abonnement Unibet Coolblue
pi_86957484
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Falco het volgende:
Ik heb mijn pakketje binnen! Morgen volgen foto's!
We zullen zien wat je in huis heb :P Geen stront alstublieft ;(
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:16:45 #52
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_86957673
deel #4 alweer :o
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_86957736
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef Ploertendoder het volgende:

[..]

We zullen zien wat je in huis heb :P Geen stront alstublieft ;(
Ohja, en je ontwijkt mijn vraag...
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86957796
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ohja, en je ontwijkt mijn vraag...
Zie PM
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86958605
Ik stuurde Postalgold 450 gouden condooms, dat vonden ze fantastisch!
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86958880
De reclame was net op tv, ik moest lachen :')
pi_86960505
Alsof PG gaat reageren, die huren hooguit een extra container c_/
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_86960525
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef HeaN82 het volgende:
De reclame was net op tv, ik moest lachen :')
Same here. Al die meuk die hier voorbij is gekomen schoot spontaan door m'n hoofd. :')
(ook die drol ;( )
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86963399
Bellen kan natuurlijk ook :s)

Gesprek opnemen en daarna online site :s)

Bel gratis:
0800 0232891
pi_86963469
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alsof PG gaat reageren, die huren hooguit een extra container c_/
Haha, aangetekend versturen is duur hoor, zelfs al je grootinkoper bent. Reken maar op minstens 5 euro per verzendpakket, Maar te zien aan de zegel die ze gebruiken kan het best zijn dat ze 7 euro betalen.

Overigens is het ook masterlijk om gewoon bij de supermarkt een lege grote doos op te halen, daar die envelop opplaken en dit afgeven bij supermarkt(met tnt balie), postkantoor of business point.
Bij postalgold komt dit dan waarschijnlijk via bestelbus/kleppenwagen aan in een rolcontainer. Dus als jullie hier een beetje je best doen hebben ze straks groot rijbewijs nodig op de post >:)

TNT Post stuurde mij 450 rolcontainers, dat was echt niet fantastisch want in kom de deur niet meer uit
pi_86965170
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef carboni het volgende:

[..]

Haha, aangetekend versturen is duur hoor, zelfs al je grootinkoper bent. Reken maar op minstens 5 euro per verzendpakket, Maar te zien aan de zegel die ze gebruiken kan het best zijn dat ze 7 euro betalen.

Overigens is het ook masterlijk om gewoon bij de supermarkt een lege grote doos op te halen, daar die envelop opplaken en dit afgeven bij supermarkt(met tnt balie), postkantoor of business point.
Bij postalgold komt dit dan waarschijnlijk via bestelbus/kleppenwagen aan in een rolcontainer. Dus als jullie hier een beetje je best doen hebben ze straks groot rijbewijs nodig op de post >:)

TNT Post stuurde mij 450 rolcontainers, dat was echt niet fantastisch want in kom de deur niet meer uit
Valt wel mee hoor. Heb laatst nog een pakket aangetekend op de post gedaan, deze kreeg precies dezelfde zegel als mijn Postalgold envelop en kostte me 2,- bovenop de normale verzendprijs. Bij elkaar zal zo'n envolop ze 3,50 euro kosten.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86966019
En daarom betalen ze dus zo weinig voor het goud dat mensen sturen! Omdat ze iedereen die enveloppen sturen die volgescheten teruggestuurd worden.


:')
pi_86966356
hahah ff in de gaten houden dit topic :D _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_86966756
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:44 schreef Wootism het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Heb laatst nog een pakket aangetekend op de post gedaan, deze kreeg precies dezelfde zegel als mijn Postalgold envelop en kostte me 2,- bovenop de normale verzendprijs. Bij elkaar zal zo'n envolop ze 3,50 euro kosten.
Ja bij pakketten is het prijsverschil kleiner, basis pakket is namelijk 6,50 ofzo. Komt omdat het het bezorgen van een aangetekende ongeveer even lang duurt als een pakket.
Maar bij aangetekende enveloppen is het echt 5-6 euro bij grote partijen, (particulier 7 euro). Aangetekend gaat ook via apart kanaal in een gesealde verzegelde container.

[ Bericht 2% gewijzigd door carboni op 29-09-2010 00:39:08 ]
pi_86966984
Die stront vind ik ook wel te ver gaan :') Ik weet niet waar ik de grens zou trekken tussen wel en niet leuk, maar poep is er wel over :P

Over die vraag of hij via het postkantoor moet: Ik heb de mijne ook gewoon in de brievenbus gepropt, dan kun je hem niet traceren maar ik denk wel dat hij aankomt. Ik heb ze vandaag niet gebeld, maar morgen ga ik dat wel doen om te vragen of ze hem ontvangen hebben.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86967112
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Die stront vind ik ook wel te ver gaan :') Ik weet niet waar ik de grens zou trekken tussen wel en niet leuk, maar poep is er wel over :P

Over die vraag of hij via het postkantoor moet: Ik heb de mijne ook gewoon in de brievenbus gepropt, dan kun je hem niet traceren maar ik denk wel dat hij aankomt. Ik heb ze vandaag niet gebeld, maar morgen ga ik dat wel doen om te vragen of ze hem ontvangen hebben.
Is het postalgold adres een postbus?
Aangetekende horen niet in de brievenbus, hij komt wel aan (behalve dan als een uitzendkracht in de sorteercentra zich de eigenaar waant van een fantastisch verzendpakket) maar word waarschijnlijk pas er uitgevist bij het voorbereiden van de wijk/vullen postbussen en komt dus waarschijnlijk later aan.

ps.

