Kritiek hebben op iets waar je nog niets over weet is wel schraal. Kritiek hebben op Aster kan prima.
Je moet niet overdrijven, kritiek is zwaar overdreven. Erg wordt enkel gezegd dat het een foutje kán zijn, maar dat we daar snel genoeg achter zullen komen. En dat men nog helemaal niets over de MO van Boyd kan en mag zeggen is bullshit. Dat noemt men abductie; pure theorievorming dus. Imo hetgene wat deze threads uberhaupt interessant maken om te lezen.
Kattentrapper...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:37:57 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87233223
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:34 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

Je moet niet overdrijven, kritiek is zwaar overdreven. Erg wordt enkel gezegd dat het een foutje kán zijn, maar dat we daar snel genoeg achter zullen komen. En dat men nog helemaal niets over de MO van Boyd kan zeggen is bullshit. Dat noemt men abductie; pure theorievorming dus. Imo hetgene wat deze threads uberhaupt interessant maken om te lezen.
Nee, het werd kritiek genoemd en daar ging ik op in. Expres daarom.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87233521
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, het werd kritiek genoemd en daar ging ik op in. Expres daarom.
Het werd pas kritiek door de lading die andere mensen aan de zinnen "Waarom dan ineens een moving van huren? En dan ook nog daar een vrouw in afmaken door haar dood te slaan? Klinkt allemaal een beetje vreemd." gaven. Door dat deze mening afweek van de norm hier en er zo fel op gereageerd werd. Door de tegenstanders van bovenstaande zin werd het neergezet als kritiek zonder dit woord daadwerkelijk in de mond te nemen. Dat Wonderer het vervolgens benoemd als kritiek is eerder een constatering. Het was dus al gecreeerd voor het benoemd werd.
Kattentrapper...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 00:50:29 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87233563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh, niemand mag iets zeggen over de verhaallijn tot het seizoen is afgelopen? Niemand mag Aster vervelend vinden want misschien wordt ze later wel keileuk? Hm?

Laat mensen toch lekker hun kritiek hebben, jezus.
Kritiek. Het werd kritiek genoemd door iemand die er kritiek op heeft. Kritiek. Daar reageer ik op.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87233608
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kritiek. Het werd kritiek genoemd door iemand die er kritiek op heeft. Kritiek. Daar reageer ik op.
Het is niet alsof hij aan hand van die zinnen het tot kritiek bestempeld. Hij constateert alleen dat jullie het als kritiek opvatten op de serie en daarom zo fel reageren. Dat is heel iets anders.
Kattentrapper...
pi_87235516
Als ik Dexter was stond Rita #1 op mijn lijst :') ben ik de enige die haar echt een verschrikkelijk irritant wijf vindt? jezus wat een zeikstraal :r
pi_87235769
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:09 schreef gnilrednoz het volgende:
Als ik Dexter was stond Rita #1 op mijn lijst :') ben ik de enige die haar echt een verschrikkelijk irritant wijf vindt? jezus wat een zeikstraal :r
PROTIP: Wij zijn al wat verder met kijken dan jij. De kans is groot dat je hier spoilers leest.
pi_87235830
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 08:36 schreef picodealion het volgende:

[..]

PROTIP: Wij zijn al wat verder met kijken dan jij. De kans is groot dat je hier spoilers leest.
Ik ben nu halverwege seizoen 4, ben bijna bij :P en ik lees de reacties ook niet ;)

edit: ja de jouwe nu wel ja omdat je me quote :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:07:58 #27
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87237508
Nou, dan quote ik m maar niet, maar: _O- :P
pi_87238880
Vince komt steeds minder uit de verf.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87240960
ik keek de aflevering en toen in dit topic. Gaat het over de vrachtwagen en waarvoor die gebruikt is :') dit zal wel de killer van het seizoen zijn dus daar komen we vast nog wel achter.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:10:46 #30
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87241074
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:58 schreef Lo-Fi het volgende:
Vince komt steeds minder uit de verf.
Minder? Man, ik moest zo lachen toen dat stukje hersenen van het plafond op m viel.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:13:12 #31
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87241159
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef planethugo het volgende:
ik keek de aflevering en toen in dit topic. Gaat het over de vrachtwagen en waarvoor die gebruikt is :') dit zal wel de killer van het seizoen zijn dus daar komen we vast nog wel achter.
Van het seizoen weet ik nog niet helemaal, maar dat er nog antwoorden komen denk ik wel ja. :') Echt dat gedoe over die vrachtwagen... :P

Hier heb je m:

|^^^^^^^^^^^^^^||____

|.The WHO GIVES A | ||’??|??\_ _

| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)

|(@)(@)****(@)(@)****|(@)**(@)
pi_87241441
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Van het seizoen weet ik nog niet helemaal, maar dat er nog antwoorden komen denk ik wel ja. :') Echt dat gedoe over die vrachtwagen... :P

Hier heb je m:

|^^^^^^^^^^^^^^||____

|.The WHO GIVES A | ||’??|??\_ _

| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)

|(@)(@)****(@)(@)****|(@)**(@)
Dat dus, en laten we erover ophouden voordat er doden vallen, :').
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:40:42 #33
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_87242027
Vind 't eigenlijk vooral jammer dat hij toevallig die vent op het spoor komt. Haat toeval in series/films :{.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:21:31 #34
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87247990
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Rahl het volgende:
Vind 't eigenlijk vooral jammer dat hij toevallig die vent op het spoor komt. Haat toeval in series/films :{.
Dat vind ik juist wel grappig, hij mag zijn werk niet uitvoeren maar hij kan niet afkicken van het bloed. Hij werd helemaal opgewonden door die twee spatjes bloed.
吴 曼 迪
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:38:51 #35
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87248667
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Rahl het volgende:
Vind 't eigenlijk vooral jammer dat hij toevallig die vent op het spoor komt. Haat toeval in series/films :{.
Leuk, zo'n samenvatting van wat ik een paar pagina's terug zei :')
Laten we de hele discussie nog eens op gang brengen :P
pi_87248923
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Leuk, zo'n samenvatting van wat ik een paar pagina's terug zei :')
Laten we de hele discussie nog eens op gang brengen :P
goh jij bent goed zeg dat jij dat al een paar pagina's terug zei
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:58:48 #37
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87249376
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef planethugo het volgende:

[..]

goh jij bent goed zeg dat jij dat al een paar pagina's terug zei
Ik begon de hele discussie over die truck, maar iedereen denkt dat GewoneMan het deed :P
pi_87251138
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Minder? Man, ik moest zo lachen toen dat stukje hersenen van het plafond op m viel.
Ach, hij is al seizoenen geen schim meer van de baas die hij in het begin vooral was.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87256001
kutzooi, ik snak steeds sneller naar een nieuwe afl
addiction is a bitch :'(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:37:40 #40
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87257778
Is dit trouwens officieel het laatste seizoen van Dexter of is daar nog niks over bekend?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_87266898
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:37 schreef BB-King het volgende:
Is dit trouwens officieel het laatste seizoen van Dexter of is daar nog niks over bekend?
zeg niet zulke enge dingen :'( er MOETEN meer seizoenen komen!!!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87266938
Ik voorspel dat er uiteindelijk 6 seizoenen komen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:13:16 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87267966
Ik vind dit seizoen tot nu toe matigjes.
2000 light years from home
pi_87268739
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind dit seizoen tot nu toe matigjes.
ben ik met je eens maar dat is ook omdat het lastig is met de cliffhanger van season 4

dat moet toch fatsoenlijk afgehandeld worden en dat is nou eenmaal wat minder boeiend :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87270611
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef planethugo het volgende:
ik keek de aflevering en toen in dit topic. Gaat het over de vrachtwagen en waarvoor die gebruikt is :') dit zal wel de killer van het seizoen zijn dus daar komen we vast nog wel achter.
Ik denk niet dat dit seizoen zo duidelijk om één killer gaat draaien zoals in vorige seizoenen. Ik denk dat na een paar losse zaken, waarmee we een new and improved Dexter te zien krijgen, het steeds duidelijker gaat worden voor zijn collega's dat er een link is tussen Dexter en Arthur. Ik vermoed dat Trinity in de laatste aflevering van dit seizoen het loodje gaat leggen.

Het seizoen is niet spectaculair van start gegaan zoals in voorgaande jaren, maar ik verwacht dat er nog heel wat in het vat zit. (pun intended)

Het enige waar ik me een beetje aan 'erger', of liever gezegd waar ik steeds aan moet denken, zijn de pruiken van Dexter. Ligt het aan mij of verschillen die enorm van kleur? :?
pi_87270821
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit seizoen zo duidelijk om één killer gaat draaien zoals in vorige seizoenen. Ik denk dat na een paar losse zaken, waarmee we een new and improved Dexter te zien krijgen, het steeds duidelijker gaat worden voor zijn collega's dat er een link is tussen Dexter en Arthur. Ik vermoed dat Trinity in de laatste aflevering van dit seizoen het loodje gaat leggen.

