abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:44:44 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87059497
Welke wondermiddelen zijn er eigenlijk allemaal ?

Ik ken

• 'Monoatomic gold'
- zou een geheim zijn voor shapeshifting / reptilians ( http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/esp_ciencia_oro14.htm )
- verhoogt de vibraties van je chakra ( http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html )
- je wordt er slimmer en gezonder van en gaat er beter van dromen

• MMS (Miracle Mineral Supplement)
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera. ( http://www.miraclemineral.org/breakthrough.php )

Ik ben benieuwd of anderen nog meer van dit soort middelen kennen !
zzz
pi_87059644
quote:
• MMS (Miracle Mineral Supplement)
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera. ( http://www.miraclemineral.org/breakthrough.php )
Jahoor, als dat zo is hadden we allang medicijnen voor kanker en aids.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:59:10 #3
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87060014
:?
MMS is een medicijn tegen kanker en aids.
zzz
pi_87060071
:{
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:04:11 #5
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87060182
Alcohol

Voordelen:
- Helpt tegen verlegenheid en seksuele remmingen
- Reinigt je van binnen (als je ervan gaat kotsen :))
- De wereld wordt mooier en dus spiritueler

Nadelen:
- Na een te hoge dosis krijgt de man geen erectie meer
- Je wordt onverstaanbaar

Verkrijgbaar bij:
- Gall & Gall

Cocaine

Voordelen:
- Helpt je tot magische inzichten te komen
- Handig als je te veel alcohol hebt gedronken en je moet nog autorijden

Nadelen:
- Geen

Verkrijgbaar bij:
- De plaatselijke dealer
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_87060543
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef _Led_ het volgende:
:?
MMS is een medicijn tegen kanker en aids.
Naar mijn weten bestaat die nog niet, anders ging niemand er meer aan dood.
pi_87060958
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:59 schreef _Led_ het volgende:
:?
MMS is een medicijn tegen kanker en aids.
Tuurlijk, en bush is een reptiel.

Als je dit zo gelooft, bewijs het door eerst aids te krijgen en dan dit medicijn te nemen, of durf je dat niet
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:25:48 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87061056
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Sisko het volgende:

[..]

Tuurlijk, en bush is een reptiel.

Als je dit zo gelooft, bewijs het door eerst aids te krijgen en dan dit medicijn te nemen, of durf je dat niet
Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
zzz
pi_87061336
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
Ja maar moet wel de waarheid zijn, er bestaan nog geen medicijnen tegen kanker en aids...
Kunnen we wel mooie lijstjes maken, maar dan heb je er toch niks aan?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:32:47 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87061351
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:23 schreef Sisko het volgende:

[..]

Tuurlijk, en bush is een reptiel.


Hij morpht toch met Schwarzenegger, gisteren nog ergens een plaatje van gezien op BNW.
The truth was in here.
pi_87061833
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zucht...
Kunnen we het even netjes en on-topic houden svp, ik wil hier een serieus verzameltopic van maken waar iedereen wat aan heeft. Is het niet je ding dan zijn er genoeg andere topics waar je je beter op je plek zult voelen, toch ?
Volgens mij ben ik ontopic hoor, je begint zelf over reptilians. En waar ben ik niet netjes, ik scheld je toch niet uit (zoals veel fokkers dat wel doen) En wie heeft wat aan deze lijst als het om medicijnen gaat die volgens jou wel bestaan maar voor zover ik weet nergens te krijgen zijn.

En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het nergens te verkrijgen is.

Het zou mooi zijn als dit echt is, maar die site is overduidelijk door oplichters gemaakt. Om hun boeken te verkopen waar onzin in staat. Er is niks mis om in mysterieuze zaken te geloven, maar zodra er gevaar ontstaat is het voor mij over. (zoals jomanda die sylvia millecam aanraadt geen chemo te doen maar ipv haar ingestraalde water te drinken)

Ik zou pas mensen proberen te overtuigen van iets als ik er zelf van overtuigd ben. En in dit geval zou dat pas zijn als ik die medicijnen ook daadwerkelijk gezien heb en zien werken. Zeggen dat je aids en kanker geneest is een hele grote uitspraak namelijk. En dat heeft er verder dus niks mee te maken of ik het geloof of niet want dat doet niet terzake. Ik zou het wel willen geloven natuurlijk, maar mag ik niet sceptisch zijn?

Je wist trouwens dat Chloor dioxine een bleek middel is, lijkt me niet gezond http://en.wikipedia.org/wiki/Chlorine_dioxide
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_87062435
_O-
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:01:28 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87062553
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:43 schreef Sisko het volgende:
En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het nergens te verkrijgen is.
MMS is gewoon op internet te koop hoor.
Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
zzz
pi_87062926
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

MMS is gewoon op internet te koop hoor.
Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
Internet is alles te koop.

