abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 september 2010 @ 18:45:14 #151
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_86990419
quote:
Op woensdag 29 september 2010 04:45 schreef richard_prf het volgende:
Er begint me steeds meer duidelijk te worden. Ik denk namelijk dat ik perfect van binnen weet hoe ik moet reageren en dat ik best grappig en aardig kan zijn.
Dit zei je zelf op de eerste pagina. En je zei ook dat je misschien helemaal niet zo superlelijk bent!
Houd dit in je hoofd! Dit is de manier hoe je moet denken!

Daarnaast, ga wat doen, wat anderen ook zeggen.
Koop leuke kleren (C&A-kleren zijn ook prima hoor), doe wat gel in je haar, ga sporten. Misschien krachttraining om wat breder te worden.
Probeer positief te worden en van het leven te gaan genieten. Dit ga je ook uitstralen en gegarandeerd dat je succes hebt bij de vrouwen. Ook al zie je er niet superknap uit, het gaat toch voornamelijk ook om uitstraling en het innerlijk. Zelfverzekerdheid en humor zijn erg aantrekkelijke eigenschappen!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_86992930
Ik vind het maar een raar verhaal. Maar goed trollie of niet, zijn vast wel meer mensen met zoiets dus is een reactie wel waard.

Waarom kun je wel met mannen opschieten en niet met vrouwen? Het zijn gewoon mensen hoor, niks speciaals aan. Je maakt het fenomeen "vrouw" 100000000 groter dan het is. Alsof het een soort heilige graal is ofzo.

Net zoals jij een lief, aardig normaal meisje wilt, willen vrouwen een leuke aardige normale man. Die "take-me-out" trutjes daargelaten, maar die zijn nog niet zo volwassen.

Dus als jij qua innerlijk goed zit komt het allemaal wel. Ik hoor de hele tijd uiterlijk dit uiterlijk dat, maar dat doet er helemaal niet toe. Vooral als man. Mannen kijken bij vrouwen wat meer naar de pure fysiek van het lichaam. Vrouwen assioseren uiterlijk met andere dingen. Zoals uitstraling, houding, blik in je ogen, kleding, etcetera. Allemaal dingen die dus stiekum allemaal innerlijk zijn.

Dus ga daar aan werken. Zorg dat je happy bent. Word lid van een roeiclub, schaakclub, streetdancecrew, word hangoudere etc. Wat jij wil. Probeer uit te zoeken waar je WEL gelukkig van word in je leventje en ga daar voor. En kom niet met die hoeren aanzetten, daar word je alleen maar kanslozer van. Alleen seks is maar een klein iets. Dingen als intimiteit zijn belangrijker en die krijg je door een relatie, en een relatie krijg je weer door iemand te zijn die goed in het leven staat. En als jij een normaal iemand bent, is dat een keuze die je kunt maken. Jij zegt dat je geen asperger, depressie etc hebt... Nou probeer dan een andere levensstijl.

Probeer dit in je hoofd te houden....
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik ontmaagd ben door een hoer...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik zielig zit te doen op een internetforum...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat.....

Je weet zelf vaak dondersgoed wat over het algemeen wel niet normaal/aantrekkelijk is.

Probeer je leven op die manier vormen te geven. Waarbij het natuurlijk niet gaat om dat meisje, maar dat je een leuk "normaal" leven leid. Dat je weet wie je bent. En daar houden meisjes dan weer van. Daar kunnen ze later een kind mee op de wereld zetten.

Succes
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
pi_86992975
Het juiste topic Professor_Kuboctaeder, wooooo *O* .

On topic:

quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dit zei je zelf op de eerste pagina. En je zei ook dat je misschien helemaal niet zo superlelijk bent!
Houd dit in je hoofd! Dit is de manier hoe je moet denken!

Daarnaast, ga wat doen, wat anderen ook zeggen.
Koop leuke kleren (C&A-kleren zijn ook prima hoor), doe wat gel in je haar, ga sporten. Misschien krachttraining om wat breder te worden.
Probeer positief te worden en van het leven te gaan genieten. Dit ga je ook uitstralen en gegarandeerd dat je succes hebt bij de vrouwen. Ook al zie je er niet superknap uit, het gaat toch voornamelijk ook om uitstraling en het innerlijk. Zelfverzekerdheid en humor zijn erg aantrekkelijke eigenschappen!
Je hoort het nu van een vrouw. Je hoeft er niet super knap uit te zien. Maak wat van je leven en de rest komt vaneigens, Richard.
Altijd aan het dromen...
  woensdag 29 september 2010 @ 19:50:06 #154
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_86993190
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal. Maar goed trollie of niet, zijn vast wel meer mensen met zoiets dus is een reactie wel waard.

