abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_86962835


Hier wat handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!



Vorige delen:
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 -
25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43


Heb je de laatste post in het topic? Open dan even een nieuw deel. De openingspost vindt je hier.

De laatst geshowde haaksels:

De terugkeer van Wampi met een mooie sjaal en een superschattig armbandje:



Het eerste projectje van Whiskers: *O*


De vrolijk gekleurde kussentjes van kwakz0r:


Lyssa's schattige Cthulhu:


De geweldige stapeltoren van EsseEi:


En een egeltje dat écht kan prikken, ook van EsseEi:


Gijsje O+ die zo te zien dol is op de kleurtjes van Trui's sjaal in wording:


De nieuwste aanwinsten van Inu en Lyssa _O_



Spiegelei's lieve Lavender Bunny:

En haar huidige project, een draak met prachtige felle kleuren:


Hier verder!

[ Bericht 2% gewijzigd door Yachiru op 30-09-2010 12:16:39 ]
pi_86963769
Heb ik er niet teveel plaatjes in gepropt? :@ Ik kon niet zo goed kiezen.. :P
Daarom maar even wat kleiner gemaakt, hoop dat het geen problemen heeft met laden!
En nu ga ik ook écht slapen :O
pi_86964082
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:09 schreef Yachiru het volgende:
Heb ik er niet teveel plaatjes in gepropt? :@ Ik kon niet zo goed kiezen.. :P
Daarom maar even wat kleiner gemaakt, hoop dat het geen problemen heeft met laden!
En nu ga ik ook écht slapen :O
Nee hoor, ik heb er vorige keer gewoon alle haaksels uit het laatste topic ingegooid :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:41:02 #4
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_86965048
Even snel bijgelezen!!
bedankt voor alle complimentjes :@
En iemand vroeg of ik nog voedselpatronen nodig had, maar heb wel een en ander op Ravelry gevonden :) Bedankt toch.

En ik zag nog mooie dingen en leuke patronen langskomen! :D:D

Verder voor iedereen beterschap enzo!!!

Heb net avonddienst gehad in het ziekenhuis (gewoon na de dag door), en dus pas 11 uur thuis, en morgen kwart over 7 weer opstaan :( Maar vond het wel echt heel leuk :D Maar had om 13 uur lunch en toen pas avondeten om 2100, ben trots dat ik niet van m'n stokkie ben gegaan ;)
ja maar weinig gehaak dus hier :P ook niet aan die muts wat ik gister van plan was, want moet ook af en toe vriendje eens zien ;)
Whoopidoo ik schaam me dat ik niet meer weet wat oxytrocine ook alweer doet....lekkere co ben je dan :S

Goed nu is het dus bedtijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 28 september 2010 @ 23:43:56 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86965143
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb er vorige keer gewoon alle haaksels uit het laatste topic ingegooid :P
:') iets met datalimiten en einde maand :X

Moet nog 1,5 nieuwe mouw en t vest van mn mama is klaar, voor de 2e keer... K ga mn nu niet meer uithalen :X

Merk toch wel dat mn enkel keer energie kost dan ik dacht. Werken ga ik wel. Met krykken maar savonds zo moe dat ik met haaknaald in de hand in slaap val...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:45:27 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_86965196
En alweer een nieuw topic *O*
Ik ben druk aan het opruimen, maar zal morgen eens kijken of ik mijn troetelbeertje af kan maken :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_86965610
Ynske Thanks! Ik ga ermee aan de slag als de andere omslagdoek klaar is of ik wissel ze af.
pi_86968915
EssEei ik vindt het niet erg als een co niet alles weet hoor!
pi_86969172
Mooie Bunny weer hoor! Ik had bij mijn onlangs gehaakte bunny te pootjes iets korter gemaakt (was het een beetje zat dat gepiel...) maar zo ziet hij er wel echter uit. Die oren vallen helemaal niet op joh!

Oh, die catania-pakketten... *jaloers!!! *
Nog even een vraagje daarover, Lyssa, ik ben op zoek naar het nummertje van de kleur die je op de foto tussen de caramel en blauw hebt liggen (beetje gebroken wit maar meer richting beige... 3e kolom, 4e van onder)... Zou je es kunnen kijken welke dat is? Die is volgens mij ideaal voor mijn southpark-poppetjes... En aan gezien ik toch niet zo snel meer in de goeie winkel kom (waarom moest mijn werk verhuizen o|O ) moet ik hem misschien maar effe online bestellen...
pi_86969201
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie Bunny weer hoor! Ik had bij mijn onlangs gehaakte bunny te pootjes iets korter gemaakt (was het een beetje zat dat gepiel...) maar zo ziet hij er wel echter uit. Die oren vallen helemaal niet op joh!