Het seizoen is niet spectaculair van start gegaan zoals in voorgaande jaren, maar ik verwacht dat er nog heel wat in het vat zit. (pun intended)

Het enige waar ik me een beetje aan 'erger', of liever gezegd waar ik steeds aan moet denken, zijn de pruiken van Dexter. Ligt het aan mij of verschillen die enorm van kleur? :?
trinity is al dood hoor 8)7 pun intended :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:59:49 #47
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87271129
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Het enige waar ik me een beetje aan 'erger', of liever gezegd waar ik steeds aan moet denken, zijn de pruiken van Dexter. Ligt het aan mij of verschillen die enorm van kleur? :?
Daar erger ik mij ook altijd aan! Toen hij bijde FBI in het vraaggesprek zat was hij veel lichter. Slechte kwaliteit pruiken, duidelijk nephaar.
吴 曼 迪
pi_87271440
Zou Dexter als hij 's nachts wakker ligt, nog wel eens aan de geweldige koelwagenmoordenaar denken? Verdomme, wat een held was dat.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:16:49 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87271465
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben ik met je eens maar dat is ook omdat het lastig is met de cliffhanger van season 4

dat moet toch fatsoenlijk afgehandeld worden en dat is nou eenmaal wat minder boeiend :{
Ja, de schrijvers hebben het zichzelf moeilijk gemaakt door Rita dood te maken.
2000 light years from home
  donderdag 7 oktober 2010 @ 02:03:37 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87272066
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:15 schreef Lo-Fi het volgende:
Zou Dexter als hij 's nachts wakker ligt, nog wel eens aan de geweldige koelwagenmoordenaar denken? Verdomme, wat een held was dat.
Tja het is z'n broer dus denk het wel he.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87273762
Wat een discussies :')
pi_87276426
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:48 schreef GewoneMan het volgende:
trinity is al dood hoor 8)7 pun intended :D
:@ Om de een of andere reden is dat feit totaal uit m'n geheugen gewist... Ik zal wel teveel series volgen... of ik heb het geblockt omdat John Lithgow zo'n (onsterfelijk) goed karakter heeft neergezet... of toch alzheimer. :')
pi_87278008
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tja het is z'n broer dus denk het wel he.
Ehm, we hebben het hier over Dexter, de serialkiller zonder scrupules of gevoel.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:22:05 #54
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87278231
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ehm, we hebben het hier over Dexter, de serialkiller zonder scrupules of gevoel.
Nou, zonder gevoel... Er is al lang gebleken dat hij wel gevoel heeft toch.
pi_87278524
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:22 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Nou, zonder gevoel... Er is al lang gebleken dat hij wel gevoel heeft toch.
Ja, maar niet als normale mensen. Dus denken dat hij het nu erg vindt dat hij zijn eigen broertje vermoord heeft gaat wat ver.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:30:57 #56
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87278590
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ja, maar niet als normale mensen. Dus denken dat hij het nu erg vindt dat hij zijn eigen broertje vermoord heeft gaat wat ver.
Owzo, dat was toch ook niet de vraag. Enkel of ie nog wel eens aan m zou denken. Misschien alleen wel om iets van m te leren. :P Snijtechnieken ofzo.
pi_87284378
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben ik met je eens maar dat is ook omdat het lastig is met de cliffhanger van season 4

dat moet toch fatsoenlijk afgehandeld worden en dat is nou eenmaal wat minder boeiend :{
dat is juist wel boeiend. De nasleep van zijn acties gaan dit seizoen nog een grote rol spelen. Alleen begint het wat rustig maar matig vind ik het zeker niet
pi_87285323
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:21 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat is juist wel boeiend. De nasleep van zijn acties gaan dit seizoen nog een grote rol spelen. Alleen begint het wat rustig maar matig vind ik het zeker niet
ok daar heb je een punt... maar ik bedoelde meer als in minder actie zoals we dat gewend zijn. vooral zijn cover Kyle Butler is momenteel een groot gevaar voor hem dat en het feit dat Quinn het een en ander doorheeft
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87285481
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok daar heb je een punt... maar ik bedoelde meer als in minder actie zoals we dat gewend zijn. vooral zijn cover Kyle Butler is momenteel een groot gevaar voor hem dat en het feit dat Quinn het een en ander doorheeft
Het zou interessant kunnen worden als Dexter het idee krijgt dat Quinn een gevaar vormt en dat hij hem uiteindelijk zal moeten omleggen.

Rule#1: Don't get caught.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87285830
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Het zou interessant kunnen worden als Dexter het idee krijgt dat Quinn een gevaar vormt en dat hij hem uiteindelijk zal moeten omleggen.

Rule#1: Don't get caught.
Dat hoop ik eigenlijk niet dat is dokes all over again
pi_87288327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zou interessant kunnen worden als Dexter het idee krijgt dat Quinn een gevaar vormt en dat hij hem uiteindelijk zal moeten omleggen.

Rule#1: Don't get caught.
heb geen idee hoe dat verder gaat maar hij heeft nu al zijn vermoedens en ik denk dat die sterker gaan worden gezien de vorige aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
Dat hoop ik eigenlijk niet dat is dokes all over again
i second that!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87291910
Ik las elders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87292012
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:00 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Dat hoop ik eigenlijk niet dat is dokes all over again
Ach, dat kun je ook op zoveel diverse manieren uitwerken en het hoeft geen allesbepalend thema in een seizoen te worden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87292398
aight, ik ben bij :)
pi_87309706
Deze loser is never-nooit-niet de killer van dit seizoen, als er inderdaad al een killer komt. De schrijvers gunnen Dexter echt wel een waardige opponent.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 00:44:11 #66
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87310549
Waarom zou hij weer een moordenaar als tegenstander moeten hebben? Eén keer was het Prado en zijn nieuwsgierigheid, een andere keer zijn nalatigheid met de vuilniszakken met lichaamsdelen in de oceaan, waardoor hij Miami Metro en de FBI op zijn dak kreeg.

Misschien is het dit seizoen wel zijn eigen menselijkheid, en dan met name de negatieve emoties die hij nu blijkt te ervaren, en zijn roekeloosheid die van daaruit vloeit, wat dit seizoen zijn tegenstander worden :Y
When all else fails, you always have delusion.
pi_87310731
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Mirel het volgende:
Waarom zou hij weer een moordenaar als tegenstander moeten hebben? Eén keer was het Prado en zijn nieuwsgierigheid, een andere keer zijn nalatigheid met de vuilniszakken met lichaamsdelen in de oceaan, waardoor hij Miami Metro en de FBI op zijn dak kreeg.

Misschien is het dit seizoen wel zijn eigen menselijkheid, en dan met name de negatieve emoties die hij nu blijkt te ervaren, en zijn roekeloosheid die van daaruit vloeit, wat dit seizoen zijn tegenstander worden :Y
De serie wordt wel stukken beter van een bad-guy van enige kwaliteit. Zowel Miguel Prado als Trinity vond ik briljant.
pi_87310811
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Mirel het volgende:
Misschien is het dit seizoen wel zijn eigen menselijkheid, en dan met name de negatieve emoties die hij nu blijkt te ervaren, en zijn roekeloosheid die van daaruit vloeit, wat dit seizoen zijn tegenstander worden :Y
Zoiets denk ik ook ja. Zou bovendien ook enigszins overeenkomen met de boeken, naar ik begrepen heb. Daar speelt The Dark Passenger een veel grotere rol.
pi_87337658
Episode 2 was weer ouderwets goed. Vooral de face van Dexters baby in de truck :'). En dat stukje hersenen op Vince.



Wie vindt Angel trouwens ook nog steeds op een dikke opgekropte Mexicaanse pad lijken?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:58:38 #70
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87342342
Angel was trouwens wel briljant als die generaal in The Expendables (wat verder best een buttfilm is, maar goed)
pi_87355265
Bijna aflevering 3 *O*

:')
pi_87378393
Ik moet altijd zo lachen om dat 'spraakgebrekje; van Angel. :D
Zin in EP3!
pi_87379243
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:46 schreef DUK het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om dat 'spraakgebrekje; van Angel. :D
Zin in EP3!
Angel die boos werd op het spaaraccount van LaGuerta :'). Wat een jaloerse bekrompen pad is het toch ook.
pi_87379770
Het was mij helemaal ontgaan dat die 2 een relatie hadden.. vind het dan ook niet echt boeiende side-characters.. Zonder Michael C. Hall had ik deze serie denk niet eens gevolgd.

On a sidenote: morgen (vannacht) weer Dexter!! *O* *O* *O* *O*
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:54:55 #75
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_87379834
Heb seizoen 3 en 4 alleen maar gezien, nu maar even seizoen 2 kijken en dan seizoen 5 weer verder kijken :D

(Het begin van seizoen 2 is in ieder geval stukken beter dan dat van seizoen 5)
I want to bla bla bla
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:01:38 #76
66083 Platina
78th Element
pi_87380045
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:52 schreef CrssY het volgende:
Het was mij helemaal ontgaan dat die 2 een relatie hadden.. vind het dan ook niet echt boeiende side-characters.. Zonder Michael C. Hall had ik deze serie denk niet eens gevolgd.

On a sidenote: morgen (vannacht) weer Dexter!! *O* *O* *O* *O*
Verbaas mij er toch altijd over hoe mensen een serie kunnen volgen maar wel dit soort dingen niet door hebben.
pi_87380046
Seizoen 5 moet haar verhaal nog ontwikkelen, we weten nog niet helemaal welke kant het opgaat. Tot dusver is het vooral seizoen 4 afsluiten.
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:20:44 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87380583
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:01 schreef Platina het volgende:

[..]

Verbaas mij er toch altijd over hoe mensen een serie kunnen volgen maar wel dit soort dingen niet door hebben.
wat voor dingen? Vannacht word er een nieuwe ep uitgezonden, morgen kijken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:27:48 #79
66083 Platina
78th Element
pi_87380798
Dat het hem ontgaan is dat LaGuerta en Angel een relatie hebben. :{
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:32:55 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87380923
Wtf? :') _O-

hoe kun je dat nou niet zien, ze zijn getrouwd & alles.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87382004
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:27 schreef Platina het volgende:
Dat het hem ontgaan is dat LaGuerta en Angel een relatie hebben. :{
Angel is toch de zoon van LaGuerta :?
pi_87382012
Ik kan me overigens goed voorstellen dat sommige kijkers het gelebber tussen Angel en LaGuerta graag overslaan.
pi_87382627
aftellen tot de next ep.. can't wait.
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:57:18 #84
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87383076
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:13 schreef pberends het volgende:

[..]



Angel is toch de zoon van LaGuerta :?
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:14 schreef pberends het volgende:
Ik kan me overigens goed voorstellen dat sommige kijkers het gelebber tussen Angel en LaGuerta graag overslaan.
:|W
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:01:42 #85
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87383190
Tof _O_
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:04:31 #86
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87383257
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:01 schreef Mirel het volgende:
Tof _O_
[ afbeelding ]
Erm, is Dexter daarvoor tegen een muur gelopen ofzo? Hij heeft wel een heel erg plat gezicht daar.
pi_87383921
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef Neelix het volgende:

[..]


[..]