Waarom kun je wel met mannen opschieten en niet met vrouwen? Het zijn gewoon mensen hoor, niks speciaals aan. Je maakt het fenomeen "vrouw" 100000000 groter dan het is. Alsof het een soort heilige graal is ofzo.

Net zoals jij een lief, aardig normaal meisje wilt, willen vrouwen een leuke aardige normale man. Die "take-me-out" trutjes daargelaten, maar die zijn nog niet zo volwassen.

Dus als jij qua innerlijk goed zit komt het allemaal wel. Ik hoor de hele tijd uiterlijk dit uiterlijk dat, maar dat doet er helemaal niet toe. Vooral als man. Mannen kijken bij vrouwen wat meer naar de pure fysiek van het lichaam. Vrouwen assioseren uiterlijk met andere dingen. Zoals uitstraling, houding, blik in je ogen, kleding, etcetera. Allemaal dingen die dus stiekum allemaal innerlijk zijn.

Dus ga daar aan werken. Zorg dat je happy bent. Word lid van een roeiclub, schaakclub, streetdancecrew, word hangoudere etc. Wat jij wil. Probeer uit te zoeken waar je WEL gelukkig van word in je leventje en ga daar voor. En kom niet met die hoeren aanzetten, daar word je alleen maar kanslozer van. Alleen seks is maar een klein iets. Dingen als intimiteit zijn belangrijker en die krijg je door een relatie, en een relatie krijg je weer door iemand te zijn die goed in het leven staat. En als jij een normaal iemand bent, is dat een keuze die je kunt maken. Jij zegt dat je geen asperger, depressie etc hebt... Nou probeer dan een andere levensstijl.

Probeer dit in je hoofd te houden....
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik ontmaagd ben door een hoer...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik zielig zit te doen op een internetforum...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat.....

Je weet zelf vaak dondersgoed wat over het algemeen wel niet normaal/aantrekkelijk is.

Probeer je leven op die manier vormen te geven. Waarbij het natuurlijk niet gaat om dat meisje, maar dat je een leuk "normaal" leven leid. Dat je weet wie je bent. En daar houden meisjes dan weer van. Daar kunnen ze later een kind mee op de wereld zetten.

Succes
QFT

mooie post professor ^O^
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_86996267
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal. Maar goed trollie of niet, zijn vast wel meer mensen met zoiets dus is een reactie wel waard.

Waarom kun je wel met mannen opschieten en niet met vrouwen? Het zijn gewoon mensen hoor, niks speciaals aan. Je maakt het fenomeen "vrouw" 100000000 groter dan het is. Alsof het een soort heilige graal is ofzo.

Net zoals jij een lief, aardig normaal meisje wilt, willen vrouwen een leuke aardige normale man. Die "take-me-out" trutjes daargelaten, maar die zijn nog niet zo volwassen.

Dus als jij qua innerlijk goed zit komt het allemaal wel. Ik hoor de hele tijd uiterlijk dit uiterlijk dat, maar dat doet er helemaal niet toe. Vooral als man. Mannen kijken bij vrouwen wat meer naar de pure fysiek van het lichaam. Vrouwen assioseren uiterlijk met andere dingen. Zoals uitstraling, houding, blik in je ogen, kleding, etcetera. Allemaal dingen die dus stiekum allemaal innerlijk zijn.

Dus ga daar aan werken. Zorg dat je happy bent. Word lid van een roeiclub, schaakclub, streetdancecrew, word hangoudere etc. Wat jij wil. Probeer uit te zoeken waar je WEL gelukkig van word in je leventje en ga daar voor. En kom niet met die hoeren aanzetten, daar word je alleen maar kanslozer van. Alleen seks is maar een klein iets. Dingen als intimiteit zijn belangrijker en die krijg je door een relatie, en een relatie krijg je weer door iemand te zijn die goed in het leven staat. En als jij een normaal iemand bent, is dat een keuze die je kunt maken. Jij zegt dat je geen asperger, depressie etc hebt... Nou probeer dan een andere levensstijl.

Probeer dit in je hoofd te houden....
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik ontmaagd ben door een hoer...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat ik zielig zit te doen op een internetforum...
Zou een meisje op mij vallen als ze wist dat.....