Oh, die catania-pakketten... *jaloers!!! *
Nog even een vraagje daarover, Lyssa, ik ben op zoek naar het nummertje van de kleur die je op de foto tussen de caramel en blauw hebt liggen (beetje gebroken wit maar meer richting beige... 3e kolom, 4e van onder)... Zou je es kunnen kijken welke dat is? Die is volgens mij ideaal voor mijn southpark-poppetjes... En aan gezien ik toch niet zo snel meer in de goeie winkel kom (waarom moest mijn werk verhuizen o|O ) moet ik hem misschien maar effe online bestellen...
Farbe: 0105 maar vind ik wel erg gebroken wit hoor. Diegene die boven de echte witte (tussen zwart en lila) ligt is net iets meer naar beige, dat is Farbe: 0130.
pi_86969208
Tnx! Ik ga effe op zoek ;)

Nog even een fotootje van mijn WIP (Spaarpot-Pimp):


Heb besloten dat ik nog 1 of 2 toeren met dit gekleurde garen omhoog ga en dan over op wit... en dan het laatste stukje aan de boven kant weer gekleurd... en dan op het witte gedeelte smileys ga maken... lekker blij! *O*

[ Bericht 71% gewijzigd door Lijnloos op 29-09-2010 08:38:54 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 09:43:40 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86970952
leuk idee lijnloos!
in de haak.
pi_86976558
hebben jullie ook wel eens dat het "volg topic" icoontje niet altijd netjes op zijn plek staat? zelfs meestal niet bij mij... wil je eerst even kijken en het topic volgen voor je er zomaar een onbenullige tvp-tekst in plaatst, kun je het icoontje weer niet vinden...
maar goed, dat gezegd hebbende, volg ik het topic dus weer... ;)

en yachiru, ik vind het ook niet teveel foto's hoor, ik vind het altijd wel leuk om te zien zo...
pi_86977568
Mn Volg Topic knop is weer weg, dus even zo *O*
pi_86979821
Precies genoeg foto's ... Whiskers wat een leuk eerste haaksel!
pi_86979926
BuupWerk vind alles leuk maar zit nog steeds te broeden op dr baby button loafers patroon...en de verbouwing van ons huisje...tijd te kort...zucht...
pi_86984395
Is t nog gelukt lyssa?
Ik zou gewoon waar ik was gebleven verdergaan. Dan zou t ook wel goedkomen denk ik.

Mn kat is af, op zn gezichtje dr op maken na. Dus jeej.
pi_86986243
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Is t nog gelukt lyssa?
Ik zou gewoon waar ik was gebleven verdergaan. Dan zou t ook wel goedkomen denk ik.

Mn kat is af, op zn gezichtje dr op maken na. Dus jeej.
Ik zit nog op werk ;( zometeen verder!!
pi_86986410
Ow sorry, bijna klaar hopelijk?

Ik kan vanavond lekker aan mn panda beginnen, jeej.
pi_86986463
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ow sorry, bijna klaar hopelijk?

Ik kan vanavond lekker aan mn panda beginnen, jeej.
Ik stap nu in de auto naar huis ;)
pi_86990586
Verhuizing is een feit! Per 1 november zitten we in een nieuw huisje! *O* Volgende meet bij mij dus ;)
pi_86992282
*O* Lyssa bijna in haar nieuwe huisje!!! *O*
oke, dus:
9 oktober, meet bij Trui,
9 november, meet bij Lyssa...
:P
pi_86995037
Jullie zijn wel van de meets he?

Mn pandahoofd is af en zn lijf half.
Hebben jullie ook weleens halverwege t idee dat het nergens op lijkt en nooit wat kan worden en dat t uiteindelijk wel meevalt?
pi_86995154
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jullie zijn wel van de meets he?

Mn pandahoofd is af en zn lijf half.
Hebben jullie ook weleens halverwege t idee dat het nergens op lijkt en nooit wat kan worden en dat t uiteindelijk wel meevalt?
Ik heb meestal zoiets wtf.. hoe werkt dit patroon in godsnaam en dan ziet het uiteindelijk vaak juist heel tof uit, van die patroondingetjes waar ik noooit aan zou denken als ik zelf iets zou ontwerpen :D

M'n seal ligt nog steeds op hetzelfde plekje, ik ben bezig met een CAL.
pi_86996098
Gefeliciteerd met je nieuwe huis Lyssa! Sterkte met alle voorbereidingen van de verhuizing.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')