:|W
Het was een grapje lieverd.
pi_87384310
Nou ik ben ook weer bij! Heb het tot vandaag weten uit te stellen met kijken, dus nu hoef ik niet zo lang meer te wachten :P

Beetje apart dat er niets meer terugkwam over die dude waar hij zich op uitleefde eind ep 1.
Verder vond ik het wel een goede aflevering. Astor weg, heel fijn, jankblaag! Cody had wel mogen blijven, dat kind is wel ok.
Ik snap de discussie niet zo over die vrouwenkiller. Toen Dexter in dat huis was en hem opviel dat de kelderdeur stevig op slot zat, zag je toch dat Dexter een geluid hoorde via het rooster boven de deur? Terwijl die gast gewoon in de keuken bezig was. Mij lijkt ook dat hij die vrouwen levend in zo'n vat stopte, waarom zou hij ze namelijk nog elektrocuteren als ze al dood zijn? Nouja, misschien een gestoorde fetisj maar toch, niet logisch.
Denk niet dat hij de main-killer gaat zijn, Dexter weet al te veel van hem om hem snel te kunnen vermoorden. Ik denk eerder dat het verhaal van de onthoofde vrouw nog een staartje gaat hebben, kan me niet voorstellen dat die man haar heeft vermoord en 'zelfmoord' heeft gepleegd.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:15:14 #89
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87385083
Dat is gewoon een low level santa muerte moord.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:13:04 #90
66083 Platina
78th Element
pi_87394306
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 13:14 schreef pberends het volgende:
Ik kan me overigens goed voorstellen dat sommige kijkers het gelebber tussen Angel en LaGuerta graag overslaan.
Ben ik het mee eens. Van mij hoeft het ook niet.

Maar als je een serie volgt dan moet je dat toch doorhebben. Kom het overigens vaker tegen hier op Fok! dat mensen een serie volgen maar zulke dingen missen/niet doorhebben.

Kijken die dan met 1 oog ofzo, want dat is toch te absurd voor woorden. :')
pi_87396829
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Van mij hoeft het ook niet.

Maar als je een serie volgt dan moet je dat toch doorhebben. Kom het overigens vaker tegen hier op Fok! dat mensen een serie volgen maar zulke dingen missen/niet doorhebben.

Kijken die dan met 1 oog ofzo, want dat is toch te absurd voor woorden. :')
Ik denk dat ze geen HD kijken :D.
pi_87402101
Lol, Alberto Stegeman net in Red Mijn Vakantie met een blacklight op zoek naar sperma- en bloedvlekken in hotelkamers.

Muziekje van Dexter eronder :D
pi_87403038
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:43 schreef Symer het volgende:
Lol, Alberto Stegeman net in Red Mijn Vakantie met een blacklight op zoek naar sperma- en bloedvlekken in hotelkamers.

Muziekje van Dexter eronder :D
Bij Ik Vertrek op ned 2 ook al dat muziekje laatst. Verwarrend.

Ik was zelf ook vergeten dat de Trinity Killer al dood was :{ Nu kan ik het me wel herinneren maar als het in de voorstukjes was dan was het meteen weer terug.
pi_87403344
Wanneer is ep 3 online?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87403725
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
Wanneer is ep 3 online?
Vannacht rond een uur of 5:00 gok ik.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87403863
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Vannacht rond een uur of 5:00 gok ik.
Dat is iets te vroeg/laat voor mij :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:39:48 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87404236
voor mij niet :')

Als iemand weet waar die om 5 uur al te vinden is :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87408357
Alvast tvp voor aflevering van vandaag :)
pi_87408581
Julia Stiles is inmiddels toegevoegd aan de cast :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87409368
^O^ episode
pi_87411518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 08:37 schreef FireFox1 het volgende:
Julia Stiles is inmiddels toegevoegd aan de cast :)
Oh gatver, dat wijf met dat "dode" gezicht. Vreselijk irritante actrice.
pi_87411927
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Van mij hoeft het ook niet.

Maar als je een serie volgt dan moet je dat toch doorhebben. Kom het overigens vaker tegen hier op Fok! dat mensen een serie volgen maar zulke dingen missen/niet doorhebben.

Kijken die dan met 1 oog ofzo, want dat is toch te absurd voor woorden. :')
Stel je niet zo aan joh :')

Van alles in Dexter kunnen Angel en LaGuerta mij het minst boeien, irritante side-characters. Ik was in de veronderstelling dat de relatie niet mocht op de werkvloer dus dat het was afgehandeld. Kan best zijn dat ik niet helemaal heb opgelet bij die momenten tussen hen.

Overigens moet ik nog een beetje in seizoen 5 komen... Moeilijk te zeggen wat precies de rode draad wordt. Meisje 'she saw everything' was ook niet helemaal waar, volgens mij kon ze vanaf daar niet de kamer in kijken.

Dexter zelf wordt ook een beetje rommelig. Eerst die man in dat 'vakantiehuisje', nu wilde hij overdag moorden, werd uiteindelijk in die gast zn huis met kranten aan de muur enzo.

Hopen dat Quinn niet de volgende Doakes wordt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:10:08 #103
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87413558
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef CrssY het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan joh :')

Van alles in Dexter kunnen Angel en LaGuerta mij het minst boeien, irritante side-characters. Ik was in de veronderstelling dat de relatie niet mocht op de werkvloer dus dat het was afgehandeld. Kan best zijn dat ik niet helemaal heb opgelet bij die momenten tussen hen.


Afgehandeld, ja, als in dat ze getrouwd zijn met Dexter als getuige. Hoe je dat gemist kunt hebben is me een raadsel.
pi_87416193
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:16 schreef CrssY het volgende:
Meisje 'she saw everything' was ook niet helemaal waar, volgens mij kon ze vanaf daar niet de kamer in kijken.

Dexter zelf wordt ook een beetje rommelig. Eerst die man in dat 'vakantiehuisje', nu wilde hij overdag moorden, werd uiteindelijk in die gast zn huis met kranten aan de muur enzo.

Hopen dat Quinn niet de volgende Doakes wordt.
ze zag Dexter met een bebloed mes, ze zag ongetwijfeld iets van al die kranten daar alles daarmee bedekt was. Dat is voldoende hoor!

ja rommeliger inderdaad, en Quinn is sterk overtuigd dat Dexter Kyle Butler is! ben benieuwd hoe dat gaat aflopen, zou mogelijk zijn dat hij Doakes achterna gaat :{

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Afgehandeld, ja, als in dat ze getrouwd zijn met Dexter als getuige. Hoe je dat gemist kunt hebben is me een raadsel.
ehh dat dus :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87416560
trouwens hoop niet dat Batista de serie gaat verlaten :{ gezien die gast van internal affairs zou dat best mogelijk zijn!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87417548
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:46 schreef GewoneMan het volgende:
trouwens hoop niet dat Batista de serie gaat verlaten :{ gezien die gast van internal affairs zou dat best mogelijk zijn!
Bij Expendables schreeuwde veel mannen heletijd ANGEELLLLL of BATISTAAA als hij in beeld kwam :+ (Was mannenavond @ bios met 1 euro bier :') )
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:36:46 #107
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87418355
Ben seizoen 4 de laatste dagen weer aan het terugkijken zodat ik me weer wat meer dingen kan herinneren die in het nieuwe seizoen van toepassing zijn. Zo zie je ook details waar je eerst nog overheen gekeken hebt. Vind het ook altijd wel geinig als ze die dode lijken onderzoeken die heel overduidelijk nog liggen te ademen op de grond.

Wat ik me ook afvraag of alles wordt nagechroniseerd? Het zijn natuurlijk wel de echte stemmen van de acteurs/actrices en misschien is het heden ten dage wel normaal dat het geluid apart wordt opgenomen inplaats van alles in één keer op de set maar soms merkte ik wel eens een scene op dat er gepraat werd maar de monden niet geheel natuurlijk correct bewogen. Maar goed dit is uiteraard nitpickerij van het hoogste niveau! :P
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_87418928
Dat wordt spannend volgende week. :D
pi_87419591
Huhuhuhuhuhuhu, Justin Bieber
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87420034
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:12 schreef Lo-Fi het volgende:
Huhuhuhuhuhuhu, Justin Bieber
Head case :')
pi_87424462
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:12 schreef Lo-Fi het volgende:
Huhuhuhuhuhuhu, Justin Bieber
vince was on a roll deze week

you should polish his lance

:D
pi_87425147
Goeie aflevering. De scene in de ambulance _O-
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87425253
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:12 schreef Lo-Fi het volgende:
Huhuhuhuhuhuhu, Justin Bieber
Man man, wat moest ik lachen toen hij dat zei _O-
pi_87425881
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:41 schreef rijsttafel het volgende:
Goeie aflevering. De scene in de ambulance _O-
ja die was echt tof. ook de reactie dat hij Dexter neerschoot :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87426177
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Man man, wat moest ik lachen toen hij dat zei _O-
Masuka is oneindig cool.

Geweldig toen ook in zijn truck en die country muziek.

Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:09:04 #116
202546 Baszh
The Dude abides
pi_87428377
Natural Born Griller :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_87428677
Geweldige aflevering weer.Heb een aantal keren hard moeten lachen.Masuka is echt een baas.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:42:32 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87430042
Vette aflevering :) :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:10:31 #119
192683 AMDB
Visionair.
pi_87431330
Wauw, wauw, wauw! Superaflevering _O_ Het is nu echt begonnen :)
pi_87432134
Sterke aflevering! _O_

En Masuka is een held :7
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87432233
Spannende aflevering. Dexter wordt slordig. :o Er is nog iets met die Nanny, ik vertrouw het niet. En Quinn is in gevaar ja, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan klaarspelen, dat kan natuurlijk nooit goed aflopen.

Die hele Batista/La Guerta verhaallijn kan me gestolen. In seizoen 1 en 2 waren het leuke personages, zeker toen Doakes er nog was, maar nu doet het me niks. Gelukkig hebben we Masuka nog. ^O^

We hebben dus toch een seriemoordenaar/seriemoordenaars verhaallijn. :D Ben benieuwd waar dat heen gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87434561
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er is nog iets met die Nanny, ik vertrouw het niet.
Die Nanny is overduidelijk evil. Dat ligt er echt duimendik bovenop.

1. Ze is overgekwalificeerd cq te perfect.
2. Ze krijgt te veel aandacht in de serie; te veel airtime voor iemand die geen rol speelt.
3. De plotselinge vlucht uit Ierland.

