quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef GewoneMan het volgende:[..]
een paar shots? weet je wel wat je zegt? we zagen dat hij een boek heeft met haarlokken van vrouwen. we zagen dat hij een vrouw in een vat dumpte (en iets met electriciteit op dat vat) we zagen dat er op die dumpplek (erg benadrukt) heel wat van die vaten in het water lagen) we zagen dat hij in zichzelf praat en zijn woning van binnenuit afgesloten is.
dat zegt dat hij al die vrouwen vanuit hetzelfde MO heeft gedood en dat de moord in die vrachtwagen dus afwijkt van zijn normale MO. ik verwacht dat daar iets achter zit weet niet wat maar dat zal de tijd leren
dat is het enige wat ik heb gezegd en ik blijf daarbij
ja ik weet wat ik zeg, en die paar shots bedoel ik mee wat jij zei, je ziet snel snel dat hij iemand in een vat stopt (je weet niet of ze al dood is of nog leeft) en dat hij een lok bewaard om ze vervolgens te dumpen.
Verder weet je niets over zijn werkwijze. Dat hij zijn huis afsluit kan met vanalles te maken hebben, paranoia/opsluiten van het slachtoffer etc.
Misschien zijn ze al dood voordat ze in zijn huis aankomen en in vaten worden geduwd en gebeurd dat ergens anders en dus misschien een keer in die verhuiswagen.