abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:50:32 #1
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_87142514
Ik zie geen centrale HTML topic en bij centrale Excel-how-to topic ben ik weggestuurd :P

Ik wil een document (doc of html) zo opstellen dat je kopjes kan uitklappen en inklappen..

Bijvoorbeeld;
Stap1: doe blabla
Stap2: doe blabla
Stap3: doe blabla

en als je dan op bijvb Stap 2 klikt dat het dan uitklapt en dat er dan staat;

Stap1: doe blabla
Stap2: doe blabla
______ zus en zo moet je dat doen detailsblabla
______ nog meer details blabla
Stap3: doe blabla

Hoe kan ik dat makkelijkst doen?
Alvast bedankt!
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_87142694
Voor zo ver ik weet gaat dit niet met Word werken. Bij HTML moet je gebruik maken van CSS en/of Javascript, eventueel een library zoals jQuery.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 3 oktober 2010 @ 19:55:36 #3
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_87142711
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
pi_87143947
jQuery of Mootools lijkt me het makkelijkst. Zoek maar eens op Mootools Accordion. Erg simpel.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:38:19 #6
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_87144431
cool, hier kan ik wat mee, ik ga even kijken hoe ver ik hier kom en anders meld ik me weer.

Omdat ik wil dat het ook werkt op PCs zonder javascript wil ik het zo simpel mogelijk doen in pure html, eigenlijk nog liever gewoon in word of pdf ofzo maar goed ik probeer dit even.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_87144569
Huh? word, PDF? Zo simpel mogelijk? Pure HTML?

Wat ben je in hemelsnaam van plan joh?
pi_87144643
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:38 schreef spooky1234 het volgende:
Omdat ik wil dat het ook werkt op PCs zonder javascript wil ik het zo simpel mogelijk doen in pure html, eigenlijk nog liever gewoon in word of pdf ofzo maar goed ik probeer dit even.
Ik denk dat je dit niet gaat lukken zonder javascript. In pure HTML kun je geen elementen dynamisch zichtbaar of onzichtbaar maken... Het zou eventueel natuurlijk wel dmv een simpel PHP scriptje kunnen, je kunt dan de status van het element vasthouden in de sessie en de elementen zichtbaar of onzichtbaar maken door de CSS eigenschap 'display' aan te passen.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:09:59 #9
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_87155398
het hoeft niet dynamisch te zijn.. ook niet eens 'hip' als met mouseover blabla.. gewoon simpel, exact zoals met voorbeeld van "spoiler" boven.. dus je klikt het en het klapt uit..

Ben een manual aan het schrijven dat op alle PC's moet kunnen runnen dus ook in gaarste oudste browser.. dus men ziet gewoon een overzichtje met stappen en als je dan een stap niet helemaal snapt en je wil meer uitleg dan kan je even uitklappen en weer inklappen en verder..
pi_87155462
Maak meerdere pagina's en zet daar de sublinks op die je wil laten zien.
rice rice baby tututututedudududum
pi_87156459
oude en gare browsers kunnen ook wel met javascript overweg.
pi_87156554
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:09 schreef spooky1234 het volgende:
het hoeft niet dynamisch te zijn.. ook niet eens 'hip' als met mouseover blabla.. gewoon simpel, exact zoals met voorbeeld van "spoiler" boven.. dus je klikt het en het klapt uit..

Ben een manual aan het schrijven dat op alle PC's moet kunnen runnen dus ook in gaarste oudste browser.. dus men ziet gewoon een overzichtje met stappen en als je dan een stap niet helemaal snapt en je wil meer uitleg dan kan je even uitklappen en weer inklappen en verder..
de basis javascript die je daarvoor nodig hebt kan nog wel in IE5 worden weer gegeven, welke uit het windows 98 (of was IE5 daar een update in, en zal IE4 er standaard in) tijdperk stamt.. is dat oud genoeg? :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')