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Bassie op 11-10-2010 21:36:09 ]
pi_87434648
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Die Nanny is overduidelijk evil. Dat ligt er echt duimendik bovenop.

1. Ze is overgekwalificeerd cq te perfect.
2. Ze krijgt te veel aandacht in de serie; te veel airtime voor iemand die geen rol speelt.
3. De plotselinge vlucht in Ierland.
Overduidelijk een soort Lucia de Berk, maar dan wel schuldig.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87434777
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die de nanny niet vertrouwt! Dat is natuurlijk ook een beetje de schuld van het programma: iedere keer als er een nieuw personage wordt geïntroduceerd is die wel op één of andere wijze 'fout'.

EDIT: Kijk! El_Bassie heeft met punt no.2 precies mijn idee te pakken.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87435045
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:18 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Die Nanny is overduidelijk evil. Dat ligt er echt duimendik bovenop.

1. Ze is overgekwalificeerd cq te perfect.
2. Ze krijgt te veel aandacht in de serie; te veel airtime voor iemand die geen rol speelt.
3. De plotselinge vlucht in Ierland.
Exact my thoughts. Ligt er wel heel dik bovenop. En ergens vertrouwd Dex haar ook niet. Net als Debra.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:34:57 #126
192683 AMDB
Visionair.
pi_87435431
Of misschien proberen ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten. Nog gezeik met de babysitter erbij zou namelijk wel erg veel worden imho...
pi_87435522
Of het is mama Morgan ;)
pi_87435754
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef AMDB het volgende:
Of misschien proberen ze ons gewoon op het verkeerde been te zetten. Nog gezeik met de babysitter erbij zou namelijk wel erg veel worden imho...
Zeker met de upcoming "moeilijk geval" Julia Stiles.

Worden wel heel veel lijnen door elkaar

- Batista gezeik
- Nanny gezeik
- Julia Stiles gezeik
- Quinn gezeik
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87435826
Quinn moet sterven. Kutpersonage.
pi_87436631
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef El_Bassie het volgende:
Quinn moet sterven. Kutpersonage.
Voegt inderdaad weinig toe. De ene Morgan wilt ie neuken, de andere naaien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87437127
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:37 schreef El_Bassie het volgende:
Of het is mama Morgan ;)
dies toch haske dood? (moeder van deb/vrouw van harry)
pi_87437180
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dies toch haske dood? (moeder van deb/vrouw van harry)
Ja ik wist het niet meer. Dacht dat er nog wat losse eindjes zaten. :')
pi_87437369
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ja ik wist het niet meer. Dacht dat er nog wat losse eindjes zaten. :')
Volgens mij niet hoor. Als dat haar daadwerkelijk is, tast het de geloofwaardigheid van de serie ernstig aan :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87437496
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Als dat haar daadwerkelijk is, tast het de geloofwaardigheid van de serie ernstig aan :')
Dat besef ik ook net. Die twist zou compleet ongeloofwaardig zijn. Theorie A is dus weer (of nog steeds) van kracht. ;)
pi_87437707
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat besef ik ook net. Die twist zou compleet ongeloofwaardig zijn. Theorie A is dus weer (of nog steeds) van kracht. ;)
Hoe heet die moeder van Dexter ook al weer? Kunnen we vergelijken om dit verhaal helemaal te ontkrachten ;)

Was ze niet blond ofzo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87437910
Laura Moser.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87437940
Geen idee, mijn geheugen is als een kapot vergiet. Die is echter wel 100% zeker kassie wijlen, anders bevindt de serie zich helemaal op losse schroeven.
pi_87438338
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef Lo-Fi het volgende:
Laura Moser.
Lijkt een beetje op een dude :X

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87438506
Die moeder is zo dood als maar zijn kan. In een havencontainer, remember?

Dat gedoe tussen Batista en Laguerta begint me trouwens te irriteren. Het voegt echt niets toe aan het verhaal.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87438758
Tering, wat een einde, mag ook wel in vergelijking met de rest van het seizoen. :)
pi_87438804
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:56:22 #142
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87440216
"You should be polishing his lanse"
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_87440317
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef El_Bassie het volgende:
Quinn moet sterven. Kutpersonage.
nou krijg wel het idee dat hij eraan moet nu.. het is te overduidelijk dat Quinn zo goed als overtuigd is dat Dexter Kyle Butler is. ik hoop dat ze het leuk oplossen en het niet teveel op Doakes laten lijken.

wat betreft de nanny daar is inderdaad iets mee maar wat geen idee nog, ook daar hoop ik niet op iets simpels/voorspelbaars.

damn wat kan een week lang duren }:|
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87440711
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou krijg wel het idee dat hij eraan moet nu.. het is te overduidelijk dat Quinn zo goed als overtuigd is dat Dexter Kyle Butler is. ik hoop dat ze het leuk oplossen en het niet teveel op Doakes laten lijken.

wat betreft de nanny daar is inderdaad iets mee maar wat geen idee nog, ook daar hoop ik niet op iets simpels/voorspelbaars.

damn wat kan een week lang duren }:|
Tjek de spoiler ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87440775
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tjek de spoiler ;)
toevallig net gedaan lol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87443058
Wauw mensen wat een cliffhanger. _O_ Topseizoen tot nu toe. Respect voor Michael C. Hall die weer zo enorm de sterren van de hemel speelt na hersteld te zijn van kanker.

I love this show.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_87443287
Inderdaad ontzettend spannend! Masuka
pi_87443316
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw mensen wat een cliffhanger. _O_ Topseizoen tot nu toe. Respect voor Michael C. Hall die weer zo enorm de sterren van de hemel speelt na hersteld te zijn van kanker.

I love this show.
ohhh dat wist ik helemaal niet :{ blij dat hij hersteld is
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:16:07 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87443404
Masuka was weer geweldig leuk met z'n opmerkingen en mooie cliffhanger voor de volgende. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87444873
Heb net seizoen 1 gezien. Geniale serie. Nouja, misschien niet geniaal..maar gewoon een heeeele goede thriller :) :Y Ik ga straks aan seizoen 2 beginnen. Ben niet zo'n seriekijker, maar na aandringen van een aantal mensen en het feit dat het thema me wel aan stond ben ik het maar gaan doen :)

En je zult mij verder niet zoveel zien in dit topic tot ik alles gezien heb, want, ik heb geen zin in spoilers :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87445143
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:01 schreef Norrage het volgende:
Heb net seizoen 1 gezien. Geniale serie. Nouja, misschien niet geniaal..maar gewoon een heeeele goede thriller :) :Y Ik ga straks aan seizoen 2 beginnen. Ben niet zo'n seriekijker, maar na aandringen van een aantal mensen en het feit dat het thema me wel aan stond ben ik het maar gaan doen :)

En je zult mij verder niet zoveel zien in dit topic tot ik alles gezien heb, want, ik heb geen zin in spoilers :P
jaloers is ;( nog 3 volle seizoenen te zien :o
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87445880
Heerlijk aflevering! Ben benieuwd naar hoe het verder gaat met Rachel.

En Masuka, wat een baas is het toch! _O_ Er ging toch wel bier over mijn scherm bij de Justin Bieber opmerking _O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87448099
Epic _O_

Heel erg benieuwd naar de nieuwe aflevering :D
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
pi_87449763
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 02:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heerlijk aflevering! Ben benieuwd naar hoe het verder gaat met Rachel.

En Masuka, wat een baas is het toch! _O_ Er ging toch wel bier over mijn scherm bij de Justin Bieber opmerking _O-
Vrouwen die baas zeggen en bier drinken :D :')
pi_87450989
Fantastische aflevering, het kan weer alle kanten op ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
pi_87450995
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw mensen wat een cliffhanger. _O_ Topseizoen tot nu toe. Respect voor Michael C. Hall die weer zo enorm de sterren van de hemel speelt na hersteld te zijn van kanker.

I love this show.
hier moest ik ook nog aan denken, is dit seizoen vóór of na het herstel opgenomen?
zag namelijk een tijdje geleden een foto na herstel en toen was michael c hall nog kaal van de chemo
en wat hij nu op zijn hoofd heeft lijkt zijn echte haar te zijn
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:25:16 #157
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87451011
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:24 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hier moest ik ook nog aan denken, is dit seizoen vóór of na het herstel opgenomen?
zag namelijk een tijdje geleden een foto na herstel en toen was michael c hall nog kaal van de chemo
en wat hij nu op zijn hoofd heeft lijkt zijn echte haar te zijn
pruik volgens mij hoor.
pi_87453135
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:24 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hier moest ik ook nog aan denken, is dit seizoen vóór of na het herstel opgenomen?
zag namelijk een tijdje geleden een foto na herstel en toen was michael c hall nog kaal van de chemo
en wat hij nu op zijn hoofd heeft lijkt zijn echte haar te zijn
Ik denk dat dit erna is als je zijn lichaam zag toen hij uit het zwembad kwam. Hij zag er de voorgaande seizoenen veel afgetrainder uit.
pi_87453155
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vrouwen die baas zeggen en bier drinken :D :')
Ja als je teveel tijd doorbrengt op fok dan sluipt dat baas er vanzelf in :+
En bier is gewoon lekker :9

Zo, en nu weer ontopic ;)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87453352
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:25 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

pruik volgens mij hoor.
Zou het? Haar groeit toch best snel terug en zo lang is zijn haar niet :) Zijn wenkbrauwen en wimpers heeft ie ook weer gewoon.

Zou wel een erg goede pruik zijn ook, bij de zwembadscene bleef het er iig wel heel erg echt uitzien. Denk dat kleurverschil wat hier eerder genoemd wordt ook aan de belichting kan liggen ofzo.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:52:31 #161
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87471387
Dat einde :') Omg, weer een week wachten, verschrikkelijk :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87475860
Masuka _O_
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_87490713
Ongelofelijk veel verhaallijnen door elkaar heen nu. Die nanny is zeker niet te vertrouwen dus daar gaan we ongetwijfeld meer van horen. Dan nog die moorden waar Deb mee bezig is, Angel's huwelijkscrisis en natuurlijk Quinn en die chick die Dexter dan 'gezien' zou hebben.

