abonnement Unibet Coolblue
pi_87036225
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef alors het volgende:
wat doe je moeiljk met die printscreen van je hele beeld :')
Ja he :{... :')
  donderdag 30 september 2010 @ 20:40:03 #77
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87036374
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:24 schreef alors het volgende:
wat doe je moeiljk met die printscreen van je hele beeld :')
Echt een man hé :')

Ik pluk trouwens kortingscodes van internet af & ik krijg ze thuis gestuurd.
Heel simpel, gewoon iets bestellen wat er niet meer is.
Dan krijg je een excuus brief + kortingscode.. ben ik nu slecht? :')
pi_87036572
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Echt een man hé :')

Ik pluk trouwens kortingscodes van internet af & ik krijg ze thuis gestuurd.
Heel simpel, gewoon iets bestellen wat er niet meer is.
Dan krijg je een excuus brief + kortingscode.. ben ik nu slecht? :')
Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vind :{
Tap tap tap
  donderdag 30 september 2010 @ 20:48:22 #79
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87036809
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vind :{
Dat kan inderdaad niet :{
Nog nooit gehad, wel dat ik alles ipv kindermaat 86/92 in 98/104 gekregen had terwijl er stond dat het er niet meer was.
Maar dat was in mijn voordeel.
Of een andere kleur, niet meer te leveren & als ik dat dan terug stuur met daarbij een briefje wat er mis is krijg ik meestal zo'n voorgedrukt briefje + kortingscode.
pi_87037246
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb één keer gehad dat ze een verkeerd artikel hebben gestuurd, toen kreeg ik een 5 euro-code. Maar ik heb ook weleens gehad dat er ergens een gat inzat en daar heb ik nooit wat van gehoord, terwijl ik dat eigenlijk ook behoorlijk slecht vind :{
Oh ik krijg altijd zo'n bon als er iets niet geleverd wordt of bij een verkeerd artikel.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 30 september 2010 @ 21:54:39 #81
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87043492
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ik krijg altijd zo'n bon als er iets niet geleverd wordt of bij een verkeerd artikel.
Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.
pi_87043512
Ik heb al 3 keer dezelfde code gekregen
pi_87044635
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, die laarzen he, die zijn echt de beste koop die ik tot nu toe bij de h&m heb gedaan.
I'm in loooove. Wil ze nu altijd dragen maar straks worden ze vies. :o Maar snel met van dat suede bescherm spul insmeren ofzo, heb ook nog laarzen van nubuck leer staan die ook nog moeten. :D
pi_87049477
Weet iemand nog een werkende kortingscode?

Ik ken alleen 1304 voor 5 euro korting
pi_87049797
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 06:32 schreef AJ187 het volgende:
Weet iemand nog een werkende kortingscode?

Ik ken alleen 1304 voor 5 euro korting
Ik zou voor de lol dit topic eens doorlezen, er staan er genoeg. :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:19:59 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87050005
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef bluejean het volgende:

[..]

Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.
Ja meestal mail ik wel even ja. Maar vaak zat ook alleen op de bon gehad :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:24:41 #88
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87050055
Ik wil mijn trui!
Die staat al dagen op "bestelling is onderweg"
pi_87050368
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef bluejean het volgende:

[..]

Maak je er dan ook een extra melding, naast het aangeven op de retourbon, van? Ik heb al vaker een verkeerd artikel of gaten/vlekken in kledingstukken gehad, maar nog nooit een kortingscode/-bon gekregen. Wat een apen zeg.
Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zit :D
Tap tap tap
pi_87055611
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zit :D
Dat doe ik ook. Zo staat er soms een heel verhaal op mijn retourbon. :)
pi_87055662
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zet zelfs op de bon waar het gat precies zit :D
Ik ook! Het enige wat dan gebeurt, is dat er geen 1,- retourkosten in rekening wordt gebracht. Nou ja, vaag dus.
pi_87055973
OMG. In behandeling & al voorgemeld. Gaat snel *O*
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:07:35 #93
318437 Killditzie
Battered Rose
pi_87056046
Ik las net van de kortingscodes en dacht dan bestel ik de zwarte suede laarsjes want dan zijn ze nog maar 45 euro! top korting!

Alleen nu lees ik dat de afwerking slecht is?
Dus niet doen?
Of toch wel?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 12:13:29 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_87056271
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 12:07 schreef Killditzie het volgende:
Ik las net van de kortingscodes en dacht dan bestel ik de zwarte suede laarsjes want dan zijn ze nog maar 45 euro! top korting!

Alleen nu lees ik dat de afwerking slecht is?
Dus niet doen?
Of toch wel?
Wel doen, wie weet valt het bij die van jou mee en dan kan je niet achteraf spijt krijgen als ze uitverkocht zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_87056907
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ik ook! Het enige wat dan gebeurt, is dat er geen 1,- retourkosten in rekening wordt gebracht. Nou ja, vaag dus.
O, vandaar. Dat had ik dus :')
Tap tap tap
pi_87063242
Het is geen probleem twee pakketjes in een te retourneren toch? heb het samengevoegd met beide pakbonnen.. Het is alleen wel een onwaarschijnlijk zwaar pakketje nu. ;(
pi_87064869
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Het is geen probleem twee pakketjes in een te retourneren toch? heb het samengevoegd met beide pakbonnen.. Het is alleen wel een onwaarschijnlijk zwaar pakketje nu. ;(
Dat heb ik een tijdje terug gedaan, en geen enkel probleem mee gehad. Dus het kan wel ;)
pi_87067294
Zojuist weer een pakketje binnen gekregen en, in tegenstelling tot mijn vorige bestelling, zal ik bijna alles houden :).
Nu is het enige dat ik twee dezelfde blousjes had besteld in twee maten waarvan er eentje nog geleverd moet worden. Nu heb ik er dus eentje wel binnen en op de andere had ik een kortingscode van 25% gebruikt, maar de maat die ik nu heb is prima en degene die nog moet komen (waarvan de bestelling overigens nu wel al in behandeling is, dus kan het niet meer annuleren), zal dus te groot zijn. Daar zit echter de korting op, volgens mij met de code 8876 die geldig was op de hele nieuwe collectie (inmiddels werkt die niet meer). Ik heb hem van internet, maar volgens mij was het wel een legale korting voor iedereen om te gebruiken, klopt dat? Want mocht dat het geval zijn, dan kan ik er nog over bellen en vragen of die korting op het shirtje mag die ik wel houd, of zouden ze daar moeilijk over doen?
pi_87069475
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:16 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Het is geen probleem twee pakketjes in een te retourneren toch? heb het samengevoegd met beide pakbonnen.. Het is alleen wel een onwaarschijnlijk zwaar pakketje nu. ;(
Kan wel, maar tegenwoordig moet je wel voor ieder pakketje betalen, ongeacht je ze samen in één pakket hebt gestuurd. Kun je ze net zo goed apart sturen, heb je ook meer bewijs indien er een pakketje zou zoekraken in de post.
pi_87069652
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef bluejean het volgende:

[..]

Kan wel, maar tegenwoordig moet je wel voor ieder pakketje betalen, ongeacht je ze samen in één pakket hebt gestuurd. Kun je ze net zo goed apart sturen, heb je ook meer bewijs indien er een pakketje zou zoekraken in de post.
ow, en sinds wanneer is dat eigenlijk? Ongeveer 1 a 2 maandjes geleden heb ik van 2 bestellingen dingen teruggestuurd in een pakket.
En ik heb alleen maar 1 euro moeten betalen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')