Dude wanneer er een medicijn echt kanker en aids geneest, is diegene die het heeft uitgevonden miljonair en krijgt tientallen prijzen.

Grootste ziektes op de wereld dat nog niet te genezen is, en op internet verkopen amateurs deze middelen?
Geloof je het zelf?
pi_87062955
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

MMS is gewoon op internet te koop hoor.
Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
Ok, laat ik het dan anders formuleren: "En wat als sommige fokkers nu denken, oh, ik kan nu zonder condoom neuken, want er is een medicijn tegen aids, om er vervolgens achter te komen dat het niet werkt."

en je zit op een forum, dus je krijgt discussie of je dat nu wilt of niet.

Als je hier niet over mag discussieren is dit lijstje net zo waardevol als een neptuniaans namenboek (meest gebruikte naam op neptunus is Xergurgle btw) of de meest favorite vakantie bestemmingen op sirius B

Maar goed, misschien loop ik te hard van stapel, laat ik het over een andere boeg gooien, waarom wil je zo'n lijstje samenstellen? En moeten die producten ook echt werken, of is de claim dat het werkt al genoeg.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:40:57 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87064289
Discussie over dit soort zaken zijn niet erg hoor. Zeker omdat er potentieel gevaarlijke dingen tussen kunnen zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:12:39 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87065546
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:40 schreef jogy het volgende:
Discussie over dit soort zaken zijn niet erg hoor. Zeker omdat er potentieel gevaarlijke dingen tussen kunnen zitten.
Dat snap ik, maar het is zo jammer als je naar pagina 5 moet om weer eens een post te vinden waar daadwerkelijk een nog niet eerder genoemd middel staat...
zzz
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:57:45 #18
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87067336
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:44 schreef _Led_ het volgende:
• MMS (Miracle Mineral Supplement)
- geneest AIDS, kanker, hepatitis, malaria, herpes, etcetera.
Geneest het ook Peter Cetera?

:')

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:07:29 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87069430
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het is zo jammer als je naar pagina 5 moet om weer eens een post te vinden waar daadwerkelijk een nog niet eerder genoemd middel staat...
Er is nou eenmaal een begrijpelijke weerstand tegen dit soort zaken, kapers op de kust, prutsers en onverantwoordelijke geldwolven. Als er maar een duppie te verdienen valt komt de corruptie binnen wandelen. Wat mij betreft kan je het beter gewoon bij de 'reguliere' alternatieve geneeskunde houden en heel kritisch zijn bij dit soort zaken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_87270140
Mmm... even kijken.

-Het woord "Miracle" zit in het medicijn? Check.
-Het woord "Mineral" of "supplement" zit in 't medicijn? Check.
-Het wordt op een vage, goedkoop uitziende site verkocht? Check.
-Je kunt er DVDs en boeken kopen? Check.
-Er wordt iets gezegd als "things your doctor will never tell you"? Check.
-Het is een breakthrough/can save your life/newest thing out there? Check.
-Geen in de medische wereld die serieus is weet er vanaf? Check.
-Verhalen van tevreden klanten? Check.

Iedereen moet natuurlijk lekker doen wat hij zelf wil, maar ik vind 't schandalig als je mensen gaat zitten voorliegen. Er zijn vast sukkelaars die op 't internet komen en dit soort dingen zien en geloven dat 't werkt. Kost hen alleen maar geld en zorgt voor nog meer ellende. Dit soort producten buiten stervende wanhopige mensen uit.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:57:32 #21
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_87281622
Er staat duidelijk bij dat die mensen niet hoeven te sterven als ze dat miracle supplement maar gebruiken.
Als ze dan toch sterven omdat ze het niet gebruiken is het hun eigen (of hun dokters) schuld, blijkbaar.
zzz
pi_87282070
Sorry maar kwakzalverij is van de middeleeuwen, vind het nogal triest als mensen er nog steeds in geloven.
Waar wanhoop al niet goed voor is... zelfs met een vrij ontwikkelde samenleving willen mensen sprookjes geloven.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:42:39 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_87427344
Vanavond op Radar een stukje over 'miracle cures'. Je zou bijna denken dat er Radar-lurkers zijn :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:01:10 #24
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87430913
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

MMS is gewoon op internet te koop hoor.
Maar het idee van dit topic is om meer van dit soort middelen te verzamelen, niet om erover in discussie te gaan.
Oh in dat geval... als je driemaal daags twee eetlepels van je eigen poep eet kun je zonder problemen 150 jaar oud worden. Als je daarnaast iedere ochtend een glas ochtenurine drinkt dan is 250 jaar zelfs heel goed mogelijk.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 11 oktober 2010 @ 23:46:12 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_87442319
MMS is toch een optie op bijna elke telefoon :?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')