Na een (verwacht) stroef begin gaan we nu ergens heen!
pi_87492057
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef DUK het volgende:
Ongelofelijk veel verhaallijnen door elkaar heen nu. Die nanny is zeker niet te vertrouwen dus daar gaan we ongetwijfeld meer van horen. Dan nog die moorden waar Deb mee bezig is, Angel's huwelijkscrisis en natuurlijk Quinn en die chick die Dexter dan 'gezien' zou hebben.

Na een (verwacht) stroef begin gaan we nu ergens heen!
Ik heb zo'n idee dat die Rachel een partner in crime gaat worden van Dexter ofzo. Als hij er niet was geweest zou ze dood zijn waarschijnlijk, dus dat is een reden voor haar om hem niet aan te geven bij de politie. En zij heeft door wat ze heeft meegemaakt vast ook wel reden om wraak te nemen op zulke psychopatische moordenaars.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:57:51 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87492179
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Zou het? Haar groeit toch best snel terug en zo lang is zijn haar niet :) Zijn wenkbrauwen en wimpers heeft ie ook weer gewoon.

Zou wel een erg goede pruik zijn ook, bij de zwembadscene bleef het er iig wel heel erg echt uitzien. Denk dat kleurverschil wat hier eerder genoemd wordt ook aan de belichting kan liggen ofzo.
De opnames zijn in mei begonnen en in januari was hij nog helemaal kaal. Haar kan best snel groeien, maar om het een beetje op Dexter's lengte te laten lijken moet je de boel echt wel minimaal een half jaar laten groeien hoor.
2000 light years from home
pi_87493788
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat die Rachel een partner in crime gaat worden van Dexter ofzo. Als hij er niet was geweest zou ze dood zijn waarschijnlijk, dus dat is een reden voor haar om hem niet aan te geven bij de politie. En zij heeft door wat ze heeft meegemaakt vast ook wel reden om wraak te nemen op zulke psychopatische moordenaars.
ik acht dat zeer zeker mogelijk. volgende aflevering wordt vet! ben ik wel zeker van :Y
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87494605
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

De opnames zijn in mei begonnen en in januari was hij nog helemaal kaal. Haar kan best snel groeien, maar om het een beetje op Dexter's lengte te laten lijken moet je de boel echt wel minimaal een half jaar laten groeien hoor.
Ah ok, nou dan hebben ze inderdaad wel goede pruiken :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87494709
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n idee dat die Rachel een partner in crime gaat worden van Dexter ofzo. Als hij er niet was geweest zou ze dood zijn waarschijnlijk, dus dat is een reden voor haar om hem niet aan te geven bij de politie. En zij heeft door wat ze heeft meegemaakt vast ook wel reden om wraak te nemen op zulke psychopatische moordenaars.
En dan nog zou het ontzettend dom en riskant zijn om je als Dexter zijnde in te laten met amateurs.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87494774
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

En dan nog zou het ontzettend dom en riskant zijn om je als Dexter zijnde in te laten met amateurs.
misschien wordt ie wel verliefd ;)
pi_87495114
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:06 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

En dan nog zou het ontzettend dom en riskant zijn om je als Dexter zijnde in te laten met amateurs.
Wellicht een leuk projectje voor hem om haar te 'trainen', wordt ie een soort Harry :P
Daarnaast vind ik dat Dexter de laatste tijd sowieso wat riskant bezig is geweest dus wie weet.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87495199
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

misschien wordt ie wel verliefd ;)
Wie weet! Juist omdat zij ook een traumageval is, komen er misschien eens een keer wat emphatische gevoelens bij hem naar boven.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87495278
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:17 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Wellicht een leuk projectje voor hem om haar te 'trainen', wordt ie een soort Harry :P
Daarnaast vind ik dat Dexter de laatste tijd sowieso wat riskant bezig is geweest dus wie weet.
Harry had er nog wat mee te winnen, maar hier zou Dexter alleen maar mee kunnen verliezen. Ik zou het iig way out of character vinden. Wat riskante dingen, vind ik wel wat anders dan aan fundamenteel verkeerde avonturen beginnen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87521964
Holy shit, wilde niet teveel posten in dit topic, omdat ik bang ben voor spoilers (en bah, nu weet ik al dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
) maar wil nu even kwijt dat fuck, seizoen 2 is een beetje gezeik met alle liefdesrelaties, vervelende personages (Lila, Rita, Deb zijn toch allemaal best irritant) maar dat het nu toch wel echt fucking spannend is :P Net aflevering 9 gezien. Je weet wel, met Doakes en zo ;)

Goede serie *O* Het soap gehalte mag alleen wel wat minder, maar goed :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87522824
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 05:34 schreef Norrage het volgende:
Holy shit, wilde niet teveel posten in dit topic, omdat ik bang ben voor spoilers (en bah, nu weet ik al dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
) maar wil nu even kwijt dat fuck, seizoen 2 is een beetje gezeik met alle liefdesrelaties, vervelende personages (Lila, Rita, Deb zijn toch allemaal best irritant) maar dat het nu toch wel echt fucking spannend is :P Net aflevering 9 gezien. Je weet wel, met Doakes en zo ;)

Goede serie *O* Het soap gehalte mag alleen wel wat minder, maar goed :P
dat rita dood is hoeft niet in spoilertags hoor :{w
mensen die nog niet in seizoen 5 zitten en dat soort dingen niet willen weten moeten hier gewoon wegblijven
pi_87523620
Ja maar er zijn altijd mensen zoals ik die per ongeluk in zo'n topic komen. Bijvoorbeeld om even te checken wanneer de nieuwe aflevering komt ofzo..Ik probeer gewoon anderen te behoeden voor wat mij overkomen is :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87523734
Mijn vraag nu is, (ik heb net seizoen 2 afgekeken)...is seizoen 3 (en dan 4) de moeite waard? Ik zou toch denken dat de mooiste dingen toch wel geweest zijn ondertussen. Veel moorden in het 1e seizoen en het bijna ontdekt worden in het 2e seizoen...Het 3e seizoen kan echt alleen maar meer soap worden met trouwen, en kinderen, en meer doden...en een een of andere makkelijke seriemoordenaar die erachter komt dat Dexter dat ook is en hem wilt vermoorden blabla...je weet wel, cliche...
Ik heb ook nog wel andere series die ik wil kijken namelijk :P Ik vind Dexter namelijk voorlopig wel mooi afgerond na seizoen 2, maar misschien ga ik dan in de toekomst nog doorkijken :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87523836
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef Norrage het volgende:
Mijn vraag nu is, (ik heb net seizoen 2 afgekeken)...is seizoen 3 (en dan 4) de moeite waard? Ik zou toch denken dat de mooiste dingen toch wel geweest zijn ondertussen. Veel moorden in het 1e seizoen en het bijna ontdekt worden in het 2e seizoen...Het 3e seizoen kan echt alleen maar meer soap worden met trouwen, en kinderen, en meer doden...en een een of andere makkelijke seriemoordenaar die erachter komt dat Dexter dat ook is en hem wilt vermoorden blabla...je weet wel, cliche...
Ik heb ook nog wel andere series die ik wil kijken namelijk :P Ik vind Dexter namelijk voorlopig wel mooi afgerond na seizoen 2, maar misschien ga ik dan in de toekomst nog doorkijken :)
Seizoen 1 is geniaal, maar het beste - of iig gelijkwaardig imo - zal nog komen voor jou: Seizoen 4.. Seizoen 3 is vrij middelmatig imo. Maar blijf vooral kijken..

^O^
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87523926
Ik vond seizoen 1 het beste, daarna 4, 3 en 2. Dus ja, sommige van de beste Dexter afleveringen moeten nog komen.
pi_87523947
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:31 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond seizoen 1 het beste, daarna 4, 3 en 2. Dus ja, sommige van de beste Dexter afleveringen moeten nog komen.
2 is wel beduidend beter dan 3. :)

Had veel meer ingezeten, maar ze hebben seizoen 3 matig uitgewerkt imo.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87527689
Seizoen 4 was mijn favoriet. 3 was wel interessant, maar had duidelijk meer potentie dan in de uitwerking zat, inderdaad.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87528286
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:24 schreef Norrage het volgende:
Mijn vraag nu is, (ik heb net seizoen 2 afgekeken)...is seizoen 3 (en dan 4) de moeite waard? Ik zou toch denken dat de mooiste dingen toch wel geweest zijn ondertussen. Veel moorden in het 1e seizoen en het bijna ontdekt worden in het 2e seizoen...Het 3e seizoen kan echt alleen maar meer soap worden met trouwen, en kinderen, en meer doden...en een een of andere makkelijke seriemoordenaar die erachter komt dat Dexter dat ook is en hem wilt vermoorden blabla...je weet wel, cliche...
Ik heb ook nog wel andere series die ik wil kijken namelijk :P Ik vind Dexter namelijk voorlopig wel mooi afgerond na seizoen 2, maar misschien ga ik dan in de toekomst nog doorkijken :)
Je post dit in een topic waar iedereen inmiddels al seizoen 5 aan het kijken is, dus wij vinden het allemaal nog steeds de moeite waard om te kijken ;) Seizoen 3 is wat minder, maar je hoeft echt geen soap te verwachten, het blijft een toffe serie. Bovendien is het seizoen korter dan de rest dus je bent er zo doorheen en dan krijg je weer een super tof seizoen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87528428
Ik weet niet meer welke welke was, maar het seizoen met die gozer die steeds coño (Prado?) zegt was echt het vervelendst. Hoe zat het ook alweer?

Seizoen 1: ice truck killer
Seizoen 2: ?
Seizoen 3: Prado? (of was dat 2?)
Seizoen 4: Arthur Mitchell
pi_87528432
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

2 is wel beduidend beter dan 3. :)

Had veel meer ingezeten, maar ze hebben seizoen 3 matig uitgewerkt imo.
Ik vind Miguel Prado nog altijd de beste 'tegenstander' van Dexter. Seizoen twee had wel een goede verhaallijn met Doakes en Lundy, maar alles met Lila haalde het niveau ver omlaag. Seizoen vier had natuurlijk eenzelfde probleem met die hemeltergende verhaallijn van LaGuerta en Battista (die nog doorgaat), maar dat speelde meer op de achtergrond. En seizoen drie heeft nog altijd de uit de serie.

pi_87528620
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef picodealion het volgende:
Ik weet niet meer welke welke was, maar het seizoen met die gozer die steeds coño (Prado?) zegt was echt het vervelendst. Hoe zat het ook alweer?

