abonnement Unibet Coolblue
pi_87267292
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:01 schreef speknek het volgende:

[..]


Ja oetlul, je hebt zelfs gereageerd op mijn post dat ik hem had gekocht.

Geen idee of hij hetzelfde is als op de DS, de laatste Castlevania game die ik gespeeld heb is Castlevania 64. Maar het is geen Metroidvania als je dat bedoelt, maar een lineaire hack 'n slasher als God of War.
Niet eens opgelet :)

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
En wat is de deal of the week van deze week?
Zet je xbox eens een keer aan ofzo ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:40:14 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_87268948
Ah okay, ik heb de titan verslagen in Castlevania (kwestie van uit je hoofd leren en dan niet te overhaastig), en daarna wordt het wel gelijk een stuk beter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_87271073
castlevania is 1 van de betere aankopen die ik gedaan heb de laatste tijd :)

Het is alleen wel een moeilijke game, lijkt een GoW kloon maar dat is het niet, het combat systeem gaat echt stukken en stukken dieper met de light en shadow magic gecombineerd met focus meter.

@speknek, is die quote van 40 keer doodgaan van de angry video game nerd? zonde, ik had m toch wel wat hoger ingeschat :P

[ Bericht 23% gewijzigd door Donderkonijn op 07-10-2010 01:04:19 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:58:21 #129
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87272005
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Moet je daar voor hebben? :)
Castlevania :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 02:02:04 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_87272050
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:19 schreef speknek het volgende:

[..]


Nee ik ga natuurlijk wel verder spelen, ain't no game is gonna beat me.
Hehe ok goed van je, wel ff uitspelen ^_^. Maar als je er klaar mee bent staat m'n bod nog steeds :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:17:45 #131
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_87274150
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Castlevania :9
Heb ik niet ;(
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_87278063
Weet iemand of ie actie van MM er nog is, Xbox slim250gb+ fifa 11 + reach. Die was wel nice.
Fantastisch!
pi_87287325
quote:
Gears of War 3 Beta Announced for Early 2011; Uses Dedicated Servers

Now that Gears of War 3 has been delayed to the fall of next year, developer Epic Games is using the extra five months to add polish and run a multiplayer beta test.

The test, announced at a press event two days ago, will run sometime in early 2011, but no specifics were discussed. Up until this point, Epic had been using Gears of War 2 as an informal beta for Gears of War 3. The company has adjusted weapons to be closer to their Gears 3 counterparts and has even been running small-scale tests with dedicated servers.

Gears of War 3 will utilize dedicated servers for its ranked and social matchmaking games, which should finally eliminate the dreaded "host advantage" that has become synonymous with the franchise's multiplayer.

Executive producer Rod Fergusson acknowledges the fact that betas on consoles are often thought of as demos by the public. Epic's normal development schedule made it difficult to schedule a beta that allows enough time to react to player feedback for the previous games. The five month extension of the Gears of War 3 release makes this beta possible, even though the game was on track for an April release.

The build of the game I played, barring a few temporarily UI elements and non-final art, felt like a retail-quality release already. Epic won't be adding a ton of new features, but will take the time to conduct the beta and to polish the game.
Gameplay
Hands-on & Gameplay

pi_87293466
Even een (niet al te slim) vraagje over het downloaden van een arcadegame via xboxlive.

Heb vroeger vaker gebruik gemaakt van xbl, en toen wel het e.e.a. gedownload. Alleen woon nu momenteel in een huis met alleen draadloos internet, en heb geen wireless connection op mn x360. Ik kan dus niet via mn console op internet.
Is er geen enkele manier om via internet met je points/creditcard een arcadegame te downloaden en die bijv. via usbstick op je xbox te trappen?
Anders word het toch een wirelessgebeuren kopen, maar dat vind ik dan weer veel geld voor een paar arcadedingetjes..
The things that scare you the most are often the most rewarding!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:50:17 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87297347
ik moest idd 70 euro ofzo voor die adapter betalen :( ;(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:59:59 #136
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_87297797
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef VulpesVulpes het volgende:
Even een (niet al te slim) vraagje over het downloaden van een arcadegame via xboxlive.

