abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:04:56 #151
45833 crew  Fogel
pi_87862462
Middag!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_87888015
Vrolijke zondagmorgen allen :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87890466
Ahhh, tweede dag lekker uitslapen :s)

Goedemorgen.

Tijd voor een spelletje, dat heb ik al heul lang niet gedaan :o
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:57:25 #154
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87894919
Goedemiddag. Vandaag kinderfeestje. Joepie.... :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_87898364
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 11:44 schreef Maharbal het volgende:
Tijd voor een spelletje, dat heb ik al heul lang niet gedaan :o
Hide the sausage? :o

Ik ben vandaag op uitnodiging van de vriendin naar het Thailandfestival geweest. Best leuk eigenlijk :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87901208
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:29 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Hide the sausage? :o

Ik ben vandaag op uitnodiging van de vriendin naar het Thailandfestival geweest. Best leuk eigenlijk :Y
Op de computer/xbox 360 :+
pi_87908529
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Op de computer/xbox 360 :+
De graits World Of Tanks beta, dikke pret :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87908638
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef TronCarter het volgende:

[..]

De graits World Of Tanks beta, dikke pret :Y
Neen, nu weer braaf vakliteratuur aan het lezen :{w
pi_87911587
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Neen, nu weer braaf vakliteratuur aan het lezen :{w
Telegraaf.nl is nergens vakliteratuur :(
Niet dat er veel beters te doen is, toch laat ik het werk liggen tot morgen. Het kan nu nog :@
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87911946
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Telegraaf.nl is nergens vakliteratuur :(
Niet dat er veel beters te doen is, toch laat ik het werk liggen tot morgen. Het kan nu nog :@
Ja, alleen het lezen van vakliteratuur is bij ons niet declarabel. Moet dus in de vrije tijd :(
pi_87913819
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, alleen het lezen van vakliteratuur is bij ons niet declarabel. Moet dus in de vrije tijd :(
Toch wordt ik er wel gelukkig van als de fiscalist zijn materie op peil houd O+
Even a broken clock is right twice a day.
pi_87914431
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:33 schreef TronCarter het volgende:

[..]

Toch wordt ik er wel gelukkig van als de fiscalist zijn materie op peil houd O+
Ja tsss, maar in m'n vrije tijd :{w

Gelukkig is het enigszins interessant :P.

Maar nu heb ik er genoeg van. Ik ga mooi tv kiekn!
pi_87927465
Moguh :O

quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja tsss, maar in m'n vrije tijd :{w

Gelukkig is het enigszins interessant :P.

Maar nu heb ik er genoeg van. Ik ga mooi tv kiekn!
Stond er nog wat interessants in de Vakstudienieuws (of was het de WFR)?
pi_87927570
hoi!

:@ ik heb geen zin om een heel topic te openen, dus mag ik hier even iets vragen? (doe het toch en zie wel of er antwoord komt :P )

Heb een contractaanbod gehad met daarin reiskosten vergoeding. Daar had ik een vraag over gesteld (zal 2 dagen ipv 3 dagen werken). Nu krijg ik dus terug dat ik door moet geven of ik een OV-jaarkaart heb... (ben student). Mogen zij mij reiskosten onthouden als ik een OV-studentenkaart heb? Ja, ik heb dat ding maar was wel van plan met de motor te gaan aangezien dat sneller is...
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:55:24 #165
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87927591
Het betalen van een reiskostenvergoeding is niet verplicht, dus ja dat mogen ze je onthouden. Tenzij het al expliciet is toegezegd natuurlijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_87927641
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 09:55 schreef sanger het volgende:
Het betalen van een reiskostenvergoeding is niet verplicht, dus ja dat mogen ze je onthouden. Tenzij het al expliciet is toegezegd natuurlijk.
Nou ja, in het conceptcontract wat ik kreeg (haar stomme fout zei ze) stond dus reiskostenvergoeding, dus op basis daarvan dacht ik: nou, dan houd ik een maandsalaris dat precies mijn minimum is om rond te komen over! Dat wordt zonder die vergoeding wel net aan.. :X
Ja doei.
pi_87927783
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Nou ja, in het conceptcontract wat ik kreeg (haar stomme fout zei ze) stond dus reiskostenvergoeding, dus op basis daarvan dacht ik: nou, dan houd ik een maandsalaris dat precies mijn minimum is om rond te komen over! Dat wordt zonder die vergoeding wel net aan.. :X
Je kan nog voorstellen om een deel van je brutosalaris om te zetten in de reiskostenvergoeding (welke netto is). Scheelt toch weer iets.
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:03:55 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87927822
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Nou ja, in het conceptcontract wat ik kreeg (haar stomme fout zei ze) stond dus reiskostenvergoeding, dus op basis daarvan dacht ik: nou, dan houd ik een maandsalaris dat precies mijn minimum is om rond te komen over! Dat wordt zonder die vergoeding wel net aan.. :X
Je kunt er toch over onderhandelen? De kosten zijn het nu ook weer niet ( ¤ 0,19/km voor 2dgn in de week).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_87927823
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:49 schreef DonJames het volgende:
Moguh :O
[..]