Seizoen 1: ice truck killer
Seizoen 2: ?
Seizoen 3: Prado? (of was dat 2?)
Seizoen 4: Arthur Mitchell
Prado idd. Seizoen 2 werd irritant door Lila.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87529044
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:15 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik vind Miguel Prado nog altijd de beste 'tegenstander' van Dexter.
Prado was een prutser en vanaf het eerste moment al gedoemd te falen. Boring, indeed.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87529124
Prado vond ik echt geweldig.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 12:52:20 #187
192683 AMDB
Visionair.
pi_87529595
Ik vond Prado ook wel tof, interessante wending. Lila echter heeft me nooit iets gedaan, irritant was zij :r
pi_87529761
Enige wat ik van Lila kan herinneren is "Pardon my tits" :P
pi_87529852
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:14 schreef picodealion het volgende:
Ik weet niet meer welke welke was, maar het seizoen met die gozer die steeds coño (Prado?) zegt was echt het vervelendst. Hoe zat het ook alweer?

Seizoen 1: ice truck killer
Seizoen 2: ?
Seizoen 3: Prado? (of was dat 2?)
Seizoen 4: Arthur Mitchell
2 is de jacht op de bay killer (Dexter himself)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87530413
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:35 schreef El_Bassie het volgende:
Prado vond ik echt geweldig.
Ik ook :D
Seizoen 1 vond ik het minste tot nu toe...
pi_87530441
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ik ook :D
Seizoen 1 vond ik het minste tot nu toe...
echt waar :?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87531979
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:15 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ik vind Miguel Prado nog altijd de beste 'tegenstander' van Dexter. Seizoen twee had wel een goede verhaallijn met Doakes en Lundy, maar alles met Lila haalde het niveau ver omlaag. Seizoen vier had natuurlijk eenzelfde probleem met die hemeltergende verhaallijn van LaGuerta en Battista (die nog doorgaat), maar dat speelde meer op de achtergrond. En seizoen drie heeft nog altijd de uit de serie.

Ik heb ergens het voorstel gelezen om LaGuerta en Battista een eigen sitcom spin-off te geven. "Dan kunnen we kiezen om er niet naar te kijken" ;) .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87532262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:00 schreef Orbis het volgende:

[..]

Ik heb ergens het voorstel gelezen om LaGuerta en Battista een eigen sitcom spin-off te geven. "Dan kunnen we kiezen om er niet naar te kijken" ;) .
Hehe, ik voorspel een flop :+ Batista los vind ik nog wel een leuk personage, maar samen is het helemaal niks, en Laguarta vind ik sowieso maar een raar en irritant persoon.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87537205
Je moet gewoon alle seizoenen zien. Ondanks afentoe een matige aflevering blijft het toch gruwelijk geweldig. ^O^
pi_87538105
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef Catwoman1986 het volgende:
Laguarta vind ik sowieso maar een raar en irritant persoon.
She has a nice ass.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:52:21 #196
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87538296
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Laguarta vind ik sowieso maar een raar en irritant persoon.
Helemaal mee eens, ze heeft echt een veel te hoog "boehoe :'(" gehalte voor een chef van een moordonderzoek-afdeling.
En dat hele Cuba minority gedoe van haar komt me ook wel de neus uit ondertussen. Die politieke correctheid heb ik het wel mee gehad.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:00:27 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87538660
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:07 schreef Catwoman1986 het volgende:

Laguarta vind ik sowieso maar een raar en irritant persoon.
Maar ze geeft wel the best blowjob in town. :o
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87539681
Afgelopen vakantie heb ik alle 4 de seizoen er doorheen gejast. Wat een toffe serie, dat ik niet eerder begonnen ben met kijken :D _O_ .
Dat Battista-Laguerta gebeuren hoeft van mij niet zo nodig, behoorlijk irritant eigenlijk. Masuka daarentegen is wel een held.
Seizoen 1 vond ik verreweg het beste en 3 het minste.
Nu ook bij met seizoen 5, dus kom maar op met de volgende aflevering :Y)
pi_87539756
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Afgelopen vakantie heb ik alle 4 de seizoen er doorheen gejast.
Kutwijf, je hebt een betere vakantie gehad dan wie dan ook.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87540074
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 16:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

She has a nice ass.
Dan gaat ze fijn met die nice ass op de foto en niet onze favo serie verzieken :+

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:30 schreef Butterfly91 het volgende:
Afgelopen vakantie heb ik alle 4 de seizoen er doorheen gejast. Wat een toffe serie, dat ik niet eerder begonnen ben met kijken :D _O_ .
Dat Battista-Laguerta gebeuren hoeft van mij niet zo nodig, behoorlijk irritant eigenlijk. Masuka daarentegen is wel een held.
Seizoen 1 vond ik verreweg het beste en 3 het minste.
Nu ook bij met seizoen 5, dus kom maar op met de volgende aflevering :Y)
Heerlijk is dat he, alles achter elkaar kunnen kijken? :D
Ik heb dat ook gedaan en moet nu echt zo erg wennen dat ik steeds een week moet wachten -O- Maarja opsparen lukt niet, daar ben ik dan weer te ongeduldig voor :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87540196
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:33 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Kutwijf, je hebt een betere vakantie gehad dan wie dan ook.
Ja ik moest toch wat :P

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dan gaat ze fijn met die nice ass op de foto en niet onze favo serie verzieken :+
[..]

Heerlijk is dat he, alles achter elkaar kunnen kijken? :D
Ik heb dat ook gedaan en moet nu echt zo erg wennen dat ik steeds een week moet wachten -O- Maarja opsparen lukt niet, daar ben ik dan weer te ongeduldig voor :P
Heerlijk idd O+
En nu iedere keer een week wachten op 50 minuten Dexter. Dat ongeduldige is heel erg herkenbaar ja :P
pi_87540198
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:41 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dan gaat ze fijn met die nice ass op de foto en niet onze favo serie verzieken :+
Ze is geknipt voor de porno.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87540470
Ja seizoen 2 was echt prima, maar Lila was echt het meest verschrikkelijke personage ooit..in het begin vond ik haar nog wel grappig, maar daarna :')

En, ik ga uiteraard wel door met kijken nu hoor. Daarvoor is Dexter een te grote koning :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87541243
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:44 schreef Butterfly91 het volgende:
En nu iedere keer een week wachten op 50 minuten Dexter. Dat ongeduldige is heel erg herkenbaar ja :P
Ik ben zelfs zo ongeduldig dat ik de intro en het 'previously on Dexter'-gedeelte skip.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:18:47 #205
192683 AMDB
Visionair.
pi_87541330
Die kijk ik altijd, zeker de intro gaat me na 4 seizoenen nog steeds niet vervelen _O_
pi_87541584
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:15 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik ben zelfs zo ongeduldig dat ik de intro en het 'previously on Dexter'-gedeelte skip.
Dat heeft bij mij niet zozeer met ongeduldigheid te maken, maar ik vind het gewoon zonde van de haast 5 minuten die ze ermee opvullen...
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87542081
Zelfs ik kijk de intro meestal nog, ook al kijk ik dan 3/4 afleverngen per dag..maar die stukjes van de vorige ep zijn dan wel erg irritant..tenzij het een goede ep was natuurlijk :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87543568
Die naam van zijn boot trouwens _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87543786
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Norrage het volgende:
Die naam van zijn boot trouwens _O-
Jij ook hier :P.
Matige aflevering, alleen door het einde gaat het nu vast beter worden.
pi_87543893
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:26 schreef luckass het volgende:

[..]

Jij ook hier :P.
Matige aflevering, alleen door het einde gaat het nu vast beter worden.
Jaja, ik moet hier toch iets doen in zo'n klein dorpje, in de avonduurtjes ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 02:44:12 #211
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_87559291
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_87559884
Wat een slecht begin van seizoen 3 zeg :@ Was daar al een beetje bang voor. Teveel gezeik om niks, en er gebeurt weinig :(
Maar goed, hopelijk ontwikkelt het zich een beetje. Dat deed het in seizoen 1 ook :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:05:26 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87560760
hai O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:29:39 #214
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_87562706
Pogo does it again!
pi_87577774
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 07:42 schreef Norrage het volgende:
Wat een slecht begin van seizoen 3 zeg :@ Was daar al een beetje bang voor. Teveel gezeik om niks, en er gebeurt weinig :(
Maar goed, hopelijk ontwikkelt het zich een beetje. Dat deed het in seizoen 1 ook :P
:Y

Ben jaloers dat je pas daar bent.
pi_87585248
Masuka opperbaas deze aflevering _O_.



Die kutkop van die ene agent op de Justin Bieber-opmerking :').
pi_87585370
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:50 schreef pberends het volgende:
Masuka opperbaas deze aflevering _O_.

[ afbeelding ]

Die kutkop van die ene agent op de Justin Bieber-opmerking :').
Huhuhuhuhuhuhuhu, Justin Bieber; not that I know who that is.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87585385






Die nieuwe latina-cop is echt super trouwens :9. Ze heeft precies het juiste vet-percentage.
pi_87585464


Wat een player die Dexter, Rita is een paar weken dood, en nu ligt ie al nieuwe chickies te versieren :o.
pi_87587992
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef pberends het volgende:


Die nieuwe latina-cop is echt super trouwens :9. Ze heeft precies het juiste vet-percentage.
En tóch vertrouw ik 'r niet. Ze heeft dat laatste interview in haar eentje gedaan en daarna werd die man dood aangetroffen. Wie zegt wat ze tegen Deb vertrekt heeft klopt?