Heb vroeger vaker gebruik gemaakt van xbl, en toen wel het e.e.a. gedownload. Alleen woon nu momenteel in een huis met alleen draadloos internet, en heb geen wireless connection op mn x360. Ik kan dus niet via mn console op internet.
Is er geen enkele manier om via internet met je points/creditcard een arcadegame te downloaden en die bijv. via usbstick op je xbox te trappen?
Anders word het toch een wirelessgebeuren kopen, maar dat vind ik dan weer veel geld voor een paar arcadedingetjes..
Helemaal geen draad internet? Misschien trap ik een enorme open deur in :P maar heeft elke modem/router niet ten minste één netwerkpoort? Misschien ben je goedkoper uit om een hele lange utp kabel te kopen?
Of je neemt de Xbox even mee naar iemand anders, kan je 'm daar even aan het netwerk hangen :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_87305740
Als je een laptop hebt met een netwerkkaart moet je een draad van je laptop naar je xbox doen en dan wat magic op je laptop zodat je xbox via je laptop op internet kan
pi_87310805
haha ik kon dit xbox topic weer niet vinden, ik had net ook al een vraagje.

maar ik wilde nog wat weten. een vriend van mij heeft een ombouw xbox 360 en ik vnd dat niet kunnen natuurlijk want ik betaal wel voor spelln en hij niet.
maargoed ik zei dat het wel leuk was maar dat je toch niet online kan dus hij zei van wel en toen hadden we gewedt voor 5e dat het niet kon.

vandaag was ik dus bij hem en liet hij het zien en ja hoor hij kon gewoon online!

hoe kan dat nou, ik dacht dat je meteen verwijderdt word als je met een ombouwxbox op xbox live gaat.
ois het echt of heeft hij me in de maling genomen, de 5euro heb ik al moeten geven...
pi_87310849
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:56 schreef game_boy het volgende:
haha ik kon dit xbox topic weer niet vinden, ik had net ook al een vraagje.

maar ik wilde nog wat weten. een vriend van mij heeft een ombouw xbox 360 en ik vnd dat niet kunnen natuurlijk want ik betaal wel voor spelln en hij niet.
maargoed ik zei dat het wel leuk was maar dat je toch niet online kan dus hij zei van wel en toen hadden we gewedt voor 5e dat het niet kon.

vandaag was ik dus bij hem en liet hij het zien en ja hoor hij kon gewoon online!

hoe kan dat nou, ik dacht dat je meteen verwijderdt word als je met een ombouwxbox op xbox live gaat.
ois het echt of heeft hij me in de maling genomen, de 5euro heb ik al moeten geven...
Spreek hem anders even net na de nieuwe banwave O+ Ik gok zo tegen kerst O+
pi_87310880
@superfruit

banwave? wat is dat.
hoe spreek je het uberhaubt uit xD

nouja ik lees morgen wel wat meer info er over ik ga nu slapen

gr
pi_87317037
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef game_boy het volgende:
@superfruit

banwave? wat is dat.
hoe spreek je het uberhaubt uit xD

nouja ik lees morgen wel wat meer info er over ik ga nu slapen

gr
een keer in de zoveel tijd gaat MS alle omgebouwde xboxen bannen, en dat gebeurd dus in 1 grote golf.
en indd zoals fruit zij rond de kerst zullen ze wel weer aan de gang gaan.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_87317160
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:00 schreef game_boy het volgende:
@superfruit
hoe spreek je het uberhaubt uit xD

Baanwaaffuh
pi_87330337
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Spreek hem anders even net na de nieuwe banwave O+ Ik gok zo tegen kerst O+
Welke grote game komt er rond kerst dan? Volgende banwave zal rond de nieuwe CoD komen denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87330865
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Welke grote game komt er rond kerst dan? Volgende banwave zal rond de nieuwe CoD komen denk ik
Cause it's the most, wonderful time, of the year O+
pi_87331642
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Welke grote game komt er rond kerst dan? Volgende banwave zal rond de nieuwe CoD komen denk ik
Kinect, en de nieuwe dashboard update.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_87332409
Nja denk eerder rond Black Ops
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_87333159
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja denk eerder rond Black Ops
Black cops
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_87333414
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

Black cops
[ afbeelding ]
bahh die reet is HUGE
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:51:43 #149
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_87333463
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:50 schreef DJ_ het volgende:

[..]

bahh die reet is HUGE zwart
AFC AJAX
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:55:35 #150
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87372385
Weer opnieuw begonnen met Mass Effect _O_
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')