Als postalgold bijhoud welke barcode hoort bij welk verzendpakket kunnen ze de afzender redelijk makkelijk bepalen.
pi_86967113
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:33 schreef carboni het volgende:

[..]

Ja bij pakketten is het prijsverschil kleiner, basis pakket is namelijk 6,50 ofzo. Komt omdat het het bezorgen van een aangetekende ongeveer even lang duurt als een pakket.
Maar bij aangetekende enveloppen is het echt 5-6 euro bij grote partijen, (particulier 7 euro). Aangetekend gaat ook via apart kanaal in een gesealde verzegelde container.
Gevonden! Je hebt gelijk. Het kost Postalgold om precies te zijn 6.8,- per brief. (ocherm) + het tarief dat ze moeten betalen om de brief op je deurmat te krijgen (1,32). Bij elkaar een ruime 8,- per brief ! :o
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86967136
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:46 schreef Wootism het volgende:

[..]

Gevonden! Je hebt gelijk. Het kost Postalgold om precies te zijn 6.8,- per brief. (ocherm) + het tarief dat ze moeten betalen om de brief op je deurmat te krijgen (1,32). Bij elkaar een ruimte 8,- per brief ! :o
Yep, als je dus genoeg brieven stuurt gaan ze vanzelf failliet >:)
Overigens is het best mogelijk dat ze nog wat minder betalen voor die zegels, als je in grotere partijen koopt krijg je wat meer korting. Ze zullen ook niet 1,32 betalen voor het verzenden van die envelop.
pi_86967141
Ja lache verstuur een goudhamster.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_86967247
Overigens bedenk ik me nu, het zit er dik in dat ze ook betalen voor die zegels als die enveloppen niet worden teruggestuurd aangezien het geen franco zegels zijn.
pi_86967303
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:47 schreef carboni het volgende:

[..]

Yep, als je dus genoeg brieven stuurt gaan ze vanzelf failliet >:)
Overigens is het best mogelijk dat ze nog wat minder betalen voor die zegels, als je in grotere partijen koopt krijg je wat meer korting. Ze zullen ook niet 1,32 betalen voor het verzenden van die envelop.
Denk inderdaad dat er wel kortingsregelingen voor grote partijen zullen zijn. Alhoewel ik gewoon 17.000,- euro moet afrekenen bij het kopen van 2500 aangetekend-zegels; gaat geen cent vanaf.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_86967400
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:54 schreef Wootism het volgende:

[..]

Denk inderdaad dat er wel kortingsregelingen voor grote partijen zullen zijn. Alhoewel ik gewoon 17.000,- euro moet afrekenen bij het kopen van 2500 aangetekend-zegels; gaat geen cent vanaf.
Ja die regelingen zijn, in ieder geval voor het versturen van grote partijen post zoals die verzendenveloppen.
Veel webshops hebben overigens speciale software waar ze een pakket vooraanmelden, de barcode uitprinten en dan achteraf de rekening krijgen (franco dus). Postalgold betaald de zegel vooruit.
Dus als je een envelop naar 4040BB Berenlulllenlaan 3 Schubbekutteveen stuurt (wat dat formulier gewoon accepteert) zijn zij meer dan 5 euro kwijt. Vraag me alleen af hoe legaal dat is.
pi_86968759
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:59 schreef carboni het volgende:

[..]

Ja die regelingen zijn, in ieder geval voor het versturen van grote partijen post zoals die verzendenveloppen.
Veel webshops hebben overigens speciale software waar ze een pakket vooraanmelden, de barcode uitprinten en dan achteraf de rekening krijgen (franco dus). Postalgold betaald de zegel vooruit.
Dus als je een envelop naar 4040BB Berenlulllenlaan 3 Schubbekutteveen stuurt (wat dat formulier gewoon accepteert) zijn zij meer dan 5 euro kwijt. Vraag me alleen af hoe legaal dat is.
Wie maakt er een macro die random adressen ingeeft? })
pi_86968969
quote:
Op woensdag 29 september 2010 04:46 schreef James52 het volgende:

[..]

Wie maakt er een macro die random adressen ingeeft? })
Hahaha, nee.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_86969130
quote:
Op woensdag 29 september 2010 04:46 schreef James52 het volgende:

[..]

Wie maakt er een macro die random adressen ingeeft? })
We houden het leuk en ludiek :P
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')