Of misschien willen de schrijvers wel dat ik zo denk (net zoals met de nanny). ;)
pi_87589554
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die nieuwe latina-cop is echt super trouwens :9. Ze heeft precies het juiste vet-percentage.
Super lekker ja :9 Maar ik ben ook 99% zeker dat ze niet te vertrouwen is, ze zal wel niet die moorden gepleegd hebben, maar ze zal vast nog wel een of ander duister geheim hebben. Dit seizoen heeft nog wel een beetje last van wat makkelijke plotwendingen en voorspelbare verhaallijnen (wedden dat LaGuerta die agent die door Battista in elkaar is geslagen gaat afkopen 8-) )
pi_87589631
Als ze maar niet op de 1 of andere manier iets te maken krijgt met die vreselijke Quinn.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87589749
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Lo-Fi het volgende:
Als ze maar niet op de 1 of andere manier iets te maken krijgt met die vreselijke Quinn.
Het ergste is nog wel dat ze van Quinn een soort nieuw Doakes proberen te maken :N Hij mag zijn veters nog niet strikken.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:25:59 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87589892
goede aflevering ^O^
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:27:07 #225
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87589946
waarom zou miss latina niet te vertrouwen zijn? dat gevoel heb ik nog niet echt eigenlijk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87590134
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:27 schreef pinquit het volgende:
waarom zou miss latina niet te vertrouwen zijn? dat gevoel heb ik nog niet echt eigenlijk.
Omdat ze uit het niets opduikt en een behulpzame indruk maakt. Vaak een slecht (of goed) teken bij deze serie.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87590306
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:27 schreef pinquit het volgende:
waarom zou miss latina niet te vertrouwen zijn? dat gevoel heb ik nog niet echt eigenlijk.
Ik heb dat idee ook niet. Ik had meer het idee dat ze veel op de achtergrond bezig is waardoor niet opvalt dat ze alles goed in de gaten heeft en dat Debra dit wel ziet waardoor ze wellicht een nieuwe aanwinst zal worden voor het team.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:37:32 #228
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87590378
ik vind r nog weinig interessant op dat gebied iig :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:37:51 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87590390
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:35 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ik heb dat idee ook niet. Ik had meer het idee dat ze veel op de achtergrond bezig is waardoor niet opvalt dat ze alles goed in de gaten heeft en dat Debra dit wel ziet waardoor ze wellicht een nieuwe aanwinst zal worden voor het team.
zoiets eerder ja.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87590610
Die latina heeft nog niets gedaan, en nu al probeert iedereen haar zwart te maken :').
  ESF Reporter zaterdag 16 oktober 2010 @ 01:44:45 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_87595915
Zo, ik ben ook weer bij. ^O^ Had toch verwacht nog zeker een half seizoen lang het wel en wee van onze MoerasVatenGooier te zien, mede doordat hij een heel systeem had in het ombrengen van zijn slachtoffers. Het was niet 'gewoon' een bad guy, het was een bad guy met een routine. Maar onze Dexter zou Dexter niet zijn als hij 'm binnen no time koud maakt, al was het iets later dan dat hij gepland had.

Wat me tot nu toe het meest shockeerde was hoe eng dun de acteur die Quinn speelt geworden is. :X
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 08:46:29 #232
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87597646
hah, ja ik had na het 'shhiiddd' moment met dat verdovingspijltje ook wel iets van *O* dit gaat lekker lang duren. toch niet :') :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87597946
Tot nu toe heb ik nog niet veel origineels kunnen ontdekken aan het nieuwe seizoen: Quinn wordt blijkbaar de nieuwe Doakes, Dexter die worstelt met de combinatie moorden/babyopvang hebben we vorig seizoen tot vermoeiens toe gezien, en het vers ontdekte meisje lijkt ook een Doakes-achtige verhaallijn te krijgen als getuige die even 'opgeborgen' moet worden.
Ik ben ook bang dat Dexter nu verdacht gaat worden van de dames in de vaatjes, soort omgekeerde Bay Harbour Butcherstory.

Ook bijzonder onwaarschijnlijk dat die Moerasvatenkiller al die tijd onopgemerkt zijn gang heeft kunnen gaan: in de meeste steden zijn twéé knappe verdwenen blondines na elkaar al direct voorpaginanieuws, laat staan een stuk of 20 :P
pi_87598325
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:25 schreef Laureline het volgende:
Tot nu toe heb ik nog niet veel origineels kunnen ontdekken aan het nieuwe seizoen: Quinn wordt blijkbaar de nieuwe Doakes, Dexter die worstelt met de combinatie moorden/babyopvang hebben we vorig seizoen tot vermoeiens toe gezien, en het vers ontdekte meisje lijkt ook een Doakes-achtige verhaallijn te krijgen als getuige die even 'opgeborgen' moet worden.
Ik ben ook bang dat Dexter nu verdacht gaat worden van de dames in de vaatjes, soort omgekeerde Bay Harbour Butcherstory.

Ook bijzonder onwaarschijnlijk dat die Moerasvatenkiller al die tijd onopgemerkt zijn gang heeft kunnen gaan: in de meeste steden zijn twéé knappe verdwenen blondines na elkaar al direct voorpaginanieuws, laat staan een stuk of 20 :P
Nou, we hebben in Miami al de Ice Truck Killer gehad, Trinity, die gast in seizoen 3 die allemaal mensen vermoorde, de Moerasvatenkiller (sterke naam hoor ;)), en Dexter zelf natuurlijk. Vijf seriemoordenaars in evenzoveel jaar. Miami is blijkbaar een tamelijk populaire stad onder seriemoordenaars, geen wonder dat het het nieuws niet meer haalt. Maar ja, als het politiebureau bestaat uit types als Quinn kan ik wel begrijpen dat de meeste seriemoordenaars naar Miami trekken.
pi_87598568
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

En tóch vertrouw ik 'r niet. Ze heeft dat laatste interview in haar eentje gedaan en daarna werd die man dood aangetroffen. Wie zegt wat ze tegen Deb vertrekt heeft klopt?

Of misschien willen de schrijvers wel dat ik zo denk (net zoals met de nanny). ;)
dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaalde
t leek alsof hij haar (her)kende
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:25:37 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87598733
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaalde
t leek alsof hij haar (her)kende
hij kent haar ook, want ze komt uit de buurt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:52:16 #237
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87599212
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:59 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Maar ja, als het politiebureau bestaat uit types als Quinn kan ik wel begrijpen dat de meeste seriemoordenaars naar Miami trekken.
Hoe bedoel je precies?
When all else fails, you always have delusion.
pi_87600917
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:14 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dia man zei ook nog iets in t spaans tegen haar wat ze niet vertaalde
t leek alsof hij haar (her)kende
Zij kent die mensen ook, zij nam Debra daar toch juist mee naar toe?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87601209
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 09:59 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Nou, we hebben in Miami al de Ice Truck Killer gehad, Trinity, die gast in seizoen 3 die allemaal mensen vermoorde, de Moerasvatenkiller (sterke naam hoor ;)), en Dexter zelf natuurlijk. Vijf seriemoordenaars in evenzoveel jaar. Miami is blijkbaar een tamelijk populaire stad onder seriemoordenaars, geen wonder dat het het nieuws niet meer haalt. Maar ja, als het politiebureau bestaat uit types als Quinn kan ik wel begrijpen dat de meeste seriemoordenaars naar Miami trekken.
Balen, moet ik m'n verhuisplannen voor na mijn pensioen toch omgooien! Dan maar naar Baltimore :+
En het hele politiebureau is meestal alleen maar bezig met sex idd. Voor het vinden van de meeste daders in deze serie had je eigenlijk alleen maar de partners van het personeel hoeven te checken B-)
pi_87601569
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 10:25 schreef pinquit het volgende:

[..]

hij kent haar ook, want ze komt uit de buurt.
i know
maar hij zei nog iets tegen haar en toen zag je dr bli veranderen
waarom versta ik geen spaans :N
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:54:35 #241
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87610611
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 02:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
Heerlijk aflevering! Ben benieuwd naar hoe het verder gaat met Rachel.

En Masuka, wat een baas is het toch! _O_ Er ging toch wel bier over mijn scherm bij de Justin Bieber opmerking _O-
Ik heb alles gekeken, maar n ben ik toch even kwijt welk personage Rachel is?
吴 曼 迪
pi_87610784
Het zou wel sick zijn als die nanny de moeder is van Laila en somehow erachter is gekomen dat zij contact had met Dexter aan het eind van haar leven.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87610795
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik heb alles gekeken, maar n ben ik toch even kwijt welk personage Rachel is?
die meid op het laatst die vluchte
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:12:15 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87611077
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zou wel sick zijn als die nanny de moeder is van Laila en somehow erachter is gekomen dat zij contact had met Dexter aan het eind van haar leven.


:D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:39:23 #245
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87611835
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

die meid op het laatst die vluchte
Huh, dat slachtoffer van die dead-animal-pick-up-man? daar weten we toch geen naam van? Of ben ik nu zo enorm in de war :X
Normaal krijg ik altijd alles mee van Dexter |:(
吴 曼 迪
pi_87612128
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:39 schreef megamandy het volgende:

[..]

Huh, dat slachtoffer van die dead-animal-pick-up-man? daar weten we toch geen naam van? Of ben ik nu zo enorm in de war :X
Normaal krijg ik altijd alles mee van Dexter |:(
Dexter vroeg haar naam aan het einde :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:12:11 #247
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87614396
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:52 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Dexter vroeg haar naam aan het einde :)
Oja, klopt :)
dankjewel!
吴 曼 迪
pi_87615965
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:01 schreef Lo-Fi het volgende:
Het zou wel sick zijn als die nanny de moeder is van Laila en somehow erachter is gekomen dat zij contact had met Dexter aan het eind van haar leven.


Dat zou echt geniaal zijn :o
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:58:27 #249
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87616010
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 20:53 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die nieuwe latina-cop is echt super trouwens :9. Ze heeft precies het juiste vet-percentage.
Ik ben dus niet de enige die constant naar haar lichaam staart.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_87622933
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:58 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die constant naar haar lichaam staart.
hell no she is :9
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:48:11 #251
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87623729
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:57 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Dat zou echt geniaal zijn :o
fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!

Overigens denk ik dat de promo de toon voor de rest van het seizoen heeft gezet (nee, ik kijk nooit promos maar was niet snel genoeg met wegklikken dit keer)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87623954
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 02:48 schreef Tanin het volgende:

[..]

fuuuuuuuuk ja, wat een idee! Dat moet wel het idee van de schrijvers geweest zijn!