Je weet zelf vaak dondersgoed wat over het algemeen wel niet normaal/aantrekkelijk is.

Probeer je leven op die manier vormen te geven. Waarbij het natuurlijk niet gaat om dat meisje, maar dat je een leuk "normaal" leven leid. Dat je weet wie je bent. En daar houden meisjes dan weer van. Daar kunnen ze later een kind mee op de wereld zetten.

Succes
Kan me daar alleen maar bij aansluiten. Fuck de rest, jij doet je eigen ding. Ik ken ook mensen die echt niet knap zijn. Meisjes zeggen dan tegen me: "ik vind het maar een vies jong" en weet je? Het interesseert hem geen reet. Want hij doet wat hij wilt en het boeit hem geen fuck wat anderen daar van denken.. En toch heeft ie een vriendin die nieteens zo heel lelijk is. Maar het boeit hem niet en hij doet waar ie zin in heeft. Hij is zelfverzekerd en je kan er enorm mee lachen. Daar houden meisjes van.. Dat uiterlijk? ja dat is leuk, maar na verloop van tijd gaan er andere dingen spelen.. Dan willen ze settelen en dan gaat het niet meer om of hij zo lekker is, maar dan telt: zou ik hier de rest van mijn leven mee kunnen delen?

Fuck de rest en doe wat je wilt.. Ipv hier zielig zitten typen kun je ook gewoon eens nadenken hoe je je leven wel op de rails krijgt...
pi_86998705
2 tips

The game van Neil strauss
The rules of the game Neil strauss
pi_86999515
Dat dus..

Die boeken zijn volgensmij best interessant en geven een inzicht in de vrouwelijke psyche...
Maar think about it.
Denk je dat een vrouw het aantrekkelijk vind als ze zou weten dat je een boek gaat lezen om te leren hoe je ze moet versieren?
Met die boeken krijg je bovendien geen relatie, alleen seks. Die boeken leren je trucjes en een rol te spelen om vrouwen te versieren. Voor een (lange) relatie heb je hier niks aan.
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
pi_87000000
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
Dat dus..

Die boeken zijn volgensmij best interessant en geven een inzicht in de vrouwelijke psyche...
Maar think about it.
Denk je dat een vrouw het aantrekkelijk vind als ze zou weten dat je een boek gaat lezen om te leren hoe je ze moet versieren?
Met die boeken krijg je bovendien geen relatie, alleen seks. Die boeken leren je trucjes en een rol te spelen om vrouwen te versieren. Voor een (lange) relatie heb je hier niks aan.
Ik zou zeggen doe een poging die boeken zelf eens te lezen. Niet alleen op de korte termijn leveren ze succes op maar ook op de langere termijn. Je moet eerst in staat zijn een vrouw aan te spreken voordat je uberhaupt een relatie kunt beginnen. Daarnaast is het ook gewoon een handleiding waar je enorm veel houvast aan kunt hebben. Die boeken bewijzen hun succes keer op keer, but everybody is entitled to his/her own opinion.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 september 2010 @ 21:55:49 #159
862 Arcee
Look closer
pi_87000071
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef DAngeloo het volgende:
Ik zou zeggen doe een poging die boeken zelf eens te lezen. Niet alleen op de korte termijn leveren ze succes op maar ook op de langere termijn. Je moet eerst in staat zijn een vrouw aan te spreken voordat je uberhaupt een relatie kunt beginnen. Daarnaast is het ook gewoon een handleiding waar je enorm veel houvast aan kunt hebben. Die boeken bewijzen hun succes keer op keer, but everybody is entitled to his/her own opinion.
87.000.000ste post. :s)
pi_87000284
Godver Arcee die wilde ik maken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87000371


You won't be assimilated. You're irrelevant.
  woensdag 29 september 2010 @ 22:11:11 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87001125
Ik denk dat de meeste tips wel gegeven zijn

Als je zo lelijk bent doe er wat aan. Misschien wordt je geen hunk maar je kunt de scherpe kantjes er vanaf halen door gewoon goede kleren, een goed kapsel en een goed figuur.

Ga ook niet denken dat het nooit meer wat wordt. Dat kan je nog lang achtervolgen. Er zijn meer mannen die pas laat voor het eerst een vrouw scoren. Beter laat dan nooit. Vraag desnoods je vrienden of ze je kunnen helpen om de omgang met vrouwen wat beter in de viners te krijgen.
  woensdag 29 september 2010 @ 23:07:40 #163
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87004106
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:55 schreef Arcee het volgende:

[..]