Stond er nog wat interessants in de Vakstudienieuws (of was het de WFR)?
Goedemorgen deze maandagmorgen.

Het is een verzameling van allemaal bladen (VN, WFR, Accountancy nieuws, BNB en dat soort ongein) van de afgelopen weken. Er stond iets enigszins interessants in, maar ik kan me serieus niet meer herinneren waar het nou over ging.... :P. Iets in de BNB.
Verder een hoop geneuzel over verslaggeving voor accountants etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Nou ja, in het conceptcontract wat ik kreeg (haar stomme fout zei ze) stond dus reiskostenvergoeding, dus op basis daarvan dacht ik: nou, dan houd ik een maandsalaris dat precies mijn minimum is om rond te komen over! Dat wordt zonder die vergoeding wel net aan.. :X
Hmm, bijzondere vraag of je een OV jaarkaart heb. Ik krijg reiskostenvergoeding terwijl zij weten dat ik nog m'n studie af moet maken. Ik ga dus met het OV naar m'n werk (+20 min t.o.v. auto), mooi extra bedrag netto per maand :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 10:04:15 #170
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_87927833
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je kan nog voorstellen om een deel van je brutosalaris om te zetten in de reiskostenvergoeding (welke netto is). Scheelt toch weer iets.
Zolang het brutoloon boven het WML ligt natuurlijk :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_87927869
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Je kunt er toch over onderhandelen? De kosten zijn het nu ook weer niet ( ¤ 0,19/km voor 2dgn in de week).
Hun reiskostenaanbod was vrij riant, vandaar dat ik 't ook erg jammer zou vinden als dit niet zou kloppen/ik dit niet zou krijgen, aangezien het voor mij een reden was om het totale maandbedrag wat ik dan uiteindelijk gestort zou krijgen met deze vergoeding precies genoeg was.

Ik mail ze nog wel even terug of het uitmaakt of ik een OV-studentenkaart heb, terwijl ik gewoon met de motor kom omdat ik dat prettiger vind.
Ja doei.
pi_87927963
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:04 schreef Maharbal het volgende:
...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..
Ik ken hem, en heb er ook een aantal procedures over lopen. :)

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:04 schreef sanger het volgende:
Zolang het brutoloon boven het WML ligt natuurlijk :P
Ik vermoed dat het een soort stagevergoeding is maar anders heb je gelijk

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
Hun reiskostenaanbod was vrij riant, vandaar dat ik 't ook erg jammer zou vinden als dit niet zou kloppen/ik dit niet zou krijgen, aangezien het voor mij een reden was om het totale maandbedrag wat ik dan uiteindelijk gestort zou krijgen met deze vergoeding precies genoeg was.

Ik mail ze nog wel even terug of het uitmaakt of ik een OV-studentenkaart heb, terwijl ik gewoon met de motor kom omdat ik dat prettiger vind.
Maar als je dus wel met het OV gaat kom je er wel van rond?
pi_87928045
Oja DJ, ik weet 't weer met die BNB's (goedemorgen deze maandagmorgen...:P)

Mooi in spoilertags, geen zin om iedereen te gaan vervelen met fiscaliteiten in deze sc :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87928101
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 10:09 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik ken hem, en heb er ook een aantal procedures over lopen. :)
[..]

Ik vermoed dat het een soort stagevergoeding is maar anders heb je gelijk
[..]

Maar als je dus wel met het OV gaat kom je er wel van rond?
Nèt. De motor verbruikt niet zoveel als m'n auto, dus houd bij een reiskostenvergoeding, die gebaseerd is op autoverbruik, altijd wel wat over, wat precies goed uitkomt ^O^
Ja doei.
pi_87928115
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Nèt. De motor verbruikt niet zoveel als m'n auto, dus houd bij een reiskostenvergoeding, die gebaseerd is op autoverbruik, altijd wel wat over, wat precies goed uitkomt ^O^
De beste man bedoelt als je met het OV gaat, en niet met de motor :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')