Overigens denk ik dat de promo de toon voor de rest van het seizoen heeft gezet (nee, ik kijk nooit promos maar was niet snel genoeg met wegklikken dit keer)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler omdat het reactie is op info uit promo en ik het geduld van anderen niet wil verpesten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:40:26 #253
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87624049
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87624754
Yay eindelijk wordt seizoen 3 van Dexter leuk..maar pas bij aflevering 9 :P :@
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:17:38 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87625674
waarom gaat het hier nou over prado? :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87625819
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:17 schreef pinquit het volgende:
waarom gaat het hier nou over prado? :P
Wíe was Prado ook al weer? :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87626660
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wíe was Prado ook al weer? :')
Die zogenaamde vriend van Dexter die dexter ging meehelpen met moorden.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:27:53 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87626841
he knows that :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87626885
Zolang Quinn geen 2e Doakes wordt vind ik alles best
pi_87627076
Quinn een 2de Doakes zou erg teleurstellend zijn en op gebrek aan ideeën duiden.
pi_87627293
Ik vind het er te dik bovenop liggen dat Quinn een nieuwe Doakes zou worden. Wie weet komt hij erachter wat Dexter uitspookt maar houdt hij dat voor zichzelf zodat ie nog kans maakt bij Debra. Als hij immers haar broer aangeeft, of het nou terecht is of niet, dan denk ik niet dat zij nog veel van Quinn moet hebben. Ze is nu immers al niet zijn grootste fan (of wel maar wil dat niet toegeven :P )

Morgen weten we meer *O*
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:53:57 #262
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_87627411
Ik denk absoluut niet dat Quinn op dezelfde soort manier ten onder gaat als Doakes. Daarvoor hebben de schrijvers teveel fantasie imo ;)
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_87628327
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft ;)
pi_87631008
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te worden :D Dus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel ;)?
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:43:10 #265
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87632761
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te worden :D Dus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel ;)?
Dat gaat huilen worden :o
吴 曼 迪
  zondag 17 oktober 2010 @ 14:50:03 #266
230788 n8n
Pragmatisch
pi_87633019
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te worden :D Dus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel ;)?
dan neemt Harrison het stokje over :D
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_87633217
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te worden :D Dus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel ;)?
Of hij wordt zelf vermoord.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87634473
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft ;)
_O-.
pi_87634504
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:48 schreef DuranK het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe veel seizoenen het nog doorgaat. Hij kan niet nog 3 seizoenen zo door blijven prutsen zonder gepakt te worden :D Dus misschien einde seizoen 6, Dexter in de stoel ;)?
Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.
pi_87635382
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:34 schreef pberends het volgende:

[..]



Ik denk dat Vince Masuka net zo'n serial killer blijkt te zijn als Dexter. In de finale episode liggen Justin Bieber en Dexter naast elkaar op Masuka's slachttafel.
Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieber
pi_87636231
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Ereinion het volgende:
Het zijn natuurlijk wel dezelfde schrijvers die nu al twee seizoenen met die LaGuerta - Battista verhaallijn bezig zijn, wat tot nu toch nog 0-minuten leuke televisie opgeleverd heeft ;)
En die ons ongeveer al veertig keer op het scenario: - Dexter is halverwege/middenin een kill - Dexter krijgt telefoontje over baby/voedingsschema/boodschappen/middagtukje/kinderenuitschoolhalen - Dexter moet in de haast improviseren - Dexter moet midden in de nacht terug om het klusje af te maken hebben getracteerd. Het is inmiddels al gedurfd als tijdens zijn bezigheden de telefoon niet afgaat! :o

Oja, over gerecyclede beelden: hoe alles rond dat afgesneden hoofd gearrangeerd was, deed me weer denken aan die leuke stillevens van de Ice Truck Killer. Alleen deed die het wat mooier :P
pi_87636278
Die Justin Bieber-plot lijkt me dan wel weer wat nieuws opleveren c_/
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:45:26 #273
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87636775
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 15:59 schreef DuranK het volgende:

[..]

Nee joh, hij snijdt allemaal stukken af van verschillende mensen en maakt zijn eigen Justin Bieber
hoe ze sowieso bij die grap zijn gekomen vind ik al geniaal
吴 曼 迪
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:28:41 #274
271876 copilco
Elvis is dead
pi_87638146
Het verhaal met die dead-animal-pick-up guy biedt wel perspectief, alleen het bruggetje er naar toe, met dat bloed in die verhuiswagen was wel vrij zwak.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_87644352
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:16 schreef Berend. het volgende:

[..]

Die zogenaamde vriend van Dexter die dexter ging meehelpen met moorden.
DAt is het enige wat me steeds een beetje tegenvalt aan Dexter...het is élke keer zó voorspelbaar...dat is wel jammer. Maar ook al weet je steeds wat er gaat gebeuren, ze weten het wel elke keer erg mooi te brengen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87644739
Morgen krijgen we een epische aflevering. :9
pi_87645865
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

DAt is het enige wat me steeds een beetje tegenvalt aan Dexter...het is élke keer zó voorspelbaar...dat is wel jammer. Maar ook al weet je steeds wat er gaat gebeuren, ze weten het wel elke keer erg mooi te brengen :D
Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komen
pi_87646197
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komen
Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgow _O_ .
pi_87646912
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef luckass het volgende:

[..]

Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgow _O_ .
Seizoen 3 was ruk, seizoen 4 was mede door John Lithgow een fantastisch seizoen ja :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87651327
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Seizoen 3 was ruk, seizoen 4 was mede door John Lithgow een fantastisch seizoen ja :Y
season 3 was niet ruk hoor...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:31:24 #281
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_87652201
Dit gaat nog heel spannend worden... gelet op de promo voor volgende week! Ben overigens benieuwd waar dit seizoen verder heen gaat, of we weer een soort hoofdkiller krijgen, of dat we meer een seizoen 2 idee gaan krijgen. En al die moorden met die machette's? Toevallig gisteren de film Machete gezien. Mooi slachtoffer voor Dex ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:08:56 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87654152
Volgende week? Vannacht _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87654185
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:08 schreef MMaRsu het volgende:
Volgende week? Vannacht _O_
Hoe laat wordt ie verwacht? Misschien ga ik er wel op wachten. :D
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zondag 17 oktober 2010 @ 23:24:07 #284
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87654980
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hoe laat wordt ie verwacht? Misschien ga ik er wel op wachten. :D
Nog 2.5u, dan wordt hij uitgezonden (3.00 NL tijd)
pi_87655126
ik ga er niet op wachten vannacht, maar het is wel het eerste wat ik morgen ochtend ga doen; dexter met een kop thee en een peukje. heerlijk zo'n vrije maandag
pi_87655213
Ik kan er helaas niet op wachten, moet vroeg op voor cursus op het werk en dat duurt de hele dag en mag daarna gaan klussen, dus ik hoop maar dat ik nog wel ergens een klein uurtje kan vinden voor Dexter! Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat!

Stom is dat altijd, achteraf gezien ging de week gewoon eigenlijk heel snel, maar lijkt het wachten op de nieuwe ep van morgen alleen maar extreem langer te duren -O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87656429
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:59 schreef luckass het volgende:

[..]

Seizoen 4 wordt sowieso niet meer overtroffen. John Lithgow _O_ .
Ik vond seizoen 2 beter, en 4 denk ik op hetzelfde niveau als 1 (of net iets minder)
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:22:24 #288
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87657406
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 23:27 schreef JamieC het volgende:
ik ga er niet op wachten vannacht, maar het is wel het eerste wat ik morgen ochtend ga doen; dexter met een kop thee en een peukje. heerlijk zo'n vrije maandag
Ik ga er ook niet op wachten ga zo pitten, morgenochtend lekker croissaintje halen dan dexter kijken..heerlijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_87658839
Ik wacht misschien wel. We zijn wel heel benieuwd.
pi_87659837
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:21 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wacht misschien wel. We zijn wel heel benieuwd.
hij zal pas rond 5 uur a 5:30 op usenet staan vermoed ik?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87659850
Ik ben wel benieuwd, maar over een paar uur waarsch. nog veel meer vermoeid en ergens is het dan wel zonde om halfgaar te kijken.

Ik wacht wel tot morgenmiddag als ik wakker word.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:56:52 #292
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87662577
's ochtends/'s middags Dexter kijken is minder leuk dan 's avonds!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 18 oktober 2010 @ 09:57:23 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87662588
ik kijk m lekker op vrijdagavond O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87667107
Ik vind Dexter echt geweldig op het drama en spanning element, maar (en misschien is dat gek :P) het beste vind ik nog wel de humor. Vooral zo goed als elke scene met Vince Masuka :D

Hoe hij vandaag ook weer Quinn 'betrapte' voor het stelen van medicijnen _O-
pi_87667183
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 11:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Zolang Quinn geen 2e Doakes wordt vind ik alles best
jawel joh, ik miss Doakes een beetje :(

" Stop grinning like a fucking psycho and get back to work! "
  maandag 18 oktober 2010 @ 12:48:17 #297
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87668872
coole aflevering weer... de main killer is dus niet de machette onthoofdingen maar de moeras vaten wie o wie werkte er samen met boyd en hoeveel ? ze zei er zijn er meer dus mogelijk meer dan 2 :D

quinn geschorst en zijn vermoedens zijn alleen maar sterker geworden, de nanny terug dus wie weet :D

damn!!! weer een week wachten }:| ;( :N
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:25:55 #299
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_87669577
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:53 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

[..]

Ik vind het toch niet zo heel voorspelbaar hoor. Ik zag het einde in seizoen 2 en 4 echt totaal niet aan komen
Hoezo seizoen 2 niet? Doakes die achter Dexter aan zit, een medewerker op Miami-metro is de bayharbour-butcher, Dexter wordt uiteraard niet opgesloten, lijkt me maar 1 oplossing mogelijk?

Vette ep weer verder! Erg veel subpolts - de nanny, quinn, rachel en machete...Batista kan me idd niet veel schelen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_87669757
laat Dexter haar nu ook moorden plegen zodat ze hem niet aangeeft?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:33:54 #301
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87672126
Waarom dat dan? Dat zou nergens op slaan :P
When all else fails, you always have delusion.
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 16:14:01 #302
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_87676137
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')