87.000.000ste post. :s)
feli :*
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 29 september 2010 @ 23:10:14 #164
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87004231
Tjah wat is nu lelijk?
Bedoel wat de een mooi vindt
vindt een ander lelijk...

Je houding kan eerder er toe bijdragen dat je niet zo aantrekkelijk overkomt...
onzekerheid enzo..
Snollebolt
pi_87004279
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je moet er ook niet iets aan doen, je moet het accepteren.
Ja, daar is ooit iemand beter van geworden, gewoon je zwaktes accepteren en niet proberen te veranderen.
pi_87005422
maak je niet zo druk.
op dit forum zit real_zeus ofzo.
die is richting de 40 jaar en nog maagd. *O*
pi_87005520
andere lelijke meisjes?
  donderdag 30 september 2010 @ 00:21:50 #168
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_87006884
Uiterlijk doet er (iit wat vaak in de media beweerd wordt) wel degelijk toe voor vrouwen..

Waarschijnlijk is je hele houding "loser-achtig". Koop gewoon eens wat dure kleding, zet een arrogante blik op, doe iig iets aan je uitstraling..

Waarschijnlijk ben je geeneens zo lelijk als je zelf beweert. Zelfs al is dat zo, er zijn genoeg lelijke vrouwen, dus just go for it.. Onderneem dingen, wordt ergens lid van.

Owja, en niet teveel in de virtuele wereld blijven hangen.
  donderdag 30 september 2010 @ 11:26:38 #169
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_87014467
Zonder alle reacties te lezen:

Begin al eens met je zelfbeeld wat op te krikken. Vrouwen ruiken het van mijlen ver als je een laag zelfbeeld hebt. Zelfs de grootste lelijkerd kan vrouwen krijgen zolang hij maar tevreden is met zichzelf. Lelijk/knap zijn is een ontzettend subjectief iets. Waarom vind je jezelf lelijk? Omdat anderen dat vinden/zeggen? Zeggen je vrienden (dus niet de vriendinnen) dat ook? Dan wordt het misschien een keer tijd om andere vrienden te zoeken.

Als je onzeker bent met vrouwen om een gesprek te beginnen komt dat puur omdat je te hoge verwachtingen hebt. Wsl denk je gelijk dat je die ene kans die je dan een keer hebt perse moet verzilveren. Dat is niet zo. Lukt het deze keer niet, dan probeer je gewoon bij de volgende nog een keer, net zolang je merkt dat het vlotter en vlotter gaat.

Een dame van plezier is geen oplossing. Dan heb je dat gehad, en voel je je nog net hetzelfde als ervoor, en misschien is je zelfbeeld nog lager omdat je nu ook nog denkt dat je niets beter kan krijgen dan een dame van plezier die uiteindelijk niets om jou als persoon geeft, maar enkel geinteresseerd is in je geld.
Als je intimiteit wil opzoeken schrijf je dan in op dating sites, en meerbepaald deze die meer gericht zijn op seks (er is een grote amerikaanse site waar vrouwen van over heel de wereld en alle leeftijden op zitten). Daar vind je genoeg vrouwen die gewoon uit zijn op seks, meer niet. Daar draait het niet om geld, en komt er ook het contact aspect wat meer kijken. Ik denk dat je daar meer aan zal hebben dan een dame van plezier.

Verder ben je lang niet de enige man die 26 is, nog maagd, en problemen heeft om contact te leggen met vrouwen. En als je jezelf in de slachtoffer rol stopt dat het gewoon niet weggelegd is voor jou, dan zal je straks 40 zijn en nog steeds maagd en nog steeds een handicap hebben als het op vrouwen aankomt. Er is niemand die dat kan oplossen voor jou, dat moet je gewoon zelf doen, en dat is bij iedereen met vallen en opstaan. Alleen begint de ene er al mee als hij pas 12 is, en de andere pas wanneer hij 26 is. Vrouwen bijten niet, en je moet maar denken dat het hun verlies is als het niet lukt. Een andere zal je kwaliteiten wel zien, en verder gaan dan al die andere vrouwen. Dat het niet na 2 vrouwen goed zit is ook normaal, zie het maar als ervaringen opdoen tot je die vrouw tegenkomt waar het wel mee klikt.
pi_87014694
Je bent zo lelijk als je jezelf voelt. En zolang jij jezelf de grond in blijft trappen zal niemand interesse in je hebben. Ik denk eerlijk gezegd dat je vooral lelijk in je hoofd bent en daardoor zo afstotelijk voor meiden.

Oftewel: doe wat aan je zelfbeeld, ga in therapie maar zorg dat je uit de 'ik-ben-lelijk'slachtoffermodus raakt. Neem een vriend mee en ga shoppen voor leuke fijnzittende kleren, zoek een kapper die een kapsel bedenkt dat bij je gezicht past. Dat gaat al een hoop schelen. Maar alsjeblieft kom uit die slachtofferrol, er is niets afstotelijkers dan een man die zichzelf heel zielig vind.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:36:49 #171
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87018807
Zoals al gezegd, doe ajb iets aan je zelfbeeld. Ik denk dat het heel goed is als je met een psycholoog gaat praten. Jij zit mentaal in een heel diep dal en je moet er écht uitkomen om gelukkig te worden. Je zegt wel dat je lelijk bent maar ik weet zeker dat dat 100% meevalt. Oké, misschien ben je niet moeders mooiste. So what? Er lopen niet alleen maar modellen rond op de wereld. Maak er wat van, want de enige die dit kan veranderen ben jij zelf. En mensen die over je roddelen, daar moet je schijt aan hebben. Sterkte :)
pi_87020387
K weet niet of ik het moet zeggen hie rmaar ik ben compleet doorgedraaid vandaag.
En dan bedoel ik extreem agressive buien gevolgd door huilbuien die elkaar afwisselde voor 2 uur lang.
En zo is dat tot stand gekomen:

Ten eerste had ik niet verwacht dat mijn Berlijnse muur hard werd gesloopt nadat ik dit topic startte. Ik voelde me zeer emotioneel al vandaag.
Ook moest ik vervolgens naar de oogarts om me ogen weer te laten controlen. Ik heb vele vlekken voor mn ogen zitten die het zicht blokkeren waar niks aan gedaan kan worden. Daarnaast was ik 4 maanden geleden gelaserd voor een gaatje in mijn netvlies, nu blijkt dat ik opnieuw een gaatje in mijn netvlies heb.
Ik ben dus echt extreem bang dat ik blind ga worden binnenkort.

Dit zorgde ervoor dat ik compleet doordraaide en ik mezelf voor 2 uur niet meer kon controleren:

Bang om helemaal blind te worden + de sociale fobie + de muur die gesloopt waren de factoren die ervoor zorgde dat dit gebeurde.

Zonder de oogproblemen was ik nog wel in staat om er weer boven op te komen.
Nu ben ik helemaal gesloopt.

Mijn gedachtes toen het gebeurde waren:

Ik word gek van de vlekken terwijl ik het al erg genoeg heb , ik kan dit er niet bij hebben, ik heb mijn jeugd overgeslagen, Als ik nu al zoveel problemen heb met mijn zicht hoe gaat dat er uit zien over een jaar of 10 jaar? mijn netvlies gaat binnenkort helemaal loslaten, ik sta er helemaal alleen voor, mijn ouders houden niet van mij, ik ben lelijk, ik ben niks waard, ik had nooit geboren moeten worden, niemand snapt het, de omgeving heeft me gecreerd zoals ik nu ben, ik ben geen mens, ik word door niemand begrepen, ik kan niet meer uit de put komen, ik word blind,

Zo ging het maar door ....

[ Bericht 22% gewijzigd door richard_prf op 30-09-2010 14:34:31 ]
pi_87021021
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:16 schreef richard_prf het volgende:
K weet niet of ik het moet zeggen hie rmaar ik ben compleet doorgedraaid vandaag.
En dan bedoel ik extreem agressive buien gevolgd door huilbuien die elkaar afwisselde voor 2 uur lang.
En zo is dat tot stand gekomen:

Ten eerste had ik niet verwacht dat mijn Berlijnse muur hard werd gesloopt nadat ik dit topic startte. Ik voelde me zeer emotioneel al vandaag.
Ook moest ik vervolgens naar de oogarts om me ogen weer te laten controlen. Ik heb vele vlekken voor mn ogen zitten die het zicht blokkeren waar niks aan gedaan kan worden. Daarnaast was ik 4 maanden geleden gelaserd voor een gaatje in mijn netvlies, nu blijkt dat ik opnieuw een gaatje in mijn netvlies heb.
Ik ben dus echt extreem bang dat ik blind ga worden binnenkort.

Dit zorgde ervoor dat ik compleet doordraaide en ik mezelf voor 2 uur niet meer kon controleren:

Bang om helemaal blind te worden + de sociale fobie + de muur die gesloopt waren de factoren die ervoor zorgde dat dit gebeurde.

Zonder de oogproblemen was ik nog wel in staat om er weer boven op te komen.
Nu ben ik helemaal gesloopt.
Ja want er het is de schuld van je ogen en de wrede wereld die je je jeugd afnam.
Neem gewoon zelf de verantwoordelijkheid voor je leven en dan kun je zelf bepalen hoe het er over 10 jaar uitziet. Ja das eng, en moeilijk en ja je gaat gekwetst worden maar er als een dweil bij blijven liggen gaat ook niet helpen. Het is niet alsof iemand zin heeft om je op te komen vegen, als je zo doorgaat lig je er over 10 jaar nog.
pi_87022414
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja want er het is de schuld van je ogen en de wrede wereld die je je jeugd afnam.
Neem gewoon zelf de verantwoordelijkheid voor je leven en dan kun je zelf bepalen hoe het er over 10 jaar uitziet. Ja das eng, en moeilijk en ja je gaat gekwetst worden maar er als een dweil bij blijven liggen gaat ook niet helpen. Het is niet alsof iemand zin heeft om je op te komen vegen, als je zo doorgaat lig je er over 10 jaar nog.
Begrijpend lezen was zeker niet je sterkste vak op school of heb je totaal geen inlevingsvermogen. Als je blind dreigt te worden kun je wel tegen jezelf zeggen "kom op" of wat voor loze kreet dan ook maar daar schiet je echt helemaal niks mee op.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_87022618
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:16 schreef richard_prf het volgende:
K weet niet of ik het moet zeggen hie rmaar ik ben compleet doorgedraaid vandaag.
En dan bedoel ik extreem agressive buien gevolgd door huilbuien die elkaar afwisselde voor 2 uur lang.
En zo is dat tot stand gekomen:

Ten eerste had ik niet verwacht dat mijn Berlijnse muur hard werd gesloopt nadat ik dit topic startte. Ik voelde me zeer emotioneel al vandaag.
Ook moest ik vervolgens naar de oogarts om me ogen weer te laten controlen. Ik heb vele vlekken voor mn ogen zitten die het zicht blokkeren waar niks aan gedaan kan worden. Daarnaast was ik 4 maanden geleden gelaserd voor een gaatje in mijn netvlies, nu blijkt dat ik opnieuw een gaatje in mijn netvlies heb.
Ik ben dus echt extreem bang dat ik blind ga worden binnenkort.

Dit zorgde ervoor dat ik compleet doordraaide en ik mezelf voor 2 uur niet meer kon controleren:

Bang om helemaal blind te worden + de sociale fobie + de muur die gesloopt waren de factoren die ervoor zorgde dat dit gebeurde.

Zonder de oogproblemen was ik nog wel in staat om er weer boven op te komen.
Nu ben ik helemaal gesloopt.

Mijn gedachtes toen het gebeurde waren:

Ik word gek van de vlekken terwijl ik het al erg genoeg heb , ik kan dit er niet bij hebben, ik heb mijn jeugd overgeslagen, Als ik nu al zoveel problemen heb met mijn zicht hoe gaat dat er uit zien over een jaar of 10 jaar? mijn netvlies gaat binnenkort helemaal loslaten, ik sta er helemaal alleen voor, mijn ouders houden niet van mij, ik ben lelijk, ik ben niks waard, ik had nooit geboren moeten worden, niemand snapt het, de omgeving heeft me gecreerd zoals ik nu ben, ik ben geen mens, ik word door niemand begrepen, ik kan niet meer uit de put komen, ik word blind,

Zo ging het maar door ....
okee, nadat ik dit lees, misschien moet j gewoon eens een therapeut opzoeken om te praten en alles op een rijtje te krijgen? je zit echt gevangen in je eigen gevangenisje.. die je zelf in stand houd en die je ook heus wel zelf kunt afbreken, als je weet hoe. kom op zeg, je bent zooo negatief over jezelf...
je moet het leven als een uitdaging zien, en alles wat het leven moeilijk maakt, daar moet je een manier voor vinden om toch gelukkig te kunnen zijn, ondanks. iedereen heeft zn eigen kleine hel in zn kop en persoonlijke beperkingen. de echte winnaars in het leven ziijn die mensen die zich niet klein laten krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')